Marketti shampoo

Anonyymi

Hei,

Haluaisin kysyä hyvää marketti shampoota päivittäiseen käyttöön.

Hiukseni ovat ohuet, pitkät ja luonnostaan laineille menevät. Minulla on herkkä hiuspohja, joka kutiaa esim. Dove shampoon käytöstä. Tresemmestä en myöskään tykkää.

Käytän tangle teezer harjaa, joka sopii hiuksilleni täydellisesti, mutten ole vielä löytänyt hyvää shampoota hiuksilleni.

Olen ajatellut näitä:

Loreal
Hieno suomalainen
Xz
Garnier
Onko esim. Joku dove shampoo herkälle hiuspohjalle suunnattu? Dove oli muulloin täydellinen hiuksilleni.

Olisko jokin näistä hyvä, saa ehdottaa muutakin, hinnan tulisi olla alle 4€.

Kiitos jo etukäteen

6

395

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sun pitää itse löytää SUN päänahalle ja hiuksiisi sopiva tuote , koska me olemme hiuksista ja ihostamme kaikki erilaisia.
      Minä käytän SIM tuotteita ,System 4 , joita saa vain pa - kampaamoista.

• Anonyymi

Paras on erittäin hieno suomalainen, ri ärsytä päänahkaa herkälläkään iholla! Kampaajani kertoi niiden olevan melko lähellä kampaamo tuotteita. Ja hinta ei päätä huimaa!

• Anonyymi

Wella SP Men Sensitive shampoo - hyväntuoksuinen ja ei ärsytä päänahkaa. Tuoksuu samalta kuin La maison de savon - gel douche monsieur suihkugeeli.
      Shampoota myydään marketeissakin esim. sokoksella.

• Anonyymi

Minkälaisia eroja noissa Erittäin hieno suomalainen-sarjassa on? On muun muassa tavallista sinistä, mustikkashampoota ja tervashampoota, mutta onko niissä havaittavissa selviä eroja?

• Anonyymi

Mulla on ihan hyviä kokemuksia XZ:n tuotteista.

• Anonyymi

Aika hyviä löytyy: Carnier,Loreal Elvital,XZ,Gliss sarjoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe