Sydän murskana

Anonyymi

Jätin elämäni rakkauden, koska en voinut antaa hänelle lasta. Rakastan häntä loppuelämäni. En tiedä toivunko tästä koskaan. Hän oli sielunkumppanini.

8

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko se lapsen saaminen tärkeämpää kuin sielunkumppanin kanssa eläminen? Minäkin jätin sielunkumppanini kauan sitten, enkä ole selvinnyt vieläkään siitä.

    • Anonyymi

      Aivan mielisairas syy jättää hyvä kumppani. Lapsista ei maailmassa ole pula, vaan päin vastoin väestönkasvua on pakko saada hillityksi nykyisestä, koska ympäristö ei kestä. Olisitte aivan hyvin voineet adoptoida lapsen köyhistä oloista. Myös sijaisperheistä on jatkuva pula.
      Pohjatonta itsekkyyttä tuollainen ajattelu, että lapsen pitää olla itse tuotettu.

    • Anonyymi

      Tyhmästi tehty:(

      • Anonyymi

        Maailma tarvitsee rakkautta, ei lapsia.


    • Anonyymi

      Täydellisen ala-arvoinen provo!

      Vanhemmittomia lapsia on jo liikaakin! Sinä VOIT saada niin monta lasta kuin taloudellinen tilasi pystyy elättämään.
      Sinulla yksikertaisesti aivokapasiteetti on nollakin alempana kun et osaa katsoa napaasi pidemmälle!

    • Anonyymi

      Hän halusi oman lapsen. Minä olen omia lapsia jo saanut aiemmasta suhteesta. Hänestä tulee maailman ihanin isä.

    • Anonyymi

      Rakkaus EI OLE koskaan ehdollista.

      • Anonyymi

        Sinä olet, siis, aloittaja vähän kipeä ihminen. Kyllähän sinä ymmärrät että et pysty hoitelemaan minua pois täältä maailmasta? Miksi, sinä olet yleensä kiinnostunut minusta jos katsot minua nenääsi pitkin? Sinulla on lapset, minulla oma elämäni, jätä siis minut rauhaan, ennen kuin on liian myöhäistä, juuri sinulle, vaikka et ymmärrä sanomaani koska pidät itseäsi ylivertaisena vaikka et ole sitä. Voit ehkä voittaa taistelun, mutta sotaa ET pysty voittamaan. Minä haluan elää pitkän elämän, auttaa ihmisiä, elää terveellisesti, VAROITUS, metallipatsaat ja puunuket ei sinua auta, tajua se jo. Mutta uskoni pelastaa minut. Voit olla kaverini, jutella kanssani, yms. Mutta siihen se jää, VAI NIIN, pahoinpitely raa'asti ja valkaisuaineet kaupan päälle!!! Minä olen fiksu, olen normiälyinen ja jos jatkat vainoamistani, lähtee niin paljon tietoa sinusta ettet pysty sitä tajuamaan katjaseni, kova isku päähän ja toimistoonkin murtauduttu. Jos jatkat tätä, hevosen leikkiä, lähtee sinusta Katja paljon enemmän tietoa poliisille, ettet pysty painajaississakaan tajuamaan sitä. Jos vainoat tiedot lähtee eteenpäin, jos tapat minut sinun käy ohraisesti. Ainoa mitä voit olla, on kaverini, sen verran armollinen olen sinua kohtaan. Ja toivon että et mokaa tätä, kuten olet mokannut monet muut asiasi elämässäsi. Tee joskus miehen työ, jätä nämä lapsellisuudet ja ole kaverini, muuta en halua tai toivo. 🤗🤗🤗


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe