Mies petti ja syyllistää

Anonyymi

Mies jäi kiinni monista valheista. Pitkään haistoin, että hän salaa jotain. Hän on erittäin vakuuttava ja hyvä valehtelija eikä minulla ollut todisteita joten kärsin pitkään ja hän sai aina puhumalla käännettyä valheensa. Yksi asia oli toistuvaa hänen käytöksessään. Aina kun jäi kiinni jostain epäloogisesta hän alkoi vaihtaa minuun ja tivaamaan mitä tein silloin ja silloin ja mene mies ystäviesi kanssa. Ihan lapsellinen suhtautuminen.

Hän ei ikinä myönnä mitään. Mutta merkkejä tuli pieniä kokoajan. Kaikkein paras ja viimeisin oli kun hän jäi ihan suoraan kiinni valehdeltuaan jäävänsä ylitöihin 2 tunniksi. Sitten hän laittoi viestiä että jääkin vain tunniksi. Lopulta soitin hänelle aikaan jolloin lopettaa normaalisti niin ei ollutkaan töissä ja kysyin mitä ihmettä. Niin sain vastauksen, että hän halusi testata minua uskonko häneen. Tietenkin suutuin ja, sanoin että nyt on aika, erota. Seuraavana päivänä sain taas eri selityksen. Olikin joku sairaustapaus tullut ja hän oli lähtenyt aiemmin.

Tämä siis huipentuma. Miten kukaan voi aliarvioida toisen älyä valehtelemalla jotain noin surkeaa... Klassiset merkit oli jo kauan. Oli kauppareissuja joihin käytti aina noin 20-30min enemmän aikaa. Puhelin käytös sekä minun tekemisten vahtaaminen ja jatkuva minun syyllistäminen kaikesta. Yritin eroa jo muutaman kerran ja hän piti kiinni kynsi hampain. Minä en saanut lähteä illanviettoon yksin, mutta riidan jälkeen hän meni moneen kertaan ja tuli aamulla. Hän kyttäsi minun puhelinta, olin toki antanut luvan kun ei ole salattavaa.
Yksi asia jonka huomasin hän ei töistä kotiin tullessa enää käynytkään suihkussa kuten ennen ja siis tekee ruumiillista työtä. Lukuisia pieniä merkkejä oli. Pahin oli ilkeys minua kohtaa. Joulun aika oltiin mykkäkoulua ja koko perheen joulu piloilla. Koskaan en syytä saanut tietooni. Tämä mykkäkoulu tuli ihan milloin tahansa.
Nyt olen eroamassa ja yritän kaikella voimalla pitää päätökseni koska yhteinen asunto vielä. En olisi uskonut kuinka alas voi ihminen joutua. Yritän selvitä arjessa lastemme onneksi jo isoja ja tuon aikuisen lapsen joka nyt pommittaa viestejä vuoroin kertoo rakastavansa ja vuoroin syyttää minua että minulla jo joku uusi mies.. Lisäksi jopa uhkailee. Ei myönnä pettäneensä mutta enhän minä voi enää jäädä odottamaan että rysän päältä saisin kiinni. Liikaa valheita ajoi minut tekemään päätöksen.
Ihmettelen miksi ei päästä irti tai edes myönnä. Oletteko muut jääneet odottamaan ihan että vedenpitävät todisteet kädessä? Jos olisin vielä tätä jäänyt odottamaan olisi oma mielenterveys ollut jo vaarassa. Sain niin paljin soopaa että todellisuus hämärtyy. Kiitos jos kerrotte omia mielipiteitä ja kokemuksianne. Saisi vähän tätä päätä kasaan. Onko kaikilla pettureilla ihan olematon itsetunto?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun miehes on samanlainen kuin mun vaimo, molemmista löytyy valehtelijoita ja pettäjiä. Selvin merkki oli kun vaimo tuli kahvilta jolla oli siis "tyttöjen kanssa" heti piti päästä suihkuun mahtoi olla likaiset ja hikiset kahvit. Pahinta oli kun vaimo jäi yllättäen sairauslomalle mutta lapsi piti viedä hoitoon, kun tulin niin siellä nainen makoili olotuolilla kylpytakki päällä ja lakanaakin oli ehditty vaihtaa vaikka saikulla. Kun kysyin pitääks touhata jos kipee nainen suuttu ja sanoi anna mun olla rauhassa. Meno jatkui, viikonloppu kahvit tyttöporukalla taas, todellisuudessa vaimo oli pantavana. Ravintolaillat kesti yön yli, seuraavana päivänä kun katseli "rouvan" askellusta oli kuin norsulauma kävellyt yli, syynä oli tietty uudet korkokebgät jotka hanganeet, kuis muuten.

    • Anonyymi

      Sivusta vaan, hyökkäys on paras puolustus. Selkeitä tapauksia molemmat joita luin.

      • Anonyymi

        Olen alkuperäinen kirjoittaja. Joo tuo hyökkäävä käytös minulle kun itse jää koon i on erikoista. Lisäksi hän on ihan sairaalloisen mustasukkainen mun tekemisistä. Jos lähden ulos alkaa sarjaviestien lähetys joissa kertoo kuinka paha olen ja yrittää syyllistää minua kokoajan olemalla marttyyri. Saan kuulla kokoajan kuinka minulla on sitä ja tätä eri tuttujen kanssa. Mikä ihme tuota ukkoa vaivaa. Ei suostu uskomaan että haluan eron.


    • Anonyymi

      Hmm...ja tiedätkö mitä nyt on sinun valintasi haluatko jatkaa elämäsi ihmisen kanssa joka tuohoaa sieluasi. Valitse tarkasti, ei ole olemassa sellaista kuin second chance.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvältä että pääset omaan asuntoon. Jos kaikenlaista hämärää tapahtuu selkäsi takana nyt. Ihan turvallisempaa erota. Muualla pystyy ajattelemaan ilman, että toinen manipuloi ajatuskuvioita millään tavalla.

    • Anonyymi

      Samoin myn kumpppani jäi kiinni toisen käräyttäessä. Kun kysyin kielsi kunnes näytin kuvat. Alkoi tarina tuosta sairaasta vahasta tutustaan jolla oli ongelmia ja hän vaan halusi auttaa. Kuinka se manipuloi ja sänkyyn jota katuu todella paljon ja itki. Minä uskoin ja yritin tavoittaa tuota hullua. Eihän se suostunut vastaamaan edes. Käytös meni oudommaksi. Kunnes erä tuttu ihmetteli miksi se on paljon pois töistä? Samaan aikaan teki ylitöitä hulluna. No jäihän se kiinni jälleen. Aneli etten ulos nakkaa jne. Kertoi lisää tuosta hullusta. Jälleen uskoin. Viiimein kun epäily tuli pisteeseen ettwi kaikki ole hyvin kävin puhelimen lukemassa ja mitä löysinkään. Kun kerroin että mitä tekee jos aikoo jatkaa kanssani sen tekikin mutta tuo hullu alkoi minua ahdistelemaan. Eikä ole lopettanut vieläkään. Olen kertonut tuosta hullusta muillekin jotta tietävät jos jotain mulle tapahtuu.

      • Anonyymi

        Onko siis tuo hullu kimpussasi edelleen ja tarkoitatko petturi vai sitä toista osapuolta? Minä itse olen päättänyt erota, mutta tämä minun petturi puoliskoni yrittää syytää valheista jatkuvalla syötöllä ja kääntää myös omaa syytään minuun. Olen kuulemma hullu ja näen asioita joita ei ole. Viimeisin oli kun hän kertoi että kaikki hänen tekemisensä oli minun syytä, koska en usko ut häntä. Hän kuulemma vain huumorilla ilahdutti vieraita naisia viesteillä mitkä löysin kännykästään. Minä sen sijaan olen syypää kaikkeen ja minulla on kuulemma suhde milloin keneenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe