Monen vuoden sivusuhde

Anonyymi

Toisen vuosia kestänyt salasuhde selvisi sattumalta. Olin tietysti hullu ja vainoharhainen. Asia kuitattiin sillä, että ylireagoin ja kehitän turhaa draamaa pikkuasiasta. Henkisesti olin loppu. En ole 100% varma loppuiko suhde. Työpaikalla paistattelee mielellään vastakkaisen sukupuolen ihailun kohteena. Seksiä on kerran 6kk. Itse en suunnitellut rakastuvani toiseen. Puoliso sai tietää ja alkoi uhkailu, panostaminen, pakottaminen suhteen lopettamiseen, koska muuten tilanne ei voi parantua. Välillä hän aneli jäämään, suri, välillä käyttäytyi agressiivisesti ja sekavasti. Seksiä ei juurikaan ole ollut mutta nyt innostus läheiseen kontaktiin on pakonomaista. Yritin, enkä pystynyt. Sitten alkoi kiristäminen talolla. Pakonomainen sivusuhteen tietojen etsiminen ja kysely. Sukulaisille minun haukkuminen. Mielenterveyteni kyseenalaistaminen. Hänen pettämisensä ohitettiin olan kohautuksella ja hänestä kuoriutui melkein psykoottinen hirviö, kun näin itse kiinni.
Sivusuhteen väsyi tilanteeseen ja hän jätti minut. Jäin avioliittoon ja puoliso palautui normaaliksi itsekseen, minä en. Enkö pysty parempaan, arki kai rullaa kun panee omat tarpeet ja onnellisuuden off- tilaan ja kestää. Onko muita?

2

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nait vieraan kanssa ja jouduit henkiseen ristiriitaan läheisyydestä, niin myös miehesi? Toki voitte jättää toisenne, ei muuta kuin häviäjiä silloin liitossanne. Vittu,et mieli tekis kysyä " et onko se toiselta salaa naiminen niin HELVETIN tyydytystä antavaa. Orgasmin saa niin monin muinkin eri tavoin, eikä sitä jää itkemään yhdeltä, joka voisi olla käytännössä tuhat muuta. Tyhmä olet, niib myös miehesi.

    • Ainoa kommentti tähän voi olla että miksi ihmeessä olette vielä yhdessä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe