Olenko omituinen? Parhaillaan olen lyhyehkön ajan sesonkileskenä vaimoni ollessa tuttavansa kanssa omissa harrastuksissaan muutaman vuorokauden.
Olen 8-kymmentä lähestyvä mies eikä tämä yksinolo ole mitenkään ainutlaatuista mutta nyt olen huomannut uuden, kiusallisen ilmiön. Minä syön tuhaan, normaalin ruuan lisäksi liikaa herkkuja! Virikkeiden puutetta?
Pitemmän ajan jälkeen en tällä menolla mahtuisi kulkemaan ovista.
Normaali harrastukseni eivät täytä täysin yhtään viikonpäivää.
Lueskelen, pelaan pasianssia, katselen videotallenteita mutta nekään eivät täytä valveillaolon tunteja. Siis jotain suuhun!?
Satunnaisen yksinolon tuhoisa vaikutus.
Anonyymi
1
93
Vastaukset
- Anonyymi
No jaa, ongelmia voi halutessaan tehdä mistä vain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215755Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744761884Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk211262Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111223Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64961
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59875Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24874