Teuvo Suni: NYT TÄÄLLÄ TANSSITAAN

Kukkahattutädin kanssa Pirunpolskaa, kun tämä piti viedä parketilta mestattavaksi.

Mutta Pyhä Henki haki tämän facebookista:

EILEN ILLALLA HUOMASIN

Että täällä on järjestetty iloiset päivätanssit. Sitä ennen piti veren liukastamalta lattialta poistaa pahimman kompastusesteet:

Teuvo Suni: TÄMÄ ON ERINOMAINEN PALSTA - PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT.
Teuvo Suni: MIKSI TE MINUA VIHAATTE? - PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT.
Teuvo Suni: MIKSI RAAMATTU ON TOTTA? - PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT.
Teuvo Suni: TÄMÄ ON VARMASTI VARMAA - PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT.

Ja Kymmenen muuta:
PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT. PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT. PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT. PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT. PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT. PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT
PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT. PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT
PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT. PAHUS, SIVUA EI LÖYTYNYT

Tanssit saattoivat alkaa, kun Saatana haki poskivalssiin Hartaan ystävänsä:

Raju eksytys torjuttu!
"HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA"
"Kiäh kiäh PoistatinTeuvon aloituksen. Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen. " "Teinppyynnönpois
Okkultismi (Aivopieru) ei kuulu Raamattu - eikä Pyhä Henki palstalle. " "Poistattakaa Teuvon aloitukset
Poisperkelepalstalta
Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee. Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta." "Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön." "Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset"
Poisperkelepalstalta
Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee. Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta." "Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön."
"Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset"
"Teuvo Suni on kukistettu"

😈
😊😀😁😂😃😅😆"

Vielä saamme uskoa armosta pelastumisen, ja Veren voimalla poistaa eksyttäjät palstalta.

5

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voitko kirjoittaa ateismi-palstallekin, siellä tarvitaan opetusta.

• Kyllä Heidän johtajansa he-ma, reservin tykistöupseeri tietää kuka minä olen, ja siksi aina joskus käy tervehdyskäynnillä.

En minä ateisteista ole yhtään huolestunut, sillä vihasinhan minäkin 40 vuotta Jumalaa, joka kuitenkin oli hänen johdatustaan. Koska tietämättäni Pyhä Henki sai minut toteuttaamaan, ehkäpä valittujen tärkeintä käskyä:

"Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

Siksi en lähtenyt, ennen kuin vasta sitten, Kun Jeesus ilmestyi ja otti opetuslapsekseen.

Uskon, että ateistit ovatkin niitä viimeisiä:

"Mutta monet ensimmäiset tulevat olemaan viimeisiä ja viimeiset ensimmäisiä."

Kunhan eivät tee kuten Luther, joka heitti Pyhää Henkeä mustepullolla, kun tämä vaatii häntä tilille tuhansien talonpoikien tapattamisesta.

Olen kyllä toivonut, ettei ainakaan tämä tykistöupseeri ole Jeesuksen kutsun tullessa kertausharjoituksissa ja suuntaa tykkiä kohti ääntä.

Jos hän on Jumalan valittu, hän kyllä tekee oikean valinnan, sillä ei minulla ole muuta keinoa hänellekään, kuin kertoa totuus.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä Heidän johtajansa he-ma, reservin tykistöupseeri tietää kuka minä olen, ja siksi aina joskus käy tervehdyskäynnillä.

En minä ateisteista ole yhtään huolestunut, sillä vihasinhan minäkin 40 vuotta Jumalaa, joka kuitenkin oli hänen johdatustaan. Koska tietämättäni Pyhä Henki sai minut toteuttaamaan, ehkäpä valittujen tärkeintä käskyä:

"Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

Siksi en lähtenyt, ennen kuin vasta sitten, Kun Jeesus ilmestyi ja otti opetuslapsekseen.

Uskon, että ateistit ovatkin niitä viimeisiä:

"Mutta monet ensimmäiset tulevat olemaan viimeisiä ja viimeiset ensimmäisiä."

Kunhan eivät tee kuten Luther, joka heitti Pyhää Henkeä mustepullolla, kun tämä vaatii häntä tilille tuhansien talonpoikien tapattamisesta.

Olen kyllä toivonut, ettei ainakaan tämä tykistöupseeri ole Jeesuksen kutsun tullessa kertausharjoituksissa ja suuntaa tykkiä kohti ääntä.

Jos hän on Jumalan valittu, hän kyllä tekee oikean valinnan, sillä ei minulla ole muuta keinoa hänellekään, kuin kertoa totuus.

Juu, kyllä me järkevät taikauskonnottomat näitäkin luetaan.

Pitäähän meidänkin saada päivittäiset naurut.

• he-ma kirjoitti:

Juu, kyllä me järkevät taikauskonnottomat näitäkin luetaan.

Pitäähän meidänkin saada päivittäiset naurut.

Kiitos he-ma, kun tuli tervehtimään. Olen ilmoittanut lähettäjälleni sinusta Tuntemattoman sotilaan sanoin:

"Siinä siul on hyvä mies, kun viimeisistä valitset niitä ensimmäisiä."

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kiitos he-ma, kun tuli tervehtimään. Olen ilmoittanut lähettäjälleni sinusta Tuntemattoman sotilaan sanoin:

"Siinä siul on hyvä mies, kun viimeisistä valitset niitä ensimmäisiä."

Näitä on ilo lukea, enemmän ystävyyttä vaikka eri mieltä asioista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 528
      8288
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2788
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2641
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      171
      2068
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1931
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1755
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      81
      1275
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1218
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1195
    Aihe