Mitä on työpaikkaromanssi?

Anonyymi

Sitä että äijät kiertää työpaikan jakorasiat läpi, sitten verttaillaan ja haukutaan saunailloissa minkälaisia lahnoja ne on.

9

563

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marketistakin oli kalasäilykkeet lopussa äsken.

    • Anonyymi

      Tai tanpereella siitä tulee varaluottamushenkilö....

    • Anonyymi

      Tai tanpereella siitä tulee varaluottamushenkilö....

      • Anonyymi

        Leprassa työjohtajia


    • Anonyymi

      Tarinoita vain: Menevät rouvat, varatut. eronneet, uusine suhteineen, hauskaa oli, alastonsaunat ym. Kaikki oli kännisssä, riitti maanantaina remakointia. Kun käry kävi, lastensuojelu, yhteiskunnan tuet ym. Yksinelävä sinkkutyttö, se juuri, pituus sopii, ei kerrota sille, kun parisuhteet sai pelastettua.

    • Anonyymi

      Kauppamatkustajan lupaama etelän- loma, ehkä amm. yhd. rouva ei maksanut liian aikaisin.

    • Anonyymi

      Se on sitä, kun kyllästyneenä kotona väljähtyneeseen suhteeseesi, huomaatte työkaverin kanssa paljon aikaa viettäessänne viehättävänne toisianne, lähdette aluksi kiimoissanne paneskeleen ja pahimmillaan tunteet astuvat mukaan.

      Ei siinä mitään toisten kanssa vertailla, kaikin puolin salassa pyritään asia pitämään.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tuolla???ei minulla ole mitään sellaista ollut siellä kenenkään kanssa!! baarissa tarkoitan!!!ei ole mitenkään minusta johtuvaa jos esimerkiksi joku siellä on ymmärtänyt minut väärin! ja tietenkin minä olen aina tiennyt että sinä olet ollut tietoinen niistä siellä baarissa mutta ihan sama ketä haluat uskoa mulla kuitenkaan ei ole ollut mitään kiinnostusta niihin siellä!ei k eikä j eikä h eikä ne muutkaan!! Joten olet varmasti ymmärtänyt väärin! Ja vain sinua kohtaan on ollut ne tunteet mistä olen kertonut sulle!! Se j tuli ihan yllättäen sen halauksen antaa!! varmaan juuri länsimaissa naiset ovat tollasia että luulee että jos esimerkiksi juttelen tupakka paikalla niitä näitä niin eihän se mitään muuta tarkoita!! eikä todellakaan anna mitään oikeutta mennä vierasta ihmistä halaa ja vielä yllättäen!!! mutta ei se minua kiinnostaa edes miettiä niitä ihmisiä siellä baarissa


      • Anonyymi

        Juuri näin se menee tai menisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe