Kuka kirjoittelee rasismi teksiä niitä näkyy töhrittynä Sammonkadun kerrostalojen seinillä tämä aamuna oli rasismi merkintöjä kirjoitettu punaisella lumeen pitkin Sammonkatua näitä hulluja asutetaa häiriköimää ajan kysymys milloin posahtaa taitaa olla päässä vikaa taitaa olla hullujen paikka näitä syrjätyneitä on joka lähtöö
Rasistista töhertelyä Partalanmäellä
23
<50
Vastaukset
Nuoriso vandalisoi jo autotkin. Urheilukentän lähellä oleva yksi pakettiauto oli spraymaalattu. Mahtaa omistaja tykätä.
Voi tietysti olla muukin kuin nuoriso, mutta töhritry kuvio oli hyvin nuorisotyylinen.
- Anonyymi
Valvontakamerat olisi tarpeeliset töhrijöiden valvontaa ja maksattaa kulut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valvontakamerat olisi tarpeeliset töhrijöiden valvontaa ja maksattaa kulut
Millä ne maksaa kun ovat kelan elättejä.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Voi tietysti olla muukin kuin nuoriso, mutta töhritry kuvio oli hyvin nuorisotyylinen.
Niin minäkin ajattelin, että voi muukin olla. Ei niiltä muiltakaan mitään saa, nekin kun ovat elättejä.
- Anonyymi
Vastahan sulla oli hätä ja hyvä mieli, kun nuorisoa ei ole. Mistäs niitä nyt olisi siunaantunut?
- Anonyymi
Somalinuoriso saanut kotoutustukea sraymaaleihin. Nyt sitten töhertelevät puumerkkejään. Kohta ei riitä että srayaavat autot, seuraavaksi sytyttävät ne tuleen.
Onko viime aikoina töhertelyt Lieksassa lisääntyneet? Kantiksena tuntuu siltä. Uimalaitoksenkin koppi on nyt sotkettu ja keskustan sähköpömpeleihin tullut lisää sotkua.
- Anonyymi
Kelan eläteillä on liikaa rahaa kun on varaa ostella spraymaaleja, ja nyt kannattaa päivärahoja pienentää.
- Anonyymi
Pönttö kuinka monta autoa on poltettu?
- Anonyymi
Oletko sinä kantis, olen luullut sinun olevan joku pakolainen. Kyllä ne on täysi-ikäisten tekosia, eihän täällä ole nuorisoa. Ja haitanneeko tuo, lisää väriä kehiin, tuntevat tulevat uussuomalaiset olonsa kotiutuneeksi, kun sieltä miljoonakaupungeista milloin tänne rynnivät kivet kourassa.
Anonyymi kirjoitti:
Pönttö kuinka monta autoa on poltettu?
Vastaan siten kun kysyt kauniisti etkä nimittele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelan eläteillä on liikaa rahaa kun on varaa ostella spraymaaleja, ja nyt kannattaa päivärahoja pienentää.
Kelan elätit asuvat Sammokadulla maksetaa asumistuet ja työmarkkinatuki kaikissa vuokra-asunnoissa on Kelan elättejä Kela maksaa työmarkkinatukea ja ostetaa kyniä ja töhritää olisi aika pakottaa töhrijät siivoamaa jälkensä työttömyysturvan menettämisen uhalla
- Anonyymi
Vastaan siten kun kysyt kauniisti etkä nimittele.
Tiedän vastaisesti pönttö: useita. Sen jälkeen väitit kaksi. Koska toista oli naarmutettu. Joten väitit jotta sama asia. Joten useita on yksi(1). Sullahan tunnetusti heikko Matikka pää. Se olemme todenneet hyvin useasti.
- Anonyymi
Että oikein lumeen kirjoiteltu? Ihan vesipitoista lunta, miten siihen kirjoitetaan, just satoi uutta entisen päälle ovatpahan peittyneet pahentamasta päivääsi.
Punaisella maalilla oli kirjoitettu, sanoo aloittaja. Kyllä se onnistuu lumellekin.
- Anonyymi
Punaisella maalilla oli kirjoitettu, sanoo aloittaja. Kyllä se onnistuu lumellekin.
No hyvä, että ei seinään. Parin kuun päästä lumet sulavat. Olikohan kirjoiteltu rasisteille vai oliko kirjoittaja itse rasisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä, että ei seinään. Parin kuun päästä lumet sulavat. Olikohan kirjoiteltu rasisteille vai oliko kirjoittaja itse rasisti?
Onko se suukkoporukka kirjoittanut herjaa hankeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tämän päiväistä taidetta käynyt tutkailemassa. Miltä näyttäneekään??
Mutta männä syystalven ajan "ihailin" ohi kulkiessani uimalaitoksen pukuhuoneen ulkoseinälle tehtyä spreimaali töherrystä. Jokin viesti silläkin "taiteella" on aikuisille ollut??
- SE voi olla tämän kylän nuorison hätähuuto = ei ole hyvä olla, tulevaisuus pelottaa, koulunkäynti takkuaa, on yksinäisyyttä, pelottaa aikuisuus, on rahahuolia/puutetta, kotiolojen ahdistuksellinen tilanne, masennus/ahdistus.. terveisin ja toiveikkain ajatuksin kaikille lieksan nuorille tsemppiä toivotellen Liegsadar - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelan elätit tihutöissä kyllä seinät ovat rumat töhritty saakelin verorahoilla elävät joutilaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelan elätit tihutöissä kyllä seinät ovat rumat töhritty saakelin verorahoilla elävät joutilaat
Minä luulin että suklaasuukko porukka on kirjoittanut rasistisia viestejä kinokseen.
- Anonyymi
Ne töherrykset ilmestyivät jo ennen uutta vuotta ainakin uimalaitokselle ja sammonkadulle, ei niissä kyllä mitään rasismia ole vaikka aloittaja niin väittääkin. Tiedän tekijän mutta en ala tietojani täällä levittelemään.
- Anonyymi
Hizzan maik 12v 45ah näki töhertelijät ja veti heitä pitkin sammonkatua pulkalla. Kamuttaja oli uimassa kuntouintia tavoitteena uida 234.25 km. Tavoite jäi 12 metrin päähän kun altaasta loppui vesi koska rasset oli vetäneet puhjatulpan irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487