Verkkarit tai tokmannin farkut ja jotkut lenkkarit jalassa.
Eikö kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan enää ole kun ei voida edes pukeutua kunnolla? Tai jotain. Itse ostin vähistä rahoistani siistit housut 30 eurolla ja braquekengät 60 eurolla (aitoa nahkaa). Paidaksi kelpaa dressmannin kauluspaita jonka ompelin sopivaksi. Siihen vielä pukuliivi päälle niin vot.
Dressmannin kautta miehet.
Ainoastaan romanit osaa pukeutua.
ABC-mies ei osaa puketua
9
146
Vastaukset
- Anonyymi
Ookko siis homppeli?
Ei miehet osaa välttämättä ajatella että just sinä arvioit tyyliä.
Ymmärrän kyllä jos loukkaannut rumasta tyylistä.. Kai? - Anonyymi
Romanit on liikemiehiä...ellei peräti herrasmiehiä.
- Anonyymi
Nyt kun on koronan takia aikaa vähän tarkkailla. En ymmärrä joidenkin miesten yliurheilullista pukeutumista. Esim. Naapurin pojalla on aina verkkarit, huppari, tennarit ja lippis. Ikinä en ole nähnyt mitään miesmäistä vaatetusta. Ei ole ainakaan rahasta kiinni, kun jatkuvasti ostelee noita Nike, Adidas ym. Kalliita vaatteita, kenkiä. Ei sillä ole edes tyttöystävää, kun ei osaa pukeutua. Mikään ei näytä miehellä paremmalta, kuin lierihattu, suorat prässihousut, kauluspaita ja kiilotetut nahkakengät. Ja vielä kun polttaisi sellasia pikkusikareita. Se on oikea mies.
Tuo naapurin pojan tyylihän kuulostaa ihan hyvältä. Moni kouluikäinen ja teini-ikäinen poika ja vielä aika monet oparikymppisetkin, jos jotkut aikuisetkin miehet pukeutuvat juurikin noin ja etenkin pojat.
Bisnespuku päälle tai muut ykköset ylle ja ABC:lle syömään tai kahville =)
Minusta yksinkertainen ja rento tyyli on paras, esim farkut/jotkut muut rennot housut ja t-paita tai huppari/neulepaita. Ja voi olla myös, jos tyyli on sellainen ja/tai hieman luonnekin vähän boheemikin. Eikä tuulipuku/ulkoilupukukaan haittaa, viileällä/kylmällä säällä syksyllä, talvella ja aikaisin keväällä se on sitäpaitsi käytännöllinen ja suojaa kylmältä. Ei tarvitse pukeutua kauhean sliipatusti eikä edes viimeisimmän muodin mukaisesti. Tosin aina kannattaa pukeutua niin kuin oma tyyli on.
- Anonyymi
Itse käytän useasti urheilullisia merkkivaatteita, ne kun yksinkertaisesti ovat vain ylimukavat päällä. Se on ihan yks paskan hailee mitä muut ajattelee. Jos joidenkin mielestä tämä on ongelma, niin parasta siinä on että se ei todellakaan ole minun ongelma! Ja ikääkin on sen verran, ettei tarvi enää edes akalle nöyristellä. En pukeudu muita varten, vain itseäni varten.
- Anonyymi
Itse pukeudun hameeseen ja sukkahousuihin. Kenkinä ballerinat.
- Anonyymi
Hame,sukkahousut ballerinat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338546Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4367224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647