Hei,
Haluaisin kysyä hyvää marketti shampoota päivittäiseen käyttöön.
Hiukseni ovat ohuet, pitkät ja luonnostaan laineille menevät. Minulla on herkkä hiuspohja, joka kutiaa esim. Dove shampoon käytöstä. Tresemmestä en myöskään tykkää.
Käytän tangle teezer harjaa, joka sopii hiuksilleni täydellisesti, mutten ole vielä löytänyt hyvää shampoota hiuksilleni.
Olen ajatellut näitä:
Loreal
Hieno suomalainen
Xz
Garnier
Onko esim. Joku dove shampoo herkälle hiuspohjalle suunnattu? Dove oli muulloin täydellinen hiuksilleni.
Olisko jokin näistä hyvä, saa ehdottaa muutakin, hinnan tulisi olla alle 4€.
Kiitos jo etukäteen
Marketti shampoo
6
333
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sun pitää itse löytää SUN päänahalle ja hiuksiisi sopiva tuote , koska me olemme hiuksista ja ihostamme kaikki erilaisia.
Minä käytän SIM tuotteita ,System 4 , joita saa vain pa - kampaamoista. - Anonyymi
Paras on erittäin hieno suomalainen, ri ärsytä päänahkaa herkälläkään iholla! Kampaajani kertoi niiden olevan melko lähellä kampaamo tuotteita. Ja hinta ei päätä huimaa!
- Anonyymi
Wella SP Men Sensitive shampoo - hyväntuoksuinen ja ei ärsytä päänahkaa. Tuoksuu samalta kuin La maison de savon - gel douche monsieur suihkugeeli.
Shampoota myydään marketeissakin esim. sokoksella. - Anonyymi
Minkälaisia eroja noissa Erittäin hieno suomalainen-sarjassa on? On muun muassa tavallista sinistä, mustikkashampoota ja tervashampoota, mutta onko niissä havaittavissa selviä eroja?
- Anonyymi
Mulla on ihan hyviä kokemuksia XZ:n tuotteista.
- Anonyymi
Aika hyviä löytyy: Carnier,Loreal Elvital,XZ,Gliss sarjoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä1442653Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa662453SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1632095Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää241881Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1061529Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.831313HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363201228Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1131123- 801056
Nyt Zelenskyi pommittaa drooneillaan jo Suomea!
Kouvola kohteena: https://yle.fi/aihe/tekstitv?P=1072411017