Sanokaa nyt prkl

Anonyymi

Jatkuvasti muista naisista epäilevä vaimo, tehnyt sitä jo pitkän pitkän aikaa. Alkaa tuntumaan että eukolla on itsellä jotain säpinää jossain muualla. Saa paremman mielen kun väittää minun tekevän sitä mitä ehkä itse tekee. Vaisto vain sanoo näin. Eikä myönnä kun kysyn. Alkaa hermot mennä.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun puolisolla on aika ajoin ollut taipumusta nähdä merkkejä siitä että mulla olis jonkun toisen kanssa meneillään jotain. Välillä hän on kehitellyt kokonaisia teorioita ja tarinoita tapahtumien kuluista. Olen ollut aivan ällikällä lyöty kun ei ole ollut yhtään mitään, ei käynyt edes kuvittelun tasolla mielessä moisia saati sitten käytännössä. Sitten yks kerta tajusin että hänellä itsellä tulee helposti ihastumisia muihin ja kuvitelmat ja ajatukset laukkaa ihastuksiin liittyen melko villinä joten hän ajatteli että minulla varmasti myös. En usko hänen pettäneen mutta kiusauksia on ollut. No huumorilla itse olen mielessäni suhtautunut hänen epäilyihin. Nuo epäilyt kun niitä nousee, ne työntää meitä kauemmas toisistamme. Välillä hellittää. Jos jatkuis pidempään nuo epäilyt, varmaankin se vähitellen jäytäis meidän välit hyytäviksi. Tuollainen epäilykuvio on toisen päässä eikä sille voi mitään muuta kuin yrittää pysyä tunnetasolla siitä irti eli ei provosoitua...

    • Anonyymi

      Miksi et saa suutasi auki ja ilmoittaa että et enää KOSKAAN halua kuulla häneltä noin idioottimaisen typeriä syytöksiä . Ilmoita että henkinen kuminauhasi katkesi nyt!

      Ilmoita että jos hän yhdenkin kerran vielä aloittaa tuon saman sairaan laulunsa, varmistaa että on pakannut laukkunsa valmiiksi. Osoita ovea ja vaadi poistumaan. Lopullisesti. Enää koskaan palaamatta. Kysy : "Ymmärrätkö?"

      Ei muuta. Ei selityksiä, ei rukoilua, ei selitysten kuuntelua. Ei mitään muuta.

      Naisen noin henkilökohtaisuuteen ja teidän yhteiseen elämään heitetyt myrkkynuolet ovat tehneet tehtävänsä. Sinä et halua naista enää samaan talouteesi, kotiisi, lähellesi edes näköetäisyydelle. Aivan oman mielenterveytesi takia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe