Nyrkkeilijä muutti ruokavalionsa ja antoi turpiin vastustajalle.
>Robert Heleniuksen olemus oli viikonlopun upeassa voitto-ottelussa urheilullisempi kuin koskaan aiemmin ammattilaisuralla.
Ammattinyrkkeilijä Robert Heleniuksen sensaatiomaista voittoa viikonloppuna todistaneet lajin ystävät saattoivat hieraista silmiään hämmästyksestä, kun ahvenanmaalainen nousi New Yorkissa kehään puolalaista ennakkosuosikki Adam Kownackia vastaan.<
jatkoa löytyy>>> https://www.is.fi/nyrkkeily/art-2000006433237.html
Robbella petoeläin ruuat?
6
67
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro jotain uutta. Hän ei ole ensimmäinen eikä viineinen joka on tullut järkiinsä eikä ole sokerikauppiaiden juoksutettavana.
Eli Robbie protaa. Eikö se ollut tiukasti kielletty LCHF-dieetillä.
- Anonyymi
hvp27
Jos vastaisit kysymyksiinn ethä vaan näyttäisi koko ajan että olet pihalla kuin lumiukko.
hvp27
17.8.2019 17:26
Hoitoni on lääkärini mukaan erinomaisella tasolla ja voisit itse keskittyä sen LCHF-suosituksen etsintään Ruotsin sosiaalihallituksen sivuilta. Diet Doctorin kirjehän ei käsittele millään lailla LCHF-dieettiä ja on vuodelta 2008 kun Ruotsin uusimmat diabeetikoiden ravitsemussuositukset ovat vuodelta 2011 ja niissä todetaan LCHF-dieetin lisäävän kuolleisuutta yli 20%.
----------------------------------------------------------------------------------------------
hpv
Kaadetaan nyt jälleen kerran höpinäsi vaikka saatkin siitä panniikin ja poistat kirjoitukseni:
Sosiaalihallituksen päätös koskien Annika Dahlqvistin potillaiden hoitoa LCHF elintavalla:
"Socialstyrelsen ansluter sig till professor Bernes yttrande och bedömer att dr.
Dahlqvists rekommendationer av ”lågkolhydratkost” till patienter med övervikt
och patienter med diabetes typ 2 idag kan anses vara i överensstämmelse med
vetenskap och beprövad erfarenhet. "
Tärkein käännettynä:
"Perustuu tieteeseen ja vahvaan käytännön kokemukseen diabeteksen ja ylipainon hoidossa."
https://www.dietdoctor.com/se/wp-content/2008/01/lcarende1.pdf
Päätös on vuodelta 2008 sen jälkeen kun professori Berne oli käynyt läpi kaikki löytyvän tutkimusaineiston
" Diet Doctorin kirjehän ei käsittele millään lailla LCHF-dieettiä ja on vuodelta 2008 "
Olet sinä aika tollo hpv.
Kyseessä ei ole DietDoctorin kirje vaan Sosiaalihallituksen päätös ja koskee nimenomaan Aniika Dahlqvistia ja LCHF elämäntapaa. Syynä tarkastukseen oli Ruotsin Diatistiyhdistyksen tekemä valitus. Yhdistys sai tietenkin selkäänsä niin että raikui kun esitti suunnilleen samoja perusteettomia mielipieteitä kuin kaltaisesi tollo ja Suomen Diabetesyhdistys..
Nyt voit sitten lopetta valehtelemisesi tässä ja kaikissa muissakin kirjoituksissasi tai kaiva esille se Sosiaalihallituksen päätös joka kumoaa yllämainitun päätöksen.
Siinä sivussa minua on hoidettu Ruotsissa ilman vastalauseita hoidon taholta jo yli 10 vuotta LCHF elämäntavalla ja olen yhä TÄYSIN ilman lääkkeitä ja paino kohdallaan- täysin ilman nälkää-todella hyvällä ruoalla.
Voit myös vilkaista samalla professori Bernen lausunnosta kohdan jossa kerrotaan että "mitään terveyshaittoja ei löydetty"!
Odotan mielenkiinnolla yllämainitun PÄÄTÖKSEN kumoavaa linkkiäsi vai oletko edelleen sama raukkamainen pelle kuin ennekin?
- Anonyymi
– Robbe syö myös runsaasti sianlihaa eli suomenruotsalaisittain fläskiä. Se tarkoittaa esimerkiksi paistettuja kyljyksiä, joissa on kunnon silavat kiinni.
- Anonyymi
Robbe nosti juuri penkistä 140kg:n ennätyksen 40gramman hiilihydraateilla ja 8 tunnin aikaikkunassa syödyillä ruoalla. Eli ei voi pitää paikkaansa väitteet, että ketodieetti vie lihakset.
- Anonyymi
Siihen yhteen nostoon hupenivatkin lihaksiin kertyneet glykogeenivarastot. Toisaalta, ei tuossa artikkelissa sanallakaan mainita että Roope olisi ketodieetillä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579