Syksyn sateet ja ruska. <3
Vastaukset 8
Kesä ja vähenevät vaatteet.
- Anonyymi
Kesä, sataa melkein pystysuoraan. Tai ehkä sittenkin talvi, sataa melkein vaakasuoraan. Eikun kevät, tulee sadetta poikittaissuuntaisesti. Ruska? Pah, kohta ei enää ole vuodenaikoja eikä luonto mene talvilevolle.
- Anonyymi
Sama keli kesät talvet, ihan sama tuli mieleen 😄
xLiner
- Anonyymi
Kevät, kesä. Talvi saisi lakata olemasta, samoin pimeä kurainen ja sateinen syksy.
Syksy. Syksyinen metsä sienineen. Vedet saattavat olla vielä lämpimiä mutta ilma viilenee. Illat pimenevät.. ensimmäiset syysmyrskyt sateineen.
- Anonyymi
Noh nythän on jo suunnilleen seitsemäs kuukausi putkeen syksyä suamenmualla menossa, joten syksyfanit lienee iloisia ;)
- Anonyymi
Ettei vain kesä olisi kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vain kesä olisi kyseessä?
Ei ei, muistan elävästi että kesällä satoi vain joka toinen päivä ja puissa oli jotain vihreitä kasvaimia. Kyllä tämän on oltava jo syksyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221709Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148792- 60780
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39631Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔42630Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö248624- 67599
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577