Pettymyksiä?

Juulia

Voiko treffi-palstalla tulla muuta kuin pettymyksiä. Miehillä on ihan hirveä litania toiveita. En uskalla vastata juuri kenellekään, kun en täytä koko toivelistaa.

Nekin, joille olen lähettänyt viestejä, eivät vaivaudu vastaamaan. Kieltävä vastauskin olisi parempi.

Missä käytöstavat?

7

2480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytrewq

      Joopa. Supermiestä tai naista tuntuu kaikki olevan vailla. Kumma kun ei "tavis" kelpaa enään kenellekkään.

      • Jazmine

        Tuo on niin totta kuin vain voi olla.
        Mutta, täytyy myöntää että itellänikin on jonkinlaisia kriteereitä. Ei nyt ulkoisesti, mutta muuten kyllä.

        Elämä on opettanut...Tiijän mitä tahon. Ei enää samaa sontaa mitä on niskaan tullut. Kiitos.
        Enkä tarkoita tälläkään sitä, että pitäisi sueprmies olla.
        Tavikset on just niin parhaimpia. Jos vielä on sydän ja aivot paikallaan niin aina vaan paranee =)

        Tiijän mitä tahon. Ei enää samaa sontaa mitä on niskaan tullut. Kiitos.


    • Niin ne on toivelistat naisillakin pitkiä ja ei niihin kyllä arvaa oikein vastailla kun aina joku asia ei sovi siihen listaan. Se on kyllä ihmeellistä että voi pitkäänkin lähetellä viestejä ja sitten vain haihdutaan, luulis voivan sanoa että ei kiinosta enää. Minä ainakin olen niin rehellinen itselle kuin myös sille toiselle että kerron jos lopetan kirjoittelun, mutta eihän tietysti toisen ajatuksista tartte välittää jos löytääkin jotain parempaa..

    • Peksu

      Niin.. Naisillahan täällä onneksi ei olekaan
      mitään kovin epärealistisia odotuksia miesten
      suhteen..

      Ei kai se ole mikään ihme, että tulee jatkuvia
      pettymyksiä kun omat kriteerit on täysin järkeä
      vailla, ja jos joku normaali mies kehtaakin sitten
      vastata, niin häntä kohdellaan naisten taholta kuin
      jotain suurempaakin rikollista!

      • Jazmine

        .....Rehellisyyttä, aitoutta, romantiikkaa, fiksuutta, turvallisuutta...
        Ne todellakin ovat epärealistisii kriteereitä. Kovin harvalla noita ominaisuuksia on. Varsinkin rehellisyyttä. Oman etunsa tavoittelijoita sais olla kans PAAAALJON vähemmän *dissaa*

        No okey, pitää siin olla SE jokin, joka viä natsaa, ettei alkaa hengaan jonkun kaa vaan sen takii et ois joku siin messissä, ja joka täyttää noi kriteerit.

        En kaipaa kuuta taivaalta, vain normaaleja, hyviä asioita.

        Ja kuka voi väittää ettei ulkonäöllä oo YHTÄÄN merkitystä? :o
        Aina vähän.


      • sampsa.h
        Jazmine kirjoitti:

        .....Rehellisyyttä, aitoutta, romantiikkaa, fiksuutta, turvallisuutta...
        Ne todellakin ovat epärealistisii kriteereitä. Kovin harvalla noita ominaisuuksia on. Varsinkin rehellisyyttä. Oman etunsa tavoittelijoita sais olla kans PAAAALJON vähemmän *dissaa*

        No okey, pitää siin olla SE jokin, joka viä natsaa, ettei alkaa hengaan jonkun kaa vaan sen takii et ois joku siin messissä, ja joka täyttää noi kriteerit.

        En kaipaa kuuta taivaalta, vain normaaleja, hyviä asioita.

        Ja kuka voi väittää ettei ulkonäöllä oo YHTÄÄN merkitystä? :o
        Aina vähän.

        semmoista mieltä asiasta ja sen vierestä.. kyllä se toivelista unohtuu jos jostain kiinnostuu ... tapana sotkeutua aina vääriin ihmisiin :(


      • itäsählä
        Jazmine kirjoitti:

        .....Rehellisyyttä, aitoutta, romantiikkaa, fiksuutta, turvallisuutta...
        Ne todellakin ovat epärealistisii kriteereitä. Kovin harvalla noita ominaisuuksia on. Varsinkin rehellisyyttä. Oman etunsa tavoittelijoita sais olla kans PAAAALJON vähemmän *dissaa*

        No okey, pitää siin olla SE jokin, joka viä natsaa, ettei alkaa hengaan jonkun kaa vaan sen takii et ois joku siin messissä, ja joka täyttää noi kriteerit.

        En kaipaa kuuta taivaalta, vain normaaleja, hyviä asioita.

        Ja kuka voi väittää ettei ulkonäöllä oo YHTÄÄN merkitystä? :o
        Aina vähän.

        ...mut silti sä oot täällä..?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe