Missä kulkee raja

Anonyymi

Puolisoni puolustukseksi voi sanoa että tapahtumien aikaan nainen oli vielä nuori ja melko kokematon miesten suhteen. Ja kun vielä lisätään runsas tai normaali alkoholin käyttö niin harkintakyky petti. Naisella oli hyvä kaveri joka asui toisella paikkakunalla ja kun illanistujaisiin tuli kutsu olihan sinne kiva mennä. Mitä sit oli tapahtunut, no alkoholia tietty otettiin reilustikin illan ja yön aikana ja kun nainen sitten vietti yön kaverinsa luona niin siellä oli ollut muutakin porukkaa, myös ilmeisesti joku mies. Alkuun harmitti myös puolison ei voi sanoa että paljastava pukeutuminen mutta niukka, Eli vaihtoehtona oli lyhyt hame, hiukan polvien yläpuolelle jäävä ja mustat sukkahousut, toisena vaihtoehtona housut ja stay up sukat, kauluspaitaa ja jotakin pitsi paitaa oli myös lähtiessä. Ei kai siinä mitään jos avoliitossa oleva nuori nainen haluaa näyttää viehättävältä tai mahdollisesti seksikkäältä mutta jotkut miehet saa mieleensä heti et toi nainen haluu seksiä kun noin pukeutuu. Pari kertaa on naisella tuo harkintakyky pettänyt miesten suhteen, on niitä jotka haluu jutella ja niitä jotka haluu pillua. Kyllä siinä keskusteluja käytiin jälkeen ja muija kun hiiltyi sanoi napakasti, koskaan en ole sun seläntakana pannut ketään, ei varmaan olekkaan mutta muuta intiimiä on ollut kuten puolison kaveri kertoi mun kysyessä. Pyysin vaan totuutta ja nainen sanoi et joo suutelihan ne ja mies vähän persettä puristeli vaatteiden päältä so wat, humalla sattuu välillä. No puoliso on myöntänyt että liikaa alkoa illan aikana johti huonoon käytökseen, josksus ottaa reilummin mutta onneksi vain kotioloissa ja sen huomaa että nainen muuttuu toiseksi ihmiseksi. Juodessa on halunnut tietynlaista huomiota ja kun ei saa haastaa myös mieluusti riitaa tai sana harkkaa. Puoliso sit muuttui kun lapsi vähän kasvoi, alkoholi ei juuri maittanut enää ja illan istujaiset jäi toki mun kanssa välillä lähtee yöelämää katselee.Joskus kun tulee nähty humalaisia naisia muija sanoo et nuoruus jäi ja hyvä niin. On varmaan miehiä jotka ois naisen jättäneet pienekin vehtatuksen seurauksena muta ajattelin et paskan väliä, virheet kuukuu elämään ja kun vielä juotu reilusti menee vaan överiksi.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikean tyyppinen suhtautuminen. Katsos kun elämä ei ole kaikinpuolin täydellistä ja jokainen tekee elämässä virheitä. Jokunen kerta on itsekin tullut tanssittua vieraitten naisten kanssa kapakkareissuilla ja kyllä siinä on joskus suudeltukin tanssilattialla. Puolustuksekseni en voi sanoa muuta kuin etten ole ollut se aloitteellinen osapuoli ja kenenkään sänkyyn en ole lähtenyt nakkiani uittamaan. Enkä tosiaan haluaisi että vaimo pistäisi mut pihalle petturina noin vähästä.

      • Anonyymi

        Joo itse on tullut kans vähän räpelleltyä ravintola illan aikana, parit pusut tai joku suutelu ei kaada suhdetta. Vaimonikin sai korviinsa tekoni, ei suuttunut sanoi vaan et koitahan olla kunnolla että ei ala juorut liikkuu, saat kotona varmasti riittävästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe