Kierrättekö koronan vuoksi ihmiset kaukaa

Anonyymi

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006432638.html

Pahinta vaan on, jos tästä tulee yleinen hysteria ja jollakin voi toiminta mennä ylimitoitetuksi erityisesti varmaan pe ta la baari-illan aikana. Pitääkö pitää taukoa naisten iskemisestä kornonan vuoksi?

22

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä yhtään arkaile mies kun lähestyn sinua hengityssuojaimissa, suojalaseissa ja lateksihanskoissa. Let’s twist again!

• Anonyymi

Tuota kutsutaan roolileikiksi ja tuolla tavalla sonnustautunut nainen on erittäin raju ja varmana työntää kätensä hosujesi sisään, että laukeat.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Mullla on suojapuku jo valmiina ja hengitys suojaimia

• Anonyymi

Mullla on suojapuku jo valmiina ja hengitys suojaimia

• Anonyymi

kaikuko vastas

• Anonyymi

En todellakaan kierrä. Elän normaalia elämää samoin kuin tähänkin asti.
      Baareissa en käy enkä ole käynyt, joten ei tuota ongelmaa.
      Jos sairastun niin sairastun, sairastan ja paranen. Tai sitten kuolen jos kuolen.
      En osallistu yleiseen hysteriaan vaan elän järkevästi.

• Anonyymi

Sinkut pitää muutenkin kiertää kaukaa, suurin osa kaheleita.
      Naurettavin on työtön 40 sinkku mies.

• Anonyymi

Naurettavin on työskentelevä toimitusjohtaja.

Amerikkalaisilta tuli uusi jakso nopeasti tuohon erääseen tv-sarjaan jota seuraan jakso 10 The Outsider, jäi jännittävään kohtaan edellisessä jaksossa, tuo pitää tuijotella ajatuksella kun ehdin.

Vauhti on kova, silmiä jo huimaa ja korvilla näkee vilinää.

• Aikoinaan Aasialaiseen influenssaan 50- luvulla sairastui kolmasosa väestä ja kuolleita tuli jotain 1300..

• Anonyymi

Minä meinasin kuolla vuosia sitten ihan tavalliseen kausi-influessaan.
      Olin niin kipeä ja korkeassa kuumeessa että olin tajuton jonkin aikaa. Sairaalassa hoidettiin.
      Muistan kun aloin toipua niin se oli todella ihmeellistä. Ihan kuin olisi herännyt syvästä unesta. Oli mahdottoman hienoa päästä takaisin elämään, ja kun eka kertaa lähdin liikkeelle olin kuin joku 100-vuotias vanhus, heikko ja vapiseva ja koukkuselkäinen, mutta äkkiä se toipuminen sitten kävi kun pääsi alkuun.
      Syy miksi menin niin huonoon kuntoon oli se, että minulla oli eräs sairaus jo ennestään jonka takia olin laihtunut rajusti ja yleiskunto huono. Nyt olen terve taas.
      En pelkää tätä uuttakaan virusta, jos se minut vie niin sitten se on tarkoituskin. Kun on tarpeeksi kipeä ja korkeassa kuumeessa ei sellaisia edes pysty ajattelemaan eikä tajuamaan. Vasta jälkeen päin kun ja jos toipuu, tajuaa miten huonossa jamassa on oltu.

• Anonyymi

Tuossa Koronassa on vaarallista se kun on taistelukaasu-tyyppinen juttu kun on noin tehokas.

• Anonyymi

Kyllä ketuttaa nuo aivastelevat, yskivät ja räkivät ihmiset täysissä ruuhkabusseissa. Tekis mieli huutaa niille, että ÄLÄ TORSAA SIINÄ!!!!!!

• Anonyymi

Ota elämäksesi sellainen sitten että: asut itse jossain Bermudalla hotelleissa ja määräilet Maltan uhkapelijuttuja vain sanomalla ohjeistuksia sieltä käsin.

• Anonyymi

Onko Italiassa kuolleisuus todella lähemmäs 6 % tällä hetkellä??

• Anonyymi

Ei varmasti. Eivät vaan ole testanneet kaikkia sairastuneita. Valmistautuivat huonosti, pääsi pandemia yllättämään täysin. Eikä enää ole edes mahdollista testata, kun virus karkasi käsistä. Resurssit laitetaan niiden vakavasti sairastuneiden hoitoon, joilla on mahdollisuus selvitä.

xLiner

• Anonyymi

En tapaa ihmisiä muutoin kuin työpaikalla työkavereita. Töissä on tiukat hygieniavaatimukset joten riski saada tartunta on pieni. Ja muutenkin asun pienellä paikkakunnalla, missä ei ole todettu tietääkseni koronaa. Yleinen flunssakausi on päällä kyllä.

Kaupassa toki käyn ja sielläkin voi olla pieni riski, jos muualta tulee joku tartuttaja.

Eli kaikenkaikkiaan aika pieni todennäköisyys saada virus täällä. En muutenkaan iske naisia. Mielummin yksin.

IkisinkkuerakkoM42v

• Anonyymi

Näin elämä edistyy kuin Elviksella sinulla.

• Anonyymi

Ei meillä yksinäisillä rumilla miehillä ole hätää, kaikki kiertää meidät kaukaa.

• Anonyymi

Joo. En halua tartuttaa ketään. Köh*

xLiner

• Stimulointia kaipaavilla helpottaa kumipuvuista tullessa normi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1937
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1620
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1176
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1101
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1046
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe