Yksi ja kai hänelle kaikkein parhain monessakin mielessä on hän jonka luona mies öitä. Uskon että nainen kestitsee tuota pihtaria. Sellaisiahan naiset usein ovat, reiluja. Antavat kaiken ja mies vain napsii parhaat palat sieltä täältä ja funtsii että kenenköhän luo seuraavaksi kandee mennä. Joka naisella on oma tehtävänsä hänelle. Yksikin äijä kertoi että naisia oli 8 ja se rumin oli paras siinä mistä kaikki miehet pitävät eli suikissa;) Onhan äijällä lokoisat olot ja kun oikein homman hallitsee niin saa nautiskella koko katraastaan. Naisethan eivät toisistaan edes halua tietää. No jokaisella on oikeus elää tavallaan mutta kun tuo panomies vielä kehuskelee kavereille ja suosittelee heivaamiaan panoja ja saa siitä varmaan korvaustakin. Naiset ovat kuitenkin ihania aina. Se on se pointti tehkööt äijät mitä lystäävät. Naiset katsovat läpi sormien miehen juttuja ja leikkivät etteivät muka tiedä mitä keskenkasvuiseksi jäänyt addiktoitunut hemmo touhuilee. Usein tuon tyypin miehet osaavat olla tosi puoleensavetäviä ja hyväkäytöksisiä. Eipä mitä, tätä juttua minäkin aina jaksan jauhaa ja silti rakastan vaikka äijä on pahatapainen paneskelija mut minkäs hän luonteelleen mahtaa. Ei takuulla muutu enää, se varmaa.
Miehellä useita hoitoja
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368