Sydän murskana

Anonyymi

Jätin elämäni rakkauden, koska en voinut antaa hänelle lasta. Rakastan häntä loppuelämäni. En tiedä toivunko tästä koskaan. Hän oli sielunkumppanini.

8

607

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko se lapsen saaminen tärkeämpää kuin sielunkumppanin kanssa eläminen? Minäkin jätin sielunkumppanini kauan sitten, enkä ole selvinnyt vieläkään siitä.

    • Anonyymi

      Aivan mielisairas syy jättää hyvä kumppani. Lapsista ei maailmassa ole pula, vaan päin vastoin väestönkasvua on pakko saada hillityksi nykyisestä, koska ympäristö ei kestä. Olisitte aivan hyvin voineet adoptoida lapsen köyhistä oloista. Myös sijaisperheistä on jatkuva pula.
      Pohjatonta itsekkyyttä tuollainen ajattelu, että lapsen pitää olla itse tuotettu.

    • Anonyymi

      Tyhmästi tehty:(

      • Anonyymi

        Maailma tarvitsee rakkautta, ei lapsia.


    • Anonyymi

      Täydellisen ala-arvoinen provo!

      Vanhemmittomia lapsia on jo liikaakin! Sinä VOIT saada niin monta lasta kuin taloudellinen tilasi pystyy elättämään.
      Sinulla yksikertaisesti aivokapasiteetti on nollakin alempana kun et osaa katsoa napaasi pidemmälle!

    • Anonyymi

      Hän halusi oman lapsen. Minä olen omia lapsia jo saanut aiemmasta suhteesta. Hänestä tulee maailman ihanin isä.

    • Anonyymi

      Rakkaus EI OLE koskaan ehdollista.

      • Anonyymi

        Sinä olet, siis, aloittaja vähän kipeä ihminen. Kyllähän sinä ymmärrät että et pysty hoitelemaan minua pois täältä maailmasta? Miksi, sinä olet yleensä kiinnostunut minusta jos katsot minua nenääsi pitkin? Sinulla on lapset, minulla oma elämäni, jätä siis minut rauhaan, ennen kuin on liian myöhäistä, juuri sinulle, vaikka et ymmärrä sanomaani koska pidät itseäsi ylivertaisena vaikka et ole sitä. Voit ehkä voittaa taistelun, mutta sotaa ET pysty voittamaan. Minä haluan elää pitkän elämän, auttaa ihmisiä, elää terveellisesti, VAROITUS, metallipatsaat ja puunuket ei sinua auta, tajua se jo. Mutta uskoni pelastaa minut. Voit olla kaverini, jutella kanssani, yms. Mutta siihen se jää, VAI NIIN, pahoinpitely raa'asti ja valkaisuaineet kaupan päälle!!! Minä olen fiksu, olen normiälyinen ja jos jatkat vainoamistani, lähtee niin paljon tietoa sinusta ettet pysty sitä tajuamaan katjaseni, kova isku päähän ja toimistoonkin murtauduttu. Jos jatkat tätä, hevosen leikkiä, lähtee sinusta Katja paljon enemmän tietoa poliisille, ettet pysty painajaississakaan tajuamaan sitä. Jos vainoat tiedot lähtee eteenpäin, jos tapat minut sinun käy ohraisesti. Ainoa mitä voit olla, on kaverini, sen verran armollinen olen sinua kohtaan. Ja toivon että et mokaa tätä, kuten olet mokannut monet muut asiasi elämässäsi. Tee joskus miehen työ, jätä nämä lapsellisuudet ja ole kaverini, muuta en halua tai toivo. 🤗🤗🤗


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe