Iisi piisi
https://youtu.be/KpII8WDZnYQ
Rannekellon öljyäminen
18
528
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ja 99% jäi voitelematta ja 100% puhdistamatta.
- Anonyymi
Koneiston keittäminen hyboidi- eli vaihteistoöljyssä ja muuta voitelua et tule tarvitsemaan vuosiin.
- Anonyymi
Puhdistus ennen voitelua, koneisto puhtaaseen marinol liuokseen vuorokaudeksi likoamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhdistus ennen voitelua, koneisto puhtaaseen marinol liuokseen vuorokaudeksi likoamaan.
Minulla on rautalangasta valmistettu koukku jolla ripustan kellon öljykannuun yöksi. Öljynä käytän kalanmaksaöljyä. Seuraavaksi ostan metallirannekkeen, öljyinen nahkaranneke rupeaa ajan kanssa haisemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on rautalangasta valmistettu koukku jolla ripustan kellon öljykannuun yöksi. Öljynä käytän kalanmaksaöljyä. Seuraavaksi ostan metallirannekkeen, öljyinen nahkaranneke rupeaa ajan kanssa haisemaan.
Miksi nämä kateelliset pudokkaat purkavat itseään Suolessa? Koska muuhun eivät pysty, kasvotusten tulisi nenä kipeäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koneistoja marinoliin upotella, vaan pirtuun. Laitappas marinolia pieni määrä lasipöydälle ja anna haihtua, kuivumisen jälkeen siitilalla on töhnäinen läntti. Tämä töhnä olisi kellon koneistossa.
Pirtu on ainut puhdistusaine mikä haihtuu lasin pinnasta niin ettei jätä jälkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää ehdottomasti käyttää käsidesiä kellon öljyämiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää ehdottomasti käyttää käsidesiä kellon öljyämiseen.
Mikä on sekoittanut pääsi? Mene ihmeessä hoitoon.
- Anonyymi
Kannattaako kirjoitella idioottimaisia juttuja jos ei asiosta tiedä mitään. Onko elänne niin tylsää ja merkityksetöntä?
- Anonyymi
Suomi24 nostaisi profiiliaan huomattavasti jos vaatisi nimimerkit sähköposteineen kirjautumiseen. Moderoinnin ja toimenpiteet hoitaisi tekoäly.
- Anonyymi
Upottaa koko koneiston moottoriöljyyn. Kestovoitelu
- Anonyymi
Mekaaninen koneisto ei käy öljyyn upotettuna, ihana yllätys?
- Anonyymi
Voisitko olla hölmöilemättä?
- Anonyymi
5W-40 on oikea öljy koneistojen öljyämiseen. Isot pojat neuvoivat Mannosen autokorjaamolla
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle192620Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671669Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71627Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1121590Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471513Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911444Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681356Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311137En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521096