https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006432638.html
Pahinta vaan on, jos tästä tulee yleinen hysteria ja jollakin voi toiminta mennä ylimitoitetuksi erityisesti varmaan pe ta la baari-illan aikana. Pitääkö pitää taukoa naisten iskemisestä kornonan vuoksi?
Kierrättekö koronan vuoksi ihmiset kaukaa
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä yhtään arkaile mies kun lähestyn sinua hengityssuojaimissa, suojalaseissa ja lateksihanskoissa. Let’s twist again!
- Anonyymi
Tuota kutsutaan roolileikiksi ja tuolla tavalla sonnustautunut nainen on erittäin raju ja varmana työntää kätensä hosujesi sisään, että laukeat.
- Anonyymi
Presidenttikin https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006432638.html varoittaa, että kyllä se on otettava vakavasti!
- Anonyymi
Sairaalat sen sijaan https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c38ea4fa-8b64-4ed5-ae63-5a8480d0a007 eivät ota vakavasti eivätkä edes vastaan. Se on tervemenoa vaan!
- Anonyymi
Mullla on suojapuku jo valmiina ja hengitys suojaimia
- Anonyymi
Mullla on suojapuku jo valmiina ja hengitys suojaimia
- Anonyymi
kaikuko vastas
- Anonyymi
En todellakaan kierrä. Elän normaalia elämää samoin kuin tähänkin asti.
Baareissa en käy enkä ole käynyt, joten ei tuota ongelmaa.
Jos sairastun niin sairastun, sairastan ja paranen. Tai sitten kuolen jos kuolen.
En osallistu yleiseen hysteriaan vaan elän järkevästi. - Anonyymi
Sinkut pitää muutenkin kiertää kaukaa, suurin osa kaheleita.
Naurettavin on työtön 40 sinkku mies.- Anonyymi
Naurettavin on työskentelevä toimitusjohtaja.
Amerikkalaisilta tuli uusi jakso nopeasti tuohon erääseen tv-sarjaan jota seuraan jakso 10 The Outsider, jäi jännittävään kohtaan edellisessä jaksossa, tuo pitää tuijotella ajatuksella kun ehdin.
Vauhti on kova, silmiä jo huimaa ja korvilla näkee vilinää.
Aikoinaan Aasialaiseen influenssaan 50- luvulla sairastui kolmasosa väestä ja kuolleita tuli jotain 1300..
- Anonyymi
Minä meinasin kuolla vuosia sitten ihan tavalliseen kausi-influessaan.
Olin niin kipeä ja korkeassa kuumeessa että olin tajuton jonkin aikaa. Sairaalassa hoidettiin.
Muistan kun aloin toipua niin se oli todella ihmeellistä. Ihan kuin olisi herännyt syvästä unesta. Oli mahdottoman hienoa päästä takaisin elämään, ja kun eka kertaa lähdin liikkeelle olin kuin joku 100-vuotias vanhus, heikko ja vapiseva ja koukkuselkäinen, mutta äkkiä se toipuminen sitten kävi kun pääsi alkuun.
Syy miksi menin niin huonoon kuntoon oli se, että minulla oli eräs sairaus jo ennestään jonka takia olin laihtunut rajusti ja yleiskunto huono. Nyt olen terve taas.
En pelkää tätä uuttakaan virusta, jos se minut vie niin sitten se on tarkoituskin. Kun on tarpeeksi kipeä ja korkeassa kuumeessa ei sellaisia edes pysty ajattelemaan eikä tajuamaan. Vasta jälkeen päin kun ja jos toipuu, tajuaa miten huonossa jamassa on oltu.- Anonyymi
Tuossa Koronassa on vaarallista se kun on taistelukaasu-tyyppinen juttu kun on noin tehokas.
- Anonyymi
Kyllä ketuttaa nuo aivastelevat, yskivät ja räkivät ihmiset täysissä ruuhkabusseissa. Tekis mieli huutaa niille, että ÄLÄ TORSAA SIINÄ!!!!!!
- Anonyymi
Ota elämäksesi sellainen sitten että: asut itse jossain Bermudalla hotelleissa ja määräilet Maltan uhkapelijuttuja vain sanomalla ohjeistuksia sieltä käsin.
- Anonyymi
Onko Italiassa kuolleisuus todella lähemmäs 6 % tällä hetkellä??
- Anonyymi
Ei varmasti. Eivät vaan ole testanneet kaikkia sairastuneita. Valmistautuivat huonosti, pääsi pandemia yllättämään täysin. Eikä enää ole edes mahdollista testata, kun virus karkasi käsistä. Resurssit laitetaan niiden vakavasti sairastuneiden hoitoon, joilla on mahdollisuus selvitä.
xLiner
- Anonyymi
En tapaa ihmisiä muutoin kuin työpaikalla työkavereita. Töissä on tiukat hygieniavaatimukset joten riski saada tartunta on pieni. Ja muutenkin asun pienellä paikkakunnalla, missä ei ole todettu tietääkseni koronaa. Yleinen flunssakausi on päällä kyllä.
Kaupassa toki käyn ja sielläkin voi olla pieni riski, jos muualta tulee joku tartuttaja.
Eli kaikenkaikkiaan aika pieni todennäköisyys saada virus täällä. En muutenkaan iske naisia. Mielummin yksin.
IkisinkkuerakkoM42v- Anonyymi
Näin elämä edistyy kuin Elviksella sinulla.
- Anonyymi
Ei meillä yksinäisillä rumilla miehillä ole hätää, kaikki kiertää meidät kaukaa.
- Anonyymi
Joo. En halua tartuttaa ketään. Köh*
xLiner Stimulointia kaipaavilla helpottaa kumipuvuista tullessa normi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848