Hei,
Haluaisin kysyä hyvää marketti shampoota päivittäiseen käyttöön.
Hiukseni ovat ohuet, pitkät ja luonnostaan laineille menevät. Minulla on herkkä hiuspohja, joka kutiaa esim. Dove shampoon käytöstä. Tresemmestä en myöskään tykkää.
Käytän tangle teezer harjaa, joka sopii hiuksilleni täydellisesti, mutten ole vielä löytänyt hyvää shampoota hiuksilleni.
Olen ajatellut näitä:
Loreal
Hieno suomalainen
Xz
Garnier
Onko esim. Joku dove shampoo herkälle hiuspohjalle suunnattu? Dove oli muulloin täydellinen hiuksilleni.
Olisko jokin näistä hyvä, saa ehdottaa muutakin, hinnan tulisi olla alle 4€.
Kiitos jo etukäteen
Marketti shampoo
6
309
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sun pitää itse löytää SUN päänahalle ja hiuksiisi sopiva tuote , koska me olemme hiuksista ja ihostamme kaikki erilaisia.
Minä käytän SIM tuotteita ,System 4 , joita saa vain pa - kampaamoista. - Anonyymi
Paras on erittäin hieno suomalainen, ri ärsytä päänahkaa herkälläkään iholla! Kampaajani kertoi niiden olevan melko lähellä kampaamo tuotteita. Ja hinta ei päätä huimaa!
- Anonyymi
Wella SP Men Sensitive shampoo - hyväntuoksuinen ja ei ärsytä päänahkaa. Tuoksuu samalta kuin La maison de savon - gel douche monsieur suihkugeeli.
Shampoota myydään marketeissakin esim. sokoksella. - Anonyymi
Minkälaisia eroja noissa Erittäin hieno suomalainen-sarjassa on? On muun muassa tavallista sinistä, mustikkashampoota ja tervashampoota, mutta onko niissä havaittavissa selviä eroja?
- Anonyymi
Mulla on ihan hyviä kokemuksia XZ:n tuotteista.
- Anonyymi
Aika hyviä löytyy: Carnier,Loreal Elvital,XZ,Gliss sarjoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872