ABC-mies ei osaa puketua

Anonyymi

Verkkarit tai tokmannin farkut ja jotkut lenkkarit jalassa.
Eikö kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan enää ole kun ei voida edes pukeutua kunnolla? Tai jotain. Itse ostin vähistä rahoistani siistit housut 30 eurolla ja braquekengät 60 eurolla (aitoa nahkaa). Paidaksi kelpaa dressmannin kauluspaita jonka ompelin sopivaksi. Siihen vielä pukuliivi päälle niin vot.
Dressmannin kautta miehet.
Ainoastaan romanit osaa pukeutua.

9

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ookko siis homppeli?

      Ei miehet osaa välttämättä ajatella että just sinä arvioit tyyliä.

      Ymmärrän kyllä jos loukkaannut rumasta tyylistä.. Kai?

    • Anonyymi

      Romanit on liikemiehiä...ellei peräti herrasmiehiä.

    • Anonyymi

      Nyt kun on koronan takia aikaa vähän tarkkailla. En ymmärrä joidenkin miesten yliurheilullista pukeutumista. Esim. Naapurin pojalla on aina verkkarit, huppari, tennarit ja lippis. Ikinä en ole nähnyt mitään miesmäistä vaatetusta. Ei ole ainakaan rahasta kiinni, kun jatkuvasti ostelee noita Nike, Adidas ym. Kalliita vaatteita, kenkiä. Ei sillä ole edes tyttöystävää, kun ei osaa pukeutua. Mikään ei näytä miehellä paremmalta, kuin lierihattu, suorat prässihousut, kauluspaita ja kiilotetut nahkakengät. Ja vielä kun polttaisi sellasia pikkusikareita. Se on oikea mies.

      • Tuo naapurin pojan tyylihän kuulostaa ihan hyvältä. Moni kouluikäinen ja teini-ikäinen poika ja vielä aika monet oparikymppisetkin, jos jotkut aikuisetkin miehet pukeutuvat juurikin noin ja etenkin pojat.


    • Bisnespuku päälle tai muut ykköset ylle ja ABC:lle syömään tai kahville =)

    • Minusta yksinkertainen ja rento tyyli on paras, esim farkut/jotkut muut rennot housut ja t-paita tai huppari/neulepaita. Ja voi olla myös, jos tyyli on sellainen ja/tai hieman luonnekin vähän boheemikin. Eikä tuulipuku/ulkoilupukukaan haittaa, viileällä/kylmällä säällä syksyllä, talvella ja aikaisin keväällä se on sitäpaitsi käytännöllinen ja suojaa kylmältä. Ei tarvitse pukeutua kauhean sliipatusti eikä edes viimeisimmän muodin mukaisesti. Tosin aina kannattaa pukeutua niin kuin oma tyyli on.

    • Anonyymi

      Itse käytän useasti urheilullisia merkkivaatteita, ne kun yksinkertaisesti ovat vain ylimukavat päällä. Se on ihan yks paskan hailee mitä muut ajattelee. Jos joidenkin mielestä tämä on ongelma, niin parasta siinä on että se ei todellakaan ole minun ongelma! Ja ikääkin on sen verran, ettei tarvi enää edes akalle nöyristellä. En pukeudu muita varten, vain itseäni varten.

    • Anonyymi

      Itse pukeudun hameeseen ja sukkahousuihin. Kenkinä ballerinat.

    • Anonyymi

      Hame,sukkahousut ballerinat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe