Hei,
Haluaisin kysyä hyvää marketti shampoota päivittäiseen käyttöön.
Hiukseni ovat ohuet, pitkät ja luonnostaan laineille menevät. Minulla on herkkä hiuspohja, joka kutiaa esim. Dove shampoon käytöstä. Tresemmestä en myöskään tykkää.
Käytän tangle teezer harjaa, joka sopii hiuksilleni täydellisesti, mutten ole vielä löytänyt hyvää shampoota hiuksilleni.
Olen ajatellut näitä:
Loreal
Hieno suomalainen
Xz
Garnier
Onko esim. Joku dove shampoo herkälle hiuspohjalle suunnattu? Dove oli muulloin täydellinen hiuksilleni.
Olisko jokin näistä hyvä, saa ehdottaa muutakin, hinnan tulisi olla alle 4€.
Kiitos jo etukäteen
Marketti shampoo
6
275
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sun pitää itse löytää SUN päänahalle ja hiuksiisi sopiva tuote , koska me olemme hiuksista ja ihostamme kaikki erilaisia.
Minä käytän SIM tuotteita ,System 4 , joita saa vain pa - kampaamoista. - Anonyymi
Paras on erittäin hieno suomalainen, ri ärsytä päänahkaa herkälläkään iholla! Kampaajani kertoi niiden olevan melko lähellä kampaamo tuotteita. Ja hinta ei päätä huimaa!
- Anonyymi
Wella SP Men Sensitive shampoo - hyväntuoksuinen ja ei ärsytä päänahkaa. Tuoksuu samalta kuin La maison de savon - gel douche monsieur suihkugeeli.
Shampoota myydään marketeissakin esim. sokoksella. - Anonyymi
Minkälaisia eroja noissa Erittäin hieno suomalainen-sarjassa on? On muun muassa tavallista sinistä, mustikkashampoota ja tervashampoota, mutta onko niissä havaittavissa selviä eroja?
- Anonyymi
Mulla on ihan hyviä kokemuksia XZ:n tuotteista.
- Anonyymi
Aika hyviä löytyy: Carnier,Loreal Elvital,XZ,Gliss sarjoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3076684Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai505827Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1925332Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614103Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383348Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53343HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok533254Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan293018Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112262Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?381125