Hienoa, että Valtonen tunnustaa, että Johanna on Jumalan valittu. Menneet on siis anteeksiannettu ja sanomiset anteeksipyydetty..
JMT: PELASTUSRUKOUS
Minä (nimesi ja päivämäärä) tunnustan tänään, että Jeesus Kristus on Herra. Otan hänet vastaan Henkilökohtaisena Vapahtajanani, otan hänet vastaan Pelastajanani. Tunnustan, että hän on Jumalan Poika, joka kuoli ristillä syntieni tähden ja joka voitti kuoleman ristillä ja nousi ylös kuolleista. Tunnustan että hän on ainoa Tie, Totuus ja Elämä. Tunnustan olevani syntinen, ja että Jeesus kuoli ristillä minun syntieni tähden. Kadun syntejäni ja käännyn niistä pois. Tunnustan, että kaste ei pelasta ketään eikä kaste ole pelastuskysymys; mutta se on kuuliaisuuden merkki kyllä. Tunnustan, että omat hyvät tekoni eivät voi minua pelastaa. Tunnustan että Jeesus on ainoa Herra, ainoa Kuningas ja ainoa Pelastaja. Ainoastaan hänen kauttaan pääsee Isän luokse. Otan hänet vastaan tänään ja haluan seurata häntä. Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimessä. AAMEN!
Johanna Mia Tukiainen Ja tämä eteenpäin, ole hyvä. Rukous on Pyhästä Hengestä. Tässä on tiivistettynä kaikki. Raamatun mukaan "sydämen usko tekee vanhurskaaksi ja suun tunnustus pelastaa." Tämä rukous on käytetty yleisesti evankeliointi kokousten lopussa; esim. maailmankuulun Billy Grahamin ja Reinhard Bonnken; jotka pyysivät ihmisiä tulemaan kokouksen lopussa aina eteen; jotka halusivat antaa elämänsä Jeesukselle ja pelastua. AAMEN! Tulostan tämän myös Vuoden 2020 Kalenteriin, tämähän on erittäin tärkeää!!! Kiitos eräs suomalainen mies; joka on etsikkoajassa ja kehoitti minua tekemään tämän!
Timo Valtonen: Olet evankelista, Jeesus siunaa Johannaa ja pidä tielläsi!
AMEN!
Timo Valtonen: Johanna Tukiainen on merkittävä evankelista
13
1343
Vastaukset
- Anonyymi
Shalom; katselin Suoli24 palstan kirjoituksia itsestäni; ja niissä hyvin monissa vedotaan siihen että "olisin hullu" ja olisin "mielisairas" ja siellä jopa pilkataan Jeesuksen verta (jossa on suurin voima kuten kristityt tietävät.)
Niin tässä ohessa on teille jotka niitä solvauksia ja vihapuhetta harrastavat; niin suoraan kohdat Pyhästä Kirjasta, Raamatusta alla, ohessa, Matteuksen Evankeliumista. Lukekaahan tämä koko teksti huolella, kiitos. Joitakin näitä kohtia löytyy myös tämän vuoden 2020 Kalenteristani, joita on saatavilla 6.3.2020 Turun keikallani ja 7.3.2020 Helsingin, Laajasalon keikallani. Kopikoikaa alla olevat teksti hyvin mielellään kaikille nettisivuille joissa kulutatte aikaa rienaamiseeni. Ja hyvää aikaisen päivän jatkoa! -Johanna Tukiainen
Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. 19
Onhan kirjoitettu:
"Minä hävitän viisasten viisauden,
ja ymmärtäväisten ymmärryksen
minä teen mitättömäksi".20
Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi? 21
Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat, 22
koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta, 23
me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus, 24
mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus. 25Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
26
Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista, 27
vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään, 28ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on, 29
ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä. 30
Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi, 31
että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra".
2 LUKU.- Anonyymi
Suoli24😅Tosi hyvä nimi palstalle missä kirjoitetaan milloin mitäkin, Aloitus on todellista asiaa ja🙏Herran sanaa🙏
- Anonyymi
Johanna tekee hyvää työtä Herra on hänen kanssaan. Olemme uskosta osattomien arvostelemia ja puhutaan kaikkinaista valhetta, hyljeksyttyjä emme mitään ole....usko muuttuu näkemiseksi kun elämänlanka katkeaa. Voimia Herran työssä
- Anonyymi
Olisi mielenkiintoista, jos Valtonen ja Tuksu taas virittelisivät yhteistyötä…
Valtonenhan pahoitti mielensä huhtikuussa 2017, kun Tuksu haistatteli häntä veellä Ylläksellä. Tuksu matkusti Valtosen ja tämän nuorisoryhmän kanssa Ylläkselle. Eikä varmaan ollut Tuksulla perinteinen laskettelu mielessään. Kehtasi kuitenkin vaatia, että yli kuudenkymmenen matkustajan bussi olisi kuljettanut matamia maksutta 400 kilometriä ympäri lääniä. Toki se oli vasta se vieno ensimmäinen vaatimus. Jos siihen olisivat suostuneet niin eiköhän matami olisi vaatinut lisäksi pian poikkeamista jossain Levillä 100 kilometrin päässä Hullun Poron yökerhoon ”evankelia julistamaan” ja niin edelleen.
Tuksu siis asui hotellissa (muut jossain koululla yhteismajoituksessa) ja Tuksu olisi halunnut ryhmän linja-auton käyttöönsä. Valtonen ei ajatuksesta tykännyt ja Tuksu närkästyi.
Timo Valtonen : Johanna nyt paljastit sydämesi. Haistattelit veellä mua Ylläksellä, kun yritin rauhoitella sua bussikuskin haukkumisen jälkeen.
Ikävä todeta että nyt on syytä sun ojentamiseen. Sampo on ollut sinusta näköjään oikeassa. Yritin tukea sua mutta nyt syljet silmille. Olet kaukana Raamatun arvoista, nyt kehoitan sua tekemään parannuksen ennenkuin se on liian myöhäistä. Puheesi on jo Jumalan pilkkaa! Sun kaverit varoitti susta ulkomaita myöten, nyt uskon varoitukset. TEE PARANNUS
JMT: Millä tavalla olen pilkannut Jumalaa, kun kerron totuuksia sinusta?
JMT: Et näytä jättävän mua rauhaan Timo Valtonen; vaikka tiedän susta asioita joista voisin antaa lehdistölle haastattelun; mutta kuten sanoin, en tietenkään sitä tee. Olet yksinkertainen tyyppi; kun et tajua poistaa koko tätä ketjua pois! Käsittämätöntä touhua!
Oliko näillä T.V. Mission Ylläksen lasketteluretkeen osallistuvien vähävävaraisten lapsien/teinien tai heidän vanhemmillaan mitään ennakkotietoa, että ko retkelle osallistuu useista väkivaltarikoksista tuomittu henkilö J.T. ja mitä traumoja reissusta heille ehkä aiheutuu. Liittyen J.T:n ja T.V:n riitaan bussikuljetuksista koulumajoituspaikalla lasten kuullen?
Eikä Johanna suostunut luovuttaan huonetta suosiolla. Minibaarin laskusta tuli riitaa, oli imuroinut sen tyhjäksi ja pähkinät vetänyt nälkäänsä. VL maksoi kaikki koska on tyhmä ja taas tämä spurgu pääsi kuivin jaloin pinteestä.
Seuraavaksi haukkui taas Vellin impotentiksi ja idiootiksi. Ja ei, ei kertaakaan ollut mäessä.
”Yritin tukea sua mutta nyt syljet silmille”, kirjoitti Valtonen myöhemmin reissun jälkeen. Valtonen kehotti Tuksua tekemään parannuksen. Hän myös väitti, että Tuksun puhe on Jumalan pilkkaa. " Rukoilen Johannan puolesta edelleen ja näen että hänellä on evankelistan kutsu, mutta täytyy vielä kasvaa ja opetella ottamaan huomioon muutkin ihmiset. Johanna älä anna enää seiskaan juttuja, noi tissikuvat ja ala-arvoiset videot eivät ole Raamatun arvomaailmasta. Tee näistä parannus ja lopeta muiden syyttely, niin Jumala tekee susta Väkevän Evankelistan ja olet siunattu kun pysyt näissäkin Raamatun tiellä.
Olen paljon sua puolustanut, mutta mieti mikä on Jumalan mielen mukaista. Jeesus auta Johannaa että pääsisi alkoholista eroon"
JMT: "Poista tämä keskusteluketju kokonaan, tai teen sinusta rikosilmoituksen! Tiedossani on paljon häikäilemättömiä asioita joita sinä teet muille ihmisille ja ne ovat myös mm. Korson helluntaiseurakunnan vanhemmiston tiedossa että olet täysin yhteistyökyvytön ihminen. Poista tämä koko ketju, tai teen rikosilmoituksen Johannan henkilökohtaisten elämän asioiden levittämisestä julkisesti."
Timo Valtonen No niin joko tämä meteli rauhoittui.
Tein virheen ja kadun sitä kun otin Johannan mukaan, minua varoitti hänen omat ystävät, mutta halusin saada selvää mikä on totta itse ja nyt selvisi. Toista kertaa ei tule meidän matkoille riehumaan kiroilemaan, haistattelemaan, uhkailemaan. Jumala siunaa ja paranna Johanna.
Ikävää että näin meni olisin oikeasti halunnut ymmärtää ja tukea.
Ei siitä tullut mitään hyvää hedelmää. En tietänyt hänen sairaudestaan, vasta kun tänään kun mulle kerrottiin joten osa tuosta mielettömästä raivokäyttäytymisestä menee sairauden piikkiin. Paranemisia rukoilen."
Valtonen teki niitä lähetyssaarnaajamatkoja ihan ulkomaille asti ja Tuksu olisi ollut halukas mukaan – ei huolittu. Kai sitä nyt vähemmästäkin tyttö turhautuu…
Mutta nyt on siis pientä lähestymisen merkkiä ilmassa, koska Valtonen tunnustaa Tuksun evankelistaksi Tuksun facessa.
Hyvät ainakin on pohjat Valtosen nyt nimeämällä evankelistalla. Pelastaa nääs sillee Johannan sielun, kun se niin jumalanmiestä kaipaa eikä evankelistalle nyt mitään pakanaa voi toivoa.- Anonyymi
Haistoiko Timo v.tä.
- Anonyymi
JMT: Voi kun tietäisittekin totuuden Timo Valtosesta; niin tykkäämisenne hänen näille matkoilleen , loppuisi siihen pisteeseen! Tämä on hyvin surullista. Kyseessä on puhdas rahastus ja tyrannimaisuus. Olen ainakin nyt varoittanut ; ja ihmiset saavat omalla vastuullaan lähteä tämän diktaattorin matkaan; jossa on armeijameininki, rahastus joka asiasta, ja ihmisille valehdellaan. Valtonen väittää, että nämä väitteet olisivat "demonisia". Kyseessä on nyt sellaiset asiat, että nämä väitteet on totta. Mm. Markus Huikuri ja useat muut ihmiset, hyvin monet ihmiset tietävät, millaisesta ihmisestä tässä Valtosessa on kysymys. Menkää evankeliointimatkoille omilla rahoilla; mutta älkää syytäkö rahaa Valtoselle! Tämä on varoitus!
- Anonyymi
Joo ei rahaa nuille. Joka mutkassa pyytävät bensaa tms ostamaan.
- Anonyymi
Rahaa ei kerätä ilman lupaa eikä viisaat tuommoisille rahaa syydä! Oikeisiin töihin jokainen!!!
- Anonyymi
"JOHANNA TUKIAINEN ”PINK BUBBLES” Showkeikat alkaa nyt: PE 6.3.2020 Ravintola Pirate, Turku ja LA 7.3.2020 Ravintola Pallogrilli, Laajasalo Helsinki.
1.6.2020 BAR BARRIO, PORVOO JA 17.7.2020 MARY´´ LA FAVORITA, KOKKOLA.
Jos jotain kiinnostaa bäkkärin tarjoiluni; niin ne ovat 0% juomia; niitä saa nykyisin aivan erinomaisia, samoin alkoholittomia drinkkejä! Keikkatarjoukset: [email protected]. Tulossa kevään aikana on myös kaksi uutta, englanninkielistä laulukappaletta, joissa on syvällinen ja hieno sanoma. Olin nuoruudessani striptease tanssija. Nyt lahinna laulan, juonnan ja tanssin kaunista musiikkia nauhatanssien pitkat iltapuvut paalla. Joten ERITTAIN paljon on muuttunut. Jumala kylla tietaa Jeesus sanoi: “Eivat terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.” Han myos sanoi: “ei se saastuta ihmista mika menee sisaan vaan mika tulee ihmisesta sisalta ulos. Jumala on kutsunut mut pelastaa sieluja ja HAN paattaa sen, miten se tapahtuu, en mina. Monet ihmiset eivat tule hengellisiin kokouksiin koskaan.
Jeesus meni sinne; jossa hanta tarvittiin. Han tuomitsi jyrkasti Fariseukset. Jeesus rakasti nimenomaan syntisia. Sakkeus, Maria Magdalena, syrjityt, hylatyt, sairaat jne."
Nyt on tilaisuus päästä katsomaan evankelista Johannan esitystä!!! - Anonyymi
😂👍😂👍😂👍😂
- Anonyymi
Rahaa ei noille piä antaa. Muuten hauska notkya mukan.
- Anonyymi
Tuksu on tunnetusti hyvä antamaan.
- Anonyymi
voi-huutoja jouluun asti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114369
- 793543
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223401Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273296- 762964
- 892883
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589