Taytta fiaskoa ja karsimysta alusta loppuun.
Turha yrittaa mitaan paras vain kuihtua pois.
Tyhmat ne elaa.
Parasta on Jos ampuu itseaan paahan heti Kun vain pystyy.
Siihen se loppuu.
Olet kuin kone tai sen osa.
Olet Elat kuin robotti.
Paivasta paivaan automaattivaihteella auto-pilot ; Kay toissa Opiskele syo juo paskanna Maksa vero my muuta *****
Parasta on Kim Ei edes synny.
Elamassa Ei vain ole mitaan jarkea ja se voi loppua yks kaks koska tahansa...
Elamassa Ei ole Mitaan jarkea
7
62
Vastaukset
- Anonyymi
Elämän rakentaa jokainen itse, samoin sen, mitä siitä ajattelee. Sinun elämäsi on fiaskoa ja kärsimystä, jonkun toisen pelkkää nautintoa ja iloa, ja muiden kaikkea siltä väliltä. Jokaisella on yksi elämä ja saa ihan itse päättää miten sen käyttää ja miten siihen asennoituu.
- Anonyymi
Vaarin. Me olemme henkiolentoja , jotka jalleensyntyvat.
Sielu syntyy Niihin olosuhteisiin, jotka se itse on aiheuttanut.
Niilla korteilla pelataan jotka syntymassa jaetaan.
Toisaalta kun sita syvemmin ajattelee niin jatkuva iloisuus Ei valtamatta ole mikaan Ideaali Tila sekaan..
Esim, Jos syntyy tai koyhaksi niin vaistamatta ne olosuhteet jotka elama Heittaa eteen ovat hm, Erilaisia kuin ne jotka helpon elama saaneet saavat.
Joskus sita miettii etta armeliaampaa oli kuolla heti mutta jalleensyntyman pakosta Ei ikava kylla paase eroon sitten millaan.
Toisaalta mita mielta on edes syntya siihen hyvaosaisen osaan Jos silloinkin vain miettii kuinka parempi olisi todellisuus , jossa elamanpyoraa Ei ole ja olisi jo saavuttanut paratiisin?
Kaikki kehitys tahtaa jalleensyntymista vapautumiseen ja karmasta puhdistumiseen...
- Anonyymi
Ei elämässä ole tarkoituskaan yrittää mitään, vaan olla osa virtaa ja antaa elämän tapahtua, itsestään. Valittaminen on vastavirtaan liikkumista, kuin yrittäisi paksun kivimuurin läpi. Elämässä on oltava läsnä, ennen kaikkea vain oltava. Oltava osa, oltava virtaa, kuin vettä. Taistelematta yhtään vastaan. Et ole yhtä kuln ajatuksesi, vaan se tyhjä tila niiden välissä, olet läsnäolo itse ja olet valoa.
- Anonyymi
Alistuttava kuin kommunisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alistuttava kuin kommunisti.
Tyhja tila niiden valissa- aivot.
Mielestani pessimismi on realistista kun ottaa huomioon todellisuuden.
- Anonyymi
Kaikki on pelkkää vähtelyä, sanon tämän jos et ole huomannut. Nyt kun esim. sanoit nuo asiat ettei ole mitään järkeä missään jne. niin ymmärrä että olet jähmettynyt, jolloin et värähtele oikeastaan yhtään, olet täysin kiinni. "Missään ei ole mitään järkeä" -tila on kuoleman tila, liikkumaton tila jossa ei tapahdu mitään. Ymmärrän täysin että puhut tämänhetkisestä todellisuudestasi käsin. Olet kokenut kuoleman asioita, minkä vuoksi olet jähmettynyt etkä värähtele. Kun eläimet luonnossa kokevat trauman esim. jouduttuaan hyökkäyksen kohteeksi, ne käynnistävät heti vaaran väistyttyä tärinämekanismin palautuakseen jähmettymisreaktiosta normaalitilaan. Oleminen on värähtelyä, sielun liikettä, ei ole mitään muuta. Taajuuden voi itse valita joka hetki. Ajattele kuolemaa ja huomaa kuinka joka kerta kehosi jäykistyy, sen jälkeen vain ole, ole pelkkä läsnäolo itse ja huomaa kuinka olet virtaa. Tämä on se tila jossa elämä tapahtuu
- Anonyymi
Miksi ihmeessa varahdella?
kuoleman tila on vapauttava tila!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723289
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272343Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311851Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187