Vaimo haluaisi kokeilla ryhmäseksiä?

Anonyymi

Onko kellään kokemusta? Kestääkö parisuhde hyvin kimppailut ja parinvaihdot? Itse olen asialle avoin, mutta epäröin.

45

2690

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun vaimonikin halusi ja harrastikin sitä ja nyt saa harrastaa sitä muusta kuin minun asunnosta käsin.

      • Anonyymi

        Kiva kokeilu meillä hieroja hoiteli tosin käsin vaimoni ja kielellä...
        Itse katsoin salaa hierojan luona..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kokeilu meillä hieroja hoiteli tosin käsin vaimoni ja kielellä...
        Itse katsoin salaa hierojan luona..

        Jos haluat uuden, ekstaattisen kokemuksen, laita mailia osoitteeseen [email protected]

        Koulutettu, monipuolinen ja taitava hieroja vastaa (pk-seutu).


    • Anonyymi

      Me ollaan kokeiltu muutaman kerran swingausta. Aloite oli miehen, mutta mies ei sitten lopulta halunnut jatkaa juttua. Mies olisi halunnut naisen kolmanneksi pyöräksi, mutta itse halusin miehen ja päädyimme sitten parinvahtoon. Tulimme lopulta siihen tulokseen, että ei jatketa, vaikka itse tykkäsin kyllä.

      • Anonyymi

        Naiset haluaa kaksi miestä, miehet kolmaneksi naisen. Sama juttu puolisoni kanssa, olisi ollut valmis naimaan kahden miehen kanssa, ei kuitenkaan halunnut kolmaneksi naista tai parinvaihtoa. Itse olisin halunnut kokeilla vaan empä ilman naisen susotumusta.


    • Anonyymi

      Meilläkin mies hinkui ja vinkui aikansa ja lopulta suostuin. Ensin hän raahasi jonkun tuntemattoman äijän meille, en tiennyt kuka se oli mutta mies kai tunsi. Sanoin jyrkän ein.
      Sitten hän ehdotti erästä yhteistä tuttua miestä joka kyllä on hyvin miellyttävä ja kiva joten siihen sitten suostuin. No, tuumasta toimeen. eihän siitä mitään tullut. Oma mies vetäytyi pois ja murjotti sivussa, me sen miehen kanssa hoidettiin homma loppuun. Sanottakoon että se mies oli ja on sinkku, ei seurustellut silloin kun tämä tapahtui.
      Ei siitä kaksista muistoa jäänyt, eikä mies ole sen jälkeen sanallakaan asiaa sivunnut. Lopetti vinkumisenkin.
      Joten pannukakku siltä osin että piti olla kolme kimppa. Ei huvita enää.

      • Anonyymi

        On miehiä jotka saa kiksejä kun kuvittelee vaimonsa toisen miehen kanssa ja itsekin ehkä mukana tai katselee. Mullakin vastaava kävi mielessä ja kun vaimolle kerroin tuli miettivä katse, sitten se palaute, kuules nyt et varmaan pystyis katselee jos nain vierasta, sekoisit varmaan kun ottaisin suihin tai vieras mies nuolis mua joten jos anetaan vaan olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On miehiä jotka saa kiksejä kun kuvittelee vaimonsa toisen miehen kanssa ja itsekin ehkä mukana tai katselee. Mullakin vastaava kävi mielessä ja kun vaimolle kerroin tuli miettivä katse, sitten se palaute, kuules nyt et varmaan pystyis katselee jos nain vierasta, sekoisit varmaan kun ottaisin suihin tai vieras mies nuolis mua joten jos anetaan vaan olla.

        Meillä oli samat puheet ja mietinnät.
        Pääsimme kuitenkin siitä yli ja nyt vaimo on nauttinut 1N ja 2-3M kerrallaan jo 16-vuotta.
        Muutaman kerran ollut jopa 6 miestä ja vaimo.
        Nyt olemme puhuneet jos löytyisi oikein ison kalun omistavan miehen niin vaimo saisi kunnon aisaa.
        Nyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        On miehiä jotka saa kiksejä kun kuvittelee vaimonsa toisen miehen kanssa ja itsekin ehkä mukana tai katselee. Mullakin vastaava kävi mielessä ja kun vaimolle kerroin tuli miettivä katse, sitten se palaute, kuules nyt et varmaan pystyis katselee jos nain vierasta, sekoisit varmaan kun ottaisin suihin tai vieras mies nuolis mua joten jos anetaan vaan olla.

        En saa kiksejä kuvitelmista vaan kun vaimoa todella pannaan kimpassa.
        Vaimoni tykkää nykyään kun on useampia miehiä mukana.
        Tässä vuosien varrella vaimo on rakastunut myös vakimieheen ja antaa mielellään miehen panna ja saa myös orgasmeja meidän kummankin kanssa.
        Vaimon kanssa ollaan vieraskoreita ja annetaan aina vieraan panna ekana ja paljaalla pannaan molemmat/kaikki.
        Vaimon suosikki on 3 miestä panemassa.


    • Anonyymi

      Ei tuo nyt kovin poikeavaa ole, vaimo kertoi nuorena fantasioineesa ja haluavansakin kimppaseksiä, siis kahden miehen kanssa, naistakin ehdotin mukaan mutta sen vaimo tyrmäsi täysin, joko kaksi miestä tai ei mitään. Kysyin mikä siinä kiihottaa tai kiinnostaa, suora vastaus olishan se kokemus saada kahta samaan aikaan. Mietin et en pystyis katselee kun toinen mies tai kaksi panee vaimoa vaikka vaimo lupas et minäkin saan sitten toteuttaa fantasioitani hänen kanssa. Niin jäi kimppaseksi kokeilematta ainakin mun nähteni koska vaimon mielestä on pelin henki että mun luvalla onnistuu ei muuten.

      • Anonyymi

        Meilläkin ollaan kimpassa ja vuorotellen sovussa pannaan vaimoa eikä olla ikinä kinasteltu vaikka jopa ollaan asuttu yhdessä kaikkiaan 2.5 vuotta ja nukuttiin samassa sängyssä ja pantiin samaa naista.


    • Anonyymi

      Jos parisuhteessa ei ole mitään sen kummempia ongelmia, niin voihan niitä kimppaseksistäkin hankkia.

      Ryhmäseksi saattaa onnistua edes jotenkin, jos kummallakaan parisuhteen osapuolella ei ole mitään rakkauden ja kiintymyksen tunteita toista kohtaan. Molemmilta vaaditaan myös rautaista keskittymiskykyä eli tässä tapauksessa erittäin suurta itsekkyyttä ja heittäytymistä, oman kumppaninsa unohtamista.

      Ns. avoin parisuhde toimii paremmin kuin ryhmäseksi... mutta kovin hyvin ei sekään.

    • Anonyymi

      Älkää edes miettikö ,muuta kuin oman rakkaan
      kanssa.Tilanteet vaihtelevat arjessa ja se on
      riittävää.

      • Anonyymi

        Jaa-a, en olekaan ajatellut omaa rakasta siinä mielessä vuosikymmeniin. En edes muista rakastelleeni hänen kanssaan kun siitä on niin kauan.


    • Anonyymi

      No tuohon vastauksen tiedät vain sinä itse, jos edes sinäkään. Voit ehkä vastata vain omasta puolestasi.

      Omalla kohdalla on ollut huonoja ja hyviä kokemuksia. Ensimmäisellä kerralla vaimo rakastui kolmanteen pyörään ja seurasi paljon itkua ja hammasten kiristelyä.

      Myöhemmin meillä oli ihan hyviä kokemuksiakin.

      Itsekin olen ollut kolmantena pyöränä ja ne ovat menneet hyvin.

      Usein asia menee niin, että naiset sallisivat kimppaan miehiä ja yhden naisen, mutta eivät useampaa naista. Jos sinussa on aisurin vikaa, niin homma on helpompaa.

      Mieti myös sellainen vaihtoehto, että vaimosi käy vieraan miehen kanssa paljon kiihkeämpänä kuin sinun kanssa ikinä ja tekee hänen kanssaan asioita, mitä ei sinun kanssa suostu tekemään esim. ottaa peppuun tai nielee tms.

      Jos olet valmis kestämään nuo, tai jopa kiihotut ajatuksesta, niin omasta puolesta taidat olla valmis.

      • Anonyymi

        Joo..näin on.
        Miehen aloitteesta kokeiltiin kun haluttiin elvyttää kuollutta seksielämää.
        Oli kivaa kunnes ei enää ollutkaan.
        Vaimolla olikin liian kivaa.
        Vaikka monta kertaa mieheltä kyselin että onko varmasti ok,saako antaa mennä sit vaan.
        Mies vakuutteli että on,on.
        Hölmö menin uskomaan. Hirveet raivarit sai ja kauhee mustasukkaisuus iski.
        Sano että petin häntä hänen silmien edessä.
        Lähellä oli ettei tullut avioero.
        Ei ikinä enää..
        Jos mies ois ollu ok asian kanssa nii oltais saatu seksielämä ihan eri levelille. Mut ei.
        Oli parikin,mutta ei siitäkään mitään tullu.
        Eli jos vähänkään epäilyttää nii suosittelen jättämään asian .


    • Anonyymi

      Elämä on elämyksiä varten, kokeilu ei maksa mitään.

      • Anonyymi

        Se elämys pilaa liittonne.Suosittelen on muutakin
        kivaa kuin teeskennelty.Yhteinen urheiluharrastus
        ,hiki,väsymys,sex,ruoka,elokuvat,retket,laivamatkan,lentomatkan,perheen kanssa matkustelu,kulttuuri,historia Jan.


    • Anonyymi

      Kun kaiken kokee ,niin mikään ei ole sen jälkeen
      hauskaa,koska alkaa musta tunneli.

    • Anonyymi

      Kun kaiken kokee ,niin mikään ei ole sen jälkeen
      hauskaa,koska alkaa musta tunneli.

    • Anonyymi

      Kun kaiken kokee ,niin mikään ei ole sen jälkeen
      hauskaa,koska alkaa musta tunneli.

    • Anonyymi

      Rikkomalla ihmisen sisäisen järjestyksen
      ,niin tulet tarvitsemaan henkistä tukea ja
      mikä pahinta et saa tukea edes kuollessasi.

    • Anonyymi

      Sano sille vaimolles, että jos ei 35000 partainsinööri riittänyt, niin kohta tulee 3,5 miljoonaa lisää partainsinöörejä, niin että eiköhän kutina rupee lähtemään. Jono vaan pystyyn, niin missä te asutte, lija-autot alkavat tuoda, että varatkaahan tilaa leireille, Pekka Haavisto tulee varmistaa, että turvallisesti saapuvat. Suomen armeijan sotilaan kantamassa partainsinööri herrojen laukkuja, kuin presidentin adjutantit konsanaan presidentin kamppeita.

    • Anonyymi

      "Kestääkö parisuhde hyvin kimppailut ja parinvaihdot? "

      Ei se kestä. Tuollainen pelkkä ehdotuskin jo syö suhdetta, enemmän tai vähemmän riippuen persoonasta ja suhteenne laadusta. Yleensä kimppailu kiinnostaa eniten heitä, jotka ovat kadottaneet tunnepuolen. Etsitään jotain, jotta tunteet puolisoa kohtaan heräisivät. Kyllä ne yleensä heräävätkin, mutta eivät toivotulla tavalla. Mikä pahinta, niin käy puolisollekin.

      Minulle ei kukaan ole koskaan ehdottanut kimppailua, eikä ihme. Kumppanini ovat tunteneet minut; ehdotus olisi vienyt pohjan suhteelta ja mies olisi saanut lähtöpassit. Oikeastaan varmin tapa.

      • Anonyymi

        Mielipiteitä on laidasta laitaan, tunnen pariskunnan joka on harrastanut parinvaihtoa, ei siitä mitään ongelmaa tullut, edelleen ovat naimisissa ja hyvin menee kun molemmat on hommassa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipiteitä on laidasta laitaan, tunnen pariskunnan joka on harrastanut parinvaihtoa, ei siitä mitään ongelmaa tullut, edelleen ovat naimisissa ja hyvin menee kun molemmat on hommassa mukana.

        Mielestäni parinvaihtoon tarvitaan vähintään kosolti seksiaddiktiota. Muuten se ei luonnistu.

        Harva parinvaihtaja myöskään alkaa kommentoimaan toisille, että olipa paska juttu, halutaan säilyttää omat sekä puolison kasvot.

        Sen sijaan kun asia on tuore eikä voi esim. estää itkua, tunnepurkauksia, epätoivoa, itsesyytöksiä, pettymystä, niin siinä yhteydessä tulee miettineeksi ulkopuolinenkin, ettei parinvaihto sovi kaikille. Josko kenellekään, jos yhdelle siitä koituu em. suurta tuskaa. Ja josta hän ei tahdo päästä yli. Vaikka hän itse oli leikkiin suostunutkin alunperin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni parinvaihtoon tarvitaan vähintään kosolti seksiaddiktiota. Muuten se ei luonnistu.

        Harva parinvaihtaja myöskään alkaa kommentoimaan toisille, että olipa paska juttu, halutaan säilyttää omat sekä puolison kasvot.

        Sen sijaan kun asia on tuore eikä voi esim. estää itkua, tunnepurkauksia, epätoivoa, itsesyytöksiä, pettymystä, niin siinä yhteydessä tulee miettineeksi ulkopuolinenkin, ettei parinvaihto sovi kaikille. Josko kenellekään, jos yhdelle siitä koituu em. suurta tuskaa. Ja josta hän ei tahdo päästä yli. Vaikka hän itse oli leikkiin suostunutkin alunperin.

        Joka leikkiin ryhtyy se leikin loppuun kestäkööt.


      • Anonyymi

        Kestää jos suhde on vakaalla pohjalla ja luottamus ja kunnioitus pelaa eikä olle mustasukkaisuutta.
        Muuten tulee ongelmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestää jos suhde on vakaalla pohjalla ja luottamus ja kunnioitus pelaa eikä olle mustasukkaisuutta.
        Muuten tulee ongelmia

        Kestää jos suhde on vapaa..Kunnioituksesta ei viitsi puhua samassa lauseessa kimppasekoilun kanssa. Se on sellaisten elämäänsä kyllästyneiden keski-ikäisten juttu yleensä.yök *mielikuvia*


    • Anonyymi

      Haluaako parisuhdetta tai pari suhdetta ...

    • Anonyymi

      Meillä ainakin on kestänyt liitto ja vaimoani pannaan kimpassa melkein joka viikonloppu.
      Liiton pitää olla vakaa ja luottamus kunnioitus rakkaus kunnossa niin onnistuu.
      Eikä saa olla mustasukkainen.
      Olimme mökillä viime kesänä vähän talkoo hommissa.
      Olimme minä vaimo ja 4 minun kaveria.
      Vaimo hoiti ruokapuolen.
      Sauna lämmitettiin joka päivä töiden jälkeen.
      Vaimo kävi meidän kanssa saunassa samaan aikaan.
      Vaimo hoiti myös kaikkien seksitarpeet kimpassa ja erikseen välillä päivälläkin joku kävi sisällä panemassa vaimoani.
      Kun poikkesin sisällä oli joku jo laskenut spermat vaimoni pilluun.
      Tällä kertaa olimme koko viikon mökillä ja me kaikki 5 panimme vaimoa useasti joka ilta ja yö.
      Vaimoani on vakimies pannut jo yli
      16-vuotta.

      • Anonyymi

        Älä kerro satuja, sun oman mielen tuotoksia. Ällöä.


    • Anonyymi

      On sitä jokus puolison kanssa jutskattu noista jutuista., Taisi nainen olla 22-23 kun halusi kokeilla kimppaseksiä ja oli siitä fantasioinut.

    • Anonyymi

      Oletko ihan varma, että puolisosi haluaisi? Millä tasolla olette yleensä keskustelleet asiasta?

      Toisten ihmisten sekaantuminen parisuhteeseen on varmin tapa saada ero aikaiseksi.

    • Anonyymi

      Vaimoni haluaisi saada paksua aisaa pilluunsa.

      • Anonyymi

        Tämä on joko omaa kuvitelmaasi, olet tutkinut naisesi henkilökohtaisia tietoja, olet hakkeri tai hakkeri kaverisi on sinulle asian ilmaissut.

        Ellei naisesi ole sinulle asiaa kertonut. Olette syyllistynyt laittomaan urkintaan, mikä taasen on rikosasia. Ei aisa asia.


    • Anonyymi

      Varmaan olis huikee kokemus 1 mies ja 5 naisen kanssa ryhmäseksi.

      • Anonyymi

        Vaimolla on melko muodokas kaveri, sillä on isot tissit ja pyöreä peppu, istui vaimon kanssa iltaa kotonamme viime kesänä, lyhyt kesämekko lisäsi mun kiinostusta ja nainen toki huomasi mun katselevan. Kun vaimo poistui hakemaan vinkkua lisää nainen katsahti mua ja kysyi suoraan panettaako sua kun niin katselet. Joo sanoin posket punoittaen, nainen sanoi virne kasvoilla tiedä vaikka joskus ja lause loppui kun vaimo saapui. Siinä olis unelmien naiskaksikko, vaimo jolla tiukka alapää ja hänen muodokas kaverinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimolla on melko muodokas kaveri, sillä on isot tissit ja pyöreä peppu, istui vaimon kanssa iltaa kotonamme viime kesänä, lyhyt kesämekko lisäsi mun kiinostusta ja nainen toki huomasi mun katselevan. Kun vaimo poistui hakemaan vinkkua lisää nainen katsahti mua ja kysyi suoraan panettaako sua kun niin katselet. Joo sanoin posket punoittaen, nainen sanoi virne kasvoilla tiedä vaikka joskus ja lause loppui kun vaimo saapui. Siinä olis unelmien naiskaksikko, vaimo jolla tiukka alapää ja hänen muodokas kaverinsa.

        Aijai..kylläpä peräkammarin pojalla taisi jöpöttää kun tätä tarinoi palstalle lol. Hei urvelot, täällä on erikseen seksi-osio, painukaa sinne kyselemään ja tarinoimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijai..kylläpä peräkammarin pojalla taisi jöpöttää kun tätä tarinoi palstalle lol. Hei urvelot, täällä on erikseen seksi-osio, painukaa sinne kyselemään ja tarinoimaan.

        Maailmaan mahtuu ja kun luulee ettei mitään tapahdu se tulee kohdalle......


    • Anonyymi

      Kokemusta ei ole mutta myös mun vaimo sanoi että on ainakin fantasioinut kimppaseksistä kahden miehen kanssa, onko kokeillut en tiedä.

    • Anonyymi

      Kyllä se on järisyttävä kokemus kun näkee vaimoa vieraan nussittavana. Siinä mustasukkaisuus ja kiima sekoittuvat. Vaimon kiihko ja ääntelyt raastavat mieltä. Kestettävä on, koska itse annoin aihetta nussimalla vaimon siskoa.

      Kun alkuun päästiin seksi tuttujen kanssa oli aina vaan luontevampaa. Joku tuttu tuli yllättäen kylään ja sai ottaa vaimoni kiimoissaan olohuoneen lattialla takaa. Luvan annoin, tai oikeastaan kehoitin, kun tiesin tulijan asian.

      Vaimo joskus kertoi (sopivassa mielenvireessä) mitä kaikkea seikkailuja hänellä on ollut avioliittomme aikana. Niistä hän kertoi sitten kun turvallinen aika (n. vuosi, kaksi) oli kulunut tapahtumasta. Kyllä ne korvaani suputettuna pimeässä ja sängyssä sai kalun jäykäksi, hyvä ettei tmälli lentänyt jo vaimon kosketuksesta.

      En suosittele tai ole suosittelematta, mutta jos on rohkeutta ...

    • Anonyymi

      Heiluuko niissä silikoonin rinnalla mitään?

    • Anonyymi

      Vehkeet ristiin siitä se riemu alkaa

    • Anonyymi

      Naisilla ja varsinkin avioliitossa elävillä tulee jossakin vaiheessa mielenkiinto kimppailuun, niin kävi munkin vaimolla lapsen syntymän jälkeen. Taisi olla ikää 26 kun ilmoitti että haluis kimppaseksiä, niin sitä pitää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2566
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1685
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1494
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1333
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1242
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1076
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1033
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      104
      930
    Aihe