Sanokaa nyt prkl

Anonyymi

Jatkuvasti muista naisista epäilevä vaimo, tehnyt sitä jo pitkän pitkän aikaa. Alkaa tuntumaan että eukolla on itsellä jotain säpinää jossain muualla. Saa paremman mielen kun väittää minun tekevän sitä mitä ehkä itse tekee. Vaisto vain sanoo näin. Eikä myönnä kun kysyn. Alkaa hermot mennä.

2

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun puolisolla on aika ajoin ollut taipumusta nähdä merkkejä siitä että mulla olis jonkun toisen kanssa meneillään jotain. Välillä hän on kehitellyt kokonaisia teorioita ja tarinoita tapahtumien kuluista. Olen ollut aivan ällikällä lyöty kun ei ole ollut yhtään mitään, ei käynyt edes kuvittelun tasolla mielessä moisia saati sitten käytännössä. Sitten yks kerta tajusin että hänellä itsellä tulee helposti ihastumisia muihin ja kuvitelmat ja ajatukset laukkaa ihastuksiin liittyen melko villinä joten hän ajatteli että minulla varmasti myös. En usko hänen pettäneen mutta kiusauksia on ollut. No huumorilla itse olen mielessäni suhtautunut hänen epäilyihin. Nuo epäilyt kun niitä nousee, ne työntää meitä kauemmas toisistamme. Välillä hellittää. Jos jatkuis pidempään nuo epäilyt, varmaankin se vähitellen jäytäis meidän välit hyytäviksi. Tuollainen epäilykuvio on toisen päässä eikä sille voi mitään muuta kuin yrittää pysyä tunnetasolla siitä irti eli ei provosoitua...

• Anonyymi

Miksi et saa suutasi auki ja ilmoittaa että et enää KOSKAAN halua kuulla häneltä noin idioottimaisen typeriä syytöksiä . Ilmoita että henkinen kuminauhasi katkesi nyt!

Ilmoita että jos hän yhdenkin kerran vielä aloittaa tuon saman sairaan laulunsa, varmistaa että on pakannut laukkunsa valmiiksi. Osoita ovea ja vaadi poistumaan. Lopullisesti. Enää koskaan palaamatta. Kysy : "Ymmärrätkö?"

Ei muuta. Ei selityksiä, ei rukoilua, ei selitysten kuuntelua. Ei mitään muuta.

Naisen noin henkilökohtaisuuteen ja teidän yhteiseen elämään heitetyt myrkkynuolet ovat tehneet tehtävänsä. Sinä et halua naista enää samaan talouteesi, kotiisi, lähellesi edes näköetäisyydelle. Aivan oman mielenterveytesi takia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      85
      7681
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      77
      7660
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      166
      6089
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      55
      4996
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4179
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3910
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      3642
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3557
    9. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      27
      3495
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      104
      3252
    Aihe