Tinder modet

Anonyymi

Tinderis paljon ylläpitäjien vale profiileja joilla he itse kirjoittavat ihmisille. He myöskin estävät parejen muodostumisen jos et maksa ja vaikka maksaisit niin se ei riitä jos et ota gold jäsenyyttä. Täyttä rahaan perustuvaa huijausta. Superliket ei mene perille vaikka maksat niistä eikä profiiliasi välttämättä näe kuin murto-osa käyttäjistä(shadowban). Paljon tietoista huijausta sovelluksessa. Luulisi poliisin kiinnostuvan jo.

30

1656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen itsekin ihmetellyt tuota, että superliket ei mene perille.
      Laittanut niitä jo varmaan 10-20 eikä yhtään mätsiä ole tullut vaikka ihan tavallisista naisista kyse. Aikaisemmin tuli kyllä usein.
      Tinderin omistajat muokkaavat miesten asemaa koko ajan kehnommaksi että tulisi houkutus maksaa mutta mä en maksa senttiäkään.

      • Anonyymi

        Oi kauhee.. kannattaako tommosta säälittävän ihmisen palvelua edes käyttää. Itse en menisi arvosteltavaksi miehille. Miehet kun niin joutuvat laskemaan kynnystä naisten saamiseksi. Sellaisia te olette. Pinnallista paskaa. Ihme ettei naista löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi kauhee.. kannattaako tommosta säälittävän ihmisen palvelua edes käyttää. Itse en menisi arvosteltavaksi miehille. Miehet kun niin joutuvat laskemaan kynnystä naisten saamiseksi. Sellaisia te olette. Pinnallista paskaa. Ihme ettei naista löydy.

        Oi kauhee... kuuntelin bussissa kun aikuiset naiset yli 30 v. arvosteli kaverinsa tinder mäcthejä kyllä ulkonäkö, ,pinnallisuus, varallisuus oli tärkeää naisille,,,,että semmosta.
        Lisäksi mainitsen taannoin kuinka laiton tuntemalleni sinkulle jonka kanssa oli" peliä" jo ennen tinderiä muutamia superlikejä; no koskaan ne eivät saavuttaneet kohdettaan josta yllätyimme , eli silkkaa tuhlaus epätoivoisille koko tinteri......


      • Anonyymi

        Upupup totta huijausta


    • Anonyymi

      Kato käyttöehdot.. Onko siellä kerrottu viihdeprofiileist ,😊

      • Anonyymi

        Juu mutta tuon on huijausta jossa pyörii merkittävät rahat. Varmasti tulee tutkintapyyntöjä.


      • Anonyymi

        Viihdeprofiili on paha juttu jos laitat sille superliken josta olet maksanut.


    • Anonyymi

      Miten niin supertykkäykset ovat feikkejä kun ei tule vastausta? Vastausta ja mätsiä ei tule jos se toinen on pyyhkinyt sinut vasemmalle. Minulle tulee välillä ilmoituksia että ostamalla Goldin voin nähdä kuka on supertykännyt minusta. Mitä minä sillä tiedolla teen, jos kyseessä on mies josta minä en ole tykännyt? Tietenkään en maksa mokomasta, enkä sitten näe niitä supertykkäyksiä, mistä seuraa etten myöskään voi vastata niihin. Yksi mätseistäni on miehen tekemä supertykkäys, ja sen tietysti olen nähnyt koska itsekin pyyhin ko. miehen oikealle.

      • Anonyymi

        Kuule me olemme testanneet että ne ei mene millään tavalla perille. Joskus voi mennä mutta useasti ei. Me olemme myös testanneet niin emme näy toisillemme. Ja mitä tuo sinun uikutus liittyy valeprofiileihin ja siihen että kyllähän sen nyt järkikin sanoo et on väärin luoda houkuttelevia koneprofiileja joihin joku voi upottaa superlikeinä omaisuuksia. Tutkintaa vaan menemään.


      • Anonyymi

        Sillä tiedolla oppisit oman tasosi, eli millaisia ovat ne miehet, jotka oikeasti pitävät sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä tiedolla oppisit oman tasosi, eli millaisia ovat ne miehet, jotka oikeasti pitävät sinusta.

        Siinähän se taso ja tykkääjät selviää jos/ kun matcheja tulee. Ei siinä goldeja mihinkään tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule me olemme testanneet että ne ei mene millään tavalla perille. Joskus voi mennä mutta useasti ei. Me olemme myös testanneet niin emme näy toisillemme. Ja mitä tuo sinun uikutus liittyy valeprofiileihin ja siihen että kyllähän sen nyt järkikin sanoo et on väärin luoda houkuttelevia koneprofiileja joihin joku voi upottaa superlikeinä omaisuuksia. Tutkintaa vaan menemään.

        Kyllähän tuo jossain vaiheessa vuosi julkisuuteenkin. Systeemi on suunniteltu sellaiseksi, että se houkuttelee miehet maksamaan.

        Jostain sen kassavirran on firmalle tultava. Ajatus, että deittipalvelu saisi merkittävästi rahaa naiskäyttäjiltä, on absurdi. Ei kukaan maksa siitä, että saisi jotain, mitä on muutenkin tyrkyllä riesaksi asti.


    • Anonyymi

      Tämä on totta ja merkittävä huijaus kehoitan myös tekemään tutkintapyyntöjä poliisiin.

    • Anonyymi

      Silloin se nainen ei ole hyväksynyt teidän superlikeä.

      Annoin naiselle superliken 2-3 viikkoa sitten ja vasta eilen hyväksyi sen.

      • Anonyymi

        Juu tämä. Kaikki eivät käytä Tinderiä päivittäin joten saattavat nähdä annetut SuperLiket vasta tosi paljon myöhemmin. Eikä se että SuperLike on annettu todellakaan takaa että siitä match tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu tämä. Kaikki eivät käytä Tinderiä päivittäin joten saattavat nähdä annetut SuperLiket vasta tosi paljon myöhemmin. Eikä se että SuperLike on annettu todellakaan takaa että siitä match tulee.

        Ootko tyhmä. Kyllähän kaverini tietää näkyykö superlike vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko tyhmä. Kyllähän kaverini tietää näkyykö superlike vai ei.

        Ihan kusetuspalvelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko tyhmä. Kyllähän kaverini tietää näkyykö superlike vai ei.

        Ootkos hieman hidas, vai onko ongelma vaan lukemisenymmärtämisessä?

        Jos joku ei päivittäin käytä ko. palvelua, niin hän ei heti näe SuperLikeä.

        Jotkut saattavat käydä Tinderissään kerran viikossa, tällöin voi mennä useampikin viikko että he näkevät annetut SuperLiket.

        Eivätkä he välttämättä jokaista niistä välitä matchata, vaikka näkevätkin SuperLiken saaneensa.


    • Anonyymi

      "Minulle tulee välillä ilmoituksia että ostamalla Goldin voin nähdä kuka on supertykännyt minusta. Mitä minä sillä tiedolla teen, jos kyseessä on mies josta minä en ole tykännyt? Tietenkään en maksa mokomasta, enkä sitten näe niitä supertykkäyksiä, mistä seuraa etten myöskään voi vastata niihin. Yksi mätseistäni on miehen tekemä supertykkäys, ja sen tietysti olen nähnyt koska itsekin pyyhin ko. miehen oikealle."

      Minun mielestä kaikki superliket pitäisi mennä perille: on gold tai ei. Ei minulle ainakaan ole koskaan tullut, että "osta gold, niin näet kuka on superlikennyt sinua". Tykkäykset eri asia.

      Ja on siellä "pankissa" varmasti myös miehiä, joista sinä tykkäisit/olet tykännyt, mutta tinder ei näytä niitä, paitsi silloin jos maksat.

      Naisten aivot ei taas oikein toimi...

    • Anonyymi

      Rahastusta kaikki;Tinder tuttavalle laiton usean superliken eikä hän saanut niitä ollenkaan,,,

      • Anonyymi

        Totta. Varsinkin jos et ole ylläpitäjien mieleen niin saat kaikenlaista kiusaa osaksesi. Laittavat surkeita pareja sulle ja poistavat parejasi yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Varsinkin jos et ole ylläpitäjien mieleen niin saat kaikenlaista kiusaa osaksesi. Laittavat surkeita pareja sulle ja poistavat parejasi yms.

        Kannattaa kirjoittaa tuosta googlelle että poistavat sovelluksen kaupastaan ja Applelle myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Varsinkin jos et ole ylläpitäjien mieleen niin saat kaikenlaista kiusaa osaksesi. Laittavat surkeita pareja sulle ja poistavat parejasi yms.

        Niinkin juu voi käydä, siis aivan turha viihdepalvelu vaikka kukkahattuiset ja kristillistuomioitsijat siitä näkevät vaivaa ja seksipalveluina tuotakin pidetään, keksis vaan miksi ei ole kyllä tarjottu ei millään lailla.
        Komea mies50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Varsinkin jos et ole ylläpitäjien mieleen niin saat kaikenlaista kiusaa osaksesi. Laittavat surkeita pareja sulle ja poistavat parejasi yms.

        Niinkin juu voi käydä, siis aivan turha viihdepalvelu vaikka kukkahattuiset ja kristillistuomioitsijat siitä näkevät vaivaa ja seksipalveluina tuotakin pidetään, keksis vaan miksi ei ole kyllä tarjottu ei millään lailla.
        Komea mies50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Varsinkin jos et ole ylläpitäjien mieleen niin saat kaikenlaista kiusaa osaksesi. Laittavat surkeita pareja sulle ja poistavat parejasi yms.

        Tinderissä ei tule match ilman että molemmat osapuolet ovat painaneet toisilleen sydäntä.

        Tinder-matchit eivät katoa ellei jompikumpi osapuoli poista toista matcheistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderissä ei tule match ilman että molemmat osapuolet ovat painaneet toisilleen sydäntä.

        Tinder-matchit eivät katoa ellei jompikumpi osapuoli poista toista matcheistaan.

        Modejen kusetuspalvelu. Tämä on totta huomasin myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Varsinkin jos et ole ylläpitäjien mieleen niin saat kaikenlaista kiusaa osaksesi. Laittavat surkeita pareja sulle ja poistavat parejasi yms.

        Se ylläpitäjä on algoritmi. Ei se algoritmi tykkää kenestäkään.


    • Anonyymi

      jos ei käy laksi nii mee ja ota vantaa hotellii taksi

    • Anonyymi

      Ettäkö kyttiä pitäisi kiinnostaa sinun pieleen menneet matchit? Lisäksi salaliittoteoria sabotoivista modeista on hieman korkealentoinen. Naisilla on varaa valita ja se kannattaa hyväksyä, niin pääsee helpommalla

      • Anonyymi

        Kyllä noissa deittipalveluissa on ylläpidon luomia naisten feikkiprofiileja. Turhautuneet miehet ovat niiden ansaintalogiikan perusta - muualta ei tule rahaa. Jos miehet huomaisivat, kuinka vähän noilla saiteilla on oikeita naisia, tulovirta tyrehtyisi. Siksi pitää luoda niitä feikkiprofiileja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe