Olenko liian kiltti mies?

Anonyymi

Olen ollut vamoni kanssa 6vuotta naimisissa ja kerran erottu ja menty uudelleen naimisiin. Ja nyt sama juttu alkaa...... niin kuin silloin ennen eroa.

Kuljen töissä ja vaimoni pelaa yö kaudet ja päivisin nukkuu. Teen kotitöitä minkä jaksan aina vapaa aikana.
Nyt viime päivinä en jaksa kaikkea hyvin tehdä. Niimpä saan kyllä päivittäistä mäkätystä kuunnella. Huutamista ja haukkumista.

Eilen sain jopa keittiö kiellon etten saa tehdä mitään kun en osaa. Hän tekee kaiken keittiö työn Lupasi että tekee aamu palan minulle kun sotken vaan. Mitä sitä v....a!!!Ei tehty!!!
Ei kuuden vuoden aikana ole kyllä tehnyt ja nyt lupasi. Kehuu kuinka siisti hän on ja osaa, mutta ei se niin ole. _Jonkin aikaa on asia näin mitä vähän on tehnyt. Syyttää minua motivaation puutteesta. Haukkuu ja huutaa vaan. Silti minä hölmö rakastan häntä. En tiedä mitä teen. Ei se vaihtamalla paranne. Mitä tai miten saisin asian ratkaistua. En haluaisi eroa.

Vaimoni sanoo että riitely parantaa parisuhdetta. Meillä tulee riita aivan joka pienestäkin asiasta. Ja minä en voi sanoa jos hän on tehnyt jotain väärää. Siittähän se sota syttyy.. Pitää vaan niellä ja ottaa omalle tunnolle kaikki syytökset.

Olenko minä liian kiltti mies!!!!????? Ja vaimoni narsisti joka vaan nujertaa minut.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et kertonut onko teillä lapsia?
      Ellei ole niin miksi rääkkäät itseäsi moisen "rakkaan" tähden?
      Uskoisin että jo toisella kierroksella saman kanssa alat ymmärtää mistä on kyse...…

      Viikonloppuna pistät kamat kassiin ja suljet oven lähtiessäsi, jos sataa lunta tai vettä, se on hyvän merkki.
      Askeleesi peittyvät etkä enää "osaa" takaisin.
      Onnea!

      • Anonyymi

        :) Hyvä vinkki, mutta se on minun asunto jonka laittanut ennen avioliittoa. Ja lapset on aikuisia. Pitää varmaan vaimoni kamat panna kassiin:) Mutta se on varmaan paha paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :) Hyvä vinkki, mutta se on minun asunto jonka laittanut ennen avioliittoa. Ja lapset on aikuisia. Pitää varmaan vaimoni kamat panna kassiin:) Mutta se on varmaan paha paikka.

        Otin huomioon tuon mitä kerroit , pidinkin kertomaasi todennäköisempänä.

        No juu, onhan se paha paikka, se kirpaisee "kerran" mutta jos jatkat tätä menoa, olet aina toipilaana.....
        Ihan totta, ota itseäsi niskasta kiinni, siitä tomerammasta puolesta ja tee se mitä miehen pitää;)

        Ps. Muista tarkistaa säätilanne, varmuuden vuoksi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin huomioon tuon mitä kerroit , pidinkin kertomaasi todennäköisempänä.

        No juu, onhan se paha paikka, se kirpaisee "kerran" mutta jos jatkat tätä menoa, olet aina toipilaana.....
        Ihan totta, ota itseäsi niskasta kiinni, siitä tomerammasta puolesta ja tee se mitä miehen pitää;)

        Ps. Muista tarkistaa säätilanne, varmuuden vuoksi !

        Tuo on totta. Ei sitä jaksa koko ajan olla pelon alla. Pitää alkaa mieheksi:)


    • Anonyymi

      Liian kiltti?! Tiedät itsekkin että adjektiivilla "kiltti" ie ole osaa teidän yhtälossä.
      Paremminkin sana "tyhmä" on paikallaan.

      Miksi maailamssa ensinkään otit tuon luuskan takaisin ja aloitit samaa rataa toiseen kertaan?
      Käytä nyt, hyvä ihminen, aivan pikkiriikkisen aivojasi ja laske tuo vetelys mememään.
      Kerrot että koti on sinun.
      Salli nyt jo viimeistään tuon otuksen hankkia toinen elättäjä ja parjattava.
      Sinä olet hoitanut tuota virkaa tarpeeksi kauan.

    • Anonyymi

      No ensiksikin istutat vaimosi penkkiin. Kerrot miltä sinusta oikeasti tuntuu ja että tämä ei voi jatkua näin ja miksi hän käyttäytyy noin sinua kohtaan. Yleensä myös vaimon käytöksellä on myös jokin syy, vaikka missään nimessä tuo ei ole oikea tapa. Suosittelen keskustelua ja vielä kerran keskustelua, jos se ei auta niin parempi sillon erota. Tsemppiä sinulle ja kerro miltä sinusta oikeesti tuntuu ja että sanat satuttaa sinua

    • Kunnioita eroa, ne syyt eivät ole koskaan hävinneet mitkä saivat eron aikaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe