peiliin. Ihminen on osa Jumalaa. Se jumalkipinä on meissä kaikissa. Koko universumi ja kaikki mitä on olemassa on Jumalaa itseään. Ihmisen sielu on ikuinen ja iäti kehittyvä. Vanhan testamentin Jumala saattaa olla epäjumala koska on niin kostava ja julma, tai sitten sen ajan ihmiselle Jumala esiintyy näin koska yhteiskunta oli silloin kova ja sotainen. Meille on aina sanottu että Jumala on meidät luonut, mutta se voi olla toisinpäin, me luomme Jumalaa, aina vain uudeksi ja paremmaksi.
Jos haluat nähdä Jumalan niin katso
7
150
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmisillä on rajoitteensa, koneella niitä ei ole.
- Anonyymi
Kone ei osaa ajatella abstraktisesti. Kone ei osaa luoda sellaista, mitä ei ole. Jos koneeseen tulee virhe, kone ei osaa itse korjata sitä. Kone on riippuvainen sähköstä.
- Anonyymi
Sitä miekii mietin kun aamupaskalle riensin ja jumalankuvaa vilkasin vessanpeilistä. Ihan kehityskelpoinen jumala.
- Anonyymi
Ihminen, maapallon syöpä.
- Anonyymi
Ulkonäöllisesti ihminen ei ole Jumalan kuva yhtään sen enempää kuin koiratkaan tai mikään muu elollinen.
Sielussamme asuu Jumalan henki ja me olemme Jumalan omaisuutta. Me olemme ainutlaatuisesti ihmisiä sanoi evoluutio mitä tahansa. Me tunnemme ja tiedostamme asioita aivan eri tavalla kuin mikään muu luomakunnassa ja se ihmisyys ei koskaan katoa, vaan seuraa meitä iankaikkisuuteen missä sen sitten vietämmekin. - Anonyymi
Panko mahti se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 502621
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319