Elamassa Ei ole Mitaan jarkea

Anonyymi

Taytta fiaskoa ja karsimysta alusta loppuun.

Turha yrittaa mitaan paras vain kuihtua pois.
Tyhmat ne elaa.

Parasta on Jos ampuu itseaan paahan heti Kun vain pystyy.


Siihen se loppuu.

Olet kuin kone tai sen osa.

Olet Elat kuin robotti.


Paivasta paivaan automaattivaihteella auto-pilot ; Kay toissa Opiskele syo juo paskanna Maksa vero my muuta *****

Parasta on Kim Ei edes synny.


Elamassa Ei vain ole mitaan jarkea ja se voi loppua yks kaks koska tahansa...

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elämän rakentaa jokainen itse, samoin sen, mitä siitä ajattelee. Sinun elämäsi on fiaskoa ja kärsimystä, jonkun toisen pelkkää nautintoa ja iloa, ja muiden kaikkea siltä väliltä. Jokaisella on yksi elämä ja saa ihan itse päättää miten sen käyttää ja miten siihen asennoituu.

      • Anonyymi

        Vaarin. Me olemme henkiolentoja , jotka jalleensyntyvat.

        Sielu syntyy Niihin olosuhteisiin, jotka se itse on aiheuttanut.

        Niilla korteilla pelataan jotka syntymassa jaetaan.

        Toisaalta kun sita syvemmin ajattelee niin jatkuva iloisuus Ei valtamatta ole mikaan Ideaali Tila sekaan..

        Esim, Jos syntyy tai koyhaksi niin vaistamatta ne olosuhteet jotka elama Heittaa eteen ovat hm, Erilaisia kuin ne jotka helpon elama saaneet saavat.

        Joskus sita miettii etta armeliaampaa oli kuolla heti mutta jalleensyntyman pakosta Ei ikava kylla paase eroon sitten millaan.

        Toisaalta mita mielta on edes syntya siihen hyvaosaisen osaan Jos silloinkin vain miettii kuinka parempi olisi todellisuus , jossa elamanpyoraa Ei ole ja olisi jo saavuttanut paratiisin?

        Kaikki kehitys tahtaa jalleensyntymista vapautumiseen ja karmasta puhdistumiseen...


    • Anonyymi

      Ei elämässä ole tarkoituskaan yrittää mitään, vaan olla osa virtaa ja antaa elämän tapahtua, itsestään. Valittaminen on vastavirtaan liikkumista, kuin yrittäisi paksun kivimuurin läpi. Elämässä on oltava läsnä, ennen kaikkea vain oltava. Oltava osa, oltava virtaa, kuin vettä. Taistelematta yhtään vastaan. Et ole yhtä kuln ajatuksesi, vaan se tyhjä tila niiden välissä, olet läsnäolo itse ja olet valoa.

      • Anonyymi

        Alistuttava kuin kommunisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alistuttava kuin kommunisti.

        Tyhja tila niiden valissa- aivot.

        Mielestani pessimismi on realistista kun ottaa huomioon todellisuuden.


    • Anonyymi

      Kaikki on pelkkää vähtelyä, sanon tämän jos et ole huomannut. Nyt kun esim. sanoit nuo asiat ettei ole mitään järkeä missään jne. niin ymmärrä että olet jähmettynyt, jolloin et värähtele oikeastaan yhtään, olet täysin kiinni. "Missään ei ole mitään järkeä" -tila on kuoleman tila, liikkumaton tila jossa ei tapahdu mitään. Ymmärrän täysin että puhut tämänhetkisestä todellisuudestasi käsin. Olet kokenut kuoleman asioita, minkä vuoksi olet jähmettynyt etkä värähtele. Kun eläimet luonnossa kokevat trauman esim. jouduttuaan hyökkäyksen kohteeksi, ne käynnistävät heti vaaran väistyttyä tärinämekanismin palautuakseen jähmettymisreaktiosta normaalitilaan. Oleminen on värähtelyä, sielun liikettä, ei ole mitään muuta. Taajuuden voi itse valita joka hetki. Ajattele kuolemaa ja huomaa kuinka joka kerta kehosi jäykistyy, sen jälkeen vain ole, ole pelkkä läsnäolo itse ja huomaa kuinka olet virtaa. Tämä on se tila jossa elämä tapahtuu

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessa varahdella?

        kuoleman tila on vapauttava tila!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe