Onks välii minkä merkkinen huppari. Meidän iskä ostaa meille niin kalliin ku me halutaan. Mun veli sai Nike ja mä oisin halunnu sen, mutta en mä samanlaista ota. Että onko Adidas jotenki alempi arvone ja vähemmän uskottava. Kuvissakin jollain kriminaalilla on aina Nike Air.
Nike vai Adidas vai muu
9
1037
Vastaukset
- Anonyymi
Peak performance
- Anonyymi
Oma valinta peak p.
- Anonyymi
Ei ole miesten vaatteita noi. Neitien ja rikollisten vaatteita.
- Anonyymi
Aasianmaissa ja Intiassa,halvalla lapsityövoimalla teetettyjä rätei ja lumpui.
- Anonyymi
Ei adidas oo sen halvempi mun mielestä kuin nike. Nikellä ja adidaksella on omat faninsa. Itse olen adidas fani. Eli adidaksen huppareita ja muita vaatteita tulee käytettyä paljon. Tytöstäkin tein adidas fanin kun ei ollut kerta merkillä väliä aiemmin. Nytten melkein kaikki hupparit ja vaatteet pitää olla adidasta.
- Anonyymi
En oikein oo tajunnut kunnolla tuota merkkien fanitusta. Ei kai siinä jos tykkää pukeutua tiettyyn merkkiin. Tosta että tytön pukeutumiseen vaikuttaa noin paljon en kyllä tiiä. Miksi pitää tyttö aivopestä osaksi jotain adidasfanikulttia vaikka on oma merkeistä välittämätön tyyli? Ei kai tuolla omalla tyylillä enää oo väliä kun on jo osa tuollasta yhden merkin muotifanitusta. Mikäs sitten siinä jos kerta adidasfaneja ootte niin fanittakaa vaan.
- Anonyymi
Nike!
- Anonyymi
Nike on mun mielestä parempi
- Anonyymi
Molemmat on hyvät mut nykyään enemmän Nike.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757264
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803059- 562238
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671425Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681379- 561294
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191249Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841008Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000