Saako varatuista haaveilla?

Anonyymi

Oli nyt sitten miten oli; niin tai näin, on vain tämän kuluneen vuoden aikana tämä mies hahmollaan tunkeutunut ajatuksiini; en mahda sille mitään siitä saan elämääni virtaa, varattu, no aivan sama minulle, itsehän elämästään päättää. Ja toivon että päättää siihen malliin että kohta voimme koskea mitään pelkäämättä. Voi että mä olen niiiiin ihastunut!!! Minkäs sitä tunteilleen voi, ei nähtävästi mitään...

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka palstamies on varattu?

      • Anonyymi

        Se mies tietää vaikka vaikenee. On nyt facebookissa viestitelty..


    • Anonyymi

      Kaikki ei ole niin mustavalkoista. Itse olen reilu 20v ollut saman naisen kanssa ja tää liitto kyllä nilkuttaa viimisiään. Perhettä on ja talo yms. Ulospäin näyttää kaikki normaalilta, mutta ei meillä ole enää keskenään mitään. Olen palavasti ihastunut toiseen naiseen, ja tätä ei kyllä tapahdu oikeastaan koskaan. Ollaan kaikin puolin täysin erilaisia, mutta se tästä tekeekin jotenkin haasteellista ja mielenkiintoista. Kun saisi häneltä jonkinlaisen eleen tunteeko samoin.

      • Anonyymi

        Eroatko jos saat vastakaikua naiselta??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eroatko jos saat vastakaikua naiselta??

        Niin vasta sitte jos eroo niin aika säälittävä luuseri on.. Pitää olla varalehmä ennen kun voi siirtyä elämässä eteenpäin ja ottaa riskejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eroatko jos saat vastakaikua naiselta??

        Muista ain se et se tekee samoin sulle kun seuraava nainen lirkuttelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eroatko jos saat vastakaikua naiselta??

        Kyllähän siinä niin käy, jos nainen on valmis muuttamaan talooni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän siinä niin käy, jos nainen on valmis muuttamaan talooni.

        Luuseri sä oot kyllä mies eroaa ja tekee aloitteen naiselle. Eikä täällä ulise ja anna vähän sitä vastakaikua. Ootko omastas mielestä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuseri sä oot kyllä mies eroaa ja tekee aloitteen naiselle. Eikä täällä ulise ja anna vähän sitä vastakaikua. Ootko omastas mielestä mies.

        Olen kyllä aloitteita tehnyt, nyt tarvitaan vaan vastakaikua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä aloitteita tehnyt, nyt tarvitaan vaan vastakaikua.

        Tänään sit eroat vai mikä maksaa. Vai etkö uskalla odotan sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään sit eroat vai mikä maksaa. Vai etkö uskalla odotan sinua.

        Riippuu vähän kuka odottaa ja ketä, ettei tule väärinkäsityksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähän kuka odottaa ja ketä, ettei tule väärinkäsityksiä

        Ei riippu mistään, haluat mut Kuulit kyl ihan oikein. Leikitkö sä mulla. Paa illalla viesti et oot sinkku ja haluat mut.


      • Anonyymi

        Muijaa ei ole enää vuosiin seksi kiinnostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riippu mistään, haluat mut Kuulit kyl ihan oikein. Leikitkö sä mulla. Paa illalla viesti et oot sinkku ja haluat mut.

        Joo, laitas etunimen eka kirjain niin katotaan osuuko lähellekkää


    • Anonyymi

      Haaveilla saa mut ei saa mennä väliin sotkemaan. Jos sitä kiinnostaa sinä niin se tekee valinnan. Älä sä mene sekoittamaan soppaa.

    • Anonyymi

      Mihin viestit jää???

    • Anonyymi

      Mihin viestit jää??

    • No jos se jää haaveiluksi.

    • Anonyymi

      Saa haaveilla ja tehdä tälle palstalle turhia aloituksia !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe