Iisi piisi
https://youtu.be/KpII8WDZnYQ
Rannekellon öljyäminen
18
433
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ja 99% jäi voitelematta ja 100% puhdistamatta.
- Anonyymi
Koneiston keittäminen hyboidi- eli vaihteistoöljyssä ja muuta voitelua et tule tarvitsemaan vuosiin.
- Anonyymi
Puhdistus ennen voitelua, koneisto puhtaaseen marinol liuokseen vuorokaudeksi likoamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhdistus ennen voitelua, koneisto puhtaaseen marinol liuokseen vuorokaudeksi likoamaan.
Minulla on rautalangasta valmistettu koukku jolla ripustan kellon öljykannuun yöksi. Öljynä käytän kalanmaksaöljyä. Seuraavaksi ostan metallirannekkeen, öljyinen nahkaranneke rupeaa ajan kanssa haisemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on rautalangasta valmistettu koukku jolla ripustan kellon öljykannuun yöksi. Öljynä käytän kalanmaksaöljyä. Seuraavaksi ostan metallirannekkeen, öljyinen nahkaranneke rupeaa ajan kanssa haisemaan.
Miksi nämä kateelliset pudokkaat purkavat itseään Suolessa? Koska muuhun eivät pysty, kasvotusten tulisi nenä kipeäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koneistoja marinoliin upotella, vaan pirtuun. Laitappas marinolia pieni määrä lasipöydälle ja anna haihtua, kuivumisen jälkeen siitilalla on töhnäinen läntti. Tämä töhnä olisi kellon koneistossa.
Pirtu on ainut puhdistusaine mikä haihtuu lasin pinnasta niin ettei jätä jälkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää ehdottomasti käyttää käsidesiä kellon öljyämiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää ehdottomasti käyttää käsidesiä kellon öljyämiseen.
Mikä on sekoittanut pääsi? Mene ihmeessä hoitoon.
- Anonyymi
Kannattaako kirjoitella idioottimaisia juttuja jos ei asiosta tiedä mitään. Onko elänne niin tylsää ja merkityksetöntä?
- Anonyymi
Suomi24 nostaisi profiiliaan huomattavasti jos vaatisi nimimerkit sähköposteineen kirjautumiseen. Moderoinnin ja toimenpiteet hoitaisi tekoäly.
- Anonyymi
Upottaa koko koneiston moottoriöljyyn. Kestovoitelu
- Anonyymi
Mekaaninen koneisto ei käy öljyyn upotettuna, ihana yllätys?
- Anonyymi
Voisitko olla hölmöilemättä?
- Anonyymi
5W-40 on oikea öljy koneistojen öljyämiseen. Isot pojat neuvoivat Mannosen autokorjaamolla
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821227- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826