Olenko ottanut yhden liikaa?

Anonyymi

Baarin työntekijä sanoi minulle taannoin, että "Olet ottanut yhden liikaa!" ja poisti minut ravintolasta.

Miten niin "yhden liikaa?" Miksi ei monta liikaa?

En ole ottanut koskaan liikaa, sillä jokainen juoma on mahtunut sisälleni ja vaikka joskus osa juomasta tulee oksennuksena ulos, niin ei se silti ole liikaa ollut.

En ole saanut vielä tarpeeksi, joten juon aina vain lisää. :)

Olen ateisti, tietty se, enkä häpeä elämäntapaani ja juomistani, vaikka hihupellet siitä minua moralisoivat ja jopa yksi ateisti, joka ei hyväksy alkoholin käyttöäni!

Itse hän kyllä juo...

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vasta sitten on ottanut yhden liikaa, jos siihen kuolee. Baarin työntekijä ei selvästikään (vai oliko) tätä ymmärtänyt.

• Anonyymi

Tilannehan täysin päinvastainen. Koska kykenet vielä kirjoittamaan tänne palstalle olet selvästikin juonut aivan liian vähän.

• Anonyymi

En puhunutkaan tästä hetkestä vaan kauan aikaa sitten tapahtuneesta.

Eilen ja tänään olen juonut vain vähän, tuskin ollenkaan (alkoholia siis).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puhunutkaan tästä hetkestä vaan kauan aikaa sitten tapahtuneesta.

Eilen ja tänään olen juonut vain vähän, tuskin ollenkaan (alkoholia siis).

Naiminen kestää alle minuutista puoleen minuuttiin ja tällä kertaa naimisen jälkeen ei nukuttanut, joten tulin tänne omia ajatuksiani jakamaan, se kun sattuu olemaan lähellä sydäntäni ja olen huumorimiehiä, tosin vain omasta mielestäni. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiminen kestää alle minuutista puoleen minuuttiin ja tällä kertaa naimisen jälkeen ei nukuttanut, joten tulin tänne omia ajatuksiani jakamaan, se kun sattuu olemaan lähellä sydäntäni ja olen huumorimiehiä, tosin vain omasta mielestäni. :)

LOL

alle minuutista PUOLEEN TUNTIIN

pitäiskö ottaa krapularyyppy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, vedin tirsat, mutta kun kusetti niin palasin tänne elämän lähteelle. Kun kaveri herää, niin käyn panemassa sitä uudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, vedin tirsat, mutta kun kusetti niin palasin tänne elämän lähteelle. Kun kaveri herää, niin käyn panemassa sitä uudelleen.

Siis mieskaveria.

• Anonyymi

Itse uskon ja vannon että olisin voinut ottaa vielä pari mutta uskomaton ateisti baarimikko uskoi toisin.

• Anonyymi

Jeesustelijoiden rikastajat olivat laittaneet tytön juomaan jotain ja ohjailivat tätä vähä humala he sanoivat.

• Anonyymi

Odotamme sinua kärsivällisesti, pohjalta nouset Jeesuksen kanssa taivaan porteille.
      Ovet ovat avoinna alkoholi artisteille.
      Kiitä Jeesuksen nimeen.

• Anonyymi

Hiton oikeikirjoitus automaatti.
        Piti olla ateisteille ei artisteille.

• Anonyymi

Baarityöntekijä oli selvästi väärässä. Ainahan ne on.

• Onko ateisteilla oman tuntonsa mukainen oma Baarikin?

Miksi sinua siellä noin kaltoin kohdeltiin?

Eikö olisi pitänyt sanoa: "Olet ottanut liian vähän, minä tuon sinulle lisää."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2256
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1108
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      26
      1096
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      954
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      865
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      855
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65