Mitä asioita esim paperi hommia pittää otta huomioon seurustelussa ulkomaalaisen miehen kans sen muutamisesta Suomeen jne ynm mistä näitä kysytään onko se maahanmuuttovirasto vai mikä paikka.
Seurustelu ulkomaalaisen miehen kanssa
6
130
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi24 tietenkin! Tärkein paperi on tietenkin raha , vaikka nykyisin sen ei enää tarvitsekaan olla paperista. Hemmolla kun on tarpeeksi sitä niin pystyy kustantamaan siten täällä oleskelunsa.
- Anonyymi
Rippikoulu ja rokotustodistukset, Hiv-todistus, tiliote pankista, Kyseisen maan Suomen suurlähetystöstä varmenne henkilöllisyydestä, rikoshistoriasta esteettömyystodistukset armeijasta ja avioliitoista.
Tehtävää on niin paljon että maksaa ja eritoten kestää liian kauan joten päätin tyytyä kotimaiseen mieheen.- Anonyymi
Kyllä molemmissa tapauksissa tiliote riittää, kunhan on oma.
- Anonyymi
Sellainen asia myös kannattaa ottaa huomioon että oma henki on aika löysässä hirressä tuon jälkeen tai vahinko on jo tapahtunut. Eron hetki kun lyö niin olet kusessa.
- Anonyymi
Unohda koko juttu! Muuta sinne sen miehesi tykö!
- Anonyymi
Seurustelu ei vaadi mitään papereita.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271924
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561276Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?631192Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798