Ollaan nyt hiljan lähdetty erilleen ja kumppanini (tai exä, niin kai sitä jo pitäis nimittää) raivoaa minulle miltei päivittäin. On sairaalloisen mustasukkainen mikä osaltaa vaikutti siihen että ero tuli.
Mietityttää kuitenkin hänen käytös. Eilen viimeksi raivosi kuinka minulla onkin fb-kamuissa eräs nainen ja kovasti kyseli siitä miksi hän on siellä vielä ja antoi ymmärtää että minulla on tämän kanssa jotain. Ikinä ei ole ollut eikä tule olemaan koska tämä nainen on perheellinen ihminen.
Mietin vaan että onkohan exälläni vielä tunteita minua kohtaan? Minulla ainakin on häntä kohtaan. On sanonut rakastavansa mutta selvästi käy jotain välivaihetta nyt.
Kovasti toivoisin että palaisimme yhteen. En minä muuten tällaisia kyselisi.
Miten tulkita naisen käytös?
Anonyymi
2
121
Vastaukset
- Anonyymi
Oletpa sinä itsesi liriin saattanut. Haikailet ihmisen perään, joka ilmeisesti ei ole hyväksi sinulle ja, josta olet ilmeisesti ottanut eron. Et siis voi/halua katkaista kokonaan yhteydenpitoa häneen
Voi olla, että hänellä on tunteita sinua kohtaan, mutta älä erehdy sekoittamaan sairasta kontrollihalua rakkaudeksi. Narsistit haluavat yleensä kontrolloida läheisiään
Sanoisin niin kuin elokuvassa "run Forrest run" Ei kannata sekopäiden kanssa alkaa seurustelemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898