Keitä on enemmän kuin luterilaisia Suomessa?

Anonyymi

70%, onko jotain muuta viiteryhmä enemmän?

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heteroita on98%

      • Anonyymi

        Sittenhän ArtoTTT:n ja kumppaneiden puheet ja pelot Suomen homo-, lesbo-, bi- ja transoitumisesta ovat täysin turhia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän ArtoTTT:n ja kumppaneiden puheet ja pelot Suomen homo-, lesbo-, bi- ja transoitumisesta ovat täysin turhia.

        Hitlereitäkin oli vain yksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitlereitäkin oli vain yksi.

        Varmasti ei ollut ainoa tuolla sukunimellä. Ja nyt on puhe Suomessa olevista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti ei ollut ainoa tuolla sukunimellä. Ja nyt on puhe Suomessa olevista asioista.

        Ko. persoonaa tarkoitin ja ymmärsit ihan varmaan sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ko. persoonaa tarkoitin ja ymmärsit ihan varmaan sen.

        Silti, todella huono vertaus, koska persiillehän Aatun hommat meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti, todella huono vertaus, koska persiillehän Aatun hommat meni.

        paljon tuhoa teki hänkin.


      • Anonyymi

        Totta!


      • Anonyymi

        Onneksi 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi 🙏

        Amen!


    • Anonyymi

      Oikeakätisiä on 85% - 90%.

      Eikä luterilaisia ole 70%, vaan luterilaisen kirkon pääosin lapsena pakkoliitettyjä jäseniä on noin 68%. Luterilaisen kirkon omienkin tutkimusten mukaan suuri osa heistä ei kuitenkaan jaa luterilaisen kirkon opetuksia eli luterilaista uskoa.

      • Anonyymi

        Kirkon jäsenyys ei edellytä uskoa eikä sitä edellytä pappeus eikä piispuuskaan.


    • Lukutaitoisia 100 %

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole. Peruskoulussakaan ei kaikki opi lukeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Peruskoulussakaan ei kaikki opi lukeen.

        En itse ainakaan tunne ketään normaalia suomalaista lukutaidotonta.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        En itse ainakaan tunne ketään normaalia suomalaista lukutaidotonta.

        Et tunnekaan koska tunnet niin vähän ihmisiä. Mutta mediakin on kirjoittanut heistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunnekaan koska tunnet niin vähän ihmisiä. Mutta mediakin on kirjoittanut heistä.

        Laita esimerkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita esimerkkejä?

        Laita Googleen haku lukutaidottomuus peruskouluissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita Googleen haku lukutaidottomuus peruskouluissa.

        Eli yhtään normaalia suomalaista lukutaidotonta ei löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Peruskoulussakaan ei kaikki opi lukeen.

        Eikä näköjään kirjoittamaan äidinkieltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli yhtään normaalia suomalaista lukutaidotonta ei löydy.

        Tee kuten sinulle sanottiin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tunnekaan koska tunnet niin vähän ihmisiä. Mutta mediakin on kirjoittanut heistä.

        Jos ihminen on normaalilla älyllä varustettu niin taatusti oppii vähintään lukemaan yhdeksän vuoden aikana. Eihän muuten selittyisi sekään , että yli 80% kouluttautuu myös pidemmälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä näköjään kirjoittamaan äidinkieltään.

        Tulipa tuosta mieleen, että myös suomenkielisiä on enemmän kuin 70%


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Tulipa tuosta mieleen, että myös suomenkielisiä on enemmän kuin 70%

        Onneksi ei vielä arabiankielisiä.


    • Itse sanoisin, että enemmän on heitä, jotka eivät äänestä Persuja.

      • Anonyymi

        Vielä enemmän on niitä jotka eivät äänestä mitään muuta puoluetta.
        Persut on edelleen Suomen suosituin puolue, valeope.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vielä enemmän on niitä jotka eivät äänestä mitään muuta puoluetta.
        Persut on edelleen Suomen suosituin puolue, valeope.

        Suomen suotiuin puolue lienee kyllä, nukkuvat. Yleensä he ovat niitä jotka kovaäänisesti valittavat kaikesta ja pitävät selviönä, että heille pitäisi yhteiskunnan kaikki antaa mutta kun tulee hetki jolloinka pitäisi vaivautua vaaliuurnille niin hetkeksi unohdetaan se tosiasia, että yhteiskunta, eduskunta ja hallitus, on niinku me . Tietyllä tavalla vähintään peilikuva ajankuvasta.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Suomen suotiuin puolue lienee kyllä, nukkuvat. Yleensä he ovat niitä jotka kovaäänisesti valittavat kaikesta ja pitävät selviönä, että heille pitäisi yhteiskunnan kaikki antaa mutta kun tulee hetki jolloinka pitäisi vaivautua vaaliuurnille niin hetkeksi unohdetaan se tosiasia, että yhteiskunta, eduskunta ja hallitus, on niinku me . Tietyllä tavalla vähintään peilikuva ajankuvasta.

        Nukkuvat ei ole puolue. Vaikutat vähämieliseltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nukkuvat ei ole puolue. Vaikutat vähämieliseltä.

        Kyllä se melkein puoluuelta vaikuttaa. Järkyttäväähän se on, että niinkin moni katsoo asioiden olevan itsellään niin hyvin, ettei viitsi edes demokratian suomaa oikeutta käyttää asioiden vaikuttamiseen.


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Kyllä se melkein puoluuelta vaikuttaa. Järkyttäväähän se on, että niinkin moni katsoo asioiden olevan itsellään niin hyvin, ettei viitsi edes demokratian suomaa oikeutta käyttää asioiden vaikuttamiseen.

        Minä kuulun nukkuvien puolueeseen, mutta ei siihen ole syynä se, että katsoisin asioideni olevan niin hyvin, ettei äänestämiseen ole tarvetta. Mutta onhan se sinänsä totta: asiani tosiaan ovat aika hyvin. Sillä politiikassahan on kysymys pelkästään taloudesta ja rahasta, ja raha-asiani ovat tällä haavaa sillä mallilla, että voin tehdä vapaasti suuria töitäni (suomeksi: ei tarvitse mennä ns. oikeisiin eli vähempiarvoisiin töihin). Tilanne voi tietysti muuttua, mutta tällä hetkellä on näin.

        Mutta ei edellä mainittu kuitenkaan ole syynä siihen, etten äänestä. Todellisia syitä ovat laiskuus ja välinpitämättömyys sekä ennen kaikkea se, etten viihdy muiden ihmisten läsnäolossa. Äänestyspaikalla joutuisin olemaan tekemisissä muiden kanssa, koen sen ahdistavaksi ja kiusalliseksi ja vältän sellaisia tilanteita, jos vain mahdollista, ja äänestämättä jättäminen on varsin mahdollista. Tämä on tärkein syy. Muilla nukkuvilla on tietysti omat syynsä, mutta luulenpa, etteivät ne, joilla menee erityisen hyvin, ole niitä, jotka eivät äänestä. Kokoomuslainen pikku paskiainen äänestää aina.

        En myöskään usko, että voin vaikuttaa niihin asioihin, jotka minulle ovat tärkeitä (totta puhuakseni en usko, että voin vaikuttaa ylipäätään mihinkään). Äkkiseltään mieleeni tulee vain yksi minulle tärkeä asia: tupakka-askin hinta. Mutta tietääkseni mikään puolue ei halua laskea tupakkaveroa, ja vaikka haluaisikin, ei sitä veroa kuitenkaan koskaan laskettaisi. Toisaalta tupakoin niin harvakseltaan, että loppujen lopuksi minulle on ihan sama, paljonko aski maksaa (ellei mennä aivan älyttömyyksiin), joten tuskin tämäkään kysymys saisi minua äänestämään.

        Aion siis nukkua jatkossakin. Olen kyllä joskus äänestänyt.


      • herrens_tiggare kirjoitti:

        Minä kuulun nukkuvien puolueeseen, mutta ei siihen ole syynä se, että katsoisin asioideni olevan niin hyvin, ettei äänestämiseen ole tarvetta. Mutta onhan se sinänsä totta: asiani tosiaan ovat aika hyvin. Sillä politiikassahan on kysymys pelkästään taloudesta ja rahasta, ja raha-asiani ovat tällä haavaa sillä mallilla, että voin tehdä vapaasti suuria töitäni (suomeksi: ei tarvitse mennä ns. oikeisiin eli vähempiarvoisiin töihin). Tilanne voi tietysti muuttua, mutta tällä hetkellä on näin.

        Mutta ei edellä mainittu kuitenkaan ole syynä siihen, etten äänestä. Todellisia syitä ovat laiskuus ja välinpitämättömyys sekä ennen kaikkea se, etten viihdy muiden ihmisten läsnäolossa. Äänestyspaikalla joutuisin olemaan tekemisissä muiden kanssa, koen sen ahdistavaksi ja kiusalliseksi ja vältän sellaisia tilanteita, jos vain mahdollista, ja äänestämättä jättäminen on varsin mahdollista. Tämä on tärkein syy. Muilla nukkuvilla on tietysti omat syynsä, mutta luulenpa, etteivät ne, joilla menee erityisen hyvin, ole niitä, jotka eivät äänestä. Kokoomuslainen pikku paskiainen äänestää aina.

        En myöskään usko, että voin vaikuttaa niihin asioihin, jotka minulle ovat tärkeitä (totta puhuakseni en usko, että voin vaikuttaa ylipäätään mihinkään). Äkkiseltään mieleeni tulee vain yksi minulle tärkeä asia: tupakka-askin hinta. Mutta tietääkseni mikään puolue ei halua laskea tupakkaveroa, ja vaikka haluaisikin, ei sitä veroa kuitenkaan koskaan laskettaisi. Toisaalta tupakoin niin harvakseltaan, että loppujen lopuksi minulle on ihan sama, paljonko aski maksaa (ellei mennä aivan älyttömyyksiin), joten tuskin tämäkään kysymys saisi minua äänestämään.

        Aion siis nukkua jatkossakin. Olen kyllä joskus äänestänyt.

        Mikähän on mahtanut mahdollistaa sen, että ilmeisesti valitset työsi?


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Mikähän on mahtanut mahdollistaa sen, että ilmeisesti valitset työsi?

        En minä mitään valitse. Jumala on määrännyt minulle tämän kohtalon.


    • Nyrkin naamaansa ansaitsevia pikku paskiaisia on huomattavasti enemmän.

      • Anonyymi

        Älä viitti!


      • Anonyymi

        Onko se meidän muiden vika, että sua on hakattu pentuna. Katkera olet.


    • Anonyymi

      Vasenkätisiä on noin 5 % ja oikeakätisiä 98%

      • Anonyymi

        Ja muunkätisiä 12% 😂


    • Anonyymi

      Joukossa tyhmyys tiivistyy.

      • Pitäisikö tehdä valtakunnansyyttäjälle tutkintapyyntö vihapuheesta Joukoja kohtaan?


    • Nytpä minä oikeastaan vasta käsitinkin:

      MAALLISTUNEITA on Suomessa enemmän kuin 70 % väestöstä.

      • Anonyymi

        Ateisteja siis. Myös kirkon jäsenistä suurin osa on ateisteja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2547
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1531
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1352
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      108
      1279
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1112
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1078
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1075
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1067
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      971
    Aihe