Oon tutkinut naisia 13v samalla kun yritin etsiä itselle seuralaista.
Nämä päätelmät tein
-nainen on panotyyny (joillekkin)
-nainen on lisääntymisjatke
-nainen on vähämielinen (mieti itseäsi 7-8 vuotiaana niim tajuat millä tasolla nainen liikkuu ajatukselliseti
-nainen valehtelee aina (en tiedä yhtää totuuden sanaa mikä olisi tullut naisen suusta) =D
Hiveleekö otsetuntoa
6
139
Vastaukset 6
- Anonyymi
Olipa taas omaperäistä naisvihaa
- Anonyymi
Eli et ole kelpuuttanut naista itsellesi.
- Anonyymi
Oon tutkinu miehiä tuplasti kauemmin, olen huomannut nämä totuudet:
Nämä päätelmät tein
-mies on panopuu (joillekkin)
-mies on lisääntymisjatke
-mies on vähämielinen (mieti itseäsi 7-8 vuotiaana niim tajuat millä tasolla mies liikkuu ajatukselliseti
-mies valehtelee aina (en tiedä yhtää totuuden sanaa mikä olisi tullut miehen suusta) - Anonyymi
En osaa sanoa hiveleekö kun en tiedä mikä tuo otsetunto on...
- Anonyymi
Kaikki naiset eivät valehtele joka päivä, mutta jokainen nainen nainen valehtelee harva se päivä. Valehtelu on kuitenkin naisen tärkein ase.
Sen kanssa pitää vaan oppia elämään. Korvasta sisään ja toisesta ulos ja silleen. Sillä aikaa ajat omia tavoitteitasi.- Anonyymi
Jep. Näinhän se on. Naiset ajaa valehtelulla omia tavoitteitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561