Sattuu ja itkettää.Sekä minusta on tullut kyyninen. Tuntuu että kaikki negatiivinen kohdistuu minuun. Haluan itseni takaisin. Haluan uskoa vielä että minustakin on hyvää. Haluan olla ehjä.
,..,...............
Anonyymi
5
115
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekin olen monesti kokenut olevani pohjamudissa usein viikkokaupalla . Sitten kohtalo on puuttunut peliin ja kuin taikaiskusta kaikki on alkanut rullaamaan uskomattoman hienosti 🙂
- Anonyymi
Eihän onni tunnu miltään, jos ei oo pohjamutia kokenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän onni tunnu miltään, jos ei oo pohjamutia kokenut.
Ovathan huulesi nyt kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovathan huulesi nyt kunnossa.
Patukaton viikko takana.
- Anonyymi
No tässä tapauksessa ei tule mitään kohtalon iskuja. Kaikki menee hyvin ja pystyn olemaan normaalisti niin kauan kun on muita ympärillä ja tekemistä. Mutta kun jään yksin
romahdus iskee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465430Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2375424Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2252932Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442454- 672077
- 701850
- 2091730
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871369Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,431366Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3381266