Sielunhoitosta

Anonyymi

Sielunhoito on väärin, ei saa tuhota toisen elämää kertomalla, miten on mässäillyt, ollut jumalattomien kaveri, tai rietastellut, tai käeksinyt valheita.

Ne voivat olla esirukousaiheita, mutta niitä ei saa tunnustaa,

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sielunhoidon tarkoitus on, että ihminen purkaa mieltään painavia asioita luotettavalle henkilölle. Miksi hän edes menisi sielunhoitoon, jos kyseisiä asioita ei mielestäsi saisi kertoa? Mitä ihmettä tarkoitat tuolla, että niiden kertoaminen "tuhoaisi toisen elämän"?

    • Anonyymi

      Aloittaja on trolli. Todennäköisesti sama tyyppi tekee koko ajan älyttömiä aloituksia asioista, joista hän ei mitään tiedä.

      • Anonyymi

        Eipä taida olla mikään trolli, vaan ihminen joka on kadottanut todellisuuden ja elää oman harhaisen päänsä tutoksissa.

        Siis ikäänkuin psykoosin kaltainen tila nähdäkseni, ikävä kyllä.

        Eli jos joku vain tietää kenestä on kyse, ilmoittakaa ihmeessä terveydenhoito alan ammattilaisille kyseisestä henkilöstä.

        Minä pyydän tosissani !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida olla mikään trolli, vaan ihminen joka on kadottanut todellisuuden ja elää oman harhaisen päänsä tutoksissa.

        Siis ikäänkuin psykoosin kaltainen tila nähdäkseni, ikävä kyllä.

        Eli jos joku vain tietää kenestä on kyse, ilmoittakaa ihmeessä terveydenhoito alan ammattilaisille kyseisestä henkilöstä.

        Minä pyydän tosissani !

        et saa syyttää ketään mielenterveyttä vaativaan hoitoon, Luoja ei sitä salli, et tajua missä tuhovoimaisuudessa sen lääkärit ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et saa syyttää ketään mielenterveyttä vaativaan hoitoon, Luoja ei sitä salli, et tajua missä tuhovoimaisuudessa sen lääkärit ovat

        ihmisellä on myös oikeus unohtaa menneet pahat asiat. Kaikkia ei ole hyväksi vatvoa yhä uudestaan ja nostaa esiin.
        mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihmisellä on myös oikeus unohtaa menneet pahat asiat. Kaikkia ei ole hyväksi vatvoa yhä uudestaan ja nostaa esiin.
        mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin,

        Eli olet ollut jo hoidossa, tämän sinä itse nyt paljastit, minä en sitä aiemmin tiennyt.

        Niin ja se ei ole syyttämistä, jos on huolissaan ja huolehtii lähimmäisestään.

        Sinä elät omassa mielikuvitus maailmassasi, vaikka et itse sitä tajua, ja siksi tarvitsisit ulkopuolista apua kipeästi.

        Siis ihan kuten psykoosi potilaat eivät näe omaa tilaansa oikein, niin et sinäkään näe, ikävä kyllä.

        Mielen sairaus on vakava asia, mutta siihen on saatavissa apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihmisellä on myös oikeus unohtaa menneet pahat asiat. Kaikkia ei ole hyväksi vatvoa yhä uudestaan ja nostaa esiin.
        mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin,

        On toki oikeus unohtaa. Mutta luuletko sinä, että ne alitajuntaan työnnetyt asiat eivät sieltä vaikuta elämääsi ja ihmissuhteisiisi. Ainoastaan tunnistetuista, tunnustetuista ja työstetyistä asioista pääsee eroon.


    • Anonyymi

      En ymmärtänyt. Miksi sielunhoitajan pitäisi kertoa toisen tekemistä synneistä?
      Kun eikö se mene niin ymmärrykseni mukaan, että kun sielu hoitaja Jumalan armoituksella avaa rakkautta niin osuessaan Jumalan herättämään kasvumaahan ihmisellä herää synnintunto?
      Kun uskon niin ettei synnintunnon herättäminen ole ihmisen eli sielu hoitajan vallassa vaan Jumalan. Ei voi väkisin eikä pakottamalla.

      • Anonyymi

        Jos ihminen kertoo toiselle ihmiselle omista synnin teon kaameuksistaan, niin se tuottaa pahan olon toiselle. Ei kannata voimalla yrittää toisen uskomaan kantaansa,

        Sielunhoitoon menijälle on paljon suurempi asia, kuin muuten vain kertoa omista synnistään. Siinä yritetään saada lohdutusta toiselta ihmiseltä, ei JUMALALTA, silloin jumaloi sielunhoitajaa.

        Sielunhoito on eri kuin esirukoiltavana oleminen, esirukoiltaessa esirukoiltava ei saa kertoa omia rukoustoiveitaan, koska ne ovat liian pikkutarkkoja, on parempi rukoilla suuria aiheita, joita kaikki tarvitsevat, ei mitään pieniä, Herran pelkokin on suuri rukousaihe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen kertoo toiselle ihmiselle omista synnin teon kaameuksistaan, niin se tuottaa pahan olon toiselle. Ei kannata voimalla yrittää toisen uskomaan kantaansa,

        Sielunhoitoon menijälle on paljon suurempi asia, kuin muuten vain kertoa omista synnistään. Siinä yritetään saada lohdutusta toiselta ihmiseltä, ei JUMALALTA, silloin jumaloi sielunhoitajaa.

        Sielunhoito on eri kuin esirukoiltavana oleminen, esirukoiltaessa esirukoiltava ei saa kertoa omia rukoustoiveitaan, koska ne ovat liian pikkutarkkoja, on parempi rukoilla suuria aiheita, joita kaikki tarvitsevat, ei mitään pieniä, Herran pelkokin on suuri rukousaihe

        Jos kukaan ei sinua suostu auttamaan, niin hakeudu hyvä ihminen itse hoitoon.

        Olet nimittäin kadottanut todella pahasti jo todellisuuden tajusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen kertoo toiselle ihmiselle omista synnin teon kaameuksistaan, niin se tuottaa pahan olon toiselle. Ei kannata voimalla yrittää toisen uskomaan kantaansa,

        Sielunhoitoon menijälle on paljon suurempi asia, kuin muuten vain kertoa omista synnistään. Siinä yritetään saada lohdutusta toiselta ihmiseltä, ei JUMALALTA, silloin jumaloi sielunhoitajaa.

        Sielunhoito on eri kuin esirukoiltavana oleminen, esirukoiltaessa esirukoiltava ei saa kertoa omia rukoustoiveitaan, koska ne ovat liian pikkutarkkoja, on parempi rukoilla suuria aiheita, joita kaikki tarvitsevat, ei mitään pieniä, Herran pelkokin on suuri rukousaihe

        Tai itse ajattelen niin että sielunhoitaja on valmis kuuntelemaan ihmisen mieltä painavia asioita ja hän on orientoitunut työhönsä niin että ihminen itse saa puhua juuri niistä asioista mistä hän haluaa ja mistä kokee tarvetta avautua.
        Tuo, että jumalou sielunhoutajaa kuten kirjoitit niin en oikein pääsee samalle ajatusta sille kanssasi, että miten sielunhoutaja voi korvata Jumalan, en ymmärtänyt tuota ajatustasi.
        En tosin tiedä oikein juurikaan sieluhoitajista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai itse ajattelen niin että sielunhoitaja on valmis kuuntelemaan ihmisen mieltä painavia asioita ja hän on orientoitunut työhönsä niin että ihminen itse saa puhua juuri niistä asioista mistä hän haluaa ja mistä kokee tarvetta avautua.
        Tuo, että jumalou sielunhoutajaa kuten kirjoitit niin en oikein pääsee samalle ajatusta sille kanssasi, että miten sielunhoutaja voi korvata Jumalan, en ymmärtänyt tuota ajatustasi.
        En tosin tiedä oikein juurikaan sieluhoitajista.

        Sielunhoitajilla ja terapeuteilla on koulutus. Psykoterapeutit joutuvat jop käymään itse terapian läpi, jotta omat ongelmat eivät vaikuta terapiaan. Koulutus ja oma terapia opettavat terapistia suhtautumaan terapiassa ilmeneviin voimakkaisiinkin tunteisiin rakentavasti ja osana terapiaprosessia.

        Potilaat suuntaavat terapeutteihin ym. henkilökuntaan hoidon aikana sekä positiivista että negatiivista transferenssia, eli tunteen siirtoa. Negatiivisessa puretaan tunnettu viha ja aggressio terapeuttiin. Positiivisessa terapiassa oleva luo rakastumista muistuttavan tunnesuhteen. Sillä terapeutti saattaa olla ainoa ihminen, joka on päässyt lähelle ja kohdellut ymmärtävästi. Tuntensiirto on vain yksi vaihe terapiassa. Se loppuu, kun parantuminen edistyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielunhoitajilla ja terapeuteilla on koulutus. Psykoterapeutit joutuvat jop käymään itse terapian läpi, jotta omat ongelmat eivät vaikuta terapiaan. Koulutus ja oma terapia opettavat terapistia suhtautumaan terapiassa ilmeneviin voimakkaisiinkin tunteisiin rakentavasti ja osana terapiaprosessia.

        Potilaat suuntaavat terapeutteihin ym. henkilökuntaan hoidon aikana sekä positiivista että negatiivista transferenssia, eli tunteen siirtoa. Negatiivisessa puretaan tunnettu viha ja aggressio terapeuttiin. Positiivisessa terapiassa oleva luo rakastumista muistuttavan tunnesuhteen. Sillä terapeutti saattaa olla ainoa ihminen, joka on päässyt lähelle ja kohdellut ymmärtävästi. Tuntensiirto on vain yksi vaihe terapiassa. Se loppuu, kun parantuminen edistyy.

        Mun tuttu on ollut yli 10 v naimisissa terapeuttinsa kanssa eli ei se aina lopu 😁


    • Anonyymi

      Job.10:1-2 Minun sieluni on kyllästynyt elämään; minä päästän valitukseni valloilleen ja puhun sieluni murheessa, minä sanon Jumalalle: Älä tuomitse minua syylliseksi; ilmaise minulle, miksi vaadit minua tilille. Job.12:9-10 Kuka kaikista näistä ei tietäisi, että Herran käsi on tämän tehnyt, hänen, jonka kädessä on kaiken elävän sielu ja kaiken ihmisolentojen henki? 4Moos.16:22.

      • Anonyymi

        Valhejuutalainen ja valhepastori ja valhehehebrealainen, joka on vuosikymmenet pettänyt ihmisiä näytelemällä Jeesukseen uskovaa, on näkökään kyllästynyt elämäänsä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      102
      1517
    2. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      210
      1126
    3. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      20
      1098
    4. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      103
      1004
    5. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      129
      1003
    6. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      14
      986
    7. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      48
      966
    8. Antaa myrskyn puhdistaa

      Kivaa päivää vaan. 🐺⚡🌧️😊🤗☕
      Ikävä
      167
      897
    9. Ilmastonmuutos on aikamme suurin ongelma

      Tuota asiaa eivät yksinkertaiset ihmiset ymmärrä, kun ihmettelevät miksi aurinko- ja tuulivoimaloita pystytetään ympäri
      Maailman menoa
      160
      895
    10. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      66
      886
    Aihe