Kierrättekö koronan vuoksi ihmiset kaukaa

Anonyymi

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006432638.html

Pahinta vaan on, jos tästä tulee yleinen hysteria ja jollakin voi toiminta mennä ylimitoitetuksi erityisesti varmaan pe ta la baari-illan aikana. Pitääkö pitää taukoa naisten iskemisestä kornonan vuoksi?

22

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä yhtään arkaile mies kun lähestyn sinua hengityssuojaimissa, suojalaseissa ja lateksihanskoissa. Let’s twist again!

• Anonyymi

Tuota kutsutaan roolileikiksi ja tuolla tavalla sonnustautunut nainen on erittäin raju ja varmana työntää kätensä hosujesi sisään, että laukeat.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Mullla on suojapuku jo valmiina ja hengitys suojaimia

• Anonyymi

Mullla on suojapuku jo valmiina ja hengitys suojaimia

• Anonyymi

kaikuko vastas

• Anonyymi

En todellakaan kierrä. Elän normaalia elämää samoin kuin tähänkin asti.
      Baareissa en käy enkä ole käynyt, joten ei tuota ongelmaa.
      Jos sairastun niin sairastun, sairastan ja paranen. Tai sitten kuolen jos kuolen.
      En osallistu yleiseen hysteriaan vaan elän järkevästi.

• Anonyymi

Sinkut pitää muutenkin kiertää kaukaa, suurin osa kaheleita.
      Naurettavin on työtön 40 sinkku mies.

• Anonyymi

Naurettavin on työskentelevä toimitusjohtaja.

Amerikkalaisilta tuli uusi jakso nopeasti tuohon erääseen tv-sarjaan jota seuraan jakso 10 The Outsider, jäi jännittävään kohtaan edellisessä jaksossa, tuo pitää tuijotella ajatuksella kun ehdin.

Vauhti on kova, silmiä jo huimaa ja korvilla näkee vilinää.

• Aikoinaan Aasialaiseen influenssaan 50- luvulla sairastui kolmasosa väestä ja kuolleita tuli jotain 1300..

• Anonyymi

Minä meinasin kuolla vuosia sitten ihan tavalliseen kausi-influessaan.
      Olin niin kipeä ja korkeassa kuumeessa että olin tajuton jonkin aikaa. Sairaalassa hoidettiin.
      Muistan kun aloin toipua niin se oli todella ihmeellistä. Ihan kuin olisi herännyt syvästä unesta. Oli mahdottoman hienoa päästä takaisin elämään, ja kun eka kertaa lähdin liikkeelle olin kuin joku 100-vuotias vanhus, heikko ja vapiseva ja koukkuselkäinen, mutta äkkiä se toipuminen sitten kävi kun pääsi alkuun.
      Syy miksi menin niin huonoon kuntoon oli se, että minulla oli eräs sairaus jo ennestään jonka takia olin laihtunut rajusti ja yleiskunto huono. Nyt olen terve taas.
      En pelkää tätä uuttakaan virusta, jos se minut vie niin sitten se on tarkoituskin. Kun on tarpeeksi kipeä ja korkeassa kuumeessa ei sellaisia edes pysty ajattelemaan eikä tajuamaan. Vasta jälkeen päin kun ja jos toipuu, tajuaa miten huonossa jamassa on oltu.

• Anonyymi

Tuossa Koronassa on vaarallista se kun on taistelukaasu-tyyppinen juttu kun on noin tehokas.

• Anonyymi

Kyllä ketuttaa nuo aivastelevat, yskivät ja räkivät ihmiset täysissä ruuhkabusseissa. Tekis mieli huutaa niille, että ÄLÄ TORSAA SIINÄ!!!!!!

• Anonyymi

Ota elämäksesi sellainen sitten että: asut itse jossain Bermudalla hotelleissa ja määräilet Maltan uhkapelijuttuja vain sanomalla ohjeistuksia sieltä käsin.

• Anonyymi

Onko Italiassa kuolleisuus todella lähemmäs 6 % tällä hetkellä??

• Anonyymi

Ei varmasti. Eivät vaan ole testanneet kaikkia sairastuneita. Valmistautuivat huonosti, pääsi pandemia yllättämään täysin. Eikä enää ole edes mahdollista testata, kun virus karkasi käsistä. Resurssit laitetaan niiden vakavasti sairastuneiden hoitoon, joilla on mahdollisuus selvitä.

xLiner

• Anonyymi

En tapaa ihmisiä muutoin kuin työpaikalla työkavereita. Töissä on tiukat hygieniavaatimukset joten riski saada tartunta on pieni. Ja muutenkin asun pienellä paikkakunnalla, missä ei ole todettu tietääkseni koronaa. Yleinen flunssakausi on päällä kyllä.

Kaupassa toki käyn ja sielläkin voi olla pieni riski, jos muualta tulee joku tartuttaja.

Eli kaikenkaikkiaan aika pieni todennäköisyys saada virus täällä. En muutenkaan iske naisia. Mielummin yksin.

IkisinkkuerakkoM42v

• Anonyymi

Näin elämä edistyy kuin Elviksella sinulla.

• Anonyymi

Ei meillä yksinäisillä rumilla miehillä ole hätää, kaikki kiertää meidät kaukaa.

• Anonyymi

Joo. En halua tartuttaa ketään. Köh*

xLiner

• Stimulointia kaipaavilla helpottaa kumipuvuista tullessa normi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      3018
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2894
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2747
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2598
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2498
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2480
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2251
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2058
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe