Henkinen väkivalta

Anonyymi

Miten pitkään on normaalia sietää nimittelyä?
Jos viikoittain saa kuulla olevansa huora, puhkinussittu ja kehotetaan tappamaan itsensä ja ehdotetaan että menisin myymään itseäni tai että toinen voisi myydä minua...
Revitään ryysyistä peilin eteen ja käsketään katsomaan mikä paska rotta peilissä on..
Ei taida ihan mennä normaalin riitelyn piikkiin??!!
Mielipiteitä

9

188

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ainakaan liian kauan katsottuna suomalaisia ero tilastoja.

• Anonyymi

Mielestäni tuollainen kielenkäyttö ei ole -normaalia- eikä -nimittelyä-, tuollainen kielenkäyttö on totaalista alistamista ja erittäin vakavaa henkistä julmuutta.

En sietäisi tuollaista yhtään kertaa. Olisin lähtenyt pois heti ensimmäisellä kerralla.

Mielestäni sinun on todellakin syytä mennä siihen peilin eteen ja katsoa tarkkaan itseäsi. Puolisosi ei tule käyttäytymään yhtään tuon paremmin jatkossakaan.

Jos et ole omasta mielestäsi puhkipantu huora ja sinulla voisi olla parempikin elämä edessäsi kuin tuollaisen kanssa oleminen, niin pakkaa tavarasi ja lähde ovesta ulos saman tien ja jätä se paska. Niin minä sinuna tekisin.

Jos tyyppi on mielestäsi kuitenkin ihana ja vain tressaantuneena joskus hieman lyhytpinnainen ja sanoo asioita joita ei tarkoita oikeasti, niin jää ihmeessä parisuhteeseen, mutta älä kysele enää kauanko sitä pitää sietää. Otat jatkossa niin sanallisen kuin fyysisenkin väkivallan -normaalina- parisuhteeseenne kuuluvana juttuna vastaan. So what mitä se sanoo tai tekee, kun onhan se muina aikoina tosi kiva ja rakastettava. Se on sitä teidän -normaalia- arkeanne.

Jokainen meistä on oman elämänsä mestari. Teet niin kuin haluat ja kannat seuraukset itse.

• Anonyymi

Hymyile niille olemalla ystävällinen. Viekkaus ja pulmuslaisuus ei ole maailmasta.

• Anonyymi

Ei hetkeäkään.

• Anonyymi

ei tartte sietää tuollaista. viikonlopun jälkeen mies totesi ett haista pitkä vittu. Minä totesin siihen että no sitä oletkin jo monta pv haistellut. Se suhde jäi siihen. Kehottaisin tekeen saman siirron.

Mies joka on tyhmä !!!
      huono rakastamaan ja vain yrittää alistaa on sitä ainesta josta sanotaan että on vaikeasti maatuva

kun on vaan niin paska.

• Anonyymi

Kauheaa ei tuollaista pidä kestää ansaitset parempaa. Meillä ei koskaan haukuta toisiamme vaikka kuinka oltaisiin vihaisia ja riideltäisiin.

• Anonyymi

Yhden kerran ku noin tekee niin on syytä lähteä eri teille. Tästä nyt ei ole epäilystäkään.

• Anonyymi

Kaikki se minkä, itse mieltää henkiseksi väkivallaksi on riittävä syy lähteä. Nimittelyä, vähättelyä, solvaamista, syyttelyä ei kenenkään tarvitse sietää. Vaikka toinen kuinka katuisi jälkeenpäin ja lupaisi muutosta, se tuskin toteutuu, koska tuollainen ihminen on kyvytön käsittelemään tunteitaan!

• Anonyymi

Poistu välittömästi tuon hirviön läheisyydestä. Lopullisesti. Mitä kauemmas, sitä parempi.
      Sinulla ei ole oikeutta sallia jatkuvaa henkistä raiskausta toista ihmistä ( sinua itseäsi ) kohtaan. Tuo mies on äärettömän tyhmä ja sadistinen.

Kuinka maailmassa sinä valitset viettää kallista aikaasi tuon tason pedon kanssa? Kuinka sinä selität itsellesi että on oikein antaa toisen tuhota sinun henkinen minäsi?
      Kuinka? Miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2848
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1962
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      54
      1821
    4. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1779
    5. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1723
    6. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      121
      1684
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      75
      1493
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1255
    9. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1224
    10. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1198
    Aihe