Ainakin yritin olla rehellinen itselleni ja tunteistani. Vaikka se johtikin siihen että olen enemmän rikki kuin ikinä haukuttu, vihattu ja nöyryytetty. Mutta ainakin yritin.
Ainakin yritin
11
242
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tapahtui? Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Joku sai vain ilmeisesti tietää että olen edelleen rakastunut häneen. Ja siitäkös sitten on vitsiä riittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sai vain ilmeisesti tietää että olen edelleen rakastunut häneen. Ja siitäkös sitten on vitsiä riittänyt.
Eli tämä on se provoileva multisukupuoli roomeo ja juulietta samassa paketissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sai vain ilmeisesti tietää että olen edelleen rakastunut häneen. Ja siitäkös sitten on vitsiä riittänyt.
Turhaan sinä näistä provosoijista välität osa on vaan niin kateellisia jos jollain on tunteita toista kohtaan . Että he yrittävät kaikin tavoin rikkoa välejä esiintymällä eri henkilönä näillä palstoilla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan sinä näistä provosoijista välität osa on vaan niin kateellisia jos jollain on tunteita toista kohtaan . Että he yrittävät kaikin tavoin rikkoa välejä esiintymällä eri henkilönä näillä palstoilla .
Jo tästä jotain positiivista haluaa hakea niin tiedänpähän jatkossa että vaikenen tunteistani oli ne mitä tahansa. Ja nyt tämä kärsimysnäytelmä minun osaltani on täällä lusittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan sinä näistä provosoijista välität osa on vaan niin kateellisia jos jollain on tunteita toista kohtaan . Että he yrittävät kaikin tavoin rikkoa välejä esiintymällä eri henkilönä näillä palstoilla .
No sitäpä sitä, mutta kateusteesi ei oikein istu näihin miekikuvitusleikkeihin, ei kai kenenkään elämä sentään niin nuivaa ole, että olemattomasta kateilee
- Anonyymi
Mustamaalaamisella ja juoruilulla voi olla tuhoisat vaikutukset. Eri asia, jos jotain ikävää on tapahtunut. Mutta muutoin uusien suhteiden estäminenkin on vahingollista.
- Anonyymi
Mieli mukaan ja menoksi.
https://www.youtube.com/watch?v=5MAYtPc005E - Anonyymi
En usko että sun kohdalla on mitään maata kaatavaa tapahtunut.Aikaa ottaa mutta sä selviit tunteittesi kanssa.Kirjoittaminen auttaa kummasti ja muista ettet oo yksin tunteittesi kanssa. >3
- Anonyymi
Kyllä tämä oli se viimeinen niitti. En enää jaksa.
- Anonyymi
Tämä tunne vain pahenee. Muserrun kuin tiili olisi rinnan päälle en jaksa kohta hengittää. Eikä auta että olen todella kipeä. En ymmärrä mitä pahaa olen tehnyt että ansaitsen kaiken tämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419