Teuvo Hakkarainen kihloihin nuoren rotunaisen kanssa!

Anonyymi

44

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jee! Teuvo ei makaa laakereilla! :D

      • Anonyymi

        Feministi-natsien kommentointia odotellaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feministi-natsien kommentointia odotellaan?

        Musta Teuvo on ihan ok :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Musta Teuvo on ihan ok :)

        Tai siis ööh... minusta :D


    • Ihme mokuttaja tämä Teuvo..

      Mihis se aasialaisnainen jäi?

      Loppuisiko öyhötys jos joka pers-ukkelille hommattais mamuvaimo?

      • Veikkaan että suvaitsevaisuus lisääntyisi reilusti.


    • Anonyymi

      Odottakaa kun se nainen oppii Suomea ja saada lukea mitä kaikkea se on tehnyt 😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei hankkiudu raskaaksi Teukalle.Kyllä hän saa turvapaikan jo muutenkin ,ymmärrys puuttuu ilmeisesti,turvapaikansaanti on silloin aivan selvä ,ei tarvi hankkiutua raskaasi.


    • Anonyymi

      Ai Ai. Teuvo siittää tuolle nuorelle naiselle korkeatasoisia jälkeläisiä.

      • Mikäs se olikaaan se sana, jolla persukit nimittelee erirotuisten jälkeläisiä?


      • Anonyymi

        Iltasanomien mukaan nainen on 30-vuotias. Omasta mielestä kyllä nuori, palstan ätmit on usein toista mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltasanomien mukaan nainen on 30-vuotias. Omasta mielestä kyllä nuori, palstan ätmit on usein toista mieltä.

        30v nainen on sopiva 50-60v aikamiehelle. 30v mies taas on täysi kakara.


    • Hakkarainen on laatumies, poliitikko ja julkkis status, joka nostaa miehen statuksen top-5 huippumieheksi.
      Vain laatumies saa itseään puolet nuoremman naisen, ei sellaiseen ole rumalla miehellä mitään saumoja.
      Parempi vaan rumana miehenä keskittyä elämään, niin että ei ole kelvollinen yhdellekään naiselle, eikä jossitella ja elätellä toiveita, että jospa se nainen sieltä vielä elämään tulee varsinkaan puolta nuorempi, joka tarkoittaisi vajaa 25 vuotiasta naista.
      Turhaan sitä sellaisia haikailee, joihin ei ole mitään mahdollisuutta.

      • Kyllä sinäkin sellaisen kehitysmaasta saisit.


      • Anonyymi

        Ootkos katellu millaisia pareja on vaikka 90 päivää morsiamena ohjelmassa.


    • Anonyymi

      Mitenköhän nuo kommunikoivat.? Teuvo ei tunnetusti puhu muita kieliä kuin suomea, jota tyttö tuskin osaa. Google kääntäjän avullako keskustelevat? Ymmärtääkö googlekääntäjä Teuvon murteellista suomea.

      • Rahan voimalla?


      • Anonyymi

        Rakkauden kieli...


      • Anonyymi

        Eiköhän mene paremmin jollei tajua Teukan puheita.


      • Anonyymi

        Hondurasissa puhuvat espanjaa ja Teuvo osaa espanjaa. Varmaan kielen puolesta selviävät, mutta kun Teuvon lompakko kevenee, tyttö voi kaikota:) Nämä ovat näitä tällaisia liittoja. Ukkoreppanat kuvittelevat olevansa jotain machomiehiä, kun nätin tytön saavat iskettyä, mutta totuus on karvas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän mene paremmin jollei tajua Teukan puheita.

        "Eiköhän mene paremmin jollei tajua Teukan puheita."

        :D Tämä!


      • "Mitenköhän nuo kommunikoivat.? Teuvo ei tunnetusti puhu muita kieliä kuin suomea, jota tyttö tuskin osaa. "

        Teuvo Hakkarainen on käynyt 90-luvulta alkaen Väli-Amerikassa käytännön kehitysyhteistyöasioissa. Puhuu espanjaa sikäläisellä murteella. Se on totta, että ranskat, saksat, englannit ja ruotsit hänellä ei niin liene hallussa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viinamies hoiti pilitytön.

      • Mutta aatteles sitä Hondurasin ätmien mölinää..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mutta aatteles sitä Hondurasin ätmien mölinää..

        Miksi. Joku ulkkis pelastaa "parasta ennen"-päivän ohittaneen naisen joutumasta vanhaksipiiaksi. Hondurasin tilastoja ei äkkiseltään löytynyt, mutta esim. Venezuelassa naiset menevät keskimäärin naimisin 23 vuotiaana.

        Hondurasilainen nainen synnyttää keskimäärin 4.4 lasta. Hondurasin väkiluku on kasvanut 50% vuodesta 2000. Siellä riittää nuorempaakin lihaa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mutta aatteles sitä Hondurasin ätmien mölinää..

        Voipa olla ettäTeukan nainen on paikallisille kurppa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voipa olla ettäTeukan nainen on paikallisille kurppa.

        Ei sillä ole merkitystä.


      • scrg kirjoitti:

        Miksi. Joku ulkkis pelastaa "parasta ennen"-päivän ohittaneen naisen joutumasta vanhaksipiiaksi. Hondurasin tilastoja ei äkkiseltään löytynyt, mutta esim. Venezuelassa naiset menevät keskimäärin naimisin 23 vuotiaana.

        Hondurasilainen nainen synnyttää keskimäärin 4.4 lasta. Hondurasin väkiluku on kasvanut 50% vuodesta 2000. Siellä riittää nuorempaakin lihaa.

        No ätmien välisen veljesrakkauden takia.


      • scrg kirjoitti:

        Miksi. Joku ulkkis pelastaa "parasta ennen"-päivän ohittaneen naisen joutumasta vanhaksipiiaksi. Hondurasin tilastoja ei äkkiseltään löytynyt, mutta esim. Venezuelassa naiset menevät keskimäärin naimisin 23 vuotiaana.

        Hondurasilainen nainen synnyttää keskimäärin 4.4 lasta. Hondurasin väkiluku on kasvanut 50% vuodesta 2000. Siellä riittää nuorempaakin lihaa.

        Väestöstä 66% elää köyhyydessä. Oikea ätmien unelmamaa..Sinne nyt vaan naisia "pelastamaan".


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei sillä ole merkitystä.

        Tietysti on, eihän ätmejä ota päähän se että kurppa kelpaa kenellekään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on, eihän ätmejä ota päähän se että kurppa kelpaa kenellekään.

        Kyllähän nuo kärvistelee, jos joku suomalainenkin "kurppa" ottaa jonkun etelän hetelmän..

        Mikä se ikäraja nyt sitten olikaan..20v?


    • Anonyymi

      Eipä tuo nyt mikään häikäisevä kaunotar tai rotunainen ole.

      "Onko hän ensimmäinen aviomiehesi?

      – Totta kai on."

      Juu, uskokoon ken tahtoo.

      • Laita kuva häikäisevästä kaunottaresta, jookos.


    • Anonyymi

      Nainen haluaa top 10 miehen jolla on hyvät tulot eli rahaa elättää nainen. Siitä tuossa on kyse eikä mistään rakkaudesta.

      • Anonyymi

        Eli kaikki joilla on jokseenkin normaali työ ovat top 10 miehiä.


      • Anonyymi

        Jännästi kuitenkaan useimmat naiset eivät parisuhteeseen päädyttyään lopeta töissäkäymistä, eli eivät heittäydy miehen tulojen varaan vaan jatkavat yhä tienaamista.


      • Anonyymi

        Taidat olla aika luuseri, koska mielestäsi kaikki jotka ovat töissä, parisuhteessa yms. normaalia ovat top 10 miehiä.


    • Anonyymi

      Missä se nuori rotunainen on? Ihan tavishan tuo on.

    • Anonyymi

      Teuvo pahimpaan puutteeseen, Paljon Teuvo puutteestaan onkin puhunut, niin mahtaa nyt sitten puute hellittämään vähäksi aikaa ja eikös teuvolla liene ollut jonkilainen panopeli Viitasaarellakin numero 2, teki siitä varmaankin irtonumeron.
      tai rupeaa sahasheikiksi ja useampia vaimoja pitää.

    • Anonyymi

      Vapauttaakohan tuo nuori nainen Teuvon seksuaalisesti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe