Hei,
Haluaisin kysyä hyvää marketti shampoota päivittäiseen käyttöön.
Hiukseni ovat ohuet, pitkät ja luonnostaan laineille menevät. Minulla on herkkä hiuspohja, joka kutiaa esim. Dove shampoon käytöstä. Tresemmestä en myöskään tykkää.
Käytän tangle teezer harjaa, joka sopii hiuksilleni täydellisesti, mutten ole vielä löytänyt hyvää shampoota hiuksilleni.
Olen ajatellut näitä:
Loreal
Hieno suomalainen
Xz
Garnier
Onko esim. Joku dove shampoo herkälle hiuspohjalle suunnattu? Dove oli muulloin täydellinen hiuksilleni.
Olisko jokin näistä hyvä, saa ehdottaa muutakin, hinnan tulisi olla alle 4€.
Kiitos jo etukäteen
Marketti shampoo
6
198
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sun pitää itse löytää SUN päänahalle ja hiuksiisi sopiva tuote , koska me olemme hiuksista ja ihostamme kaikki erilaisia.
Minä käytän SIM tuotteita ,System 4 , joita saa vain pa - kampaamoista. - Anonyymi
Paras on erittäin hieno suomalainen, ri ärsytä päänahkaa herkälläkään iholla! Kampaajani kertoi niiden olevan melko lähellä kampaamo tuotteita. Ja hinta ei päätä huimaa!
- Anonyymi
Wella SP Men Sensitive shampoo - hyväntuoksuinen ja ei ärsytä päänahkaa. Tuoksuu samalta kuin La maison de savon - gel douche monsieur suihkugeeli.
Shampoota myydään marketeissakin esim. sokoksella. - Anonyymi
Minkälaisia eroja noissa Erittäin hieno suomalainen-sarjassa on? On muun muassa tavallista sinistä, mustikkashampoota ja tervashampoota, mutta onko niissä havaittavissa selviä eroja?
- Anonyymi
Mulla on ihan hyviä kokemuksia XZ:n tuotteista.
- Anonyymi
Aika hyviä löytyy: Carnier,Loreal Elvital,XZ,Gliss sarjoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3047685Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856009Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673548Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322017Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951901Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221836- 361649
- 441494
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan661416