Kuulkaahan nyt

Anonyymi

Jos naisella ollut seksikumppaneita niin se ei miehille kuulu montako niitä on ollut. Kertokaa vaan heti jos on huono itsetunto niin ei tarvii sitten tutustua edes.

44

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä keskustelupalsta, herätys.

    • Totta. Meillä kaikilla on historiamme. Myös miehillä. Eikä niistä ole pakko tehdä tiliä. Itsellekin niitä kumppaneita kyllä on tähän 42 ikävuoteen mennessä jokunen kertynyt, mutta en silti koskaan häpeäisi valintojani. Jokainen heistä on vaikuttanut siihen, millainen ihminen minä olen tänä päivänä. Ja onpa minulle siunaantunut yksi jo aikuinen lapsikin.

      Jos se, että ihmisellä on historia haittaa tutustumista, niin sitten on ehkä parempi olla yksin vaan.

      • Anonyymi

        Sitten myöskään miesten huorissa käynti ei voi haitata naisia. Mies saa siitä valtavasti itsevarmuutta seksihommiin.


    • Anonyymi

      Uuh, ihanaa ja voimaannuttavaa panna monien eri tuntemattomien miesten kanssa, kännissä ja paljaalla tietenkin. Sillä vain pidän hauskaa ja toteutan naiseuttani.

      • Anonyymi

        Sama! Ajattelin panna vielä 50 eri miehen kanssa. On sitten vanhainkodissa muisteltavaa.


      • Anonyymi

        Rakasta naiseuttasi täpötäysillä. 👍

        (Sun sarkasmi ei toimi totuuden edessä).


    • Ihan sellainen pikku sivuaskel tähän asiaan, Entä jos nainen kysyy mieheltä että montako kumppania on ollut niin onko kohteliasta vai loukkaavaa kysyä sama vastakysymyksenä?

      Tällaista tilannetta ei ole kyllä tullut vastaan mutta tuli vain mieleen että mitenkä tuon kysymyksen jälkeen kannattaisi toimia. Kysyä takaisin vai vetää teatraalisesti kahvit väärään kurkkuun uuden puheenaiheen keksimiseksi.

      • Kyllä vastakysymykselle on silloin mielestäni sijaa. Enkä minä henk.koht. pidä sitä huonona edes että joku kysyy monenko kanssa olen ollut. Aika samaa. Aikuisiahan ihmisiä tässä kai ollaan kuitenkin.


      • Kyllä saa kysyä naiselta. En pidä loukkaavana. Parempi selvittää molemmin puolin. Onpahan sen kerran kysytty niin ei tarvii miettiä sitä. Outoa on jos vastakysymyksestä loukkaantuu.

        Mutta siis, saako sitä kysyä mieheltä vai käykö just noin, että menee murut väärään kurkkuun?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä saa kysyä naiselta. En pidä loukkaavana. Parempi selvittää molemmin puolin. Onpahan sen kerran kysytty niin ei tarvii miettiä sitä. Outoa on jos vastakysymyksestä loukkaantuu.

        Mutta siis, saako sitä kysyä mieheltä vai käykö just noin, että menee murut väärään kurkkuun?

        mitäpä jos mies vastaa 0-3 tai 1 tai 0 niin mitä sinä vastaat


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitäpä jos mies vastaa 0-3 tai 1 tai 0 niin mitä sinä vastaat

        No minä vastaan sille miehelle henkilökohtaisesti ja rehellisesti suoraan kasvotusten. Kyllä siitä voidaan puhua ihan avoimesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäpä jos mies vastaa 0-3 tai 1 tai 0 niin mitä sinä vastaat

        Entäpä jos mies vastaa, ettei muista tarkkaa kappalemäärää?
        Mites sitten suut pannaan?

        Entäs jos nainen antaa saman vastauksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos mies vastaa, ettei muista tarkkaa kappalemäärää?
        Mites sitten suut pannaan?

        Entäs jos nainen antaa saman vastauksen?

        Jos mies ei muista, oliko niitä nyt 1 vai 0, niin jotenkin tulee pieni epäilys, että onko mihen muistissa jotain hämminkiä. Tai voihan se olla, että yhdestä kerrasta olis vahva epäilys jäänyt, mutta kun ei muista mitään ehkäpä ihan virvokkeiden takia. Eli 1 tai 0 olisi vastaus.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No minä vastaan sille miehelle henkilökohtaisesti ja rehellisesti suoraan kasvotusten. Kyllä siitä voidaan puhua ihan avoimesti.

        etkö uskalla sanoa sitä täällä niin onko vastaus sellainen että tiedät mies ottaa kimpsut ja kampsut ja on pettynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies ei muista, oliko niitä nyt 1 vai 0, niin jotenkin tulee pieni epäilys, että onko mihen muistissa jotain hämminkiä. Tai voihan se olla, että yhdestä kerrasta olis vahva epäilys jäänyt, mutta kun ei muista mitään ehkäpä ihan virvokkeiden takia. Eli 1 tai 0 olisi vastaus.

        Voihan se jollakin noinkin olla, mutta lähinnä ajoin takaa sitä, että jos ei muista tarkalleen, vaan joutuu vastaamaan esim. 10-15, niin tuleeko mielikuva että on harrastanut merkityksetöntä seksiä verrattuna tilanteeseen, että osaa vastata täsmällisesti 12 kpl.


      • Anonyymi kirjoitti:

        etkö uskalla sanoa sitä täällä niin onko vastaus sellainen että tiedät mies ottaa kimpsut ja kampsut ja on pettynyt

        Öö kuuluuko minun asiani koko Suomelle? Minä uskallan kyllä kertoa sen tärkeälle ihmiselle ja silloin se kahden ihmisen asia. Ei varmasti ole vastaukseen pettynyt. Voi olla pikemminkin ihan eri tilanteen edessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos mies vastaa, ettei muista tarkkaa kappalemäärää?
        Mites sitten suut pannaan?

        Entäs jos nainen antaa saman vastauksen?

        On epäillyttävää jos mies ei muista tai pysty sanomaan. On todella.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Öö kuuluuko minun asiani koko Suomelle? Minä uskallan kyllä kertoa sen tärkeälle ihmiselle ja silloin se kahden ihmisen asia. Ei varmasti ole vastaukseen pettynyt. Voi olla pikemminkin ihan eri tilanteen edessä.

        väitätkö että vastaus on että saa miehelle onnen hymyn huulille ja tietää tuossa on tuleva vaimoni niin toivottavasti asia on niin ja kyllä sen täällä voi sanoa koska eihän sinua kukaan tunne tai tiedä ketä olet ja toivottavasti myös on sammanlainen sinulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        väitätkö että vastaus on että saa miehelle onnen hymyn huulille ja tietää tuossa on tuleva vaimoni niin toivottavasti asia on niin ja kyllä sen täällä voi sanoa koska eihän sinua kukaan tunne tai tiedä ketä olet ja toivottavasti myös on sammanlainen sinulle

        Kyllä se on se ensimmäinen vaihtoehto jos vain muuten kaverin hermo kestää. :)

        No niin nuku hyvin, tenttaaja :) oletko itse selvillä jos joku sinulta kysyy? Voit vastata heti tähän alle kun ei täällä kukaan ketään tunne.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä se on se ensimmäinen vaihtoehto jos vain muuten kaverin hermo kestää. :)

        No niin nuku hyvin, tenttaaja :) oletko itse selvillä jos joku sinulta kysyy? Voit vastata heti tähän alle kun ei täällä kukaan ketään tunne.

        kyllä olen ja olen sen täällä sanonutkin ettei minulla ole montaa naista ollut ja enkä ole kokenut treffailija eli teen varmasti kaikki virheet mitä treffailija tekee ja voi tehdä mutta jos ihastun tai rakastun niin ihastun ja rakastun oikeasti ja jos seksiä haluan niin silloin olen tosissani ja haluaisin sen naisen omakseen eli olen yhden naisen mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä olen ja olen sen täällä sanonutkin ettei minulla ole montaa naista ollut ja enkä ole kokenut treffailija eli teen varmasti kaikki virheet mitä treffailija tekee ja voi tehdä mutta jos ihastun tai rakastun niin ihastun ja rakastun oikeasti ja jos seksiä haluan niin silloin olen tosissani ja haluaisin sen naisen omakseen eli olen yhden naisen mies

        No niin. Paras vastaus on yhden naisen mies. Ja yhden miehen nainen. Laittaisin kymmenen peukkua jos se olisi mahdollista.

        Eihän niillä treffivirheillä ole väliä jos toisesta tykkää kun se toinenkin tykkää, höpsö :)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No niin. Paras vastaus on yhden naisen mies. Ja yhden miehen nainen. Laittaisin kymmenen peukkua jos se olisi mahdollista.

        Eihän niillä treffivirheillä ole väliä jos toisesta tykkää kun se toinenkin tykkää, höpsö :)

        totta ja samoin arvostan sinua ja niinhän se on eli treffi virheet kertoo ettei ole kokenut treffailija ja minusta se on hyvä juttu eli tuo kun kirjoitin on täydellisesti kerrottu en osaa kertoa yhtä hyvin kuin sinä mutta jos asuisimme samassa kaupungissa niin pyytäisin sinua treffeille niin voisit olla etsimäni olet upea mutta kai nyt on mentävä nukkumaan hyvää yötä lento suukkojen kera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        totta ja samoin arvostan sinua ja niinhän se on eli treffi virheet kertoo ettei ole kokenut treffailija ja minusta se on hyvä juttu eli tuo kun kirjoitin on täydellisesti kerrottu en osaa kertoa yhtä hyvin kuin sinä mutta jos asuisimme samassa kaupungissa niin pyytäisin sinua treffeille niin voisit olla etsimäni olet upea mutta kai nyt on mentävä nukkumaan hyvää yötä lento suukkojen kera

        kun kirjoitit piti sanoa eikä kun kirjoitin eli sinä kirjitit hyvin ja minä en osaa kirjoittaa tai sanoa niin hyvin


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Kyllä vastakysymykselle on silloin mielestäni sijaa. Enkä minä henk.koht. pidä sitä huonona edes että joku kysyy monenko kanssa olen ollut. Aika samaa. Aikuisiahan ihmisiä tässä kai ollaan kuitenkin.

        Niinhän tuo äkkiseltään tuntuisi. Ei vain ole tullut koskaan vastaan mutta jäin vain ajatus tasolla miettimään miten suhtautuisi jos ensitreffeillä vaikka kysyisi.

        Mentäisi vaikka kahville, otettaisiin annoksen ja mentäisiin pöytiin.
        Nainen-kiva ja rauhallinen paikka.
        Minä- näin on usein viikonloppuisin kauppareissulla käyn täällä. Mitäs sinä muuten
        teet elääksesi?
        N- Olen sairaanhoitaja entä itse?
        M-ihan koneistamalla leipää tienaan.
        hetken hiljaisuus.
        M-Sinäkin käyt vaeltamassa?
        N-kyllä, lähinnä pohjoismaissa; entä ite
        M-ihan kotimassa pysytellyt
        N-onhan sitä täälläkin nähtävää
        M-jep
        N-oletko muten montaakin naista p*annut?
        Ongelma ei ole nyt vastaaminen vaan tunne siitä että ympäristössä jokin
        on nyrjähtänyt akseliston ympäri. Samalla tajuat että naapuripöydissä puheen-
        sorina on tauonnit, viereiseen pöytään lattea viemässä ollut tarjoilija on pysähtynyt eikä kassakonekaan kilise sillä tiskilläkin oleva jono on pysähtynyt kaikkien tuijottaessa meidän pöytää.

        En minä sillä etteikö vastata voisi mutta ehkä pitäisi miettiä joku mukahauska vastaus valmiiksi. Kuten vaikka että kaikki muistan myös nimeltä tai vast.


      • Anonyymi kirjoitti:

        totta ja samoin arvostan sinua ja niinhän se on eli treffi virheet kertoo ettei ole kokenut treffailija ja minusta se on hyvä juttu eli tuo kun kirjoitin on täydellisesti kerrottu en osaa kertoa yhtä hyvin kuin sinä mutta jos asuisimme samassa kaupungissa niin pyytäisin sinua treffeille niin voisit olla etsimäni olet upea mutta kai nyt on mentävä nukkumaan hyvää yötä lento suukkojen kera

        No niin. Hyvää yötä vaan :)


      • M184 kirjoitti:

        Niinhän tuo äkkiseltään tuntuisi. Ei vain ole tullut koskaan vastaan mutta jäin vain ajatus tasolla miettimään miten suhtautuisi jos ensitreffeillä vaikka kysyisi.

        Mentäisi vaikka kahville, otettaisiin annoksen ja mentäisiin pöytiin.
        Nainen-kiva ja rauhallinen paikka.
        Minä- näin on usein viikonloppuisin kauppareissulla käyn täällä. Mitäs sinä muuten
        teet elääksesi?
        N- Olen sairaanhoitaja entä itse?
        M-ihan koneistamalla leipää tienaan.
        hetken hiljaisuus.
        M-Sinäkin käyt vaeltamassa?
        N-kyllä, lähinnä pohjoismaissa; entä ite
        M-ihan kotimassa pysytellyt
        N-onhan sitä täälläkin nähtävää
        M-jep
        N-oletko muten montaakin naista p*annut?
        Ongelma ei ole nyt vastaaminen vaan tunne siitä että ympäristössä jokin
        on nyrjähtänyt akseliston ympäri. Samalla tajuat että naapuripöydissä puheen-
        sorina on tauonnit, viereiseen pöytään lattea viemässä ollut tarjoilija on pysähtynyt eikä kassakonekaan kilise sillä tiskilläkin oleva jono on pysähtynyt kaikkien tuijottaessa meidän pöytää.

        En minä sillä etteikö vastata voisi mutta ehkä pitäisi miettiä joku mukahauska vastaus valmiiksi. Kuten vaikka että kaikki muistan myös nimeltä tai vast.

        😄 voi apua, kyllä kai minultakin menis kahvit väärään kurkkuun jos keskustelu etenisi noin. Itse en edes kehtaisi eikä edes tulisi varmaan mieleen tuossa vaiheessa vielä kysyä.

        Jos nyt ylipäänsä itse edes koskaan kysyisin, niin ei se ainakaan ensitreffeillä tapahtuisi. Vasta ehkä sitten kun ollaan vähän tutumpia. Ja esittäisin kysymyksen myös hyvin pehmeästi ja positiivisesti, toista kunnioittaen.

        Jos noin huono säkä käy, niin sit on parasta heittää huumorilla vaan ja iskeä silmää 😅. Toi sun ehdotuksesi olisi varmaan just sopiva siinä tilanteessa. Ja sit tietty äkkiä vastakysymys perään 😁


    • Anonyymi

      Niin voi olla kauniita naisia ikäerosta riippumatta. Minä katson itse jännittäviä amerikkalaisten tekemiä uusia elokuvia yleensä ja sarjoja :D

    • Anonyymi

      mitä aloittajja sitten pelkää kun ei uskalla sanoa niin kerro totuus ja ole ylpeä saavutuksistasi mutta jotain aloittaja pelkää

    • Anonyymi

      Ihanaa saada joka viikko uutta munaa, useaakin. Ei siinä mitään pahaa ole jos tykkää seksistä, eikä se naisen vastuulla ole jos mies on vaikka naimisissa.

      • Komppaan 🐾


    • Anonyymi

      Miestään ei tarvitse. Pelätä.

    • Anonyymi

      Eihän se haittaa jos rakastuu. Ei ole kokemusta kun olleet perhetyttöjä Eivät seksiä harrastelleet, Kunnon lutkan kun saisi.

      • Anonyymi

        Kaikkea ei saa,,,,


    • Anonyymi

      Se on valtettava tosiasia.

    • Anonyymi

      Mies tarvitsee lutkaa, näin se on.

    • Höpsis. Kaikilla miehillä on hyvä itsetunto ja nainen kuluu kuten järvi soudettaessa. Olen kyllä samoilla linjoilla kanssasi.

    • Anonyymi

      Oletko ruma kuin ruotsalainen prinsessa tai nainen?

    • Anonyymi

      Ruma kuin ruotsalainen nainen. tai mies.

    • Anonyymi

      Jos naisella on ollut enemmän seksikumppaneja kuin miehellä, niin silloin miehellä on oikeus harrastaa seksiä muiden naisten kanssa niin kauan, että pääsee tasoihin naisen kanssa. Vasta sen jälkeen se on tuomittavaa.

    • Anonyymi

      Olen miehen kanssa johon tutustuin ekan kerran noin 12 vuotiaana. Eli olimme teinejä silloin, saman ikäisiä , oli minun naapuri ja silloin poikanen oli kovin hiljainen ja ujo mutta kun pääsi vauhtiin niin pani minua ensin 14 vuotiaana ja sitten 200 muuta naista. Nuorena se pani kaikkien kanssa ja itse olen ollut 5 miehen kanssa. Ei se mitään mies on kuitenkin mukava eikä ole pettänyt. Yhden yön juttuja varmaan tulee kaikille, liikuin nuorena sen kanssa samoissa baareissakin ja sitten siinä olin vuosia ettei nähty ollenkaan mutta kerran baarissa nähtiin ja vein miehen kotiiini. Kotiini se mies jäi.

    • Naisille kumppanien määrällä on tuntunut olevan merkitystä. Siis niiden puuttumisella.

      • Anonyymi

        Ei kaikille ole. Tosin ne, joille ei ole, ovat erittäin harvassa.


    • Anonyymi

      On aivan ihanaa että tällainen vanha ja läski nainenkin saa urheilullisilta nuorilta miehiltä niin paljon munaa kuin haluaa, ei tarvitse edes katsoa rumia miehiä päin.

    • Anonyymi

      Ei ehkä tarkka lukumäärä, mutta on hyvä ja tärkeää tietää kuitenkin naisen (tai miehen) seksuaalihistoriasta, onko kumppaneita ollut paljon vai vähän ja minkä tyyppisiä kumppanit ovat olleet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe