Teuvo Suni: OVATKO ATEISTIT POIKAMIEHIÄ?

Jos ovat, niin siinä on selitys sille, miksi he ovat jumalattomia, eivätkä siksi huomaa olevansa alasti.

Silloin käärme sanoi naiselle:

"Ei, ette te kuole.Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."

Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä.

Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi.

Silloin heidän silmänsä avautuivat, ja he huomasivat olevansa alasti.

He sitoivat yhteen viikunanlehtiä ja kietoivat ne vyötärölleen."

Siksi hartain toiveeni on, että pysytte poikamiehinä siihen asti, kunnes Jumala tulee valitsemaan niitä viimeisiä, jotka tulevatkin ensimmäiseksi.

Uskon , että ne löytyvät teidän joukosta.

194

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskovaiset ovat jumalattomia, koska heillä ei ole sitä jumalaa tuoda esittelyyn. Siksi he syövät banaania ja kuvittelevat tulevansa siitä älykkäämmiksi, vaikka jäävät samanlaisiksi apinoiksi kuin ennenkin. Siinäpä sitten notkuvat jumalattoman alasti banaani kourassaan.

      • Anonyymi

        Uskovaiseen tapaan sanot väärän todistuksen toisesta. Voin tavata naisen heti: än-aa-ii-nai-än-ee-än-nen-nainen. Toisin kuin tapasi mukaisesti valehtelit olen tavannut naisen käytännön naimisellakin.

        Älä vääristele asiaa tapojesi mukaan kateuksissasi. Syö hedelmiä ja käy Mensan testeissä katsomassa, nouseeko lukemat niin kuin Raamatussa väitetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiseen tapaan sanot väärän todistuksen toisesta. Voin tavata naisen heti: än-aa-ii-nai-än-ee-än-nen-nainen. Toisin kuin tapasi mukaisesti valehtelit olen tavannut naisen käytännön naimisellakin.

        Älä vääristele asiaa tapojesi mukaan kateuksissasi. Syö hedelmiä ja käy Mensan testeissä katsomassa, nouseeko lukemat niin kuin Raamatussa väitetään.

        " TeuvoSuni kirjoitti:
        Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena."

        Kiitos ylläpidolle asiallisesta toiminnasta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiseen tapaan sanot väärän todistuksen toisesta. Voin tavata naisen heti: än-aa-ii-nai-än-ee-än-nen-nainen. Toisin kuin tapasi mukaisesti valehtelit olen tavannut naisen käytännön naimisellakin.

        Älä vääristele asiaa tapojesi mukaan kateuksissasi. Syö hedelmiä ja käy Mensan testeissä katsomassa, nouseeko lukemat niin kuin Raamatussa väitetään.

        Kerro lisää tuosta naisesta, sillä olehan minäkin kertonut noiden uskovien naisesta:

        Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan.

        Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä.

        Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

        Naisen puku hohti purppuraisena ja helakanpunaisena, hänen yllään kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, ja kädessään hän piti kultaista maljaa, joka oli täynnä hänen haureutensa iljetystä ja saastaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " TeuvoSuni kirjoitti:
        Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena."

        Kiitos ylläpidolle asiallisesta toiminnasta!

        Korjaan:

        " TeuvoSunl kirjoitti:
        Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena."

        Kiitos ylläpidolle asiallisesta toiminnasta!


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kerro lisää tuosta naisesta, sillä olehan minäkin kertonut noiden uskovien naisesta:

        Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan.

        Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä.

        Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

        Naisen puku hohti purppuraisena ja helakanpunaisena, hänen yllään kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, ja kädessään hän piti kultaista maljaa, joka oli täynnä hänen haureutensa iljetystä ja saastaa."

        "Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan."

        Autiomaa onkin sinulle juuri sopiva paikka.
        Rukoilkaamme, että sieltä katkeaa myös sähköt.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        "Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan."

        Autiomaa onkin sinulle juuri sopiva paikka.
        Rukoilkaamme, että sieltä katkeaa myös sähköt.

        Suni on saanut taas rajun syöksyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suni on saanut taas rajun syöksyn.

        Oikeassa olet todella rajun syöksyn sain jo 15 vuotiaana. lue toisesta ketjusta.


      • siino kirjoitti:

        "Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan."

        Autiomaa onkin sinulle juuri sopiva paikka.
        Rukoilkaamme, että sieltä katkeaa myös sähköt.

        Taas valehtelet!

        Ei oikea ateisti tee tätä edes unissaan:

        "Autiomaa onkin sinulle juuri sopiva paikka.
        Rukoilkaamme, että sieltä katkeaa myös sähköt."

        Joten:

        Siino pitää itseään ateistina, vaikka ei ole, Saatanan synagogaa hän on.

        Missä ovat kätesi, kun rukoilet, ei ainakaan ristissä, haarojen välissäkö?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Taas valehtelet!

        Ei oikea ateisti tee tätä edes unissaan:

        "Autiomaa onkin sinulle juuri sopiva paikka.
        Rukoilkaamme, että sieltä katkeaa myös sähköt."

        Joten:

        Siino pitää itseään ateistina, vaikka ei ole, Saatanan synagogaa hän on.

        Missä ovat kätesi, kun rukoilet, ei ainakaan ristissä, haarojen välissäkö?

        " Saatanan synagogaa hän on."

        Saatanan synagoga sulla on päässäs.
        Siitä pitää tehdä oikein laulu:
        Teuvolan ukolla oli kaali
        hiiala hiiala hei.
        Siellä hän hoiteli Saatanoita
        hiiala hiiala hei.
        Saatana siellä ja Saatana tuolla,
        siellä Saatana, tuolla Saatana,
        joka puolella Saatana
        hiiala hiiala hei.

        "Missä ovat kätesi, kun rukoilet, ei ainakaan ristissä, haarojen välissäkö?"

        Käteni ovat näppäimistöllä. Sinä kirjoitat haarojesi hinkkauksesta kuin ammattilainen HAAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oikeassa olet todella rajun syöksyn sain jo 15 vuotiaana. lue toisesta ketjusta.

        Katsokaa tuota urpoa!
        Ei hänellä enää turpoa!
        On siitä hälle harmia,
        kun ei pysty paneen Armia.


      • siino kirjoitti:

        " Saatanan synagogaa hän on."

        Saatanan synagoga sulla on päässäs.
        Siitä pitää tehdä oikein laulu:
        Teuvolan ukolla oli kaali
        hiiala hiiala hei.
        Siellä hän hoiteli Saatanoita
        hiiala hiiala hei.
        Saatana siellä ja Saatana tuolla,
        siellä Saatana, tuolla Saatana,
        joka puolella Saatana
        hiiala hiiala hei.

        "Missä ovat kätesi, kun rukoilet, ei ainakaan ristissä, haarojen välissäkö?"

        Käteni ovat näppäimistöllä. Sinä kirjoitat haarojesi hinkkauksesta kuin ammattilainen HAAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D

        Ei lähestulkoonkaan sellaista määrää, joita sinä minun nimellä ja kuvalla tänne kirjoitit.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei lähestulkoonkaan sellaista määrää, joita sinä minun nimellä ja kuvalla tänne kirjoitit.

        Nyt teen poliisille rikoisilmoituksen väärän tiedon levittämisestä!!! Joku raja tuollaisen vammaisen toiminnassakin pitää olla.


      • siino kirjoitti:

        Nyt teen poliisille rikoisilmoituksen väärän tiedon levittämisestä!!! Joku raja tuollaisen vammaisen toiminnassakin pitää olla.

        Joko porstuvassa kolisee lähdön äänet?

        Ei kuulu vielä kolinaa.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Joko porstuvassa kolisee lähdön äänet?

        Ei kuulu vielä kolinaa.

        Sinähän et muuta pysty kuulemaan kuin harhoja.

        Kuuntele niitä.

        Ja keskustele vain sen Jumalasi kanssa.
        Miksi sinun täällä pitää täällä käydä vinoilemassa?
        Jumalasta ei vissiin ole oikein juttukaveriksi HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D


      • siino kirjoitti:

        Sinähän et muuta pysty kuulemaan kuin harhoja.

        Kuuntele niitä.

        Ja keskustele vain sen Jumalasi kanssa.
        Miksi sinun täällä pitää täällä käydä vinoilemassa?
        Jumalasta ei vissiin ole oikein juttukaveriksi HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D

        Mielelläni kuuntelen, ja koska en ylenkatso myöskään ateisteja, joten kerron niistä teillekin, jotta lähettäjäni ilmoitus toteutuisi, ja teilläkin olisi siellä tyhjyydessä jotakin hauskaa:

        "He tulevat miehissä luoksesi, istuvat edessäsi, niin kuin kansani kuuluu tehdä, ja kuuntelevat sinun puhettasi.

        Sen mukaisesti he eivät kuitenkaan elä. Heidän suunsa on täynnä valhetta, heidän sydämensä on keinottelun ja voiton lumoissa.

        Sinä olet heille vain kuin lemmenlaulujen laulaja, kaunisääninen ja taitavasti soittava viihdyttäjä. He kuuntelevat puhettasi mutta eivät elä sen mukaan.

        Mutta kun minun sanani toteutuvat -- ja ne toteutuvat -- he ymmärtävät, että heidän keskellään on ollut profeetta."

        Tätä eivät ateistit ymmärrä, koska heillä ei ole Jumalaa, eikä hänen lähettämiä profeettoja.

        Mutta silti - eilen illallakin, kun olin puolitoista tuntia avannolla, täällä oli 20 ateisti a

        Eilen illallakin, kun olin puolitoista tuntia avannolla, täällä oli yli 20 ateistia odottamassa vuoroa, antaakseen minulle todistuksensa sen hetkisestä tyhmyydestä.

        Minulta meni yli tunti, jotta sain kaikki vastaanotolleni tulleet hoidettua, heidän vuorolappujen mukaisessa järjestyksessä.

        Tietäkää siis, MINÄ TODELLA NAUTIN TEIDÄN SEURASTANNE.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Mielelläni kuuntelen, ja koska en ylenkatso myöskään ateisteja, joten kerron niistä teillekin, jotta lähettäjäni ilmoitus toteutuisi, ja teilläkin olisi siellä tyhjyydessä jotakin hauskaa:

        "He tulevat miehissä luoksesi, istuvat edessäsi, niin kuin kansani kuuluu tehdä, ja kuuntelevat sinun puhettasi.

        Sen mukaisesti he eivät kuitenkaan elä. Heidän suunsa on täynnä valhetta, heidän sydämensä on keinottelun ja voiton lumoissa.

        Sinä olet heille vain kuin lemmenlaulujen laulaja, kaunisääninen ja taitavasti soittava viihdyttäjä. He kuuntelevat puhettasi mutta eivät elä sen mukaan.

        Mutta kun minun sanani toteutuvat -- ja ne toteutuvat -- he ymmärtävät, että heidän keskellään on ollut profeetta."

        Tätä eivät ateistit ymmärrä, koska heillä ei ole Jumalaa, eikä hänen lähettämiä profeettoja.

        Mutta silti - eilen illallakin, kun olin puolitoista tuntia avannolla, täällä oli 20 ateisti a

        Eilen illallakin, kun olin puolitoista tuntia avannolla, täällä oli yli 20 ateistia odottamassa vuoroa, antaakseen minulle todistuksensa sen hetkisestä tyhmyydestä.

        Minulta meni yli tunti, jotta sain kaikki vastaanotolleni tulleet hoidettua, heidän vuorolappujen mukaisessa järjestyksessä.

        Tietäkää siis, MINÄ TODELLA NAUTIN TEIDÄN SEURASTANNE.

        Sinulla on siis vastaanotto avannolla. HAH :D
        Asiallisesti kävit itse psykiatrin pakeilla puhumassa pehmoisia.
        Tunnut nauttivan siitä. Jumalan kanssa ei vissiin saa suunvuoroa :D


      • siino kirjoitti:

        Sinulla on siis vastaanotto avannolla. HAH :D
        Asiallisesti kävit itse psykiatrin pakeilla puhumassa pehmoisia.
        Tunnut nauttivan siitä. Jumalan kanssa ei vissiin saa suunvuoroa :D

        Se on ollut jo siellä 7 vuotta, kun jotkut kysyivät,

        "Milloin peset jalkamme"

        Eikä yhtään jalkapari ole uskaltanut sinne tulla, vaikka sen jälkeen he eivät enää olisikaan Anonyymejä eikä Ateisteja.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on ollut jo siellä 7 vuotta, kun jotkut kysyivät,

        "Milloin peset jalkamme"

        Eikä yhtään jalkapari ole uskaltanut sinne tulla, vaikka sen jälkeen he eivät enää olisikaan Anonyymejä eikä Ateisteja.

        "Se on ollut jo siellä 7 vuotta"

        Asut siis Antarktiksella, koska olet löytänyt noin kestävän avannon.
        Terveisiä pingviineille :D :D :D


      • siino kirjoitti:

        Sinähän et muuta pysty kuulemaan kuin harhoja.

        Kuuntele niitä.

        Ja keskustele vain sen Jumalasi kanssa.
        Miksi sinun täällä pitää täällä käydä vinoilemassa?
        Jumalasta ei vissiin ole oikein juttukaveriksi HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D

        Omasta päästänikö minä olen tämän kaiken keksinyt, josta sinä tulet tosi hyvälle mielelle.

        Toisin kuitenkin on:

        "En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin, mitään mikä olisi peräisin meistä itsestämme.
        Meidän kykymme on saatu Jumalalta,"


      • siino kirjoitti:

        "Se on ollut jo siellä 7 vuotta"

        Asut siis Antarktiksella, koska olet löytänyt noin kestävän avannon.
        Terveisiä pingviineille :D :D :D

        Sitä olisin tänä talvena toivonut,
        jotta olisi päässyt hiihtämään ja luistelemaan.
        eikä vain ateisteja naurattamaan.

        Sitä paitsi, vesi on yhtä kylmää ja virkistävää, vaikka avantoa ei olisikaan


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Taas valehtelet!

        Ei oikea ateisti tee tätä edes unissaan:

        "Autiomaa onkin sinulle juuri sopiva paikka.
        Rukoilkaamme, että sieltä katkeaa myös sähköt."

        Joten:

        Siino pitää itseään ateistina, vaikka ei ole, Saatanan synagogaa hän on.

        Missä ovat kätesi, kun rukoilet, ei ainakaan ristissä, haarojen välissäkö?

        Olen kuullut tuon aikaisemminkin uskovalta kun väittää ateistista ettei ole ateisti. Mitä uskovainen siitä ajatuksesta hyötyy?!
        Tietääkseni olen itse ollut aina ateisti, eikä se muuksi muutu vaikka uskovainen sen itseltään kieltäisi.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Taas valehtelet!

        Ei oikea ateisti tee tätä edes unissaan:

        "Autiomaa onkin sinulle juuri sopiva paikka.
        Rukoilkaamme, että sieltä katkeaa myös sähköt."

        Joten:

        Siino pitää itseään ateistina, vaikka ei ole, Saatanan synagogaa hän on.

        Missä ovat kätesi, kun rukoilet, ei ainakaan ristissä, haarojen välissäkö?

        Sä et käytä käsiäsi muuhun kuin rukoilemiseen. Et taida olla tässä yhteiskunnassa kovinkaan tuottava ihminen jos kädet on sinun mukaasi vain rukoilemista varten. Kyl sitä välillä kuuluisi käydä vetämässä käteen vai onko niin että uskovainen pidättäytyy siitäkin yhtälailla kuin seksistä ennen avioliittoa eli sitten avioliitossa saa vetää tattiinsa niin paljon kuin vaan haluaa. Onpa taas sitten todistettu ettei taida uskova kovin biologinen olla. Tosin kumminkin hääalttarilla on suurin osa uskovien vaimoistakin jo raskaana. Jostakin pyhästä hengestä on sitten varmaan sikissyt ne teidän vaimonne tai ne vaimot on käynyt keinohedelmäityksessä kun raskaana jo ennen avioliittoa ovat. Kyllä se teidän elämänne on täyttä tekopyhää paskaa ja todiste siitä että biologia ohjaa jokaista ihmistä eikä se väittämänne herran sana.
        Eläisitte edes sen selibaatti vakaumuksenne mukaan, mutta ei...ennen avioliittoa se vaimokin on jo raskaana ja se kaikki teidän vuosien puhe siitä ettei seksiä pidä kenenkään harjoittaa ennen hääyötänsä on kyl täyttä paskaa kohdallannekin ja hyvin mitätöntä ja turhaa kun kumminkin ootte jo monet kerrat hässinyt ennen hääyötänne ...ja jopa käynyt siinä sivussa hässimässä jonkun toisen kanssa kun pitäähän sitä kokeilla muidenkin kanssa ennen sitä "pysyvää" sitoutumista ja pyhää avioliittoa.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Mielelläni kuuntelen, ja koska en ylenkatso myöskään ateisteja, joten kerron niistä teillekin, jotta lähettäjäni ilmoitus toteutuisi, ja teilläkin olisi siellä tyhjyydessä jotakin hauskaa:

        "He tulevat miehissä luoksesi, istuvat edessäsi, niin kuin kansani kuuluu tehdä, ja kuuntelevat sinun puhettasi.

        Sen mukaisesti he eivät kuitenkaan elä. Heidän suunsa on täynnä valhetta, heidän sydämensä on keinottelun ja voiton lumoissa.

        Sinä olet heille vain kuin lemmenlaulujen laulaja, kaunisääninen ja taitavasti soittava viihdyttäjä. He kuuntelevat puhettasi mutta eivät elä sen mukaan.

        Mutta kun minun sanani toteutuvat -- ja ne toteutuvat -- he ymmärtävät, että heidän keskellään on ollut profeetta."

        Tätä eivät ateistit ymmärrä, koska heillä ei ole Jumalaa, eikä hänen lähettämiä profeettoja.

        Mutta silti - eilen illallakin, kun olin puolitoista tuntia avannolla, täällä oli 20 ateisti a

        Eilen illallakin, kun olin puolitoista tuntia avannolla, täällä oli yli 20 ateistia odottamassa vuoroa, antaakseen minulle todistuksensa sen hetkisestä tyhmyydestä.

        Minulta meni yli tunti, jotta sain kaikki vastaanotolleni tulleet hoidettua, heidän vuorolappujen mukaisessa järjestyksessä.

        Tietäkää siis, MINÄ TODELLA NAUTIN TEIDÄN SEURASTANNE.

        Oletko ottanut jo aamulääkkeesi? Vaikuttaa pahasti psykoosisilta noi horinasi! Samanlaisia kaikki joita uskovaiset täällä kirjoittelee. Vaihtakaa jo levyä ja hoitakaa terveytenne kuntoon!
        Lääkärit eivät turhaan ole terveyskeskuksissa?! Niille voi varata ajan ja kysyä lääkitystä itsekin!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Olen kuullut tuon aikaisemminkin uskovalta kun väittää ateistista ettei ole ateisti. Mitä uskovainen siitä ajatuksesta hyötyy?!
        Tietääkseni olen itse ollut aina ateisti, eikä se muuksi muutu vaikka uskovainen sen itseltään kieltäisi.

        Kun tämän viestisi luin, ajattelin, että onko tässä todellakin ensimmäinen aito ateisti. joka on tyytyväinen osaansa, eikä ala pilkata niitä, jotka eivät ole yhtä tyytyväisiä.

        Seuraavat viestisi kuitenkin paljastavat, että et olekaan aito, vaan samanlainen vääräsuu kuin kaikki muutkin ateisteiksi itsensä luulevat.


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Sä et käytä käsiäsi muuhun kuin rukoilemiseen. Et taida olla tässä yhteiskunnassa kovinkaan tuottava ihminen jos kädet on sinun mukaasi vain rukoilemista varten. Kyl sitä välillä kuuluisi käydä vetämässä käteen vai onko niin että uskovainen pidättäytyy siitäkin yhtälailla kuin seksistä ennen avioliittoa eli sitten avioliitossa saa vetää tattiinsa niin paljon kuin vaan haluaa. Onpa taas sitten todistettu ettei taida uskova kovin biologinen olla. Tosin kumminkin hääalttarilla on suurin osa uskovien vaimoistakin jo raskaana. Jostakin pyhästä hengestä on sitten varmaan sikissyt ne teidän vaimonne tai ne vaimot on käynyt keinohedelmäityksessä kun raskaana jo ennen avioliittoa ovat. Kyllä se teidän elämänne on täyttä tekopyhää paskaa ja todiste siitä että biologia ohjaa jokaista ihmistä eikä se väittämänne herran sana.
        Eläisitte edes sen selibaatti vakaumuksenne mukaan, mutta ei...ennen avioliittoa se vaimokin on jo raskaana ja se kaikki teidän vuosien puhe siitä ettei seksiä pidä kenenkään harjoittaa ennen hääyötänsä on kyl täyttä paskaa kohdallannekin ja hyvin mitätöntä ja turhaa kun kumminkin ootte jo monet kerrat hässinyt ennen hääyötänne ...ja jopa käynyt siinä sivussa hässimässä jonkun toisen kanssa kun pitäähän sitä kokeilla muidenkin kanssa ennen sitä "pysyvää" sitoutumista ja pyhää avioliittoa.

        Nyt meni todella pahaksi herjaksi. Tule minua tapaamaan, niin annan tuyon herjasi anteeksi.

        Mutta Pyhän Hengen herjausta on voi anteeksi antaa.


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Oletko ottanut jo aamulääkkeesi? Vaikuttaa pahasti psykoosisilta noi horinasi! Samanlaisia kaikki joita uskovaiset täällä kirjoittelee. Vaihtakaa jo levyä ja hoitakaa terveytenne kuntoon!
        Lääkärit eivät turhaan ole terveyskeskuksissa?! Niille voi varata ajan ja kysyä lääkitystä itsekin!

        Eivät lääkärit turhaan siellä ole, missä vielä ovat.

        Joten älä heitä pelkää, vaan mene kysymään. mikä sinut saa herjaamaan totuutta, jota sinulla ei ole.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Eivät lääkärit turhaan siellä ole, missä vielä ovat.

        Joten älä heitä pelkää, vaan mene kysymään. mikä sinut saa herjaamaan totuutta, jota sinulla ei ole.

        "Joten älä heitä pelkää, vaan mene kysymään. mikä sinut saa herjaamaan totuutta, jota sinulla ei ole."

        Etkö voisi edes opetella puhumaan ja kirjoittamaan suomen kieltä. Et nyt anna itsestäsi kovin viisasta kuvaa, kun et osaa edes äidinkieltäsi(?).


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Joten älä heitä pelkää, vaan mene kysymään. mikä sinut saa herjaamaan totuutta, jota sinulla ei ole."

        Etkö voisi edes opetella puhumaan ja kirjoittamaan suomen kieltä. Et nyt anna itsestäsi kovin viisasta kuvaa, kun et osaa edes äidinkieltäsi(?).

        Päättele itse, mistä tämä tuli, omasta päästäni vaiko kirjoituksista:

        "Voi niitä, jotka ihailevat omaa älyään ja omasta mielestään ovat perin viisaita!"


    • Anonyymi

      Miksi näitä kuvitelmia ateisteista? Yksi valehtelee, että kaikki ateistit on homoja. Toinen valehtelee, että kaikilla ateisteilla on useita naisia. Nyt väität, että olemme poikamiehiä. Jokainen kategorisesti väärin.

      • En minä väitä, vaan jopa toivon, että edellä mainituista syistä olisitte edelleen poikamiehiä.

        Sillä ei Jumala luonut kahdenlaisia , niitä jotka maistoivat kiellettyä hedelmää.
        ja niitä jotka eivät maistaneet.

        Avioliittoon kelpaamattomia kyllä, niitä kyllä - niin miehiä kuin naisiakin.

        ÄLKÄÄ NYT KUITENKAAN POLTTAKO PÄREITÄNNE ENNEN KUIN KUULETTE TOTUUDEN:

        Jostakin ihmisjärjelle käsittämättömästä syystä Jumala on jo äidin kohdussa
        tehnyt osan ihmisistä avioliittoon kelpaamattomaksi, kuten Jeesus sen ilmoitti:

        "Opetuslapset sanoivat: "Jos avioliitto merkitsee miehelle tätä, on parempi
        olla menemättä naimisiin."

        Mutta hän sanoi heille: "Se ratkaisu ei sovellu kaikille, ainoastaan niille,
        joille se osa on annettu.

        On sellaisia, jotka äitinsä kohdusta saakka ovat avioliittoon kelpaamattomia,
        on toisia, joista ihmiset ovat tehneet sellaisia, ja on niitä, jotka itse,
        taivasten valtakunnan tähden, ovat ottaneet osakseen naimattomuuden.
        Joka voi valita tämän ratkaisun, valitkoon."

        Ihmiset ovat nimenneet tällaiset ihmiset lesboiksi ja homoiksi. Jos he
        tyytyisivät osaansa, jonka Jumala on heille antanut, niin heistä varmasti
        moni saisi kokea myöskin pelastuksen.

        Mutta tämän lopun ajan rajun eksytyksen tähden monet heistä ovatkin
        menneet avioliiton mukaiseen suhteeseen samaa sukupuolta olevan
        kanssa, ja näin jo siinä saaneet päälleen Jumalan kirouksen.

        Ja lisää kirousta ovat jotkut hankkimassa, kun jatkuvasti ruinaavat porttopappien
        siunausta heidän parisuhteelleen. Ja kun he porttopapin kädet päänsä
        päälle saavat, heidät kytketään samalla kaikkiin tuon porttokirkon synteihin:

        "Harkitse kätten päälle panemista tarkoin, jotta et joutuisi osalliseksi toisten
        synteihin Säilytä itsesi puhtaana."

        Kun tuon luterilaisen kirkonkin on Jumala jo täysin paaduttanut, niin ei heidän
        syntiröykkiötä enää yhtään lisäisi se, vaikka he kaikki parisuhteet siunaisivat.

        Kuitenkin monet ovat alkaneet herjata tätä Jeesuksen ilmoitusta, kun ovat löytäneet pappeja, jotka hekin, vastoin Jumalan ilmoitusta, vihkivät heidät avioliittoon.

        Pappien syntitaakka ei tästä enää kasva, koska he ovat kuuluneet Saatanan synagogaan siitä lähtien, kun Jeesuksen kuollessa temppelin väliverho repesi. Mutta nämä vihityt ovat vihittäneet itsensä Jumalan kirouksen alle.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        En minä väitä, vaan jopa toivon, että edellä mainituista syistä olisitte edelleen poikamiehiä.

        Sillä ei Jumala luonut kahdenlaisia , niitä jotka maistoivat kiellettyä hedelmää.
        ja niitä jotka eivät maistaneet.

        Avioliittoon kelpaamattomia kyllä, niitä kyllä - niin miehiä kuin naisiakin.

        ÄLKÄÄ NYT KUITENKAAN POLTTAKO PÄREITÄNNE ENNEN KUIN KUULETTE TOTUUDEN:

        Jostakin ihmisjärjelle käsittämättömästä syystä Jumala on jo äidin kohdussa
        tehnyt osan ihmisistä avioliittoon kelpaamattomaksi, kuten Jeesus sen ilmoitti:

        "Opetuslapset sanoivat: "Jos avioliitto merkitsee miehelle tätä, on parempi
        olla menemättä naimisiin."

        Mutta hän sanoi heille: "Se ratkaisu ei sovellu kaikille, ainoastaan niille,
        joille se osa on annettu.

        On sellaisia, jotka äitinsä kohdusta saakka ovat avioliittoon kelpaamattomia,
        on toisia, joista ihmiset ovat tehneet sellaisia, ja on niitä, jotka itse,
        taivasten valtakunnan tähden, ovat ottaneet osakseen naimattomuuden.
        Joka voi valita tämän ratkaisun, valitkoon."

        Ihmiset ovat nimenneet tällaiset ihmiset lesboiksi ja homoiksi. Jos he
        tyytyisivät osaansa, jonka Jumala on heille antanut, niin heistä varmasti
        moni saisi kokea myöskin pelastuksen.

        Mutta tämän lopun ajan rajun eksytyksen tähden monet heistä ovatkin
        menneet avioliiton mukaiseen suhteeseen samaa sukupuolta olevan
        kanssa, ja näin jo siinä saaneet päälleen Jumalan kirouksen.

        Ja lisää kirousta ovat jotkut hankkimassa, kun jatkuvasti ruinaavat porttopappien
        siunausta heidän parisuhteelleen. Ja kun he porttopapin kädet päänsä
        päälle saavat, heidät kytketään samalla kaikkiin tuon porttokirkon synteihin:

        "Harkitse kätten päälle panemista tarkoin, jotta et joutuisi osalliseksi toisten
        synteihin Säilytä itsesi puhtaana."

        Kun tuon luterilaisen kirkonkin on Jumala jo täysin paaduttanut, niin ei heidän
        syntiröykkiötä enää yhtään lisäisi se, vaikka he kaikki parisuhteet siunaisivat.

        Kuitenkin monet ovat alkaneet herjata tätä Jeesuksen ilmoitusta, kun ovat löytäneet pappeja, jotka hekin, vastoin Jumalan ilmoitusta, vihkivät heidät avioliittoon.

        Pappien syntitaakka ei tästä enää kasva, koska he ovat kuuluneet Saatanan synagogaan siitä lähtien, kun Jeesuksen kuollessa temppelin väliverho repesi. Mutta nämä vihityt ovat vihittäneet itsensä Jumalan kirouksen alle.

        "Harkitse kätten päälle panemista"

        On se kans noilla uskovilla, kun kaikki paneminen on syntiä vaan, mutta sitten pitäisi mennä paneksimaan kätten päälle. Ohhoh!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Harkitse kätten päälle panemista"

        On se kans noilla uskovilla, kun kaikki paneminen on syntiä vaan, mutta sitten pitäisi mennä paneksimaan kätten päälle. Ohhoh!!!

        Kyllä kannattaakin: Ohhoh!!!tella.
        Eihän jumalattomat tee sitä käsien päällä, vaan käsissään.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä kannattaakin: Ohhoh!!!tella.
        Eihän jumalattomat tee sitä käsien päällä, vaan käsissään.

        Pippelin voima saa ihmiset tekemään kummallisia asioita. Kadehtimaan, saarnaamaan, ilkeilemään, harjoittamaan väkivaltaa. Pippeli on sellainen herra, että kun se käskee, niin raavainkin mies tottelee ja alkaa Suniksi tai Hakkaraiseksi ihan mukisematta.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä kannattaakin: Ohhoh!!!tella.
        Eihän jumalattomat tee sitä käsien päällä, vaan käsissään.

        Uskovainen vetää heti käteen,
        kun hän saa taivaallisen säteen.
        Alkaa eturauhanen turpoon
        niin pahanaamaisen urpoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pippelin voima saa ihmiset tekemään kummallisia asioita. Kadehtimaan, saarnaamaan, ilkeilemään, harjoittamaan väkivaltaa. Pippeli on sellainen herra, että kun se käskee, niin raavainkin mies tottelee ja alkaa Suniksi tai Hakkaraiseksi ihan mukisematta.

        Kyllä kirkkoveneen voimakin tekee ihmeitä, etkö muista erästä Jaloa naista, joka tuolla voimalla kaatoi ihmisiä alttareille?

        Naista, joka eräältä mummolta sai käteensä satasen, ja muuttui heti ekonomista kaatajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pippelin voima saa ihmiset tekemään kummallisia asioita. Kadehtimaan, saarnaamaan, ilkeilemään, harjoittamaan väkivaltaa. Pippeli on sellainen herra, että kun se käskee, niin raavainkin mies tottelee ja alkaa Suniksi tai Hakkaraiseksi ihan mukisematta.

        "Jeesus tulee, oletko valmis?" kampanja aikoinaan räjäytti Tummelin myynnin kattoon. Piti pitää paikat rasvassa Herran tulemista varten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jeesus tulee, oletko valmis?" kampanja aikoinaan räjäytti Tummelin myynnin kattoon. Piti pitää paikat rasvassa Herran tulemista varten.

        Ei oikea ateisti Jeesusta mainosta.

        TULKAA NOUTAMAAN kaikille ilmaiseksi teippiä ja nippusiteitä!


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        En minä väitä, vaan jopa toivon, että edellä mainituista syistä olisitte edelleen poikamiehiä.

        Sillä ei Jumala luonut kahdenlaisia , niitä jotka maistoivat kiellettyä hedelmää.
        ja niitä jotka eivät maistaneet.

        Avioliittoon kelpaamattomia kyllä, niitä kyllä - niin miehiä kuin naisiakin.

        ÄLKÄÄ NYT KUITENKAAN POLTTAKO PÄREITÄNNE ENNEN KUIN KUULETTE TOTUUDEN:

        Jostakin ihmisjärjelle käsittämättömästä syystä Jumala on jo äidin kohdussa
        tehnyt osan ihmisistä avioliittoon kelpaamattomaksi, kuten Jeesus sen ilmoitti:

        "Opetuslapset sanoivat: "Jos avioliitto merkitsee miehelle tätä, on parempi
        olla menemättä naimisiin."

        Mutta hän sanoi heille: "Se ratkaisu ei sovellu kaikille, ainoastaan niille,
        joille se osa on annettu.

        On sellaisia, jotka äitinsä kohdusta saakka ovat avioliittoon kelpaamattomia,
        on toisia, joista ihmiset ovat tehneet sellaisia, ja on niitä, jotka itse,
        taivasten valtakunnan tähden, ovat ottaneet osakseen naimattomuuden.
        Joka voi valita tämän ratkaisun, valitkoon."

        Ihmiset ovat nimenneet tällaiset ihmiset lesboiksi ja homoiksi. Jos he
        tyytyisivät osaansa, jonka Jumala on heille antanut, niin heistä varmasti
        moni saisi kokea myöskin pelastuksen.

        Mutta tämän lopun ajan rajun eksytyksen tähden monet heistä ovatkin
        menneet avioliiton mukaiseen suhteeseen samaa sukupuolta olevan
        kanssa, ja näin jo siinä saaneet päälleen Jumalan kirouksen.

        Ja lisää kirousta ovat jotkut hankkimassa, kun jatkuvasti ruinaavat porttopappien
        siunausta heidän parisuhteelleen. Ja kun he porttopapin kädet päänsä
        päälle saavat, heidät kytketään samalla kaikkiin tuon porttokirkon synteihin:

        "Harkitse kätten päälle panemista tarkoin, jotta et joutuisi osalliseksi toisten
        synteihin Säilytä itsesi puhtaana."

        Kun tuon luterilaisen kirkonkin on Jumala jo täysin paaduttanut, niin ei heidän
        syntiröykkiötä enää yhtään lisäisi se, vaikka he kaikki parisuhteet siunaisivat.

        Kuitenkin monet ovat alkaneet herjata tätä Jeesuksen ilmoitusta, kun ovat löytäneet pappeja, jotka hekin, vastoin Jumalan ilmoitusta, vihkivät heidät avioliittoon.

        Pappien syntitaakka ei tästä enää kasva, koska he ovat kuuluneet Saatanan synagogaan siitä lähtien, kun Jeesuksen kuollessa temppelin väliverho repesi. Mutta nämä vihityt ovat vihittäneet itsensä Jumalan kirouksen alle.

        Kai siinä puolisokin vaikuttaa onko avioliittoon kelpaava vai ei? Kyse on tahtomisesta?! Itse olen miehenä avioliitossa kumminkin naisen kanssa eli menee väärin kaltaisesi hihhulien säälittävä yleistäminen että ateisti olisi homo tai poikamies. Olen ollut parisuhteessa 20 vuotta saman naisen kanssa, josta muutama vuosi oli seurustelua ja seksiä, 17 vuotta avoliitossa, 2 vuotta avioliitossa jne., joten sulla ei taida olla yhtä pysyvä liitto takana kuin meikäläisellä. Lisäksi isäpuoleni oli ateisti ja äitini kanssa avioliitossa yli 30 vuotta, kunnes kuolema heidät erotti. Samoin tätini mies ja äitini isä olivat ateisteja.
        Ateisti ei kiellä sitä ettei jumalaa ole vaan sitä ei satu olemaan. Ateismi on jumalan uskon puutetta ja harvoin ateisti kääntyy uskoon. Tarkoittaa lähinnä sairastumista tms. painavaa syytä vaikka tosin uskomisessa on paljon samaa kuin alkoholissa.
        Lupaan, etten ala uskomaan mihinkään niistä tuhansista jumalista vaikka saattaisin sairastua koronaan. Olen tehnyt hoitotestamenttiini pyynnön jossa sairaalapappi ei näytä nokkaansa edes suokjavarustukset päällä samassa huoneessa jossa mä olen. Miellän sairaalapapin pahemmaksi virukseksi sairaaloissa kuin koronan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pippelin voima saa ihmiset tekemään kummallisia asioita. Kadehtimaan, saarnaamaan, ilkeilemään, harjoittamaan väkivaltaa. Pippeli on sellainen herra, että kun se käskee, niin raavainkin mies tottelee ja alkaa Suniksi tai Hakkaraiseksi ihan mukisematta.

        Hakkarainen tekee sitä mitä hänen alakerta määrää kun muilla uskovilla se on yläkerta! Viimeksi kähmi oikein julkisesti puolueensa pikkujouluissa. Sitä hämmästelen kuinka yhtäkkiä uskovainen menee biologian mukaan eikä uskontonsa. Nyt taitaa kähmiä Brysselissä sitä Huhtasaarta. Laura on tainnut jo heltyä Hakkaraiselle ottaa suihin ja vaikka Hakkaraisella on se tyttöystäväkin niin kai se kolmen kimppa viehättää Hakkaraistakin. Huhtasaari taitaa muutenkin olla sellainen yksinkertainen joka jakaisi haarojen väliänsä jokaiselle sitä pyytävälle kun muutenkin on sellainen täysin typerä blondi.

        Sunille kysymys: mikä oli maailman ensimmäinen ammatti? Miksi se oli sellainen vaikka se suuri auktoriteettinne sen kieltää ja raamatussakin lukee?!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Kai siinä puolisokin vaikuttaa onko avioliittoon kelpaava vai ei? Kyse on tahtomisesta?! Itse olen miehenä avioliitossa kumminkin naisen kanssa eli menee väärin kaltaisesi hihhulien säälittävä yleistäminen että ateisti olisi homo tai poikamies. Olen ollut parisuhteessa 20 vuotta saman naisen kanssa, josta muutama vuosi oli seurustelua ja seksiä, 17 vuotta avoliitossa, 2 vuotta avioliitossa jne., joten sulla ei taida olla yhtä pysyvä liitto takana kuin meikäläisellä. Lisäksi isäpuoleni oli ateisti ja äitini kanssa avioliitossa yli 30 vuotta, kunnes kuolema heidät erotti. Samoin tätini mies ja äitini isä olivat ateisteja.
        Ateisti ei kiellä sitä ettei jumalaa ole vaan sitä ei satu olemaan. Ateismi on jumalan uskon puutetta ja harvoin ateisti kääntyy uskoon. Tarkoittaa lähinnä sairastumista tms. painavaa syytä vaikka tosin uskomisessa on paljon samaa kuin alkoholissa.
        Lupaan, etten ala uskomaan mihinkään niistä tuhansista jumalista vaikka saattaisin sairastua koronaan. Olen tehnyt hoitotestamenttiini pyynnön jossa sairaalapappi ei näytä nokkaansa edes suokjavarustukset päällä samassa huoneessa jossa mä olen. Miellän sairaalapapin pahemmaksi virukseksi sairaaloissa kuin koronan.

        Minä todella toivon, että pysyt ateistina vaikka kuolemaasi saakka.

        Koska minä edelleenkin uskon, että ne viimeiset, jotka tulevatkin ensimmäisiksi, ovatkin ateisteja. Ainakin joitakin heistä.

        Ei kuitenkaan sellaisia, jotka nauraa rehottavat ihmiselle, joka on Kristukselta saanut Hengen ja tehtävän. koska ei tuo siinokaan täällä minun lihalliselle persoonalle naura, vaan Hengelle, joka elämääni on jo 32 vuotta ohjannut.

        "Ja jokaiselle, joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi, mutta sille, joka herjaa Pyhää Henkeä, ei anteeksi anneta."

        Sillä minäkin olen ihmisen poika - pienillä kirjaimilla.


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Hakkarainen tekee sitä mitä hänen alakerta määrää kun muilla uskovilla se on yläkerta! Viimeksi kähmi oikein julkisesti puolueensa pikkujouluissa. Sitä hämmästelen kuinka yhtäkkiä uskovainen menee biologian mukaan eikä uskontonsa. Nyt taitaa kähmiä Brysselissä sitä Huhtasaarta. Laura on tainnut jo heltyä Hakkaraiselle ottaa suihin ja vaikka Hakkaraisella on se tyttöystäväkin niin kai se kolmen kimppa viehättää Hakkaraistakin. Huhtasaari taitaa muutenkin olla sellainen yksinkertainen joka jakaisi haarojen väliänsä jokaiselle sitä pyytävälle kun muutenkin on sellainen täysin typerä blondi.

        Sunille kysymys: mikä oli maailman ensimmäinen ammatti? Miksi se oli sellainen vaikka se suuri auktoriteettinne sen kieltää ja raamatussakin lukee?!

        Etkö ole edes sen vertaa Raamattua todesta ottanut, että sen tietäisit. Sillä onhan se siellä näin selvästi ilmoitettu apostoli Johannekselle:

        "Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan.

        Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä.

        Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

        Naisen puku hohti purppuraisena ja helakanpunaisena, hänen yllään kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, ja kädessään hän piti kultaista maljaa, joka oli täynnä hänen haureutensa iljetystä ja saastaa."

        Tuo Peto on Antikristus , ja nainen on seurakunta, joka piti kihlata Kristukselle, mutta toisin kävi. Kun Jumala Golgatalla heitti kaikki papit Saatanalle ja hänen pojalleen, tälle Antikristukselle, koska ne pystyivat maksamaan parempaa palkkaa palkkapaimenille.

        Miksi se tuli naisesta, eikä miehestä? Siksi, koska se oli Eeva, joka ensiksi ihastui Saatanana, ja vietteli sitten miehensä.

        Siksi täällä toivoin, että kaikki ateistit olivat poikamiehiä


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä todella toivon, että pysyt ateistina vaikka kuolemaasi saakka.

        Koska minä edelleenkin uskon, että ne viimeiset, jotka tulevatkin ensimmäisiksi, ovatkin ateisteja. Ainakin joitakin heistä.

        Ei kuitenkaan sellaisia, jotka nauraa rehottavat ihmiselle, joka on Kristukselta saanut Hengen ja tehtävän. koska ei tuo siinokaan täällä minun lihalliselle persoonalle naura, vaan Hengelle, joka elämääni on jo 32 vuotta ohjannut.

        "Ja jokaiselle, joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi, mutta sille, joka herjaa Pyhää Henkeä, ei anteeksi anneta."

        Sillä minäkin olen ihmisen poika - pienillä kirjaimilla.

        Uppoavassa laivassa ensimmäisten joukossa uskovainen vetää ne pelastusliivitkin päällensä kädet vapisten ja vie vaikka lapselta tai naiselta paikan pelastuslautassa - siihen mä uskon! Silloin taitaa uskovien usko horjua ja pahasti. Ovat varmaan nytkin ensimmäisten joukossa hamstraamassa paskapaperia kauppojen hyllyt tyhjäksi - siihenkin mä uskon! Niin paljon teitä uskovia kumminkin se kuolema pelottaa ettei taida se usko siihen paljon auttaa.

        Itse ateistina ajattelen niin että jos kuolema tulee niin ei siitä tarvi mitenkään stressata. Se kuuluu elämään ja jonakin päivänä sitä kuoltaisi kumminkin, mutta luulisi että tekään ette kuolemaa stressaisi kun uskonne mukaan teitä kertomanne mukaan odottaa taivaan porteilla joku pietari vai eikö sittenkään odota?! Niiden porttien jälkeen teillä alkaa vasta se elämä. Mikähän vaihe tämäkin sitten teille on kun uhkailette ja halveksutte täällä ihmisiä joutumatta siitä mihinkään vastuuseen, poikkeuksena nyt Päivi Räsänen?!


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Etkö ole edes sen vertaa Raamattua todesta ottanut, että sen tietäisit. Sillä onhan se siellä näin selvästi ilmoitettu apostoli Johannekselle:

        "Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan.

        Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä.

        Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

        Naisen puku hohti purppuraisena ja helakanpunaisena, hänen yllään kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, ja kädessään hän piti kultaista maljaa, joka oli täynnä hänen haureutensa iljetystä ja saastaa."

        Tuo Peto on Antikristus , ja nainen on seurakunta, joka piti kihlata Kristukselle, mutta toisin kävi. Kun Jumala Golgatalla heitti kaikki papit Saatanalle ja hänen pojalleen, tälle Antikristukselle, koska ne pystyivat maksamaan parempaa palkkaa palkkapaimenille.

        Miksi se tuli naisesta, eikä miehestä? Siksi, koska se oli Eeva, joka ensiksi ihastui Saatanana, ja vietteli sitten miehensä.

        Siksi täällä toivoin, että kaikki ateistit olivat poikamiehiä

        En katsos lue raamattua "senkään vertaa", koska se ei sivistä ihmistä yhtään eikä varsinkaan kehitä älykkyysosamäärää.
        Kuinka pitkälle pääsisit Trivial Pursuit -lautapelissä uskonnollisilla kysymyksillä, jossa 1/10 000 kysymyksestä saattaa olla uskonnollinen. Paljon olen Trivial Pursuitia pelannut, mutta yhtäkään uskonnollista kysymystä en ole kohdannut, joten todennäköisesti en ole siinä paljon menettänytkään.

        Luin 12-vuotiaana raamattua, mutta sen lukeminen jäi siihen ensimmäiseen lauseeseen: "Jumala loi taivaan ja maan", kunnei se voi alkaa sellaisesta kohdasta jossa se ei vastaa kysymykseen, mistä jumala on tullut. Luulisi että aikuinenkin jättäisi sen kirjan siihen ensimmäisen lauseeseen. Kristityltä vastauksena: "jumala on ollut aina" johon vastaan ettei kronologinen kulku selitä yhtään sitä mahdolliseksi koska väitettä ennen kirjan pitäisi kertoa, mistä jumala tuli ja sitä uskovien tulkintaa ei lue koko kirjassa että jumala olisi ollut aina.

        Ateisti olen ollut aina, vaikka olen koulussa käynyt uskonnon tunneilla, koulun uskonnollisiin hartauksiin ja juhliin osallistunut, rippileirin käynyt ja armeija-aikananikin sotilaspastorin rientoihin osallistunut. Aikuisiällä olen ollut kaikenlaisten hihhuleiden uskonkäännytysten uhrikin...jostakin helvetin kuusesta minulle aina koitetaan tyrkyttää lahkohakemuskaavakkeita tai niitä teitä paskan puhujia ilmestyy oli paikka mikä hyvänsä. Sitten joku hihhuli koittaa vesittää, etten ole ateisti. Saisinpa tietää mikä on se uskovien määrityksensä mikä on ateisti kun se ei ole sama kuin jumalien kieltäjä. Jumalan kieltäjä on antiteisti. Mielestäni en ole koskaan kieltänyt jumalaa (paitsi yhteiskunnallisessa mielessä mihin uskovat pyrkii), mutta kun sitä en ole vain koskaan kohdannut eikä sen pidä sillä tavoin kohdatakaan kuten te uskovat sitä tyrkytätte että ihmisen pitäisi ensin alkaa uskomaan että sellainen on olemassa joka muuten puuttuu olemasta. Kyllä sen pitäisi olla yhtä todellinen kuin napanöyhtä, jotta jonkin verran voisi siihen myöskin uskoa että on todellinen. Monet uskovat tosin alkaisivat antiteistiksi, koska se jumala ei olisi sellainen kuin ovat sen omassa päässään hahmotelleet, jos jumala todellisuudessa olisi olemassa. Ateismi on todiste siitä ettei jumalaa ole. Tuskin yksikään ihminen olisi ateisti. Eihän silloin siinä olisi mitään mieltä?! Vain uskominen ei sitä jumalaa kumminkaan todelliseksi tee tai se että uskovat tyrkyttävät väkisin sitä mitä ei ole olemassa. Sellainen tyrkyttäminen on jo sitten rikollista!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Uppoavassa laivassa ensimmäisten joukossa uskovainen vetää ne pelastusliivitkin päällensä kädet vapisten ja vie vaikka lapselta tai naiselta paikan pelastuslautassa - siihen mä uskon! Silloin taitaa uskovien usko horjua ja pahasti. Ovat varmaan nytkin ensimmäisten joukossa hamstraamassa paskapaperia kauppojen hyllyt tyhjäksi - siihenkin mä uskon! Niin paljon teitä uskovia kumminkin se kuolema pelottaa ettei taida se usko siihen paljon auttaa.

        Itse ateistina ajattelen niin että jos kuolema tulee niin ei siitä tarvi mitenkään stressata. Se kuuluu elämään ja jonakin päivänä sitä kuoltaisi kumminkin, mutta luulisi että tekään ette kuolemaa stressaisi kun uskonne mukaan teitä kertomanne mukaan odottaa taivaan porteilla joku pietari vai eikö sittenkään odota?! Niiden porttien jälkeen teillä alkaa vasta se elämä. Mikähän vaihe tämäkin sitten teille on kun uhkailette ja halveksutte täällä ihmisiä joutumatta siitä mihinkään vastuuseen, poikkeuksena nyt Päivi Räsänen?!

        Ei hänkään ole ottanut oppiansa totuudesta, vaan Saatanan Paavalille sanelemasta valheesta.

        Jostakin ihmisjärjelle käsittämättömästä syystä Jumala on jo äidin kohdussa
        tehnyt osan ihmisistä avioliittoon kelpaamattomaksi, kuten Jeesus sen ilmoitti:

        "Opetuslapset sanoivat: "Jos avioliitto merkitsee miehelle tätä, on parempi
        olla menemättä naimisiin."

        Mutta hän sanoi heille: "Se ratkaisu ei sovellu kaikille, ainoastaan niille,
        joille se osa on annettu.

        On sellaisia, jotka äitinsä kohdusta saakka ovat avioliittoon kelpaamattomia,
        on toisia, joista ihmiset ovat tehneet sellaisia, ja on niitä, jotka itse,
        taivasten valtakunnan tähden, ovat ottaneet osakseen naimattomuuden.
        Joka voi valita tämän ratkaisun, valitkoon."

        Ihmiset ovat nimenneet tällaiset ihmiset lesboiksi ja homoiksi. Jos he
        tyytyisivät osaansa, jonka Jumala on heille antanut, niin heistä varmasti
        moni saisi kokea myöskin pelastuksen.

        Mutta tämän lopun ajan rajun eksytyksen tähden monet heistä ovatkin
        menneet avioliiton mukaiseen suhteeseen samaa sukupuolta olevan
        kanssa, ja näin jo siinä saaneet päälleen Jumalan kirouksen.

        Ja lisää kirousta ovat jotkut hankkimassa, kun jatkuvasti ruinaavat porttopappien
        siunausta heidän parisuhteelleen. Ja kun he porttopapin kädet päänsä
        päälle saavat, heidät kytketään samalla kaikkiin tuon porttokirkon synteihin:

        "Harkitse kätten päälle panemista tarkoin, jotta et joutuisi osalliseksi toisten
        synteihin Säilytä itsesi puhtaana."

        Kun tuon luterilaisen kirkonkin on Jumala jo täysin paaduttanut, niin ei heidän
        syntiröykkiötä enää yhtään lisäisi se, vaikka he kaikki parisuhteet siunaisivat.

        Tämän Saatanan Paavalille ilmoittaman opetuksen vuoksi.

        "Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa?
        Älkää eksykö!

        Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät."


      • ateisti1982 kirjoitti:

        En katsos lue raamattua "senkään vertaa", koska se ei sivistä ihmistä yhtään eikä varsinkaan kehitä älykkyysosamäärää.
        Kuinka pitkälle pääsisit Trivial Pursuit -lautapelissä uskonnollisilla kysymyksillä, jossa 1/10 000 kysymyksestä saattaa olla uskonnollinen. Paljon olen Trivial Pursuitia pelannut, mutta yhtäkään uskonnollista kysymystä en ole kohdannut, joten todennäköisesti en ole siinä paljon menettänytkään.

        Luin 12-vuotiaana raamattua, mutta sen lukeminen jäi siihen ensimmäiseen lauseeseen: "Jumala loi taivaan ja maan", kunnei se voi alkaa sellaisesta kohdasta jossa se ei vastaa kysymykseen, mistä jumala on tullut. Luulisi että aikuinenkin jättäisi sen kirjan siihen ensimmäisen lauseeseen. Kristityltä vastauksena: "jumala on ollut aina" johon vastaan ettei kronologinen kulku selitä yhtään sitä mahdolliseksi koska väitettä ennen kirjan pitäisi kertoa, mistä jumala tuli ja sitä uskovien tulkintaa ei lue koko kirjassa että jumala olisi ollut aina.

        Ateisti olen ollut aina, vaikka olen koulussa käynyt uskonnon tunneilla, koulun uskonnollisiin hartauksiin ja juhliin osallistunut, rippileirin käynyt ja armeija-aikananikin sotilaspastorin rientoihin osallistunut. Aikuisiällä olen ollut kaikenlaisten hihhuleiden uskonkäännytysten uhrikin...jostakin helvetin kuusesta minulle aina koitetaan tyrkyttää lahkohakemuskaavakkeita tai niitä teitä paskan puhujia ilmestyy oli paikka mikä hyvänsä. Sitten joku hihhuli koittaa vesittää, etten ole ateisti. Saisinpa tietää mikä on se uskovien määrityksensä mikä on ateisti kun se ei ole sama kuin jumalien kieltäjä. Jumalan kieltäjä on antiteisti. Mielestäni en ole koskaan kieltänyt jumalaa (paitsi yhteiskunnallisessa mielessä mihin uskovat pyrkii), mutta kun sitä en ole vain koskaan kohdannut eikä sen pidä sillä tavoin kohdatakaan kuten te uskovat sitä tyrkytätte että ihmisen pitäisi ensin alkaa uskomaan että sellainen on olemassa joka muuten puuttuu olemasta. Kyllä sen pitäisi olla yhtä todellinen kuin napanöyhtä, jotta jonkin verran voisi siihen myöskin uskoa että on todellinen. Monet uskovat tosin alkaisivat antiteistiksi, koska se jumala ei olisi sellainen kuin ovat sen omassa päässään hahmotelleet, jos jumala todellisuudessa olisi olemassa. Ateismi on todiste siitä ettei jumalaa ole. Tuskin yksikään ihminen olisi ateisti. Eihän silloin siinä olisi mitään mieltä?! Vain uskominen ei sitä jumalaa kumminkaan todelliseksi tee tai se että uskovat tyrkyttävät väkisin sitä mitä ei ole olemassa. Sellainen tyrkyttäminen on jo sitten rikollista!

        En minkään lukenut, kun 8-vuotiaasta 48-vuotiaaksi saakka vihasin Jumalaa. Mutta tämän tapahtuman jälkeen aloin lukea, ja vain kansakoulun ja Ilmavoimien tutkamestarikoulutuksen saaneen ihmisen älykkyysosamäärä nousi huimasti:

        Tuli vuosi 1985. Kesällä Ritvan isä sai iäisyyskutsun Lappeenrannassa, jonne he olivat muuttaneet, kun olivat luovuttaneet maatilan vanhimmalle pojalleen. Hautajaiset olivat lauantaina 10. elokuuta. Siinä avoimen arkun äärellä tulin miettineeksi tätä: tässäkö on kaikki, mitä ihmisestä jäljelle jää? Missä on se, mikä sai tämänkin, nyt ruumiina olevan ihmisen elämään?

        Sunnuntaina menimme Lappeenrannan kirkkoon jumalanpalvelukseen, jossa luettiin viikon aikana siunattujen vainajien nimet. Olin hieman hengästynyt, kun tulimme kirkkosalin ovelle. Sinnehän noustaan monta porrasta, joista Jaana oli pyörätuolin kanssa vedettävä. Näin seinällä virsitaulun, josta loisti silmiini numero 456. Tuo ihmeen antanut virsi vuosikymmenien takaa. Nykyisessä virsikirjassa sen numero on 307. Kun tämän näin, ajattelin, että onpa mukava pitkästä aikaa kuulla tuo virsi kaukaa lapsuudesta.

        Missä jumalanpalveluksen osassa tuo virsi oli, sitä en muista. Kun se alkoi, tuli sellainen tunne kuin minut olisi kääritty lämpimään pumpuliin. Tönäisin Ritvaa kylkeen: "Tämä on minun virsi." Koskaan aikaisemmin en ollut tästä mitään puhunut.

        Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat: RAAMATTU ON TOTTA. Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt.

        Sitten koin aivan kuin pääni päälle olisi laskettu raskas paino, mutta siitä huolimatta tunsin, kuinka aloin kohota penkistä kohti korkeuksia. Virttä en enää kuullut, urkujen äänikin oli poissa ja oli aivan hiljaista. Katselin ympärilläni olevaa valtavaa kirkkautta, ja tunsin pääni yläpuolella olevan jotakin hyvin puoleensa vetävää, jota en kuitenkaan nähnyt. Mieleen palautui se ihana tunne siellä järven rannalla kalliolla, kun se valonsäde täytti sylini.

        Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!" Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle ihmiselle kovat sanat.

        Hetken kuluttua sama ääni jatkoi: "Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden! Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan. Tämä meni kirkkaasti edelle. Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin. Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita. Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin.

        Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään. "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!" Silloin en totisesti tiennyt, mitä tuona hetkenä tulin luvanneeksi. Paljon tiedän tänään, vaikkakaan en vielä kaikkea sitä mitä tulevaisuus tullessaan tuo.

        Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin. Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni katoamaan.

        Välittömät seuraukset sain kokea heti, kun kirkon rappusia alas astelimme. Oli kuin päältäni olisi riisuttu pakkopaita ja raskaat kahleet. Kaikki vuosikymmenien aikana koetut tuskat olivat poissa. Melkein nauraen ihmettelin, miten olivatkaan nuo kolme elämäni kipeintä kohtaa - isättömyys, köyhä koti ja vammainen esikoinen - lähes koko siihen asti eletyn elämäni pilanneet. Ja nyt, 48-vuotiaana, olin kuin uuden elämän alussa.

        Suurin ihme oli tuon isättömyyden tuskan ja sen tuottaman häpeän pois ottaminen. Se oli siihen asti ollut niin kipeä asia, ettei siitä voinut kenellekään puhua. Kukaan ulkopuolinen ei ollut koskaan saanut tietää, että olin syntynyt aviottomana. Kun täällä Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, niin heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet. Ritvakin kun tämän kipeyden tiesi, niin hänkin vaikeni.

        Lisää tästä huimasta noususta voit lukea täältä:
        Facebook/Teuvo.suni

        Se on julkinen, joten kaveriksi ei tarvitse liittyä ja pelätä toisten ateistien vihaa, jos saisivat tietää, että olet lukenut tuon suniroiston kirjoituksia.


    • Anonyymi

      Seksihän se hihhulin päätä loppuun asti käristää.

      • Ainakin niiden, "jotka näkee naamasta, kun lakkaa saamasta."

        Minun naamasta ei sitä vielä ole näkynyt, ja siksi rohkenin tänne kuvanikin laittaa, koska:

        "Ja Jumala loi ihmisen kuvakseen, Jumalan kuvaksi hän hänet loi, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät. "

        Eilen joku ateisti rosvo sillä kuvalla itselleen naisia saada, mutta onneksi SEISKAN johdossa oli ainakin yksi järkevä, kun sen esti.

        Vastaus tuli tänä aamuna:

        "Moikka!
        Kiitos ilmoituksesta. Kyseinen tunnus ja hänen kirjoittamat viestit ovat nyt poistettu."

        KIITOS, ettei tarvinnut tehdä poliisille ilmoitusta teidän rikollisia suosivasta toiminnasta!
        Teuvo


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ainakin niiden, "jotka näkee naamasta, kun lakkaa saamasta."

        Minun naamasta ei sitä vielä ole näkynyt, ja siksi rohkenin tänne kuvanikin laittaa, koska:

        "Ja Jumala loi ihmisen kuvakseen, Jumalan kuvaksi hän hänet loi, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät. "

        Eilen joku ateisti rosvo sillä kuvalla itselleen naisia saada, mutta onneksi SEISKAN johdossa oli ainakin yksi järkevä, kun sen esti.

        Vastaus tuli tänä aamuna:

        "Moikka!
        Kiitos ilmoituksesta. Kyseinen tunnus ja hänen kirjoittamat viestit ovat nyt poistettu."

        KIITOS, ettei tarvinnut tehdä poliisille ilmoitusta teidän rikollisia suosivasta toiminnasta!
        Teuvo

        "Minun naamasta ei sitä vielä ole näkynyt"

        Sinun naamastasi näkee, että olet ottanut naamat.
        Harmi, että TeuvoSunI poistettiin, koska siinä sentään oli miesten mies!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minun naamasta ei sitä vielä ole näkynyt"

        Sinun naamastasi näkee, että olet ottanut naamat.
        Harmi, että TeuvoSunI poistettiin, koska siinä sentään oli miesten mies!!!

        Harmittaako,
        kun jäit housut kintuissa kiinni?
        Nyt esität piikkisikaa,
        jossa ei ole mitään vikaa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Harmittaako,
        kun jäit housut kintuissa kiinni?
        Nyt esität piikkisikaa,
        jossa ei ole mitään vikaa.

        Kuljetko aina housut kintuissa?
        Vai mistä saat moisia ideoita?
        Sinun ei tarvitse esittää tyhmää,
        koska edustat idioottien ryhmää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuljetko aina housut kintuissa?
        Vai mistä saat moisia ideoita?
        Sinun ei tarvitse esittää tyhmää,
        koska edustat idioottien ryhmää.

        En minä aikaisemmin tuollaisia ideoita saanut, ennen kuin vasta reilu viikko sitten, kun tänne tulin, ja näin ateistit housut kintuissa odottamassa heidän ikioman puhtaanapitolaitoksen nuolijoita paikalle.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        En minä aikaisemmin tuollaisia ideoita saanut, ennen kuin vasta reilu viikko sitten, kun tänne tulin, ja näin ateistit housut kintuissa odottamassa heidän ikioman puhtaanapitolaitoksen nuolijoita paikalle.

        Ei sinulla mitään ideoita olekaan.
        Sinulla on vain housut nilkoissa.
        Siks kuljet sä muiden pilkoissa.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        En minä aikaisemmin tuollaisia ideoita saanut, ennen kuin vasta reilu viikko sitten, kun tänne tulin, ja näin ateistit housut kintuissa odottamassa heidän ikioman puhtaanapitolaitoksen nuolijoita paikalle.

        Sä sitten jatkoit sitä jeesuksen odottamista housut kintuissa ja terskaasi venytellen?!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Sä sitten jatkoit sitä jeesuksen odottamista housut kintuissa ja terskaasi venytellen?!

        Ei ole tar5vinnut enää odottaa, kun hän8.11.1985 tuli ja nosti minut ylös kirkkauteensa.
        Olen sen täällä jo sinulle kertonut.


    • Miksi ihmiset kuvittelevat teitä milloin miksikin?

      Siihen tämä reilu viikko teidän parissane antanut selvän vastauksen.

      Jos nuo sadat uskonlahkot olisivat Jumalalta tehtävänsä ja uskonsa saaneet, eivät he suuttui, alkaisi herjat, ja jopa tappaa, kun kuulevat totuuden.

      Aivan sama teidän ateistien kanssa:

      "He sanovat itseään ateisteiksi, vaikka eivät ole. . . . "

      Miettikää minun kohtaloani, olen vain kertonut totuutta, yrittämättä ketään saada sitä uskomaan, ja kuitenkin viha ja herjaa lentää molempien suunnasta, saman kirjan mukaisesti.

      Kirja joka teille on satua, ja noille toisille, sen jokainen sana on Jumalan sanaa:

      "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

      • "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Ihmisen kirjoittamaa puppua. Kukaan kuollut hihhuli ei ole enää tullut uhoamaan mitään kuolemansa jälkeen. Kuolemalla kun on semmoinen ikävä ominaisuus, että se tappaa.


      • siino kirjoitti:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Ihmisen kirjoittamaa puppua. Kukaan kuollut hihhuli ei ole enää tullut uhoamaan mitään kuolemansa jälkeen. Kuolemalla kun on semmoinen ikävä ominaisuus, että se tappaa.

        Ei kuolema ole ikävä ominaisuus, koska tappaa myöskin ateistit.
        Eikä heitäkään ole nähnyt, edes Jumalaan uskova, täällä hillumassa.

        Heidän perillisiä kyllä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei kuolema ole ikävä ominaisuus, koska tappaa myöskin ateistit.
        Eikä heitäkään ole nähnyt, edes Jumalaan uskova, täällä hillumassa.

        Heidän perillisiä kyllä.

        Etkö vieläkään ole opetellut suomen kieltä? Tietysti jos olet joku maahanmuuttaja, on ymmärrettävää että suomen kieli on hieman vaikea teille erämaasta tänne sivistykseen tulleille pakolaisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö vieläkään ole opetellut suomen kieltä? Tietysti jos olet joku maahanmuuttaja, on ymmärrettävää että suomen kieli on hieman vaikea teille erämaasta tänne sivistykseen tulleille pakolaisille.

        Voisitko olla minulle nyt kiltti opettaja, joka korjaat tästä suomen kielen vastaiset virheet:


        Ei kuolema ole ikävä ominaisuus, koska tappaa myöskin ateistit.
        Eikä heitäkään ole nähnyt, edes Jumalaan uskova, täällä hillumassa.

        Heidän perillisiä kyllä.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Voisitko olla minulle nyt kiltti opettaja, joka korjaat tästä suomen kielen vastaiset virheet:


        Ei kuolema ole ikävä ominaisuus, koska tappaa myöskin ateistit.
        Eikä heitäkään ole nähnyt, edes Jumalaan uskova, täällä hillumassa.

        Heidän perillisiä kyllä.

        Etenkin on mukavaa, että itseään ikuisena pitävät hihhulit kuolevat ja siten turhaan olemattoman persettä nuolevat HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D


      • siino kirjoitti:

        Etenkin on mukavaa, että itseään ikuisena pitävät hihhulit kuolevat ja siten turhaan olemattoman persettä nuolevat HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D

        On siinä se hyvä puoli, että valitut kuolevat vain kerran. Mutta kaikki väärämieliset kokevat ensimmäisen kuoleman jälkeen myös toisen - IKUISEN kuoleman ja valitut IKUISEN elämän.

        Eikö olekin karmea satu?


      • siino kirjoitti:

        Etenkin on mukavaa, että itseään ikuisena pitävät hihhulit kuolevat ja siten turhaan olemattoman persettä nuolevat HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D

        Kun vanhaksi elää, aina oppii uutta. Sinulla on varmasti pienet vesilaskut, kun hoidat siisteytesi tuolla tavalla.

        Ja nyt ymmärrän, miksi ole niin kova poika HAHATTAMAAN


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        On siinä se hyvä puoli, että valitut kuolevat vain kerran. Mutta kaikki väärämieliset kokevat ensimmäisen kuoleman jälkeen myös toisen - IKUISEN kuoleman ja valitut IKUISEN elämän.

        Eikö olekin karmea satu?

        Sinun juttusi eivät tee kenestäkään väärämielistä, mutta sinusta ne tekee mielipuolen.

        Eikö olekin karmea totuus!!!


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kun vanhaksi elää, aina oppii uutta. Sinulla on varmasti pienet vesilaskut, kun hoidat siisteytesi tuolla tavalla.

        Ja nyt ymmärrän, miksi ole niin kova poika HAHATTAMAAN

        Minä puhuin sinusta, mutta ethän sinä sitä tietenkään tajua, koska tajuamiseen tarvittaisiin työkalut HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D


      • siino kirjoitti:

        Sinun juttusi eivät tee kenestäkään väärämielistä, mutta sinusta ne tekee mielipuolen.

        Eikö olekin karmea totuus!!!

        Se olisi kyllä suuri, jos väärämielisestä ateistista pystyi tekemään vielä paljon väärämielisemmän ateistin.

        Kun seisovat teologian tohtorien kanssa samalla tyhmyyden huipulla.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Se olisi kyllä suuri, jos väärämielisestä ateistista pystyi tekemään vielä paljon väärämielisemmän ateistin.

        Kun seisovat teologian tohtorien kanssa samalla tyhmyyden huipulla.

        Sinullakin seisoo. Nimittäin järki. Onhan sekin mielipuolelta jo paljon se.


      • siino kirjoitti:

        Sinun juttusi eivät tee kenestäkään väärämielistä, mutta sinusta ne tekee mielipuolen.

        Eikö olekin karmea totuus!!!

        Ei totuutesi minulle karmeaa ole, mutta minun totuteeni sinulle sitä on.


      • siino kirjoitti:

        Sinullakin seisoo. Nimittäin järki. Onhan sekin mielipuolelta jo paljon se.

        Oikeassa olet vaikka tyhjyyden tyhmyys ei sitä käsittänyt.

        Oma järki saakin seistä, ja jos se ei seiso, niin se seisautetaan, jotta satukirjan totuus toteutuisi:

        Kun teitä viedään ateistienkin eteen:

        "Painakaa vain mieleenne, että teidän ei tule etukäteen miettiä, miten itseänne puolustatte.

        Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

        Ja sitä paitsi, minulla, vaikka olen jo 83 v, seisoo uskollisesti sekin, joka ei ainakaan sillä ateistiroistolla seisonut, kun yritti saada sitä seisomaan minun kuvalla ja väärennetyllä
        TeuvoSunl-nimellä.

        "Aika velikultia!"


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei totuutesi minulle karmeaa ole, mutta minun totuteeni sinulle sitä on.

        Mutta kun sinulla ei ole totuutta. Sinä kerrot höperöjä vakavalla naamalla ja suutut, jos niille nauretaan. Vaikka juttusihan ovat täysiä vitsejä kuten sinä itsekin.

        HAAAAAAAAH HAAAAAAAAAH HAAAAAAAAA :D :D :D


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Oikeassa olet vaikka tyhjyyden tyhmyys ei sitä käsittänyt.

        Oma järki saakin seistä, ja jos se ei seiso, niin se seisautetaan, jotta satukirjan totuus toteutuisi:

        Kun teitä viedään ateistienkin eteen:

        "Painakaa vain mieleenne, että teidän ei tule etukäteen miettiä, miten itseänne puolustatte.

        Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

        Ja sitä paitsi, minulla, vaikka olen jo 83 v, seisoo uskollisesti sekin, joka ei ainakaan sillä ateistiroistolla seisonut, kun yritti saada sitä seisomaan minun kuvalla ja väärennetyllä
        TeuvoSunl-nimellä.

        "Aika velikultia!"

        "yritti saada sitä seisomaan minun kuvalla"

        No siinä tosiaan olisi melkoinen potenssihirviö, jos sinun kuvallasi ottaisi jollakin eteen!

        Olet sinä aika vitsikulta! HAAAAAH HAAAAAAAH HAAAAAA :D :D :D


      • siino kirjoitti:

        "yritti saada sitä seisomaan minun kuvalla"

        No siinä tosiaan olisi melkoinen potenssihirviö, jos sinun kuvallasi ottaisi jollakin eteen!

        Olet sinä aika vitsikulta! HAAAAAH HAAAAAAAH HAAAAAA :D :D :D

        Kyllä sinä tuon hirviön tunnet.


      • Uskoon päin kallellaan ollut isoäitinikin suunnitteli, että kyllä hän sitten kuoltuaan tulee meitä jälkeläisiään tapaamaan ja minua erityisesti. Ei sanonut "jonakin päivänä" vaan "sitten heti kun on kuollut". Ei meistä ole yksikään häntä nähnyt heti kun hän on kuollut. Uskovien selitys on tietenkin se ettei me tarpeeksi uskota siihen niin hän voisi ilmestyäkin. Samoin ufojakin ja lentäviä lautasiakin on takuulla olemassa ja vihreitä miehiä, jotka muuttuvat Fazerin vihreistä kuulista miehiksi!!?? Aikamoisia valehtelijoita nuo isoäidit...ei mieti minkälaisen pettymyksen jälkeläisille tuottaa, kun ei osaa pitää lupauksiaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö vieläkään ole opetellut suomen kieltä? Tietysti jos olet joku maahanmuuttaja, on ymmärrettävää että suomen kieli on hieman vaikea teille erämaasta tänne sivistykseen tulleille pakolaisille.

        Ei noi uskovat osaa kirjoittaa koskaan selvää suomea että niistä saisi täällä jotakin tolkkua. Ne ovat senkin takia "eri planeetalta" kuin me normaaalit!


      • siino kirjoitti:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Ihmisen kirjoittamaa puppua. Kukaan kuollut hihhuli ei ole enää tullut uhoamaan mitään kuolemansa jälkeen. Kuolemalla kun on semmoinen ikävä ominaisuus, että se tappaa.

        Kuka ateisti sinulle on tuon heidän salaisuutensa kertonut.

        Ei hän jättänyt minullekaan ilmaisemistaan kuolemani jälkeiseen aikaan, koska hän:

        "Ei hän ole kuolleiden Jumala, vaan elävien. Te olette pahasti eksyksissä."

        En ole jättänyt sinuakaan tuosta tapaamisesta osattomaksi.


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Uskoon päin kallellaan ollut isoäitinikin suunnitteli, että kyllä hän sitten kuoltuaan tulee meitä jälkeläisiään tapaamaan ja minua erityisesti. Ei sanonut "jonakin päivänä" vaan "sitten heti kun on kuollut". Ei meistä ole yksikään häntä nähnyt heti kun hän on kuollut. Uskovien selitys on tietenkin se ettei me tarpeeksi uskota siihen niin hän voisi ilmestyäkin. Samoin ufojakin ja lentäviä lautasiakin on takuulla olemassa ja vihreitä miehiä, jotka muuttuvat Fazerin vihreistä kuulista miehiksi!!?? Aikamoisia valehtelijoita nuo isoäidit...ei mieti minkälaisen pettymyksen jälkeläisille tuottaa, kun ei osaa pitää lupauksiaan!

        Ei isoäitisikään tiennyt tätä:

        "Ei hän ole kuolleiden Jumala, vaan elävien.
        Te olette pahasti eksyksissä."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        On siinä se hyvä puoli, että valitut kuolevat vain kerran. Mutta kaikki väärämieliset kokevat ensimmäisen kuoleman jälkeen myös toisen - IKUISEN kuoleman ja valitut IKUISEN elämän.

        Eikö olekin karmea satu?

        Ei ole isoäitinikään tainnut saada ikuista elämää kuoltuaan kunnei ole ilmestynyt vaikka niin paljon meille jälkeläisille lupasi ilmestyä heti kun on kuollut. Isoäitinikin taitaa olla ikuisesti kuollut, eikä ketään valita. Vai luuletko että hän ei uskonut tarpeeksi!? :D Ei ainakaan sua valitse yksikään nainen eikä jumala vaikka kuinka uskoisit että olisit jotenkin erityinen ja yli-ihminen verrattuna meihin muihin kun kerran uskot, HAH! Jeesuksen nussija! :D Onko jeesuksen suklainen kullitikkari hyvän makuinen että sun on varaa olla piilohomo ja siitä haluat mieluusti meille kertoa mitä olet päivittäin jeesuksen kanssa touhuskellut?! Oletteko kenties jo siirtyneet toiselle tasolle eli onko jeesus alkanut nouhoomaan sun tuhkaluukkuasi ja sitten huudat: "ai kun jeesus tekee hyvää"!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Ei noi uskovat osaa kirjoittaa koskaan selvää suomea että niistä saisi täällä jotakin tolkkua. Ne ovat senkin takia "eri planeetalta" kuin me normaaalit!

        Sellaisia ne tekopyhät uskovat ovat, mutta sitä ihmettelen, ettet ymmärrä minunkaan kirjoituksiani, vaikka olen noiden kaikkien uskovien vihamies, kun olen kertonut heille totuuden.

        Oletko yhtään miettinyt, mistä se mahtaisi johtua?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kun vanhaksi elää, aina oppii uutta. Sinulla on varmasti pienet vesilaskut, kun hoidat siisteytesi tuolla tavalla.

        Ja nyt ymmärrän, miksi ole niin kova poika HAHATTAMAAN

        Jumalan terve! Vesilasku on aina sama vaikkei käyttäisi vettä. Siitä ei pääse mihinkään taloyhtiössä.
        Onko se sun jeesuksesi muuttanut jo sen kraanaveden viiniksi perjantain ratoksi kun sun kirjoituksestasi ei saa kyl mitään selvää!?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei totuutesi minulle karmeaa ole, mutta minun totuteeni sinulle sitä on.

        Ihan vitusti pelottaa sun länkytykset. Ottaisit vaan siltä jeesukselta poskeen kun sen morsian kerran olet ja helkkarin ylpeä siitä!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Ei ole isoäitinikään tainnut saada ikuista elämää kuoltuaan kunnei ole ilmestynyt vaikka niin paljon meille jälkeläisille lupasi ilmestyä heti kun on kuollut. Isoäitinikin taitaa olla ikuisesti kuollut, eikä ketään valita. Vai luuletko että hän ei uskonut tarpeeksi!? :D Ei ainakaan sua valitse yksikään nainen eikä jumala vaikka kuinka uskoisit että olisit jotenkin erityinen ja yli-ihminen verrattuna meihin muihin kun kerran uskot, HAH! Jeesuksen nussija! :D Onko jeesuksen suklainen kullitikkari hyvän makuinen että sun on varaa olla piilohomo ja siitä haluat mieluusti meille kertoa mitä olet päivittäin jeesuksen kanssa touhuskellut?! Oletteko kenties jo siirtyneet toiselle tasolle eli onko jeesus alkanut nouhoomaan sun tuhkaluukkuasi ja sitten huudat: "ai kun jeesus tekee hyvää"!

        Montako kertaa tämä pitää sinullekin sanoa:

        "Ei hän ole kuolleiden Jumala, vaan elävien. Te olette pahasti eksyksissä."

        Kyllä sinä siinä viimeisessä käskynjaossa saat isoäitisi ainakin nähdä. Riippuen siitä , millä puolella te olette: vasemmalla vaiko oikealla,


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Jumalan terve! Vesilasku on aina sama vaikkei käyttäisi vettä. Siitä ei pääse mihinkään taloyhtiössä.
        Onko se sun jeesuksesi muuttanut jo sen kraanaveden viiniksi perjantain ratoksi kun sun kirjoituksestasi ei saa kyl mitään selvää!?

        Miksi näyttelet ateistia, vaikka oletkin vanhoillislestadiolainen?

        Heidät tuntee juuri tuosta tervehdyksestä, ,kun heidän lapsekin koulun mpihalla huutavatb toisilleen "Jumalan terve!"

        Ja muille: "Paska terve!"

        Kun minä, ensimmäisenä, ei vanhoillislestadiolaisena, olin vuonna 1991, silloisen Ruukin seurakunnan kirkkovaltuustovaalien ääniharava.

        Sen jälkeisessä tilaisuudessa Revonlahden seurakuntatalolla kaksi mummoa tuli minua tervehtimään.

        "Jumalan terve!" sanoi toinen, jolloin toinen supisi hänen korvaansa: "ei hän ole meikäläisiä".

        Mummo kääntyi ja sanoi kovalla äänellä: "Otan tervehdyksen pois!"

        Sellainen ateisti sinäkin olet.


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Ihan vitusti pelottaa sun länkytykset. Ottaisit vaan siltä jeesukselta poskeen kun sen morsian kerran olet ja helkkarin ylpeä siitä!

        Älä vaan vedä itseäsi hirteen: "Ihan vitusti pelottaa sun länkytykset."

        Juuri tuota varten on minun pitänyt tänne tulla:

        '"Jos vihamiehesi elää ilman Jumalaa, kerro hänelle Jumalasta.
        Näin kartutat tulisia hiiliä hänen päänsä päälle ja Herra palkitsee tekosi."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi näyttelet ateistia, vaikka oletkin vanhoillislestadiolainen?

        Heidät tuntee juuri tuosta tervehdyksestä, ,kun heidän lapsekin koulun mpihalla huutavatb toisilleen "Jumalan terve!"

        Ja muille: "Paska terve!"

        Kun minä, ensimmäisenä, ei vanhoillislestadiolaisena, olin vuonna 1991, silloisen Ruukin seurakunnan kirkkovaltuustovaalien ääniharava.

        Sen jälkeisessä tilaisuudessa Revonlahden seurakuntatalolla kaksi mummoa tuli minua tervehtimään.

        "Jumalan terve!" sanoi toinen, jolloin toinen supisi hänen korvaansa: "ei hän ole meikäläisiä".

        Mummo kääntyi ja sanoi kovalla äänellä: "Otan tervehdyksen pois!"

        Sellainen ateisti sinäkin olet.

        Sinäpäs se ironiaa ymmärtämätön olet, mutta ei se ihme olekaan kun olet elänyt koko elämäsi tynnyrissä! Älykyysosamääräksesi vaikuttaisi jäävän paljon alle 100 eli alle normaalin!?
        Olen niitä jotka pitävät mensaa täysin naurettavana. Apinakin pääsisi ensiyrittämällä jäseneksi ja selviytyisi niiden testeistä!


    • Siinosta minäkin puhun:

      Minä puhuin sinusta, mutta ethän sinä sitä tietenkään tajua, koska tajuamiseen tarvittaisiin työkalut HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D

      • Sunilla on hommat taas munilla. Harmi, ettei sinulla ole sitä lahjakkuutta:

        Minä puhuin sinusta, mutta ethän sinä sitä tietenkään tajua, koska tajuamiseen tarvittaisiin työkalut HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D


      • siino kirjoitti:

        Sunilla on hommat taas munilla. Harmi, ettei sinulla ole sitä lahjakkuutta:

        Minä puhuin sinusta, mutta ethän sinä sitä tietenkään tajua, koska tajuamiseen tarvittaisiin työkalut HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D

        Oikeassa olet, ei minulla todellakaan ole sinun ainoaa työkalua.

        "HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D,"

        Mutta siitä huolimatta nautin tyhmyydestäsi.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Oikeassa olet, ei minulla todellakaan ole sinun ainoaa työkalua.

        "HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D,"

        Mutta siitä huolimatta nautin tyhmyydestäsi.

        Etenkin minä nautin tyhmyydestäsi, lahjaton luuseri :D

        HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAA :D :D :D


    • Anonyymi

      Olet huijari uskoa, koska olet mennyt naisen kanssa yhteen, sillä:

      Paavali valistaa korinttilaisia, ettei heidän kannata enää mennä naimisiin maailmanlopun välittömyyden vuoksi, "Jos olet sidottu vaimoon, älä pyydä eroa; jos et ole sidottu vaimoon, älä pyydä itsellesi vaimoa." Paavali jatkaa;
      1. Kor. 7:29-31 "Mutta sen minä sanon, veljet: aika on lyhyt; olkoot tästedes nekin, joilla on vaimot, niinkuin ei heillä niitä olisikaan, ja ne, jotka ostavat, niinkuin eivät saisi omanansa pitää, ja ne, jotka tätä maailmaa hyödyksensä käyttävät, niinkuin eivät sitä käyttäisi; sillä tämän maailman muoto on katoamassa."
      Lisää esimerkkejä maailmanlopun uskotusta välittömyydestä;

      • Anonyymi

        Uskovaine huijari uskis.


      • Mikä ATEISTI SINÄ OLET, kun siteeraat Raamatusta Paavalia, tuota Saatanalle heitettyä huijaria, valehtelijaa ja vääristelijää, jonka opeilla ateistitkin on synnytetty, jotta Jumalan lähdettämä raju eksytys toteutuisi.

        Ja se toteutui jo 1987 vuotta sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaine huijari uskis.

        Uskovainen huijari uskis,
        on ateistin suuri tuskis.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Uskovainen huijari uskis,
        on ateistin suuri tuskis.

        Ristin tie on raskas, jakaminen helpottaa, kiusataan siis ateisti tuskiin.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mikä ATEISTI SINÄ OLET, kun siteeraat Raamatusta Paavalia, tuota Saatanalle heitettyä huijaria, valehtelijaa ja vääristelijää, jonka opeilla ateistitkin on synnytetty, jotta Jumalan lähdettämä raju eksytys toteutuisi.

        Ja se toteutui jo 1987 vuotta sitten.

        Entä Jeesus, oliko jopa huijari?😁

        Mark. 13:30 "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat."
        Luuk. 21:32 "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu."
        Ajoittain arvellaan Jeesuksen tarkoittaneen 'sukupolvella' jotakin ihmissukupolvea väljempää käsitettä. Tämä selitys ei silti ole yhteensopiva Jeesuksen ja profeettojen lausuntojen kanssa --
        Matt. 16:28 -- Jeesus ilmoittaa ihmisjoukolle, että kaikki heistä eivät ehdi kuolla ennen Jeesuksen toista tuloa;
        Matt. 16:28 "Totisesti minä sanon teille: Tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
        Matt. 10:23 -- Jeesus tietää valistaa, että opetuslapset eivät ehdi edes käydä Israelin kaupunkeja loppuun, ennen kuin maailmanloppu tapahtuu.
        Matt. 10:23 "Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee."
        Mark. 14:61-62 -- Jeesus uhittelee papille, että myös tämä tulee näkemään Jeesuksen toisen tulon vielä elinaikanaan.
        Mark. 14:62 "Jeesus sanoi: Olen; ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ristin tie on raskas, jakaminen helpottaa, kiusataan siis ateisti tuskiin.

        Miten ateisti saadaan tuskiin,
        kun ovat menneet piiloon puskiin.

        Kuten heidänkin isänsä ja äitinsä:

        "Kun iltapäivä viileni, he kuulivat Jumalan kävelevän puutarhassa.
        Silloin mies ja nainen menivät Jumalaa piiloon puutarhan puiden sekaan."

        He menivät piiloon vasta iltapäivällä.

        Mutta koska maailman ihmiset myöskin ateisti, on synnytetty noissa samoissa puskissa, niin siellä he elävät koko elämänsä.
        Ellei Jumala tule tempaisemaan heitä sieltä pois, kuten minut temmattiin Lappeenrannan kirkosta 11.8.1985, ylös kirkkauteen.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miten ateisti saadaan tuskiin,
        kun ovat menneet piiloon puskiin.

        Kuten heidänkin isänsä ja äitinsä:

        "Kun iltapäivä viileni, he kuulivat Jumalan kävelevän puutarhassa.
        Silloin mies ja nainen menivät Jumalaa piiloon puutarhan puiden sekaan."

        He menivät piiloon vasta iltapäivällä.

        Mutta koska maailman ihmiset myöskin ateisti, on synnytetty noissa samoissa puskissa, niin siellä he elävät koko elämänsä.
        Ellei Jumala tule tempaisemaan heitä sieltä pois, kuten minut temmattiin Lappeenrannan kirkosta 11.8.1985, ylös kirkkauteen.

        Olet siis alunperin puskajussi.
        Tekikö kipeää nousta ylöstempautua sieltä piikkipensaikosta, ruumis täynnä viiltohaavoja, jotka märkivät ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis alunperin puskajussi.
        Tekikö kipeää nousta ylöstempautua sieltä piikkipensaikosta, ruumis täynnä viiltohaavoja, jotka märkivät ikuisesti.

        Korjaan: henkiruumis täynnä viiltohaavoja..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä Jeesus, oliko jopa huijari?😁

        Mark. 13:30 "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat."
        Luuk. 21:32 "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu."
        Ajoittain arvellaan Jeesuksen tarkoittaneen 'sukupolvella' jotakin ihmissukupolvea väljempää käsitettä. Tämä selitys ei silti ole yhteensopiva Jeesuksen ja profeettojen lausuntojen kanssa --
        Matt. 16:28 -- Jeesus ilmoittaa ihmisjoukolle, että kaikki heistä eivät ehdi kuolla ennen Jeesuksen toista tuloa;
        Matt. 16:28 "Totisesti minä sanon teille: Tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
        Matt. 10:23 -- Jeesus tietää valistaa, että opetuslapset eivät ehdi edes käydä Israelin kaupunkeja loppuun, ennen kuin maailmanloppu tapahtuu.
        Matt. 10:23 "Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee."
        Mark. 14:61-62 -- Jeesus uhittelee papille, että myös tämä tulee näkemään Jeesuksen toisen tulon vielä elinaikanaan.
        Mark. 14:62 "Jeesus sanoi: Olen; ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä."

        Minäpä olen saanut nähdä Jeesuksen, kun tuli noutamaan minut ylös kirkkauteen Lappeenrannan kirkon penkistä 11.8.1985.
        Oletko lukenut siitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis alunperin puskajussi.
        Tekikö kipeää nousta ylöstempautua sieltä piikkipensaikosta, ruumis täynnä viiltohaavoja, jotka märkivät ikuisesti.

        Mukavahan täällä on olla, kun saa kokea, miten mukavia piikkejä ateistella on.

        Ne kun ovat päistään tylppiä, kuten heidän ajatuksensakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan: henkiruumis täynnä viiltohaavoja..

        Tyhmyys korjasi tyhmyytensä:

        "Korjaan: henkiruumis täynnä viiltohaavoja."

        Jos ruumiilla olisi henki, ei hän ruumis olisikaan.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mikä ATEISTI SINÄ OLET, kun siteeraat Raamatusta Paavalia, tuota Saatanalle heitettyä huijaria, valehtelijaa ja vääristelijää, jonka opeilla ateistitkin on synnytetty, jotta Jumalan lähdettämä raju eksytys toteutuisi.

        Ja se toteutui jo 1987 vuotta sitten.

        "tuota Saatanalle heitettyä huijaria, valehtelijaa ja vääristelijää"

        Hassua, että joku voi olla mielikuvitusolennon otteessa noin pahasti.
        Sinun kannattaisi Teuvo mennä lääkäriin. Olet päästäsi pipi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mikä ATEISTI SINÄ OLET, kun siteeraat Raamatusta Paavalia, tuota Saatanalle heitettyä huijaria, valehtelijaa ja vääristelijää, jonka opeilla ateistitkin on synnytetty, jotta Jumalan lähdettämä raju eksytys toteutuisi.

        Ja se toteutui jo 1987 vuotta sitten.

        "tuota Saatanalle heitettyä huijaria, valehtelijaa ja vääristelijää"

        Hassua, että joku voi olla mielikuvitusolennon otteessa noin pahasti.
        Sinun kannattaisi Teuvo mennä lääkäriin. Olet päästäsi pipi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis alunperin puskajussi.
        Tekikö kipeää nousta ylöstempautua sieltä piikkipensaikosta, ruumis täynnä viiltohaavoja, jotka märkivät ikuisesti.

        Varmaankin joku oli minu sellaiseksi ajatellut, koska kutsunnoissa minut määrätätiin JP4:jään.

        Mutta sinulle olen olematon Jumala johdatti minut pääsykokeiden kautta Ilmavoimiin, koulutettavaksi tutkanjohtajaksi, valvomaan tämän näkyvän maailman ilmatilaa.

        Ja hyvin hoidinkin, kun jo 29 vuotiaana sain ylennyksen sotilasmestariksi.

        Siksi Jumala näki hyväksi ottaa minut hänen Poikansa kouluun ja tehdä sotilasmestarista Mestarin sotilaan.

        Valvomaan hän taivaallista ilmatilaansa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tyhmyys korjasi tyhmyytensä:

        "Korjaan: henkiruumis täynnä viiltohaavoja."

        Jos ruumiilla olisi henki, ei hän ruumis olisikaan.

        Uskiksien kielikuvia!


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minäpä olen saanut nähdä Jeesuksen, kun tuli noutamaan minut ylös kirkkauteen Lappeenrannan kirkon penkistä 11.8.1985.
        Oletko lukenut siitä?

        Mikä kellonaika?
        Tarkistan astrologisista kartoista sen todennäköisyyden.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Varmaankin joku oli minu sellaiseksi ajatellut, koska kutsunnoissa minut määrätätiin JP4:jään.

        Mutta sinulle olen olematon Jumala johdatti minut pääsykokeiden kautta Ilmavoimiin, koulutettavaksi tutkanjohtajaksi, valvomaan tämän näkyvän maailman ilmatilaa.

        Ja hyvin hoidinkin, kun jo 29 vuotiaana sain ylennyksen sotilasmestariksi.

        Siksi Jumala näki hyväksi ottaa minut hänen Poikansa kouluun ja tehdä sotilasmestarista Mestarin sotilaan.

        Valvomaan hän taivaallista ilmatilaansa.

        Sotilasmestarit ovat tunnetusti täysiä mulkvisteja. Ylempiin arvoihin tarvitaan fiksuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sotilasmestarit ovat tunnetusti täysiä mulkvisteja. Ylempiin arvoihin tarvitaan fiksuutta.

        Se on pimeyden fiksuutta!

        Sillä ihmiskunnan tietämättömyyden huipulla seisovat teologian tohtorit, joita ateistit pitävät pystyssä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kellonaika?
        Tarkistan astrologisista kartoista sen todennäköisyyden.

        Kysy Lappeenranan kirkkoherranvirastosta:

        Voisitteko kertoa, mikä kelloaika oli kirkkonne jumalanpalveluksessa 11.8.1985, kun siellä alettiin laulaa virttä 456:

        "Kiitos olkoon Jumalalle, Karitsalle.
        olen armoliitossa.
        Minut kalliisti hän osti,
        minut nosti, kadotuksen kuopasta."

        Tuossa hetkessä se nostaminen tapahtui.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minäpä olen saanut nähdä Jeesuksen, kun tuli noutamaan minut ylös kirkkauteen Lappeenrannan kirkon penkistä 11.8.1985.
        Oletko lukenut siitä?

        Ai että ihan jeesus tuli noutamaan? Kuinka sekaisin ihminen voikaan olla? Teuvo, turhista turhin horiseva ukonrähjä, ja jeesus tuli noutamaan? Haah haah!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sotilasmestarit ovat tunnetusti täysiä mulkvisteja. Ylempiin arvoihin tarvitaan fiksuutta.

        Kyllä minulle luutnanttikurssiakin tarjottiin, mutta kieltäydyin, ja jouduin kirjoittamaan Pääesikuntaan syyt, miksi en halunnut ylempiin arvoihin.

        Itse en sitä vielä silloin tiennyt, mutta sitten tiesin, kun jäin sotilaseläkkeelle, ja sotilasmestaria alettiin kouluttaa Mestarin sotilaaksi. Tarvittiin vain muuttaa sanojen järjestys.

        Luutnantista tai kapteenista se ei olisi onnistunutkaan.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä minulle luutnanttikurssiakin tarjottiin, mutta kieltäydyin, ja jouduin kirjoittamaan Pääesikuntaan syyt, miksi en halunnut ylempiin arvoihin.

        Itse en sitä vielä silloin tiennyt, mutta sitten tiesin, kun jäin sotilaseläkkeelle, ja sotilasmestaria alettiin kouluttaa Mestarin sotilaaksi. Tarvittiin vain muuttaa sanojen järjestys.

        Luutnantista tai kapteenista se ei olisi onnistunutkaan.

        Samasta palveluspaikasta vapaaehtoisesta alokkaasta on kyllä ainakin yksi reservin kapteeni. Paljon jälkeesi ja myös uskova.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samasta palveluspaikasta vapaaehtoisesta alokkaasta on kyllä ainakin yksi reservin kapteeni. Paljon jälkeesi ja myös uskova.

        Mutta ei ole Mestarin sotilas.

        Jos olisi, olisi minullakin kaveri totuudessa eikä tekopyhyydessä.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Varmaankin joku oli minu sellaiseksi ajatellut, koska kutsunnoissa minut määrätätiin JP4:jään.

        Mutta sinulle olen olematon Jumala johdatti minut pääsykokeiden kautta Ilmavoimiin, koulutettavaksi tutkanjohtajaksi, valvomaan tämän näkyvän maailman ilmatilaa.

        Ja hyvin hoidinkin, kun jo 29 vuotiaana sain ylennyksen sotilasmestariksi.

        Siksi Jumala näki hyväksi ottaa minut hänen Poikansa kouluun ja tehdä sotilasmestarista Mestarin sotilaan.

        Valvomaan hän taivaallista ilmatilaansa.

        Kas kunnei isäpuoleni tarvinnut siihen mitään jumalaa kun palveli puolustusvoimissa ylivääpelin arvossa. Ehkä sitten sotilasmestariksi ois tarvinnutkin jo jeesuksen morsiammena oloa kuten sä ja sitä ettei runkatessa peitto heilu. Oletko ollut koskaan kenraaleille elävänä mallina?! Ehkä olet saanut sotilasarvosi sitenkin!?


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Kas kunnei isäpuoleni tarvinnut siihen mitään jumalaa kun palveli puolustusvoimissa ylivääpelin arvossa. Ehkä sitten sotilasmestariksi ois tarvinnutkin jo jeesuksen morsiammena oloa kuten sä ja sitä ettei runkatessa peitto heilu. Oletko ollut koskaan kenraaleille elävänä mallina?! Ehkä olet saanut sotilasarvosi sitenkin!?

        Siinä olin erinomainen malli, että olin jo sotilasurani huipulla - sotilasmestari- 29 vuotiaana.

        Siinäkin olin mallina, etten halunnut luutnantin enkä kapteenin ruusukkeita, vaan pidin kunniakkaampana aliupseerin arvoa. Vaikka jouduin perustelemaan Pääesikunnalle syyt, miksi en lähtenyt luutnantti kurssille.

        Ilokseni olen todennut, että 30 vuoden upseeriharhareissun jälkeen on armeijassa palattu entisen arvojärjestykseen, koska Ilmavoimien tutka-asemillakin sotilasmestari on parempi päällikkö kuin luutantti tai kapteeni.

        Siinä mieelssä olin huonona esimerkkinä, koska en käyttänyt alkoholia.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on pimeyden fiksuutta!

        Sillä ihmiskunnan tietämättömyyden huipulla seisovat teologian tohtorit, joita ateistit pitävät pystyssä.

        Jos hitsari onkin oikeasti hitsaaja, niin sotilasmestari onkin oikeasti sotilasmestaaja.
        Sopii hyvi nimikkeeksi TouhoTeuvolle HAAAAH HAAAAAH HAAAAAAAA :D :D :D


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on pimeyden fiksuutta!

        Sillä ihmiskunnan tietämättömyyden huipulla seisovat teologian tohtorit, joita ateistit pitävät pystyssä.

        Jos hitsari onkin oikeasti hitsaaja, niin sotilasmestari onkin oikeasti sotilasmestaaja.
        Sopii hyvi nimikkeeksi TouhoTeuvolle HAAAAH HAAAAAH HAAAAAAAA :D :D :D


      • siino kirjoitti:

        Jos hitsari onkin oikeasti hitsaaja, niin sotilasmestari onkin oikeasti sotilasmestaaja.
        Sopii hyvi nimikkeeksi TouhoTeuvolle HAAAAH HAAAAAH HAAAAAAAA :D :D :D

        Ja taaskin Ateisti
        pilkaksi pisti.

        HAHATTAA jaksaa,
        vaikka suusta
        tulee pelkkää

        Kai sinä sen maun suussasi tunnet?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Ja taaskin Ateisti
        pilkaksi pisti.

        HAHATTAA jaksaa,
        vaikka suusta
        tulee pelkkää

        Kai sinä sen maun suussasi tunnet?

        "Kai sinä sen maun suussasi tunnet?"

        Sinähän sitä syöt maksaa ja puhut ruoka suussasi paskaa.
        Se on se sinun suusi, jonka pitäisi jotain maistaa, mutta kun
        ethän sinä osaa edes haistaa, sotilasmestaaja :D
        HAAAAAH HAAAAAAAAAH HAAAAAAAAA :D :D :D


      • siino kirjoitti:

        "Kai sinä sen maun suussasi tunnet?"

        Sinähän sitä syöt maksaa ja puhut ruoka suussasi paskaa.
        Se on se sinun suusi, jonka pitäisi jotain maistaa, mutta kun
        ethän sinä osaa edes haistaa, sotilasmestaaja :D
        HAAAAAH HAAAAAAAAAH HAAAAAAAAA :D :D :D

        Onneksi ei tarvitse ateistien hajua edes maistaa.

        Kun jo järkkin sanoo, mille se HAISEE!


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Miten ateisti saadaan tuskiin,
        kun ovat menneet piiloon puskiin.

        Kuten heidänkin isänsä ja äitinsä:

        "Kun iltapäivä viileni, he kuulivat Jumalan kävelevän puutarhassa.
        Silloin mies ja nainen menivät Jumalaa piiloon puutarhan puiden sekaan."

        He menivät piiloon vasta iltapäivällä.

        Mutta koska maailman ihmiset myöskin ateisti, on synnytetty noissa samoissa puskissa, niin siellä he elävät koko elämänsä.
        Ellei Jumala tule tempaisemaan heitä sieltä pois, kuten minut temmattiin Lappeenrannan kirkosta 11.8.1985, ylös kirkkauteen.

        "Miten ateisti saadaan tuskiin,
        kun ovat menneet piiloon puskiin."

        Miten uskis saadaan tuskiin
        siten kun ottaa jeesukseltaan poskiin


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Minäpä olen saanut nähdä Jeesuksen, kun tuli noutamaan minut ylös kirkkauteen Lappeenrannan kirkon penkistä 11.8.1985.
        Oletko lukenut siitä?

        Joo, ja silloin kun Pirkko Jalovaara työnsi sut takaisin penkkiin :D


      • ateisti1982 kirjoitti:

        "Miten ateisti saadaan tuskiin,
        kun ovat menneet piiloon puskiin."

        Miten uskis saadaan tuskiin
        siten kun ottaa jeesukseltaan poskiin

        Ei siihen muuta tarvita kuin JUMALA, JEESUS KRISTUS, PYHÄ HERNKI JA TOTUUS.

        niin puskat alkavat kahista.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Onneksi ei tarvitse ateistien hajua edes maistaa.

        Kun jo järkkin sanoo, mille se HAISEE!

        Sinä et aisti muuta kuin harhoja
        HAAAAAAAH HAAAAAAAAH HAAAAAAAAA :D :D :D


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei siihen muuta tarvita kuin JUMALA, JEESUS KRISTUS, PYHÄ HERNKI JA TOTUUS.

        niin puskat alkavat kahista.

        Sulla ei kahise puskat vaan paskat
        HAAAAAAH HAAAAAAAH HAAAAAAA :D :D :D


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Joo, ja silloin kun Pirkko Jalovaara työnsi sut takaisin penkkiin :D

        Osuvasti sanottu!!!!


      • siino kirjoitti:

        Osuvasti sanottu!!!!

        On ole koskaan ollut edes sillä paikkakunnalla, missä tuo porttonainen ihmisiä kaatoi.

        Kirjoittanut olen hänelle, ja kertonut, että Saatanan henki hänessä ihmiset kaataa.

        Koska Jeesus ei tullut maailmaan ketään kaatamaan, vaan nostamaan kaadettuja ylös

        "Kukaan mies ei ole minut koskaan niin pahasti loukannut, kuin Teuvo Suni."

        Kirjastani voit lukea hänestä lisää, ja paljon muutakin sinua raivostuttavaa.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        On ole koskaan ollut edes sillä paikkakunnalla, missä tuo porttonainen ihmisiä kaatoi.

        Kirjoittanut olen hänelle, ja kertonut, että Saatanan henki hänessä ihmiset kaataa.

        Koska Jeesus ei tullut maailmaan ketään kaatamaan, vaan nostamaan kaadettuja ylös

        "Kukaan mies ei ole minut koskaan niin pahasti loukannut, kuin Teuvo Suni."

        Kirjastani voit lukea hänestä lisää, ja paljon muutakin sinua raivostuttavaa.

        "On ole koskaan ollut edes sillä paikkakunnalla, missä tuo porttonainen ihmisiä kaatoi."

        Toisin sanoen sinun kävi kateeksi, koska et keksinyt bisnestä ennen häntä.
        Voi sinua luuseria
        HAAAAAH HAAAAAAAH HAAAAAAAAA :D :D :D


    • Anonyymi

      Ymmärrän kyllä hyvin, miksi puhutaan ns. Jumalan hulluista. He lukevat raamattua ja sekoavat sen teksteistä, sen jälkeen se on menoa ja rationaalinen järki on jättänyt iäksi.

      • Anonyymi

        Totta. Teuvolla on vintti pimentynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Teuvolla on vintti pimentynyt.

        Vintti pimeänä, mutta ei se vähälahjainen sananvääntäjä ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Teuvolla on vintti pimentynyt.

        Siltä se siellä mustassa pimeydxessä tuntuu, kun sitä ei tämä valo valaise:

        "Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vintti pimeänä, mutta ei se vähälahjainen sananvääntäjä ole.

        Niin se on lahjaton.


    • Anonyymi

      Voi nenä mitä höpinää!

      • Taaskin uutta tieto ateisteista:

        Tälläkin on voista tehty nenä.

        Olen kohdannut sellaisenkin, joka hoki : "Voi pojat!"

        Kun lähti etsimään margariini tyttöjä.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Taaskin uutta tieto ateisteista:

        Tälläkin on voista tehty nenä.

        Olen kohdannut sellaisenkin, joka hoki : "Voi pojat!"

        Kun lähti etsimään margariini tyttöjä.

        Sinulla on tehty kakalta haisevasta aivot. Ettei ne vaan olisi sitä ihtiään
        HAAAAAAAAH HAAAAAH HAAAAAAA :D :D :D


    • Anonyymi

      Näitä kun lukee niin tulee mieleen että mitähän se jumala ja jeesus ajattelisivat jos olisivat jossain olemassa!
      Että noinko minä tietä opetin!
      Minäkin, sysimusta pakana tiedän sen verran että jeesuksen väitetään sanoneen "älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi" ja "joka itsensä ylentää, se alennetaan" ja "joka teistä on viaton heittäköön sen ensimmäisen kiven"-
      Ja kaikkea tätä te teette ja enemmänkin, esittäen vanhurskasta ja rintaanne röyhistellen.

      Sinne te olette itseänne ylentämässä taivasten valtakuntaan ja tuomitsemassa lähimmäisiänne helvettiin. Onko se teille tehtäväksi annettu? Eikös se pitänyt sitten viimeisenä päivänä sekin asia päättää, ja päättäjänä olla joku muu kuin yksikään teistä?
      Että semmoisia kristittyjä ja uskovaisia sitten.

      • Nehän ovat juuri tuollaisia.

        Miksi et usko, mitä olen heistä kirjoittanut?

        Ilmeisesti siksi, koska olet yksi heistä.


    • Anonyymi

      Minkä sille ihminen mahtaa jos ei naista nykyään saa? Naisissa nimittäin tuo feminismi on noussut niin yleiseksi, että homma ei ole niin helppoa kuin ennen.

      • Anonyymi

        Sanonkoon aloittaja neuvon kuinka sen naisen saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonkoon aloittaja neuvon kuinka sen naisen saisi.

        Niin ja en ole ateisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja en ole ateisti.

        Olen rukoillut naista elämääni kaksitoista vuotta, eikä ole vielä eteeni tullut. Toki entisen vaimoni kansaa minulla on hyvät välit.


      • Oletko niin tymä, ette edes tiedä, miten sitä työtä tehdään.

        Etkö usko, vaikka kirjoitettu on:

        Sanotaanhan kirjoituksissa:

        "Älä sido puivan härän suuta" ja "Työmies on palkkansa ansainnut".

        Joten ala sinäkin ateistihärkä puimaan, jotta saisit palkkasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanonkoon aloittaja neuvon kuinka sen naisen saisi.

        Pitääkö tämä jokaiselle sanoa erikseen:

        Oletko niin tyhmä, ette edes tiedä, miten sitä työtä tehdään.

        Etkö usko, vaikka kirjoitettu on:

        Sanotaanhan kirjoituksissa:

        "Älä sido puivan härän suuta" ja "Työmies on palkkansa ansainnut".

        Joten ala sinäkin ateistihärkä puimaan, jotta saisit palkkasi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Pitääkö tämä jokaiselle sanoa erikseen:

        Oletko niin tyhmä, ette edes tiedä, miten sitä työtä tehdään.

        Etkö usko, vaikka kirjoitettu on:

        Sanotaanhan kirjoituksissa:

        "Älä sido puivan härän suuta" ja "Työmies on palkkansa ansainnut".

        Joten ala sinäkin ateistihärkä puimaan, jotta saisit palkkasi.

        Toistan, en ole ateisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen rukoillut naista elämääni kaksitoista vuotta, eikä ole vielä eteeni tullut. Toki entisen vaimoni kansaa minulla on hyvät välit.

        Mitkä välit?

        Jos ne on haarojen välit, niin mitä muuta vielä kaipaisit?

        Ja miksi hylkäsit vaimosi?

        Anteeksi, että tuota kysyin, sillä ethän sinä satukirjaa lue:

        "Minä vihaan eroa, sanoo Herra Jumala."

        "Ei Jumala luonut vain miestä eikä antanut elämää ja henkeä vain hänelle.
        Miten mies yksin voisi pyytää jälkeläisiä Jumalalta?
        Varokaa siis, ettei kukaan teistä hylkää vaimoaan, jonka on ottanut jo nuoruudessaan!"

        "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun syyn kuin haureuden tähden, ajaa hänet aviorikokseen. Ja aviorikoksen tekee myös se, joka nai miehensä hylkäämän naisen."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Pitääkö tämä jokaiselle sanoa erikseen:

        Oletko niin tyhmä, ette edes tiedä, miten sitä työtä tehdään.

        Etkö usko, vaikka kirjoitettu on:

        Sanotaanhan kirjoituksissa:

        "Älä sido puivan härän suuta" ja "Työmies on palkkansa ansainnut".

        Joten ala sinäkin ateistihärkä puimaan, jotta saisit palkkasi.

        Asia on paremmin sanottu kuin tehty. Nykynaiset ovat niin femisnistisiä (ei kaikki) että vain todellinen gigolo saa naisen. Minä en ole gigolo. Olen äärimmäisen ujo naisrintamalla. Minkä sille mahtaa ellei ole saanut sellaista luonnetta jolla kaikki onnistuu? Hyvähän etevien on arvostella sellaisia jotka eivät ole eteviä siinä hommassa. En ne ees häpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on paremmin sanottu kuin tehty. Nykynaiset ovat niin femisnistisiä (ei kaikki) että vain todellinen gigolo saa naisen. Minä en ole gigolo. Olen äärimmäisen ujo naisrintamalla. Minkä sille mahtaa ellei ole saanut sellaista luonnetta jolla kaikki onnistuu? Hyvähän etevien on arvostella sellaisia jotka eivät ole eteviä siinä hommassa. En ne ees häpeä.

        Korjaan. Ei ne ees häpeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen rukoillut naista elämääni kaksitoista vuotta, eikä ole vielä eteeni tullut. Toki entisen vaimoni kansaa minulla on hyvät välit.

        Jatkan vielä, kun tämä jäi sanomatta:

        Miten olet rukoillut, samoinko kun nuo tekopyhät:

        "Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin.
        He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä.
        Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet."

        Kokeile tätä:

        "Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut."

        Mutta jos olet ateisti, sekään ei onnistu, koska heillä ei ole isää maan päällä, eikä taivaassa.

        Koska heillä ei ole isiltä perittyä tyhjänpäiväistä elämää, vaan ovat perineet sen pelkästä tyhjyydestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan. Ei ne ees häpeä.

        Miksi: "Ei ne ees häpeä."

        Minäpä kerron sen sinulle:

        "Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet kauhistuttavia tekoja mutta eivät suostu edes häpeämään -- häpeän tunne heiltä puuttuu tyystin.

        He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee loppu, kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi: "Ei ne ees häpeä."

        Minäpä kerron sen sinulle:

        "Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet kauhistuttavia tekoja mutta eivät suostu edes häpeämään -- häpeän tunne heiltä puuttuu tyystin.

        He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee loppu, kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra."

        Ei tuo ole yleispätevä ohje jokaiseen tapaukseen. Ei kaikki ole tehnyt kauhistuttavia tekoja ja silti eivät saa puolisoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ole yleispätevä ohje jokaiseen tapaukseen. Ei kaikki ole tehnyt kauhistuttavia tekoja ja silti eivät saa puolisoa.

        On varmastikin paljon uskovia jotka huutavat puolisoa ja ovat saaneet synnit anteeksi. Siltikään ei heille ole suotu puolisoa.


      • Voisitko tarttua tähän oljenkorteen:

        Lue sen verran Raamattua, että pystyt näyttelemään erinomaisen hyvää tekopyhää poikamiestä, jaa la kulkea kirkoissa ja seuroissa, koska siellä niitä naisia on.

        Kunhan et ala syyttää minua parittajaksi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Voisitko tarttua tähän oljenkorteen:

        Lue sen verran Raamattua, että pystyt näyttelemään erinomaisen hyvää tekopyhää poikamiestä, jaa la kulkea kirkoissa ja seuroissa, koska siellä niitä naisia on.

        Kunhan et ala syyttää minua parittajaksi.

        Eipä näkynyt olevan. Vain pareja havaitsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näkynyt olevan. Vain pareja havaitsin.

        Kaikki oli niin superuskovaa joilla perheet ja kaikki kunnossa, minä istuin vain ujona nurkassa. Olen silti iloinen että heillä on asiat kunnossa.

        Minkä takia Jumala ei ole antanut jokaiselle niin osaavaa ja rohkeaa luontoa että pariutuminen onnistuu? Se tarvitsee myös rohkeutta ja sitä olen rukoillut Jumalalta. Hyvä on sellainen sanoa kun ei itse ole tarvinnut kokea sitä musertavaa ihmispelkoa joka on minulla ollut syntymästä asti. Hyvä on sanoa että tee sitä, tee tätä. Paremmin sanottu kuin tehty. Tätä ylpeyttä en uskovissa aina jaksa tajua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näkynyt olevan. Vain pareja havaitsin.

        Älä lannistu, heitä on monissa kymmenissä paikoissa.

        Ei tämäkään ole satua, vaan totta:

        "Etsikää, niin te löydätte, kolkuttakaa, niin teille avataan.

        Ei kai kukaan teistä ole sellainen isä, että antaa pojalleen käärmeen, kun poika pyytää kalaa?"

        Vai onko ateistien kohtalo tällainen:

        Kun ateisti pyytää itselleen naista, hänelle annetaankin vain ateisti?

        Eikö tuollaisesta kannattaisi harkita jo lähtemistä luopumiseläkkeelle?

        Minunkin elämälle löytyi tarkoitus heti kohta eläkkeelle päästyäni.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Älä lannistu, heitä on monissa kymmenissä paikoissa.

        Ei tämäkään ole satua, vaan totta:

        "Etsikää, niin te löydätte, kolkuttakaa, niin teille avataan.

        Ei kai kukaan teistä ole sellainen isä, että antaa pojalleen käärmeen, kun poika pyytää kalaa?"

        Vai onko ateistien kohtalo tällainen:

        Kun ateisti pyytää itselleen naista, hänelle annetaankin vain ateisti?

        Eikö tuollaisesta kannattaisi harkita jo lähtemistä luopumiseläkkeelle?

        Minunkin elämälle löytyi tarkoitus heti kohta eläkkeelle päästyäni.

        Kiitos kuitenkin ohjeista Teuvo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kuitenkin ohjeista Teuvo.

        Tämä neuvo tuli vielä mieleen:

        Jos mikään muu ei auta opettele näyttelemään tuhlaajapoikaa, se on ainakin joskus auttanut.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mitkä välit?

        Jos ne on haarojen välit, niin mitä muuta vielä kaipaisit?

        Ja miksi hylkäsit vaimosi?

        Anteeksi, että tuota kysyin, sillä ethän sinä satukirjaa lue:

        "Minä vihaan eroa, sanoo Herra Jumala."

        "Ei Jumala luonut vain miestä eikä antanut elämää ja henkeä vain hänelle.
        Miten mies yksin voisi pyytää jälkeläisiä Jumalalta?
        Varokaa siis, ettei kukaan teistä hylkää vaimoaan, jonka on ottanut jo nuoruudessaan!"

        "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun syyn kuin haureuden tähden, ajaa hänet aviorikokseen. Ja aviorikoksen tekee myös se, joka nai miehensä hylkäämän naisen."

        Suhteet. Kelpaako se?

        Hän hylkäsi minut. Mitä sinä oikein keksit omiasi?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jatkan vielä, kun tämä jäi sanomatta:

        Miten olet rukoillut, samoinko kun nuo tekopyhät:

        "Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin.
        He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä.
        Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet."

        Kokeile tätä:

        "Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut."

        Mutta jos olet ateisti, sekään ei onnistu, koska heillä ei ole isää maan päällä, eikä taivaassa.

        Koska heillä ei ole isiltä perittyä tyhjänpäiväistä elämää, vaan ovat perineet sen pelkästä tyhjyydestä.

        MIKSI SINÄ JANKUTAT TUOTA ATEISMIA MINUSSA, KOSKA EN OLE SELLAINEN? Tuli isolla mutta tulkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteet. Kelpaako se?

        Hän hylkäsi minut. Mitä sinä oikein keksit omiasi?

        Jatkan. Minä en olisi tänäkään päivänä ottanut eroa hänestä, mutta hän erosi koska en ollut hyvä keskustelija, en ollut läsnä jne. Olin ihan tavallinen suomalaisjörrikkä siinä suhteessa, en väkivaltainen vaan yritin tehdä parhaani. Nähtävästi se ei riittänyt. Sitten oli sukurasite joka aiheitti suurimmat riidat. Mitään Raamatullisia perusteita ei erolle ollut. Älä sinä Teuvo keksi omiasi kun et minun elämästä mitään tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI SINÄ JANKUTAT TUOTA ATEISMIA MINUSSA, KOSKA EN OLE SELLAINEN? Tuli isolla mutta tulkoon.

        Anteeksi minulla on kakka housussa

        t. TeuvoSuni //ei kirj))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan. Minä en olisi tänäkään päivänä ottanut eroa hänestä, mutta hän erosi koska en ollut hyvä keskustelija, en ollut läsnä jne. Olin ihan tavallinen suomalaisjörrikkä siinä suhteessa, en väkivaltainen vaan yritin tehdä parhaani. Nähtävästi se ei riittänyt. Sitten oli sukurasite joka aiheitti suurimmat riidat. Mitään Raamatullisia perusteita ei erolle ollut. Älä sinä Teuvo keksi omiasi kun et minun elämästä mitään tiedä.

        Ei olisi tarvinnut keksiä, jos olisit ollut rehellinen, ja kertonut totuutesi omalla nimelläsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi minulla on kakka housussa

        t. TeuvoSuni //ei kirj))

        Olisit heti ilmoittanut, ettet ole ateisti. Minulla ei ole Saatanan tietäjähenkeä, jotta olisin sen ennalta tiennyt.

        Minä
        hän olen tehn yt selväksi, etten ole ateisti, ja senkin, miksi siigtä huolimatta olen avannut tänne vastaanoton.

        Äsken, kun tänne tulin, oli oven takana 20 ateistin jono. Menee varmaan muutama tunti, ennen kuin olen teidät kaikki vastaanottanut, sillä en teitä pakoon lähde, koska tällainen toiminta ohje on minulle annettu:

        "Olkaa aina valmiit antamaan vastaus jokaiselle, joka kysyy, mihin teidän toivonne perustuu."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi minulla on kakka housussa

        t. TeuvoSuni //ei kirj))

        Ei, Teuvolla on kakka päässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, Teuvolla on kakka päässä.

        Jospa tietäisit, mitä tuo sinulle merkitsee ja mitä minulle:

        "Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

        Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Pitääkö tämä jokaiselle sanoa erikseen:

        Oletko niin tyhmä, ette edes tiedä, miten sitä työtä tehdään.

        Etkö usko, vaikka kirjoitettu on:

        Sanotaanhan kirjoituksissa:

        "Älä sido puivan härän suuta" ja "Työmies on palkkansa ansainnut".

        Joten ala sinäkin ateistihärkä puimaan, jotta saisit palkkasi.

        "Sanotaanhan kirjoituksissa"

        Sinun pitää kaiken aikaa lainata muiden kirjoituksia, koska aivotoimintasi ei riitä omaan tuotantoon. Jeesus tekee kökköjä päähäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja en ole ateisti.

        Tai ainakin esiinnyt sellaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ainakin esiinnyt sellaisena.

        Uskiksena vai ateistina?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suhteet. Kelpaako se?

        Hän hylkäsi minut. Mitä sinä oikein keksit omiasi?

        Kyyllä se kelpaa, sillä kaikkihan on SUHTEELLISTA.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sanotaanhan kirjoituksissa"

        Sinun pitää kaiken aikaa lainata muiden kirjoituksia, koska aivotoimintasi ei riitä omaan tuotantoon. Jeesus tekee kökköjä päähäsi.

        Siksi lainaan, koska joka hetki saan täältä lukea, minkä lainen ateistien oman pään aivotoiminta.

        En kuitenkaan ala matkia siinoa, onhan siinokin kirjoittanut HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ……..………………………………………………………..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskiksena vai ateistina?

        Mitä sillä on väliä, koska ihan samalla tavalla kummatkin herjaavat totuutta.
        Siksi olen tehnyt oikein, kun olen listannut teidät samaan Saatanan synagogaan.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Jospa tietäisit, mitä tuo sinulle merkitsee ja mitä minulle:

        "Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

        Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä."

        Eputkin laulaa että taivaassa perseet tervataan.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Siksi lainaan, koska joka hetki saan täältä lukea, minkä lainen ateistien oman pään aivotoiminta.

        En kuitenkaan ala matkia siinoa, onhan siinokin kirjoittanut HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ……..………………………………………………………..

        Outoa, että luulet pääsi toimivan.

        HAAAAAAAH HAAAAAAH HAAAAAAAA :D :D :D


    • Anonyymi

      Koronamies on eri mies, joka on e-mies.

      • Anonyymi

        Korona voi kestää ikuisesti.


    • Anonyymi

      Teukka puhuu kaksihaaraisella kielellä ja sylkee vihaa. Saatana on hänen herransa ja mestarinsa.

      • Teukka puhuu kaksihaaraisella
        kielellä ja sylkee vihaa,
        joka repii ateistin lihaa.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Teukka puhuu kaksihaaraisella
        kielellä ja sylkee vihaa,
        joka repii ateistin lihaa.

        Kyllä olen kiinnostunut mitä on naisen haarojen välissä, mutta uskovat saa kiinnostua siitä vasta avioliitossa jolloin haarat saattavat olla jo loppuun käytetty ja uskoville jää niistä naisen haaroista luu käteen kun lihat on joku toinen jo vienyt. Avioliittoon asti uskovien pitää nuolla ihan homona sitä jeesuksen jöötiä. se on sääntö numero ensimmäinen johon ei ole poikkeusta!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Kyllä olen kiinnostunut mitä on naisen haarojen välissä, mutta uskovat saa kiinnostua siitä vasta avioliitossa jolloin haarat saattavat olla jo loppuun käytetty ja uskoville jää niistä naisen haaroista luu käteen kun lihat on joku toinen jo vienyt. Avioliittoon asti uskovien pitää nuolla ihan homona sitä jeesuksen jöötiä. se on sääntö numero ensimmäinen johon ei ole poikkeusta!

        Kiitä olematonta, oman pääsi ohjaa, ettet usko, etkä tahdo uskovaksi tulla vaan saat vapaasti jatkaa jumalattomana.

        Kuten siinä kauniissa satukirjassa sanotaan:

        "Jumalaton eläköön yhä jumalattomasti,
        saastainen rypeköön saastassaan,"

        Päivitys ateisteille:

        HAHATTAJA HAHATTAKOON edelleen


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitä olematonta, oman pääsi ohjaa, ettet usko, etkä tahdo uskovaksi tulla vaan saat vapaasti jatkaa jumalattomana.

        Kuten siinä kauniissa satukirjassa sanotaan:

        "Jumalaton eläköön yhä jumalattomasti,
        saastainen rypeköön saastassaan,"

        Päivitys ateisteille:

        HAHATTAJA HAHATTAKOON edelleen

        "HAHATTAJA HAHATTAKOON edelleen"

        Olet sinä TouhoTeuvo vitsien vitsi
        HAAAAAAAAH HAAAAAAAH HAAAAAAAAA :D :D :D


      • siino kirjoitti:

        "HAHATTAJA HAHATTAKOON edelleen"

        Olet sinä TouhoTeuvo vitsien vitsi
        HAAAAAAAAH HAAAAAAAH HAAAAAAAAA :D :D :D

        Olen minä muunkin asian mies, mutta tämän HAHATTELUN olen oppinut sinulta.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Olen minä muunkin asian mies, mutta tämän HAHATTELUN olen oppinut sinulta.

        Niin minkään asian mies et ole. Sinulla on suurta vain eturauhanen ja luulot.
        Etkä sinä mitään opi. Satuja pidät totena, mikä on aivan naurettavan vitsikästä

        HAAAAAAAAH HAAAAAAAH HAAAAAAAAA :D :D :D


      • siino kirjoitti:

        Niin minkään asian mies et ole. Sinulla on suurta vain eturauhanen ja luulot.
        Etkä sinä mitään opi. Satuja pidät totena, mikä on aivan naurettavan vitsikästä

        HAAAAAAAAH HAAAAAAAH HAAAAAAAAA :D :D :D

        Minä kyllä - valitettavasti siinolle - olen kohta kaksi vuotta ollut ilman rauhasta, ja silti rauhallinen, koska kaikki toimiin ilman sitäkin.

        Toisin kuin sinä joka juuri rauhasesi takia olet vailla rauhaa, tyhjänpäiväinen HOHOTTAJA.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä kyllä - valitettavasti siinolle - olen kohta kaksi vuotta ollut ilman rauhasta, ja silti rauhallinen, koska kaikki toimiin ilman sitäkin.

        Toisin kuin sinä joka juuri rauhasesi takia olet vailla rauhaa, tyhjänpäiväinen HOHOTTAJA.

        Sinä se olet tyhjäpäinen HOMOTTAJA. Eikä sinulla mikään toimi, varsinkaan pää. Hyvä jos sentään alapää ja sekin ainoastaan kusemiseen kelvollinen. Kuse joskus niin pitkään, että se kusi tulee pois päästäsi saakka.

        HAAAAAAAH HAAAAAAAH HAAAAAAAAA :D :D :D


    • Anonyymi

      Ihanaa!

    • Anonyymi

      Eivät ole.

    • Anonyymi

      Avoliitossa 18 vuotta, sitä ennen avoliitossa 15 vuotta. Olet oikeassa, olemme jumalattomia, emmekä muutenkaan idiootteja.

    • Anonyymi

      Tyhmä pölyniumuri-Suni nostelee typeryyksiään kaikilla palstoilla. Suomi 24 :n vakkarikyylät ovat todellakin apinoiden sukua. "Taitavia kirjoittajia".

    • Anonyymi

      Omena on kielletty hedelmä.

    • Anonyymi

      "Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa.

      Teuvon ukko Saatana ja *HUNKSIs* kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä.

      Valtaosa evankelistamiehistä nieleekin kaikki ja sanoo hyvänmakuiseksi

    • Anonyymi

      Olen ateisti, olen asunut yhdessä avovaimoni kanssa 20 vuotta. Edellisen avovaimoni kanssa asuin 15 vuotta, sitä ennen lyhyempiä suhteita.
      En siis ole ollut poikamies joitain välivaiheita lukuun ottamatta viimeiseen 40 vuoteen.

      • Anonyymi

        Onko lapsia vai onko kaikki turhaa?


    • Anonyymi

      Ainakaan minun vaimoni ei ole poikamies.

    • Anonyymi

      Raamattu rapauttaaa:

      uroskokoonpano tekee avaajankin hiljaiseksi
      siirtyi katselmaan Hunkseja
      itse kertoi
      kuvansa poisti
      kun tuskin älyllä loisti
      samaakin toisti

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2033
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      249
      1660
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      61
      1639
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1472
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1413
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      45
      1156
    Aihe