Olen 36v nainen ja mieheni on 42v, olen ihmetellyt miksi miehelläni ei ole ainuttakaan ikäistään kaveria, vaan jatkuvasti se kaveeraa yli 20v itseään vanhempien miesten kanssa.. Mieheni ei käy töissä minä käyn ja päivisin se kaveeraa niiden vanhojen miesten seurassa (jotka ovat tietenkin eläkkeellä jo)
Miehelläni ei ole yhtään ikäisiään kavereita
106
14078
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä vikaa tai pahaa tai ongelmaa siinä on? Jos miehesi tuntee olevansa samalla aaltopituudella paremmin näitten itseään vanhempien kanssa, anna olla!
Ihminen valitsee ystävänsä ja puolisonsa omien mieltymyksiensä mukaan, sen mukaan kenen kanssa tuntee samankaltaisuutta ja jonka kanssa ajatukset ja arvot synkkaa.
Kummallista ikärasismia tuokin! Varmasti näillä hänen ystävillään on tarjota jotain sellaista henkisellä tasolla jota nuoremmilla ei ole.- Anonyymi
Yleisesti ihmiset ovat persoonallisuuksia. Heillä on usein aivan erilaisia intressejä, erilainen elämä. Ennenkaikkea on kyse kuitenkin asenteesta, jos miettii millaisia ihmisiä pitää kavereina/ystävinä.
Itselläni useammat lähimmät ystävät ovat huomattavasti nuorempia kuin minä. Monilla samanikäisellä on ikävä "toinen jalka jo haudassa" tai "kyllä se oli toista nuorena" -mentaliteetti mikä ei päde itseeni ollenkaan. Nyt kyllä olen viimeisenä vuotena löytänyt jopa vanhemmista ihmisistä saman henkistä seuraa. Toisen toistaan oudommista :). - Anonyymi
Jep oikeessa oot
- Anonyymi
Kaikki samanikäiset töissä.
- Anonyymi
Asiaa👍
- Anonyymi
Asiaa👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti ihmiset ovat persoonallisuuksia. Heillä on usein aivan erilaisia intressejä, erilainen elämä. Ennenkaikkea on kyse kuitenkin asenteesta, jos miettii millaisia ihmisiä pitää kavereina/ystävinä.
Itselläni useammat lähimmät ystävät ovat huomattavasti nuorempia kuin minä. Monilla samanikäisellä on ikävä "toinen jalka jo haudassa" tai "kyllä se oli toista nuorena" -mentaliteetti mikä ei päde itseeni ollenkaan. Nyt kyllä olen viimeisenä vuotena löytänyt jopa vanhemmista ihmisistä saman henkistä seuraa. Toisen toistaan oudommista :).Tuo toinen toistaan oudommista oli hyvä kommentti. Ehkä se liittyy siihen, että vanhemman väen älykäs ajatus menee nuorella yli hilseen,hahaha.
- Anonyymi
Mitä väliä??? Ihmeellistä ikäsyrjintää. Ole tyytyväinen, että miehelläsi on kavereita.
- Anonyymi
Joo, ihmettelen samaa, olen 50v ja mullakin miestuttuja joiden kanssa turistaan ja vanhin taitaa olla 72, mitä ihmeen väliä iällä jos juttu kulkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ihmettelen samaa, olen 50v ja mullakin miestuttuja joiden kanssa turistaan ja vanhin taitaa olla 72, mitä ihmeen väliä iällä jos juttu kulkee.
Sama juttu, mutta myös toiseen suuntaan. Eli olen 50v, ystävinä nuorempia ja vanhempia (kaikkia sukupuolia). 20 ikäisistä 70-vuotiaisiin. Tuo jutun kulkeminen on a ja o.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on...
- Anonyymi
Minun eksä hengaa,teinien kanssa. Naurettavaa. Siks onkin eksä😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet nuoret naiset hakeutuu kokemusta omaavien miesten seuraan, itselle on käynyt kerran niin ja voin sanoa että vaimo ei tykännyt olenkaan ja niin lyhyt tuttavuus loppui. Toisaalta myös vaimollani on ainakin yksi miespuolinen kaveri joka on reilu 10 vuotta nuorempi, se on hyvä piikittelyn kohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin tähän, että ikä ei ole vika, mutta patti on. Etenkin jos se tulee iän myötä. Sitä on syytä tutkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla kireempi tuote. Ja nuorten kollien suoritus on pisto, nosto ja ravistus. Vanhemmiten tulee kestävyyttä. Ehkä olet löysää kanaa,hahaha.
- Anonyymi
Hän voi olla paikallaan, kuten monien isättömien poikien ja heidän isiensä paikatkin olivat. You`ll never know.
- Anonyymi
Paikallaan?? täh?
- Anonyymi
Annahan miehen käydä juttelemassa kaiken ikäisten ihmisten kanssa. Jos ei töitä ole niin seuraa edes on. Ei ole kaksista olla yksistään.
- Anonyymi
Jätä se hetiiiiiiiiiiii
Tai kadut lopu elämäsi kuin mi m ä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä se hetiiiiiiiiiiii
Tai kadut lopu elämäsi kuin mi m äJätä se hetiiiiiiiiiiii
Tai kadut lopu elämäsi kuin mi m ä
Valetta,miksi haluat pahaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä se hetiiiiiiiiiiii
Tai kadut lopu elämäsi kuin mi m äTotta oikeassa oot
- Anonyymi
Vanhemmilla ihmisillä on tapana muistella menneitä. Kaiholla muistan aikaa kun otti eteeensä... enkä ole edes Suomalainen Oikeustaistelija.
- Anonyymi
Jos oman ikäiset on töissä, perheen kanssa ja muuten kiireisiä.
Tunnen monta sellaista. - Anonyymi
Ymmärrän kyllä hyvin syyn miksi kyseinen nainen ei ymmärrä tilannetta.
Nainen haluaisi hillumiselä'mää mutta mies ei! - Anonyymi
Korjataan tilanne. Rupea sinä kaveeraa mun kanssa. Minä olen sinua yli 20v vanhempi.
- Anonyymi
jätä ja ota mut ,oon 48v mutta mulla on 30 kavereita
- Anonyymi
Kaikesta sitä pitää ongelmia itselle ottaa, juuri ITSELLE!
Jos tästä on vain ongelma itselle, täytyy katoa peiliin.- Anonyymi
Niin se on ihminen onkohan kumminkin näin ,että tuntuu elämä tylsältä jos ei ole ongelmia .Kun ratkoo ja mietti jotain tuntuu ,että on elämässä kiinni .
- Anonyymi
On sulla nyt HIRVEE ongelma eix se oo hyvä et on kavereita??????,,,
- Anonyymi
Minullakin on ollut aina vanhempia kavereita. Se johtuu siitä, että ei ole ollut kunnollista isäsuhdetta. Miehelläsi sama homma. Vanhemmat miehet korvaavat sitä puuttuvaa isäsuhdetta.
- Anonyymi
"Vanhemmat miehet korvaavat sitä puuttuvaa isäsuhdetta."
Ei pidä paikkaansa, todella oudosti ajateltu, että ystävät/kaverit olisivat vain isäsuhteen korvikkeita. Itselläni on vaikka minkäikäisiä kavereita, ja hyvät suhteet molempiin vanhempiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vanhemmat miehet korvaavat sitä puuttuvaa isäsuhdetta."
Ei pidä paikkaansa, todella oudosti ajateltu, että ystävät/kaverit olisivat vain isäsuhteen korvikkeita. Itselläni on vaikka minkäikäisiä kavereita, ja hyvät suhteet molempiin vanhempiin.Sinulla on hyvät suhteet vanhempiisi, joten onnistut kaveeraamaan vaikka kenen kanssa.
Nämä, joilta on isäsuhde puuttunut, kaveeraavat vain niiden itseään vanhempien miesten kanssa, eivät kaikenlaisten ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Syitä voi olla monia että miksi ei enää ole niitä ikäisiään lapsuuden kavereita.
Moni muuttaa eri paikkakunnille, ja ne jotka jäävät niin eivät välttämättä enää ole se sama ihminen kuin lapsuudessa, vaan osasta tulee juoppoja ja toisista mulkkuja tai muuten vaan kusipäitä.
Se on miehellesi vaan hyväksi jos 20 vuotta vanhempi on huolinut noinkin nuoren kaverikseen, viisaus nimittäin asuu vanhemmissa ihmisissä, ja miehesikin saattaa oppia heiltä jotain tärkeitä elämän viisauksia.
Tosin en suosittele että nyt Koronaviruspandemian aikana käy heidän luona, vaan pitää yhteyttä mieluummin puhelimitse. - Anonyymi
Tuo on jo niin vakavaa, että kannattaa vaihtaa mies 😁
- Anonyymi
hän on järkevä niiltähän oppii
- Anonyymi
Se että niiden kanssa juttelee tai kaivertaa ei tee niistä kaveria...juttelen minäkin paljon itseäni vanhempien kanssa ja hyvä niin mutta en varsinaisesti vietä heidän kanssaan vapaa aikaa enkä harrastuksia enkä käy baari kierroksella.
- Anonyymi
Voi Voi.. Ymmärrän olet 36 v . Miehesi vaan viihtyy varttuneemassa seurassa. Kuten kaikki muutkin olen samaa mieltä ole iloinen että hänellä on ystäviä
- Anonyymi
Sama juttu. Ollen 61v muodikas muusikko.
Kukaan kakara ei usko ikääni eikä hengaa minun kanssa munkkien ja makkaran täyttämillä kaljamahoilla. Kunto ja raitis elämäntapa on jaksamisen perusta tässä hommassa. En viihdy itsekkään kuin " ikäisteni " seurassa. Parasta on kun naiset ovat myös nuoria koska olen vapaa. - Anonyymi
Sillä on "isäkompleksi". (etsii isähahmoa vanhemmista miehistä)
Lisäksi eläkkeellä olevat ukot pystyvät tarjoamaan miehellesi "kahvia" - hänellä ei itsellä ole varaa siihen, koska ei käy töissä.
Sinun luonasi hän syö ilmaiseksi, seksiseksi, koska sinä tienaat. - Anonyymi
42-vuotiaalla pitäis olla vielä 25 vuotta eläkeikään. Mies ei varmaan aiokaan enää töihin, koska viettää päivänsä eläkeläisukkojen seurassa.
Entä jos aloittaja olisikin mies ja kertoisi vaimonsa 42-vuotiaan vaimonsa kaveeraavan eläkeläisnaisten kanssa kaiket päivän aloittajan ollessa töissä? Niin eikös täällä kysyttäisi, että miten perheen kotityöt on jaettu?
Eikö kotona oleva hoida kotia toisen ollessa töissä?
Vai hoitaako töistä palannut työpäivänsä jälkeen vielä kodinkin?
Ainakin minun oikeustajuni mukaan sen pitäisi mennä näin:
Kotona olevalta puolisolta voi SUKUPUOLESTA RIIPPUMATTA kohtuudella odottaa kaikkien kotitöiden hoitamista, ruokaostosten hoitamista ja kunnon ruuan kokkaamista alusta loppuun, siivoamista, pyykinpesua, juoksevien asioiden hoitoa. Eihän noihin mene montaakaan tuntia per päivä.
Kotona olevan pitää ehtiä myös hakea töitä.
Ihanteellista olisi, jos kotonaoleva ehtii edellisten lisäksi vielä hoitaa omat kaverisuhteensa sillä aikaa kun puoliso on töissä. Mutta siis vasta sitten, kun kotihommat on hoidettu.
Aloittajan kuvauksesta sai sen käsityksen, että kotona oleva vetää lonkkaa kaikki päivät. Kavereittensa kanssa tai yksin, sillä ei ehkä kuitenkaan ole niin suurta merkitystä.- Anonyymi
Jätä tommonen ukko ja heti!
- Anonyymi
Heillä lienee aikaa niin kuin miehelläsikin päivisin. En näkisi tuossa ongelmaa.
Ystävä voi olla vanha ja nuorikin toisilleen. Ongelma näyttää olevan ongelma vain sinulle itsellesi. Hän voi kertoa miksi kun kysyt häneltä. - Anonyymi
Päivällä eläkeläisiä on enemmän liikkeellä kuin työikäisiä, siitä syystä varmaan.
- Anonyymi
Sun ukkos pyörii piireissä ja varmasti ns. "poskijorma". Funtsipa sitä ennenkuin annat sille.
- Anonyymi
Varmaan tykkää vanhemmista miehistä, ne monesti ja monella tapaa kokeneita esim, sängyssä.
- Anonyymi
Ihan okei että on kavereita oli sitten minkä ikäisiä vain. Minulla ei valitettavasti ole yhtään lähellä asuvaa kaveria ja etempänäkin vain muutama.
- Anonyymi
Onko ne vanhemmat herrat niitä bi btm ukm tyyppejä...
- Anonyymi
Minä olen 38 v mies eikä ole yhtään kavereita minkään ikäisinä. Sun miehelläs asiat siis paremmin.
- Anonyymi
Jos on kiusattu nuorena, niin saman ikäisten seurassa ei välttämättä viihdy.
- Anonyymi
Onko kyseessä "mobilisti"henkinen mies?
Eli vanhat autot, moottoripyörät, traktorit jne.
Se porukka tuppaa olemaan pääsääntöisesti eläkeporukkaa. - Anonyymi
Kyllä on pahasta. Alkaa nopeasti matkimaan vanhuksia ja lukemaan kansstaisteli lehtiä. Pitäisi saada nopeasti töihin.
- Anonyymi
Eikös ne nämä Kansa taisteli lehet oo sama kun Korkeajännitys? Eri nimellä vuan!
- Anonyymi
Jos kotoon ei saa riittävästi ja kakkosta haluu kokeilla niin on tuokin mahdollista.
Tietty saman ikäiset taitaa olla päivällä töissä - Anonyymi
Ei ole mukavaa olla työtön ja yhteiskunnan hyljeksimä, voi olla, että ikämiesten seurassa ei työttömyydellä ole mitään merkitystä ja miehesi voi tuntea olevansa ihminen ja hyväksytty oman itsenään.
Työttömänä voi olla vaikeaa tavata henkilöitä jotka ovat työelämässä ja pelimerkit kohdillaan, koska pelkästään normaali kahvilla käynti maksaisi "omaisuuden" työttömän näkökulmasta.
Ikä miehet tuskin törsäävät rahojaan samalla tapaa, kuten äsken kuvailin ja näin on taas yksi syy tavata näitä matalan budjetin juttu tuokioita. - Anonyymi
Sulla on vain liian vanha mies. Ei noin vanha mitään jaksa
- Anonyymi
Onpa akalla murheet. Oletko tutkinut jo miehesi puhelimen - esimerkiksi?
- Anonyymi
Varmaan miehes on homo ja kaipaa isähahmoa
- Anonyymi
voi vittu mikä bimbo akka.mieshän hakee kaveriseuraa yksinäisyyteen.akka ei taida olla samalla aaltopituudella miehensä kanssa, tälläiset ilmoitukset mediassa on
luulotautisten hommia,vaan onko ehkä kateutta puolisoaan kohtaan,joka vielä yrittää
olla kanssakäymisissä muiden ihmisten kanssa.kun lukee noita kommentteja,koskien
tätä tapausta,niin ei voi kuin ihmetellä pikkusieluseutta.suomihan on vapaa maa ja
ihmisethän saa tavata ketä haluaa.kun sitoo,niin varmasti menettää ajan tullen,niin käy tällekin bimpolle.jossain vaiheessa vielä tämäkin asia on varma riidan aihe.
sitten voi rouvaparka vain ihmetellä ,kun ukko ottaa ja lähtee.haju vaan jälkeen jää. - Anonyymi
Mulla hieman sama juttu kuin miehellesi, ei ole oman ikäisiä kavereita kun kaikki vaikuttaa olevan vielä niin pentuja, itse olen 44v.
En jaksa kuunnella keskusteluja autostereoitaan, auton virityksestä ja tuunauksesta sekä mopoista ja sitä älytöntä läpän heittoa. Ei mitään järkevää keskustelua niin siksi viihdyn ikäistäni vanhempien seurassa, mieluummin tosin viihdyn yksin. - Anonyymi
Homohan se sun miehes on, ps kokemuste on
- Anonyymi
Saattaa johtua koulu aikaisesta kiusaamisesta.
Itseäni ikätoverit kiusasivat koulussa, joten opin jo lapsena olemaan vanhempien ja viisaampien seurassa, koska minua ei hyväksytty ikäisteni seuraan. Se jai sitten aikuiselämäänikin tavaksi. En edelleenkään keski ikäisenä luota ikäisiini vaan koen, että he ajattelevat ja haluavat minulle ihan yhtälailla pahaa kuin lapsena, joten siksi kaveeraan reilusti vanhempien kanssa.
Aikoinaan seurustelin myös mielelläni ikäistä vanhempien naisten kanssa, koska en luottanut, mutta nyt ekaa kertaa olen itseäni huomattavasti nuoremman naisen kanssa ollut suhteessa jo pari vuotta, kun hänen aktiivisuuden kautta sain rakennettua häneen hyvän luottamuksen. Ehkä hän ikäisekseen onkin sitten reilusti vanhemman ja viisaan tyylinen ajatuksellisesti näin ainakin koen.- Anonyymi
Sama juttu, koulussa minua kiusattiin ja siksi en viihdy oman ikäiseni parissa! Kiusaaminen oli rankkaa ja se jätti jäljet jotka ei koskaan unohdu.
- Anonyymi
Homo se on usko vaan
- Anonyymi
Jos hän hakee isähahmoa tai homo seuraa.
- Anonyymi
Aloittaja, kuka teillä hoitaa kotityöt?
Kuka pesee pyykit?
Kuka käy ruokaostoksilla?
Kuka siivoaa?
Kuka hoitaa laskujen maksamiset yms asiat? - Anonyymi
Omituinen tilanne.Onko miehesi lomautettu töistä?
- Anonyymi
Homojaj teidän muidentin siipat, näin se vaan on
- Anonyymi
Mikasi jaksat jauhaa ilmiselvää asiaa, miehes on homo, ei siinä mitään pahaa ole
- Anonyymi
Näkemykseni on se sama aaltopituus tässä syynä ja samat mielenkiinnon kohteet.
Eikä ole muuten hänelle kilpailevia kavereita jotka voisi kiinnostua omasta naisesta;). Ehkä hän ei tiedosta tätä itse. Kysyppä häneltä suoraan, sitten se selviää.
Ei taida olla työkykyinen tai liian kauan joutilaanaolo on tehnyt laiskan hakeutumaan työmarkkinoille jos kaikki tulee valmiina ja helposti eteen.
Sinä teet valinnan mitä halut, puhuminen auttaisi tässä asiassa ja tunteiden purku. - Anonyymi
Joo näin se on , laiskat pärjää tässä maassa ja ahkerat maksaa
- Anonyymi
Eiköhän olisi paras erota. Jos mies tapaa ihmisiä ilman vaimon lupaa, niin ei ole edellytyksiä jatkaa.
- Anonyymi
Parastea ennen tänne tulleet on mukavia..Itekkin usein juttelin 80v isännän kanssa.
Ja ikä eroa oli noin 40v..mutta,uskomatonta,mitä he kertovat ajasta mitä me emme ole eläneet.Kuuntelen usein veteraanien kertomuksia,heidän kokemuksiaan. Heillä on viisaus,kun vain kuuntelet !
Ja mikä parasta,he ikäihmiset saa seuraa. Erittäin hyvä asia,että miehesi kuuntelee heitä ja keskustelee. Toivottavasti itse ymmärrät asian joskus? Että miksi? - Anonyymi
Homo se on petä vaan itseäs
- Anonyymi
Taitaa muijaa harmittaa kun ei voi flirttailla ukonkavereitten kanssa.
- Anonyymi
Miehelläsi on aikaa eläkeläisillä on aikaa
Sen sijaan työssäkäyvillä ei ole
aika yhdistää
Sitten. Naisilla on PALJON enemmän ystäviä kuin miehillä ja mitä vanhempi on sitä vähemmän
Miehelläsi on eläkeläiskavereita, hyvä - Anonyymi
Ei kait tuossa ole mitään. Kunhan töitä saa itselleen vaan, kyllä ton ikäisen töitä pitää etsiä viikottain. On outoa, jos siihen ei käytä aikaa, mutta vanhojen äijien kanssa jutusteluun eli elelee vain sinun kustannuksin ja haahuillen.
Tottakai parisuhteessa pitää seksinkin toimia, vai vältteleekö mies sitäkin ?
Läheisyyttä ja normi parisuhdetta pitää olla, jossa toisesta välitetään. - Anonyymi
"Kaveerata" = puhua stadin slangissa. Sekstaaminenkaan ei ole seksiä. Mutta mitäs minä juntteja opettamaan.
- Anonyymi
Mikä ihme tuo on? Lukiossa kaveri otti tyttöystävän 1.luokalle tulleesta likasta kun oli itse 3.luokalla. Siinä seukatessa, lesoillessa loukkasi vähän kaikkia kavereitaan ja nyt
muutti toiselle puolen suomea, kun ero tuli. Ehkä liikaa lesoili ja kaverit kaikkosi.
Parempi että niin päin, että ikää on ja teinirakkaus ei sotke loppuelämäänsä :( - Anonyymi
Jos on työttömänä , niin eläkeikäisiä on kavereiksi tietenkin päivisinkin nurkilla pyörimässä.
- Anonyymi
Toi on todella hämärää ja outoa ei ole Normaalia tuaa
- Anonyymi
Toi on todella hämärää ja outoa ei ole Normaalia tuaa
- Anonyymi
No mene sinä sitten "hengailemaan" nuorten miesten kanssa kuten teillä akoilla on tapana.
- Anonyymi
Hyvä ettei teinipoikien kanssa viihdy. Eikös yleensä miehesi ikäiset ole päivät töissä, eläkeläiset lenkkeilee ja harrastaa. Jos ei kyseessä ole kaljaulot, anna miehesi pitää ystävänsä.
- Anonyymi
Mitä se siul kuuluu toisten kaverit. Pitääkö parisuhteessa kaikki kytätä.
- Anonyymi
Ehdottaisin että hän voisi alkaa tukihenkilöksi jollekin vanhemmalle. Siitä voi saada jopa rahallista korvausta. Tämä siksikin että näistä tukihenkilöistä on pulaa.
- Anonyymi
Jos alkaa valittaa kumppanin kavereista voi tulla äkkiä suhde maaliin.
- Anonyymi
Tyhmä kysymys. Miehesi on päivänselvästi hintti. Siinähän ne miehesi päivät menee homostellessa.
- Anonyymi
Ei pysty oikein noihin THL:n täteihin luottamaan.
- Anonyymi
Taidat olla jossain aineissa.
- Anonyymi
Me nelikymppiset, 70-luvulla syntyneet ollaan aika pieniä ikäluokkia, sitä ei taida nykyiset kolkytjarisat porukka tajuta. Ei ole hirvesti valinnanvaraa samanikäisissä kavereissa mutta suurien ikäluokkien edustajia on runsain määrin.
- Anonyymi
Meeppäs vaimoltasi kieltämään sen kaikki tyttösuhteet niin jopas olet sen koko suvun mielestä ahdasmielinen paska.
- Anonyymi
On hölmön hommaa kieltää puolisolta mitään ihmissuhteita.
- Anonyymi
oletko ihmetellyt, että miehesi välttelee istumista kaveri-iltojen jälkeen?
- Anonyymi
Oletko muuten seurannut miehesi käyttäytymistä, onko hän kenties bi-henkinen,
pitääkö vanhemman miehen kosketuksesta ?- Anonyymi
Pitääkö aina jonkun ottaa tämä hintti teema mukaan joka helvetin asiaan?
Tulen telakoitumaan ukkosi kanssa okei? Oli muuten sarkasmia!
- Anonyymi
Yleensä viisaammat ihmiset hakeutuu vanhempien ihmisten seuraan koska hekin ovat viisaita
- Anonyymi
Sinulla on fiksu mies muuten! Ajatellappa jos miehesi kavereina olis 20 vuotta häntä nuorempia kosseja. Sinä menisit vaihtoon myös nuoremman naisen tieltä! Nyt siitä ei ole pelkoa vaan miehesi ammentaa elämänkokemusta vanhemmilta miehiltä . Epäilemättä myös vanhemmat miehet pitävät miehestäsi. Sinulla on miesten mies miehenä - ole ylpeä siitä!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, huolissaan pitäis olla jos mies viettäis aikaa nuorempien kloppien kanssa, siihen saatais myös liittyä jossakin vaiheessa nuorempia naisia.
- Anonyymi
Aloittaja voi kyllä nyt mieltää itsensä maailman onnellisimpien aviovaimojen joukkoon, sillä vain harvoille ja valituille naisille osuu elämässään tällainen, voisiko sanoa näin kuvannollisesti, Kruununjalokivi aviomieheksi.
- Anonyymi
Kiva kun miehelläsi on seuraa, henkeviä keskusteluja ja hyvin synkkaa muutenkin. Sielujen sympatiaahan se on!
- Anonyymi
Eihän tuo ole kuin 6 vuotta, asiat ovat mitä parhain päin!
Pienet ovat murheesi, joskus vielä naurattaa tuo luulo itseäsikin.- Anonyymi
Sori hätäisestä vastauksesta, teidän ikäerohan tuo 6 vuotta olikin.
Se miesten ikäero 20 vuotta on ihan niistä tyypeistä itsestään kiinni, miten kemiat toimii.
Ehkä miehesi on vähän kypsempi kuin muut ikäisensä?
- Anonyymi
Voi elämä, on sinullakin ongelma. Älä välitä. Exälleni oli kamala ongelma, koska ystävissäni on paljon itseäni huomattavasti nuorempia. Vieläpä eri sukupuolen edustajia. Sehän olikin mielenkiintoista, kun miehestä parikymppinen mies keski-ikäisen monen lapsen äidin kaverina vielä menetteli , mutta nuorempi nainen ystävänä oli nou nou. No, erottiin sitten kuitenkin, mutta ihan muista syistä.
kavereita voi olla erilaisia, eri- ikäisiä, kait pääasia et jotain kavereita on.
Meillä kaikilla kun en ole paljoa, itse tällainen yksinäinen kulkijatar.
syitä voi tilanteisiin aina olla monenlaisia, miksi niitä ei ole.- Anonyymi
Kepee pää, kevyt elämä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194