Pellefirma Auto Ekroos Tuusula

Mies-40

Auto Ekroos on saamieni tietojen mukaan heittäytynyt pelleksi ja vaatinut kuluttajan kanssa tekemänsä autokaupan purkua, joka on jo naurettavuuden huippua.

Sen vielä käsittää, jos kuluttaja vaatii autokaupan purkua, mutta ammatikseen autoja myyvän liikeen taholta se on käsittämätöntä ja lapsellista sirkustelua.

Autoliike on alan ammattilainen ja sillä on kaikki mahdollisuudet tarkastaa auton kunto ennen kaupantekoa.
Hamekangas olisi syytä lähettää tähän pellefirmaan.

Autoliike uhkailee lisäksi asiakastaan oikeudekäynnillä petoksesta, vaikka tietää jo ennalta, että se tulee siellä häviämään, sillä hyvässä uskossa toiminutta ei voi syyttää petoksesta, eikä voi edes edellyttää, että kuluttaja tietää koko auton historian.

Välttäkää ko. firmaa, sillä siellä ei toimita kuten hyvä kauppatapa alalla vaatii.

12

6093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vepukka

Täytyypä mennä asioimaan tuohon liikkeeseen,jos kerran osoittaa tuollaista suoraselkäisyyttä toiminnassaan. Aina on luultu, että asiakas saa kusettaa liikettä minkä kerkiää. Vaan ei, vastuu vaihtoon annetun auton piilovirheistä voi olla myös sen liikkeeseen vaihtoon antaneella.
      Hyvä näin, kunhan liikkeet laittavat myös taksikuskit kuriin tässä suhteessa.

• tosiaan

autoliike olisi vastuussa auton vioista, jos kuluttaja autoa vaihtoon tuodessaan mitään mainitse. Ei niitä kaikkia vikoja kukaan ennätä havaita. Edelliselle käyttäjälle vastuuta autosta myös. Näin on oikein.

• heka

Kuka huijaa se tuomion saakoon..

• ei ikinä enää

Vierailin kyseisessä autoliikkeessa noin kuukausi sitten, jo heti pihalle saavuttuani tuli mieleen että parempi kääntyä pois. No kuitenkin ovesta sisään.....automyyjä oli karsea ja likaisen oloinen, vaimoni sanoi että täältä ei autoa osteta ja häivyimme sen sileän tien pois.

• voi..

Käytätkö vaimosi asiantuntemusta autokaupassa???

• ostit

Lopulta? Vai kuljetko vieläkin julkisilla? Seuraa muuten tarkasti vaimosi käytöstä. Hänellä saattaa olla jo toinen kiikarissa. Hieman miehekkäämpi ja ehkäpä muutenkin viriilimpi, sillä ko. naistyyppi vaatii enemmän kuin itse pystyy tarjoamaan.

• kaduttaa

No ostin sieltä pari vuotta sitten velaksi auton ja heti seuraavana aamuna auto ei lähtenyt enää käyntiin. Ei muuta kuin auto hinausautolla takaisin liikkeeseen ja siellä sitä sit korjattiin kuukausen päivät, kun ei muka vikaa löydetty. Sain sentään sijaisauton käyttööni. Lopulta kun sain autoni takaisin niin meni about viikko ja pari pesua niin auton pellit rupes kupruilemaan, kun se oli hyvin myyntimeikattu siellä sulan alueen hanttapuliveikkojen automeikkaamossa. Tässä oon kilpaa maksellut velkaa pois ja korjauskuluja, kun autossa on vikaa kokoajan. Täytynee hankkiutua eroon tosta autosta pikimmiten. Olis pitänyt itsekin aikoinaan vaatia kaupan purkua, mutta en tajunnut sillon että niinkin voi tehdä. Ne pellet olis varmasti vaatinut kaupanpurkua heti jos vaihtoautoni olis ollut yhtä huonossa kunnossa. Ja kaikenlisäksi ne huijasi mua rahoitusyhtiölainassa siten, että maksan hirveetä korkoa 10%. Kuka nykypäivänä maksaa tommosia korkoja??? Siinäkin ne varmasti hyöty jotenkin itse, luulisin. Eiköhän se mee jotenkin niin, että jos ne saa huijattua asiakkaan ottamaan ison koron lainaa rahoitusyhtiöstä niin ne saa siitä itse jonkun paremman voiton. Yhtiönä mulla oli sampo rahoitus.
      Itse en voisi edes pahimmalle vihamiehelleni suositella ko. liikettä.
      Olin tyhmä, kun luotin autoliikkeen hoitavan kaikki asiat rehellisesti ja asiakkaan parasta ajatellen. Olin silloin ostamassa ensimmäistä vähän paremman luokan autoani ja olen saanut vain paskaa niskaan, kun luotin automyyjän sanaan.
      Enää en luota autokaupassa keneenkään!

• Peräprutku

Minä olen saanut sieltä aivan hyvää palvelua?

• ostakaa uutta

taida olla kun on noin kauan pyörinyt.halpojen ostajat narisee,kun luulevat,että saavat vanhan huippukuntoisen tonnilla parilla.sellaista ei valitettavasti löydy mistään.vika on korvien välissä,jos niin luulee.

• auto00
        ostakaa uutta kirjoitti:

taida olla kun on noin kauan pyörinyt.halpojen ostajat narisee,kun luulevat,että saavat vanhan huippukuntoisen tonnilla parilla.sellaista ei valitettavasti löydy mistään.vika on korvien välissä,jos niin luulee.

Osoitus liikkeessä myytävistä autoista.

• niiiiiiiiiiiiiiiiiii
        auto00 kirjoitti:

Osoitus liikkeessä myytävistä autoista.

mikä käytetty.ei silloin saa parempaa edes yksityisiltä.ainakaan jos on vähänkin vanhempi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4451
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2345
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      14
      2337
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2108
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1667
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1466
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1451
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1084
    Aihe