Näinköhän Euroviisutapahtuma Rotterdamissa perutaan koronaviruksen vuoksi ja kisat käydään television ja netin välityksellä?
Vastaukset 3
- Anonyymi
No Suomi vois jättäytyä pois ilman koronaakin. Varma viimesija joka vuosi, turhaa rahanmenoa Suomelta.
- Anonyymi
Turhaa rahanmenoa on myös urheilu,sinne vasta rahaa meneekin.
- Anonyymi
Koronaviruksesta puhuttiin jo ysikytluvulla Simpsonien yhdessä jaksossa. Älä pelkää median lietsomaa pelkoa. Korona on joko valetta tai labrassa luotu, jotta saadaan taas rokottaa ihmisiä ja tulee lisää uniapneaa ja muuta paskaa. Lääketeollisuus taas käärii voittoja ihmisiä pelottamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509