Pettymyksiä?

Juulia

Voiko treffi-palstalla tulla muuta kuin pettymyksiä. Miehillä on ihan hirveä litania toiveita. En uskalla vastata juuri kenellekään, kun en täytä koko toivelistaa.

Nekin, joille olen lähettänyt viestejä, eivät vaivaudu vastaamaan. Kieltävä vastauskin olisi parempi.

Missä käytöstavat?

7

2481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytrewq

      Joopa. Supermiestä tai naista tuntuu kaikki olevan vailla. Kumma kun ei "tavis" kelpaa enään kenellekkään.

      • Jazmine

        Tuo on niin totta kuin vain voi olla.
        Mutta, täytyy myöntää että itellänikin on jonkinlaisia kriteereitä. Ei nyt ulkoisesti, mutta muuten kyllä.

        Elämä on opettanut...Tiijän mitä tahon. Ei enää samaa sontaa mitä on niskaan tullut. Kiitos.
        Enkä tarkoita tälläkään sitä, että pitäisi sueprmies olla.
        Tavikset on just niin parhaimpia. Jos vielä on sydän ja aivot paikallaan niin aina vaan paranee =)

        Tiijän mitä tahon. Ei enää samaa sontaa mitä on niskaan tullut. Kiitos.


    • Niin ne on toivelistat naisillakin pitkiä ja ei niihin kyllä arvaa oikein vastailla kun aina joku asia ei sovi siihen listaan. Se on kyllä ihmeellistä että voi pitkäänkin lähetellä viestejä ja sitten vain haihdutaan, luulis voivan sanoa että ei kiinosta enää. Minä ainakin olen niin rehellinen itselle kuin myös sille toiselle että kerron jos lopetan kirjoittelun, mutta eihän tietysti toisen ajatuksista tartte välittää jos löytääkin jotain parempaa..

    • Peksu

      Niin.. Naisillahan täällä onneksi ei olekaan
      mitään kovin epärealistisia odotuksia miesten
      suhteen..

      Ei kai se ole mikään ihme, että tulee jatkuvia
      pettymyksiä kun omat kriteerit on täysin järkeä
      vailla, ja jos joku normaali mies kehtaakin sitten
      vastata, niin häntä kohdellaan naisten taholta kuin
      jotain suurempaakin rikollista!

      • Jazmine

        .....Rehellisyyttä, aitoutta, romantiikkaa, fiksuutta, turvallisuutta...
        Ne todellakin ovat epärealistisii kriteereitä. Kovin harvalla noita ominaisuuksia on. Varsinkin rehellisyyttä. Oman etunsa tavoittelijoita sais olla kans PAAAALJON vähemmän *dissaa*

        No okey, pitää siin olla SE jokin, joka viä natsaa, ettei alkaa hengaan jonkun kaa vaan sen takii et ois joku siin messissä, ja joka täyttää noi kriteerit.

        En kaipaa kuuta taivaalta, vain normaaleja, hyviä asioita.

        Ja kuka voi väittää ettei ulkonäöllä oo YHTÄÄN merkitystä? :o
        Aina vähän.


      • sampsa.h
        Jazmine kirjoitti:

        .....Rehellisyyttä, aitoutta, romantiikkaa, fiksuutta, turvallisuutta...
        Ne todellakin ovat epärealistisii kriteereitä. Kovin harvalla noita ominaisuuksia on. Varsinkin rehellisyyttä. Oman etunsa tavoittelijoita sais olla kans PAAAALJON vähemmän *dissaa*

        No okey, pitää siin olla SE jokin, joka viä natsaa, ettei alkaa hengaan jonkun kaa vaan sen takii et ois joku siin messissä, ja joka täyttää noi kriteerit.

        En kaipaa kuuta taivaalta, vain normaaleja, hyviä asioita.

        Ja kuka voi väittää ettei ulkonäöllä oo YHTÄÄN merkitystä? :o
        Aina vähän.

        semmoista mieltä asiasta ja sen vierestä.. kyllä se toivelista unohtuu jos jostain kiinnostuu ... tapana sotkeutua aina vääriin ihmisiin :(


      • itäsählä
        Jazmine kirjoitti:

        .....Rehellisyyttä, aitoutta, romantiikkaa, fiksuutta, turvallisuutta...
        Ne todellakin ovat epärealistisii kriteereitä. Kovin harvalla noita ominaisuuksia on. Varsinkin rehellisyyttä. Oman etunsa tavoittelijoita sais olla kans PAAAALJON vähemmän *dissaa*

        No okey, pitää siin olla SE jokin, joka viä natsaa, ettei alkaa hengaan jonkun kaa vaan sen takii et ois joku siin messissä, ja joka täyttää noi kriteerit.

        En kaipaa kuuta taivaalta, vain normaaleja, hyviä asioita.

        Ja kuka voi väittää ettei ulkonäöllä oo YHTÄÄN merkitystä? :o
        Aina vähän.

        ...mut silti sä oot täällä..?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe