Iisi piisi
https://youtu.be/KpII8WDZnYQ
Rannekellon öljyäminen
18
462
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ja 99% jäi voitelematta ja 100% puhdistamatta.
- Anonyymi
Koneiston keittäminen hyboidi- eli vaihteistoöljyssä ja muuta voitelua et tule tarvitsemaan vuosiin.
 - Anonyymi
Puhdistus ennen voitelua, koneisto puhtaaseen marinol liuokseen vuorokaudeksi likoamaan.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhdistus ennen voitelua, koneisto puhtaaseen marinol liuokseen vuorokaudeksi likoamaan.
Minulla on rautalangasta valmistettu koukku jolla ripustan kellon öljykannuun yöksi. Öljynä käytän kalanmaksaöljyä. Seuraavaksi ostan metallirannekkeen, öljyinen nahkaranneke rupeaa ajan kanssa haisemaan.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on rautalangasta valmistettu koukku jolla ripustan kellon öljykannuun yöksi. Öljynä käytän kalanmaksaöljyä. Seuraavaksi ostan metallirannekkeen, öljyinen nahkaranneke rupeaa ajan kanssa haisemaan.
Miksi nämä kateelliset pudokkaat purkavat itseään Suolessa? Koska muuhun eivät pysty, kasvotusten tulisi nenä kipeäksi.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koneistoja marinoliin upotella, vaan pirtuun. Laitappas marinolia pieni määrä lasipöydälle ja anna haihtua, kuivumisen jälkeen siitilalla on töhnäinen läntti. Tämä töhnä olisi kellon koneistossa.
Pirtu on ainut puhdistusaine mikä haihtuu lasin pinnasta niin ettei jätä jälkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää ehdottomasti käyttää käsidesiä kellon öljyämiseen.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää ehdottomasti käyttää käsidesiä kellon öljyämiseen.
Mikä on sekoittanut pääsi? Mene ihmeessä hoitoon.

- Anonyymi
Kannattaako kirjoitella idioottimaisia juttuja jos ei asiosta tiedä mitään. Onko elänne niin tylsää ja merkityksetöntä?
- Anonyymi
Suomi24 nostaisi profiiliaan huomattavasti jos vaatisi nimimerkit sähköposteineen kirjautumiseen. Moderoinnin ja toimenpiteet hoitaisi tekoäly.

- Anonyymi
Upottaa koko koneiston moottoriöljyyn. Kestovoitelu
- Anonyymi
Mekaaninen koneisto ei käy öljyyn upotettuna, ihana yllätys?
 - Anonyymi
Voisitko olla hölmöilemättä?
 - Anonyymi
5W-40 on oikea öljy koneistojen öljyämiseen. Isot pojat neuvoivat Mannosen autokorjaamolla

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285256Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874971"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853454Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072986Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242322Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2411757Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821325- 991309
 Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741020Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.120992