70%, onko jotain muuta viiteryhmä enemmän?
Keitä on enemmän kuin luterilaisia Suomessa?
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Heteroita on98%
- Anonyymi
Sittenhän ArtoTTT:n ja kumppaneiden puheet ja pelot Suomen homo-, lesbo-, bi- ja transoitumisesta ovat täysin turhia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän ArtoTTT:n ja kumppaneiden puheet ja pelot Suomen homo-, lesbo-, bi- ja transoitumisesta ovat täysin turhia.
Hitlereitäkin oli vain yksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitlereitäkin oli vain yksi.
Varmasti ei ollut ainoa tuolla sukunimellä. Ja nyt on puhe Suomessa olevista asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti ei ollut ainoa tuolla sukunimellä. Ja nyt on puhe Suomessa olevista asioista.
Ko. persoonaa tarkoitin ja ymmärsit ihan varmaan sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ko. persoonaa tarkoitin ja ymmärsit ihan varmaan sen.
Silti, todella huono vertaus, koska persiillehän Aatun hommat meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti, todella huono vertaus, koska persiillehän Aatun hommat meni.
paljon tuhoa teki hänkin.
- Anonyymi
Totta!
- Anonyymi
Onneksi 🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi 🙏
Amen!
- Anonyymi
Oikeakätisiä on 85% - 90%.
Eikä luterilaisia ole 70%, vaan luterilaisen kirkon pääosin lapsena pakkoliitettyjä jäseniä on noin 68%. Luterilaisen kirkon omienkin tutkimusten mukaan suuri osa heistä ei kuitenkaan jaa luterilaisen kirkon opetuksia eli luterilaista uskoa.- Anonyymi
Kirkon jäsenyys ei edellytä uskoa eikä sitä edellytä pappeus eikä piispuuskaan.
Lukutaitoisia 100 %
- Anonyymi
Ei todellakaan ole. Peruskoulussakaan ei kaikki opi lukeen.
Anonyymi kirjoitti:
En itse ainakaan tunne ketään normaalia suomalaista lukutaidotonta.
- Anonyymi
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
En itse ainakaan tunne ketään normaalia suomalaista lukutaidotonta.
Et tunnekaan koska tunnet niin vähän ihmisiä. Mutta mediakin on kirjoittanut heistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tunnekaan koska tunnet niin vähän ihmisiä. Mutta mediakin on kirjoittanut heistä.
Laita esimerkkejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita esimerkkejä?
Laita Googleen haku lukutaidottomuus peruskouluissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita Googleen haku lukutaidottomuus peruskouluissa.
Eli yhtään normaalia suomalaista lukutaidotonta ei löydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä näköjään kirjoittamaan äidinkieltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli yhtään normaalia suomalaista lukutaidotonta ei löydy.
Tee kuten sinulle sanottiin!
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihminen on normaalilla älyllä varustettu niin taatusti oppii vähintään lukemaan yhdeksän vuoden aikana. Eihän muuten selittyisi sekään , että yli 80% kouluttautuu myös pidemmälle.
Anonyymi kirjoitti:
Eikä näköjään kirjoittamaan äidinkieltään.
Tulipa tuosta mieleen, että myös suomenkielisiä on enemmän kuin 70%
- Anonyymi
Tulipa tuosta mieleen, että myös suomenkielisiä on enemmän kuin 70%
Onneksi ei vielä arabiankielisiä.
Itse sanoisin, että enemmän on heitä, jotka eivät äänestä Persuja.
- Anonyymi
Vielä enemmän on niitä jotka eivät äänestä mitään muuta puoluetta.
Persut on edelleen Suomen suosituin puolue, valeope. Anonyymi kirjoitti:
Vielä enemmän on niitä jotka eivät äänestä mitään muuta puoluetta.
Persut on edelleen Suomen suosituin puolue, valeope.Suomen suotiuin puolue lienee kyllä, nukkuvat. Yleensä he ovat niitä jotka kovaäänisesti valittavat kaikesta ja pitävät selviönä, että heille pitäisi yhteiskunnan kaikki antaa mutta kun tulee hetki jolloinka pitäisi vaivautua vaaliuurnille niin hetkeksi unohdetaan se tosiasia, että yhteiskunta, eduskunta ja hallitus, on niinku me . Tietyllä tavalla vähintään peilikuva ajankuvasta.
- Anonyymi
Suomen suotiuin puolue lienee kyllä, nukkuvat. Yleensä he ovat niitä jotka kovaäänisesti valittavat kaikesta ja pitävät selviönä, että heille pitäisi yhteiskunnan kaikki antaa mutta kun tulee hetki jolloinka pitäisi vaivautua vaaliuurnille niin hetkeksi unohdetaan se tosiasia, että yhteiskunta, eduskunta ja hallitus, on niinku me . Tietyllä tavalla vähintään peilikuva ajankuvasta.
Nukkuvat ei ole puolue. Vaikutat vähämieliseltä.
Anonyymi kirjoitti:
Nukkuvat ei ole puolue. Vaikutat vähämieliseltä.
Kyllä se melkein puoluuelta vaikuttaa. Järkyttäväähän se on, että niinkin moni katsoo asioiden olevan itsellään niin hyvin, ettei viitsi edes demokratian suomaa oikeutta käyttää asioiden vaikuttamiseen.
Kyllä se melkein puoluuelta vaikuttaa. Järkyttäväähän se on, että niinkin moni katsoo asioiden olevan itsellään niin hyvin, ettei viitsi edes demokratian suomaa oikeutta käyttää asioiden vaikuttamiseen.
Minä kuulun nukkuvien puolueeseen, mutta ei siihen ole syynä se, että katsoisin asioideni olevan niin hyvin, ettei äänestämiseen ole tarvetta. Mutta onhan se sinänsä totta: asiani tosiaan ovat aika hyvin. Sillä politiikassahan on kysymys pelkästään taloudesta ja rahasta, ja raha-asiani ovat tällä haavaa sillä mallilla, että voin tehdä vapaasti suuria töitäni (suomeksi: ei tarvitse mennä ns. oikeisiin eli vähempiarvoisiin töihin). Tilanne voi tietysti muuttua, mutta tällä hetkellä on näin.
Mutta ei edellä mainittu kuitenkaan ole syynä siihen, etten äänestä. Todellisia syitä ovat laiskuus ja välinpitämättömyys sekä ennen kaikkea se, etten viihdy muiden ihmisten läsnäolossa. Äänestyspaikalla joutuisin olemaan tekemisissä muiden kanssa, koen sen ahdistavaksi ja kiusalliseksi ja vältän sellaisia tilanteita, jos vain mahdollista, ja äänestämättä jättäminen on varsin mahdollista. Tämä on tärkein syy. Muilla nukkuvilla on tietysti omat syynsä, mutta luulenpa, etteivät ne, joilla menee erityisen hyvin, ole niitä, jotka eivät äänestä. Kokoomuslainen pikku paskiainen äänestää aina.
En myöskään usko, että voin vaikuttaa niihin asioihin, jotka minulle ovat tärkeitä (totta puhuakseni en usko, että voin vaikuttaa ylipäätään mihinkään). Äkkiseltään mieleeni tulee vain yksi minulle tärkeä asia: tupakka-askin hinta. Mutta tietääkseni mikään puolue ei halua laskea tupakkaveroa, ja vaikka haluaisikin, ei sitä veroa kuitenkaan koskaan laskettaisi. Toisaalta tupakoin niin harvakseltaan, että loppujen lopuksi minulle on ihan sama, paljonko aski maksaa (ellei mennä aivan älyttömyyksiin), joten tuskin tämäkään kysymys saisi minua äänestämään.
Aion siis nukkua jatkossakin. Olen kyllä joskus äänestänyt.herrens_tiggare kirjoitti:
Minä kuulun nukkuvien puolueeseen, mutta ei siihen ole syynä se, että katsoisin asioideni olevan niin hyvin, ettei äänestämiseen ole tarvetta. Mutta onhan se sinänsä totta: asiani tosiaan ovat aika hyvin. Sillä politiikassahan on kysymys pelkästään taloudesta ja rahasta, ja raha-asiani ovat tällä haavaa sillä mallilla, että voin tehdä vapaasti suuria töitäni (suomeksi: ei tarvitse mennä ns. oikeisiin eli vähempiarvoisiin töihin). Tilanne voi tietysti muuttua, mutta tällä hetkellä on näin.
Mutta ei edellä mainittu kuitenkaan ole syynä siihen, etten äänestä. Todellisia syitä ovat laiskuus ja välinpitämättömyys sekä ennen kaikkea se, etten viihdy muiden ihmisten läsnäolossa. Äänestyspaikalla joutuisin olemaan tekemisissä muiden kanssa, koen sen ahdistavaksi ja kiusalliseksi ja vältän sellaisia tilanteita, jos vain mahdollista, ja äänestämättä jättäminen on varsin mahdollista. Tämä on tärkein syy. Muilla nukkuvilla on tietysti omat syynsä, mutta luulenpa, etteivät ne, joilla menee erityisen hyvin, ole niitä, jotka eivät äänestä. Kokoomuslainen pikku paskiainen äänestää aina.
En myöskään usko, että voin vaikuttaa niihin asioihin, jotka minulle ovat tärkeitä (totta puhuakseni en usko, että voin vaikuttaa ylipäätään mihinkään). Äkkiseltään mieleeni tulee vain yksi minulle tärkeä asia: tupakka-askin hinta. Mutta tietääkseni mikään puolue ei halua laskea tupakkaveroa, ja vaikka haluaisikin, ei sitä veroa kuitenkaan koskaan laskettaisi. Toisaalta tupakoin niin harvakseltaan, että loppujen lopuksi minulle on ihan sama, paljonko aski maksaa (ellei mennä aivan älyttömyyksiin), joten tuskin tämäkään kysymys saisi minua äänestämään.
Aion siis nukkua jatkossakin. Olen kyllä joskus äänestänyt.Mikähän on mahtanut mahdollistaa sen, että ilmeisesti valitset työsi?
InhottavaRealisti kirjoitti:
Mikähän on mahtanut mahdollistaa sen, että ilmeisesti valitset työsi?
En minä mitään valitse. Jumala on määrännyt minulle tämän kohtalon.
Nyrkin naamaansa ansaitsevia pikku paskiaisia on huomattavasti enemmän.
- Anonyymi
Älä viitti!
- Anonyymi
Onko se meidän muiden vika, että sua on hakattu pentuna. Katkera olet.
- Anonyymi
Vasenkätisiä on noin 5 % ja oikeakätisiä 98%
- Anonyymi
Ja muunkätisiä 12% 😂
- Anonyymi
Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Nytpä minä oikeastaan vasta käsitinkin:
MAALLISTUNEITA on Suomessa enemmän kuin 70 % väestöstä.- Anonyymi
Ateisteja siis. Myös kirkon jäsenistä suurin osa on ateisteja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904372
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?542935Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132501Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132311- 401993
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki571555