kun teet riisiä niin miten maustat sen ja minkä kanssa syöt mieluiten riisiä esim kalaa lihaa kanaa yms
miten maustat riisin
6
<50
Vastaukset
Suolaa keitinveteen ja sit vaan kotkeintaa paahdan pikkisen oivariinilla. 😁😋
- Anonyymi
minkä kanssa syöt ja kai riisien joukkoon voi sekoittaa curry jauhetta
Anonyymi kirjoitti:
minkä kanssa syöt ja kai riisien joukkoon voi sekoittaa curry jauhetta
Mä teen kastikkeen kanoille, mitä usein tulee syötyä riisin kanssa. Siks minusta itse riisi ei kaipaa maustetta, mutta muut saa maustaa kyllä riisinsä.
- Anonyymi
urea se on paras.
Korvaan suolan yleensä peruasainesta vastaavalla liha/kana/kala/kasvisliemikuutiolla, jossa on sinällään jo liikaakin suolaa. Muut mausteet käytän yleensä sitten siihen perusaineeseen. Aina kokeilunhaluisella mielellä tuunaillen aina uusia makumaailmoja. ; )
Chili ja valkosipuli olisivat salaisia paheitani muutoin, mutta ainakin holtitonta valkosipulin käyttöäni on vähän paha peitellä. Safkani on muutoinkin maustettu K-18.- Anonyymi
Minä teen samoin, ja toimii hyvin.👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809