Tänään on pyryharakoilla oikeus...

...kosia :D Miehet pysyvät piilossa ja toiveista huolimatta olen tässä enkä jäissä! Jos tulee rukkaset, harakka saa pyytää vastineeksi mitä vaan. Mutta montako saa kosia...!?

33

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Similä ainakin haikaili perääsi.

      • Timpsun kanssa meillä ei tietääkseni ole mitään kihvelin kauppaa, mutta jaa, ettäkö ikävissään? Yrittikö saada ilmaisen ahvenen?


    • Joo, se on nyt tässä loppu vuorokausi vaan tarkkailtava tilannetta :D

    • Anonyymi

      Siksi juuri kävin eilen kaupassa ja olen pysynyt koko päivän sisätiloissa. Ei uskalla roskiakaan viedä, ties mimmoinen parvi harakoita vaanii ulkona. Puhelinkin on varmuudeksi sammutettu ettei kosita puhelimitse.

    • Anonyymi

      Ainakin sinä olet todella huumorintajuinen nainen. Hauska suorastaan. Ei kai sinulla kovin suuria vaikeuksia luulisi asian suhteen olevan vaikka en mitään tilanteestasi tiedäkään.

      • Eli yrität sanoa, että lähestulkoon naurettava.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Eli yrität sanoa, että lähestulkoon naurettava.

        En nyt lähtisi vitsailemaan toisesta ihmisestä. Mieluummin ihan vain vilpittömästi kehuisin toisen hyviä ominaisuuksia.


      • misspönttöuuni
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt lähtisi vitsailemaan toisesta ihmisestä. Mieluummin ihan vain vilpittömästi kehuisin toisen hyviä ominaisuuksia.

        Äläälälälä yhtään yritä. Yritätkö kosia siinä

        No kiitos:) sitten kai..*niiaa*


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Äläälälälä yhtään yritä. Yritätkö kosia siinä

        No kiitos:) sitten kai..*niiaa*

        En yritä kosia. Joskus sitä vaan kaipaisi kehuja jos kokee olevansa hyvä jossain. No, niitähän tulee aika harvoin. Ei auta muu kuin yrittää näyttää esimerkkiä ja kehua itse silloin kun on kehun aihetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En yritä kosia. Joskus sitä vaan kaipaisi kehuja jos kokee olevansa hyvä jossain. No, niitähän tulee aika harvoin. Ei auta muu kuin yrittää näyttää esimerkkiä ja kehua itse silloin kun on kehun aihetta.

        No niin!


    • Ketäs meinaat kosia? Pujottelija tuossa jo odottelee, koska kysäset.

      • Anonyymi

        Eihän sitä tiedä mitä uuni on taustoissa säpissyt.


    • Pah, nykyään sitä oikeutta ei ole. Ennenhän se on ollut ja jos tuli rukkaset piti miehen ostaa hamekangas mikä ollut ihan ok silloin kuin naiset vielä hameissa kulki. Ne naiset kun vielä osasivat ommellakin siitä kankaasta hameen.

      Nykyään naiset kulkee housuissa, pitäisikö niille muka housukankaat ostaa? no ei ne naiset osaa enää ommella, neuloa eikä mitään niin miehellä ei ole mitään velvollisuutta ostaa kangasta joka jäisi kuitenkin käyttämättä.

      • Ärrinmurrinpörrin :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ärrinmurrinpörrin :)

        Palstan naiset toki voi laittaa kuvan jonnekin jostain aiemmin tekemästään hameesta ja siitä linkin tänne todisteena näppäryydestään, semmoiselle hameentekijälle toki kangas kustannetaan mukisematta :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Palstan naiset toki voi laittaa kuvan jonnekin jostain aiemmin tekemästään hameesta ja siitä linkin tänne todisteena näppäryydestään, semmoiselle hameentekijälle toki kangas kustannetaan mukisematta :D

        Mulla oli kyllä kerran sellainen miniompelukone. Tein kauluspaidan. Se oli vain yhdelle kädelle :D


    • Ei tässä piilossa olla oltu, tänäänkin menin kaupungin keskustan läpi ja naisia tuli vastaan, mutta rauhassa sai kulkea, ei yksikään kiinnittänyt huomiota.
      Muulloin vilkuilevat, mutta tänään naisten päät kääntyivät poispäin.
      Sehän on selvä asia, kun ruma mies tahrustaa, niin sitä pitää varoa.

      • Ensikerralla aloitat silmäpelin heti kärkeen. Ilmaiset siten, että tässä on semmoinen nait raideri ettei kannata ohittaa.


      • Anonyymi

        Samaa trollausta vuodesta toiseen. 🤦


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa trollausta vuodesta toiseen. 🤦

        Kummalla meistä :D


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kummalla meistä :D

        Sillä palstan muka rumimmalla miehellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä palstan muka rumimmalla miehellä.

        Hän on oikeasti todella komea.


    • Ennen oli hamekangas mutta käykö nykyään lahjakortti kun ei toisen mausta voi aina olla tietoinen.

      • Käy :D


      • Kyllä minä ainakin lähden siitä että ei mitään lahjakortteja. Ensin täytyy todistaa pätevyys kosijaksi ompeluitaidoilla ennen kuin voi vaatia vastineita.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin lähden siitä että ei mitään lahjakortteja. Ensin täytyy todistaa pätevyys kosijaksi ompeluitaidoilla ennen kuin voi vaatia vastineita.

        Onneks sain tuon kommentin sekunnin erolla tuohon ylös ennen sinua :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin lähden siitä että ei mitään lahjakortteja. Ensin täytyy todistaa pätevyys kosijaksi ompeluitaidoilla ennen kuin voi vaatia vastineita.

        Niin, että se ei haittaa jos toinen jalka menee farkkuihin ja toinen ei? *naur*

        Kankaat, ne on semmoisia. Eivät nähkääs pahemmin jousta vaikka olisi hoviräätälit puikoissa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin, että se ei haittaa jos toinen jalka menee farkkuihin ja toinen ei? *naur*

        Kankaat, ne on semmoisia. Eivät nähkääs pahemmin jousta vaikka olisi hoviräätälit puikoissa.

        Tekeepi stretch -kankaasta vaikka sen näytekappaleen, sekin käy :) vaikka tuommosesta:
        https://naputiina.com/tuote/stretch-farkkukangas/
        Mutta tulee kiirus, johan tässä kohta vuorokausi vaihtuu :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Käy :D

        Siten vaan nimettömän koko ja montako kiveä sormukseen niin tietää minkä summan laittaa



      • misspönttöuuni
        M184 kirjoitti:

        Siten vaan nimettömän koko ja montako kiveä sormukseen niin tietää minkä summan laittaa

        Vallan ovelaa. Menin melkein lankhaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No https://www.is.fi/mystyle/art-2000006419093.html kato nyt näitä. Et sinäkään halua.

        Miten tämä muuten taas näin päin kääntyi, että mies vaatii eikä nainen :D

        Eihän se karvojen puskeminen tunnu nykynaisia haittaavan, sehän on vain voimaannuttavaa :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eihän se karvojen puskeminen tunnu nykynaisia haittaavan, sehän on vain voimaannuttavaa :D

        Hahhah älä naurata taas :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe