Olen mies, tai "mies" jos niin haluatte sanoa kohta.
Haluan siis laittaa vaatekaapin uusiksi. Korvaisin kaiken mustan, sinisen, harmaan ja ruskean kirkkaammilla väreillä.
Eli tulisi punaista (lempiväri), oranssia, keltaista, vihreää, ja purppuraa, mutta ei pinkkiä. Onko muita värejä vielä? Kengät saisi olla mustia ja ruskeita. Löytyy kyllä punaisetkin kengät.
En nyt kysy saako naista väreillä vaan mitä ajattelette ihmisestä jolla on vähän väriä päällä?
Vaatekaappi uusiksi
3
93
Vastaukset
- Anonyymi
On siis ollut mielessä jo vuosia mutta uskallus ei riitä. Näin kaupassa miehen jolla oli kaikki punaista kengistä pipoon. Osui kyllä silmään mustien Helly Hansenien (rumimmat vaatteet ikinä) seassa.
- Anonyymi
Jollekin pukumiehelle muutos kirjavaan vois olla aika suuri. Että ei siinä oikein voi vaihtaa kun krakan väriä. Mulla on aina ollu väri linja, musta, valko ja punanen tehoste. Mutta nyt on ollut kirjava linja vuoden verran. Mutta mulle se on helppoo, kun mulla on aina ollut urheilullinen linja, kun ei tarvi miettii mitä muut aattelee, kun oon ätmi. Tossa paidassa on valkosen ja mustan lisäks violettia sinistä oranssia keltasta punasta ja pinkkiä. Housu on sininen, vaaleen sinisellä ja punasella tehosteella. Kengissä mustan ja valkosen lisäks tehosteena, punasta ja keltasta. Ja vaikka näin paljon värejä ei silti tuu disharmoniaa, kun noi tehosteet on selkeesti alistettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279