Naisen ikä

Anonyymi

Onko naisen iällä väliä? Oletko ajatellut mielessäsi tarkan ikähaitarin jonka sisälle naisen iän tulee mahtua, vai ajatteletko ettei iällä ole väliä jos kohtaa sielunkumppanin?

15

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On väliä. Oikein iäkkäät 70-99v meikkaavat ja peruukkia käyttävät vanhukset on tosi pornoja.

    • nuorempi kuin minä

      • Anonyymi

        Poikaselle tyttönen. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poikaselle tyttönen. :D

        pistetään tilaukseen!


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        pistetään tilaukseen!

        Ai kamalaa..poistu jo nyt mies palstoilta.oot nolo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kamalaa..poistu jo nyt mies palstoilta.oot nolo.

        täältä tulee vain totuutta.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        täältä tulee vain totuutta.

        Sun tituus ei ole mun.tai muiden. Ymmärrä jo.kiitooooos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun tituus ei ole mun.tai muiden. Ymmärrä jo.kiitooooos.

        Jos et ymmärrä maailmanmenoa niin minä sen sinulle kerron.


    • Ei se ikä niinkään, mutta olemus.
      Itsekkään en ole pappamainen, niin ei naisenkaan tulisi olla mummoutunut.

      • Anonyymi

        Taas yksi turhanpuhuja.Ikäero on hyvä pitää
        Max 10v .Miehen ei ole järkevää hommata lapsia
        kuin yhden naisen kanssa.Miehen kannattaa elää
        joka elämänvaihe ,eikä juuttua mihinkään paikalleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas yksi turhanpuhuja.Ikäero on hyvä pitää
        Max 10v .Miehen ei ole järkevää hommata lapsia
        kuin yhden naisen kanssa.Miehen kannattaa elää
        joka elämänvaihe ,eikä juuttua mihinkään paikalleen.

        Sinun juttusi vasta turhaa lässytystä onkin.
        Kunnon mies panee lapset alulle useammankin nuoren naisen kanssa.


    • No jos vaikka lapsia aikoo hankkia luonnollisella menetelmällä naisen kanssa, niin kannattaa valita joku alle 50 v. Jos puolestaan haluaa naisestaan seuraeläimen, käynee siihen minkä (täysi-)ikäinen hyvänsä. Kodinkoneeksi ei kuitenkaan kannata valita nuorta naista, sillä vanhemmat akat ovat siinä paljon pystyvämpiä.

      • Anonyymi

        Eikä avioon suinpäin. Naisen pitää ensin tulla osoittamaan kodinhoitokykynsä käytännössä. Pelkät puheet ei riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä avioon suinpäin. Naisen pitää ensin tulla osoittamaan kodinhoitokykynsä käytännössä. Pelkät puheet ei riitä.

        Nainen on käyttökelpoinen niin kauan kun se vääntää lämpöisen paskan.


    • Anonyymi

      "Kodinkoneeksi", "käyttökelpoinen", huhhuh. Ei nainen ole todellakaan mikään esine tai hyödyke, joka "hankitaan", vaan Ihminen. Ymmärtäkää tämä, ja lopettakaa naisen rinnastaminen mihinkään koneisiin ym. Mistä juontaa juurensa tämmöinen ajattelutapa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe