Teuvo Suni: NYT TÄÄLLÄ TANSSITAAN

Kukkahattutädin kanssa Pirunpolskaa, kun tämä piti viedä parketilta mestattavaksi.

Mutta Pyhä Henki haki tämän facebookista:

EILEN ILLALLA HUOMASIN

Että täällä on järjestetty iloiset päivätanssit. Sitä ennen piti veren liukastamalta lattialta poistaa pahimman kompastusesteet:

Teuvo Suni: TÄMÄ ON ERINOMAINEN PALSTA - PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT.
Teuvo Suni: MIKSI TE MINUA VIHAATTE? - PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT.
Teuvo Suni: MIKSI RAAMATTU ON TOTTA? - PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT.
Teuvo Suni: TÄMÄ ON VARMASTI VARMAA - PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT.

Ja Kymmenen muuta:
PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT. PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT. PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT. PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT. PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT. PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT
PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT. PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT
PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT. PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT

Tanssit saattoivat alkaa, kun Saatana haki poskivalssiin Hartaan ystävänsä:

Raju eksytys torjuttu!
"HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA"
"Kiäh kiäh PoistatinTeuvon aloituksen. Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen. " "Teinppyynnönpois
Okkultismi (Aivopieru) ei kuulu Raamattu - eikä Pyhä Henki palstalle. " "Poistattakaa Teuvon aloitukset
Poisperkelepalstalta
Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee. Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta." "Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön." "Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset"
Poisperkelepalstalta
Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee. Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta." "Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön."
"Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset"
"Teuvo Suni on kukistettu"

😈
😊😀😁😂😃😅😆"

Vielä saamme uskoa armosta pelastumisen, ja Veren voimalla poistaa eksyttäjät palstalta.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voitko kirjoittaa ateismi-palstallekin, siellä tarvitaan opetusta.

      • Kyllä Heidän johtajansa he-ma, reservin tykistöupseeri tietää kuka minä olen, ja siksi aina joskus käy tervehdyskäynnillä.

        En minä ateisteista ole yhtään huolestunut, sillä vihasinhan minäkin 40 vuotta Jumalaa, joka kuitenkin oli hänen johdatustaan. Koska tietämättäni Pyhä Henki sai minut toteuttaamaan, ehkäpä valittujen tärkeintä käskyä:

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Siksi en lähtenyt, ennen kuin vasta sitten, Kun Jeesus ilmestyi ja otti opetuslapsekseen.

        Uskon, että ateistit ovatkin niitä viimeisiä:

        "Mutta monet ensimmäiset tulevat olemaan viimeisiä ja viimeiset ensimmäisiä."

        Kunhan eivät tee kuten Luther, joka heitti Pyhää Henkeä mustepullolla, kun tämä vaatii häntä tilille tuhansien talonpoikien tapattamisesta.

        Olen kyllä toivonut, ettei ainakaan tämä tykistöupseeri ole Jeesuksen kutsun tullessa kertausharjoituksissa ja suuntaa tykkiä kohti ääntä.

        Jos hän on Jumalan valittu, hän kyllä tekee oikean valinnan, sillä ei minulla ole muuta keinoa hänellekään, kuin kertoa totuus.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä Heidän johtajansa he-ma, reservin tykistöupseeri tietää kuka minä olen, ja siksi aina joskus käy tervehdyskäynnillä.

        En minä ateisteista ole yhtään huolestunut, sillä vihasinhan minäkin 40 vuotta Jumalaa, joka kuitenkin oli hänen johdatustaan. Koska tietämättäni Pyhä Henki sai minut toteuttaamaan, ehkäpä valittujen tärkeintä käskyä:

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Siksi en lähtenyt, ennen kuin vasta sitten, Kun Jeesus ilmestyi ja otti opetuslapsekseen.

        Uskon, että ateistit ovatkin niitä viimeisiä:

        "Mutta monet ensimmäiset tulevat olemaan viimeisiä ja viimeiset ensimmäisiä."

        Kunhan eivät tee kuten Luther, joka heitti Pyhää Henkeä mustepullolla, kun tämä vaatii häntä tilille tuhansien talonpoikien tapattamisesta.

        Olen kyllä toivonut, ettei ainakaan tämä tykistöupseeri ole Jeesuksen kutsun tullessa kertausharjoituksissa ja suuntaa tykkiä kohti ääntä.

        Jos hän on Jumalan valittu, hän kyllä tekee oikean valinnan, sillä ei minulla ole muuta keinoa hänellekään, kuin kertoa totuus.

        Juu, kyllä me järkevät taikauskonnottomat näitäkin luetaan.

        Pitäähän meidänkin saada päivittäiset naurut.


      • he-ma kirjoitti:

        Juu, kyllä me järkevät taikauskonnottomat näitäkin luetaan.

        Pitäähän meidänkin saada päivittäiset naurut.

        Kiitos he-ma, kun tuli tervehtimään. Olen ilmoittanut lähettäjälleni sinusta Tuntemattoman sotilaan sanoin:

        "Siinä siul on hyvä mies, kun viimeisistä valitset niitä ensimmäisiä."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitos he-ma, kun tuli tervehtimään. Olen ilmoittanut lähettäjälleni sinusta Tuntemattoman sotilaan sanoin:

        "Siinä siul on hyvä mies, kun viimeisistä valitset niitä ensimmäisiä."

        Näitä on ilo lukea, enemmän ystävyyttä vaikka eri mieltä asioista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe