Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Petetyt naiset

Anonyymi

Miksi niin monet petetyt naiset joutuvat syömään nukahtamislääkkeitä, rauhoittavia ja masennuslääkkeitä pettämisen tultua ilmi?

14

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei toi pidä paikkaansa, mun ex kihlattu petti muo. Tapaili noin 200 naista meidän parisuhteen aikana. Mä en ole sellainen nainen joka vahti miehen menemistä, olin hänen kanssaan 7v. Hänellä oli kahdet kasvot, menin sen s-postiin lukemaan kaikki ne viestit mitä oli lähetelly naisille. En ikinä nähnyt miehen puhuvan naiselle noin. Huoritteli ja alisti niitä. Minua ei pystynyt alustavaan koska isäni kasvatti vahvan naisen. Sit se luuli et hakkeroiduin sen s-postiin. En, tosiaan..arvasin sen kaikki salasanat.

      Siinä opin kuuntelemaan minua ja mitä ääni mun sisällä haluaa kertoa. Mun ääni huusi aina älä luota tuohon.

      Sen jälkeen kun jätin valehteli vuoden sen jälkeen että kuvittelen kaiken. Sit kun myönsi alkoi syyttä yhtä toista naista. Laitoin sille naiselle viestiä että älä ikinä anna kenenkään ihmisen alentaa itseäsi ja kunnioita itseäsi. Raukka ei edes tiennyt, luuli että mies on vapaa. Menin naisen puolelle, puolustin häntä. Tämä toinen nainen sitten huoritteli minua ...

      En tarvinnut lääkettä selvittääkseen tuosta! Katsoin itseäni vaan peiliin ja totesin mokasit nyt ylös ja ulos.Kiitos myös ystävieni jotka seisoivat rinnallani sen kaiken läpi. Mies edelleen laittaa minulle viestiä kuinka rakastaa ja olen hänen sielunkumppani 😂

    • Anonyymi

      Varmaan jokaisella erilainen tilanne, jos vaikka pieniä lapsia paljon, ja tulee ihan puskista kaikki, kuvitellut elämän menevän hyvin. Toki parisuhteessa ilman lapsia, tuskin kukaan niin masentuu, eikös ne ole enemmän miehet???

      • Anonyymi

        Tilanteeni oli juurikin kuvailemasi, molemmilla työ, pieni lapsi, uusi nätti koti ja lainat harteilla ei vaan naiselle kelvannut ja ryhtyi salasuhteisiin ja siinä tilanteessa ei tule ero ensimmäisenä mieleen kun tulee kuin puun takaa esille. Otti aikansa kasata päätä mutta pidin pintani ja annoin naiselle anteeksi, oliko väärin tai ei samapa tuo, nyt liki 28 vuotta yhdessä ja suht tyytyväisiä kumpikin. Naisellakin jo ikää 47v ja toi uskottomuus oli esillä naisen olessa 25-28v. Muutaman salasuhteen jälkeen rauhottui.


    • Anonyymi

      Tai vastaavasti petetyt miehet. Vaimo oli uskoton, en notkahtanut juomaan tai muutakaan, pidin itseni arjessa kiini ja keskityin omaan hyvinvointii, akoista viis väliä.

    • Anonyymi

      Miksi niin monet lakkolaiset joutuvats syömään nukahtamislääkkeitä, rauhottavia ja masennuslääkkeitä kun vihdoin ja viimein tajuaa, ettei sillä ukkomiehellä ole aikomustakaan muijaansa jättää. Puhumattakaan siitä dildon surinasta.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu 👍
        Turhaan luulevat saavansa oikean suhteen, patjaksi vaan kelpaavat 😆


    • Anonyymi

      Pettäminen on aina traumaattinen kokemus, kuten myös mahdollinen parisuhteen päättyminen. Nostan hattua kaikille, jotka pettämisestä ovat toipuneet ilman suurempia psyykkisiä ongelmia.

    • Anonyymi

      Siksi kun naisia kaduttaa, etteivät ehtineet itse pettää ensin. Yhteiskuntamme on sairas.

      • Anonyymi

        Olen pettänyt kaikkia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pettänyt kaikkia naisia.

        Ovat pettyneet mieheen


      • Anonyymi

        Haluan pettää ja jättää
        Olen itse Petos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan pettää ja jättää
        Olen itse Petos

        Nautitaan tästä


    • Anonyymi

      jotta korvaukset olisivat mahdollisimman isot.

    • Anonyymi

      En minä ainakaan joutunut, mutta ymmärrän kyllä jos joku joutuu. Onhan se iso shokki ja siihen liittyy monelaisia tunteita. Sain ja saan yhä paljon tukea läheisiltäni ja ystäviltäni. Olen puhunut siitä paljon oikeastaan kaikkien kanssa. Puhuminen auttaa ja petetyksi tuleminen ei ole häpeä vaikka pettäjä ehkä saattaa yrittää sitä peitellä tai selitellä siten, että petetyssä on vika ym. Yllätyin siitä kuinka montaa on petetty joskus. Surullista, että jotkut pettävät toistuvasti kumppaniaan, mutta jäävät suhteeseen kun haluavat sen suhteen edut ja turvallisuuden. Pidän sellaisia ihmisiä todella itsekkäinä ja empatiakyvyttömänä. Kerran voi hairahtua jokainen, mutta jos ei muuta tapojaan on silloin ongelmatapaus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2384
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      60
      2114
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1951
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1682
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1602
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe