Sydän murskana

Anonyymi

Jätin elämäni rakkauden, koska en voinut antaa hänelle lasta. Rakastan häntä loppuelämäni. En tiedä toivunko tästä koskaan. Hän oli sielunkumppanini.

8

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko se lapsen saaminen tärkeämpää kuin sielunkumppanin kanssa eläminen? Minäkin jätin sielunkumppanini kauan sitten, enkä ole selvinnyt vieläkään siitä.

• Anonyymi

Aivan mielisairas syy jättää hyvä kumppani. Lapsista ei maailmassa ole pula, vaan päin vastoin väestönkasvua on pakko saada hillityksi nykyisestä, koska ympäristö ei kestä. Olisitte aivan hyvin voineet adoptoida lapsen köyhistä oloista. Myös sijaisperheistä on jatkuva pula.
      Pohjatonta itsekkyyttä tuollainen ajattelu, että lapsen pitää olla itse tuotettu.

• Anonyymi

Tyhmästi tehty:(

• Anonyymi

Maailma tarvitsee rakkautta, ei lapsia.

• Anonyymi

Täydellisen ala-arvoinen provo!

Vanhemmittomia lapsia on jo liikaakin! Sinä VOIT saada niin monta lasta kuin taloudellinen tilasi pystyy elättämään.
      Sinulla yksikertaisesti aivokapasiteetti on nollakin alempana kun et osaa katsoa napaasi pidemmälle!

• Anonyymi

Hän halusi oman lapsen. Minä olen omia lapsia jo saanut aiemmasta suhteesta. Hänestä tulee maailman ihanin isä.

• Anonyymi

Rakkaus EI OLE koskaan ehdollista.

• Anonyymi

Sinä olet, siis, aloittaja vähän kipeä ihminen. Kyllähän sinä ymmärrät että et pysty hoitelemaan minua pois täältä maailmasta? Miksi, sinä olet yleensä kiinnostunut minusta jos katsot minua nenääsi pitkin? Sinulla on lapset, minulla oma elämäni, jätä siis minut rauhaan, ennen kuin on liian myöhäistä, juuri sinulle, vaikka et ymmärrä sanomaani koska pidät itseäsi ylivertaisena vaikka et ole sitä. Voit ehkä voittaa taistelun, mutta sotaa ET pysty voittamaan. Minä haluan elää pitkän elämän, auttaa ihmisiä, elää terveellisesti, VAROITUS, metallipatsaat ja puunuket ei sinua auta, tajua se jo. Mutta uskoni pelastaa minut. Voit olla kaverini, jutella kanssani, yms. Mutta siihen se jää, VAI NIIN, pahoinpitely raa'asti ja valkaisuaineet kaupan päälle!!! Minä olen fiksu, olen normiälyinen ja jos jatkat vainoamistani, lähtee niin paljon tietoa sinusta ettet pysty sitä tajuamaan katjaseni, kova isku päähän ja toimistoonkin murtauduttu. Jos jatkat tätä, hevosen leikkiä, lähtee sinusta Katja paljon enemmän tietoa poliisille, ettet pysty painajaississakaan tajuamaan sitä. Jos vainoat tiedot lähtee eteenpäin, jos tapat minut sinun käy ohraisesti. Ainoa mitä voit olla, on kaverini, sen verran armollinen olen sinua kohtaan. Ja toivon että et mokaa tätä, kuten olet mokannut monet muut asiasi elämässäsi. Tee joskus miehen työ, jätä nämä lapsellisuudet ja ole kaverini, muuta en halua tai toivo. 🤗🤗🤗

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe