Liituraita

Liituraita2

Tää kuuluis kai tonne Tyyli-osastoon, mutta liippaa läheltä tätäkin aihetta.
Elikkäs, saako Liituraitapuku päällä iskettyä hyvin naista, eli irtoaako tavaraa sillä?

13

2386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin..

Varmaan paremmin, kuin kymmenen vuotta vanhassa tuulipuvussa.

• liitu

Liituraita on vähän liian keikarimainen, ei uskottava. Liituraita on naisellinen.

Osta musta tai tummanharmaa peruspuku ja kravatti, niin minut saat ainakin iskettyä, jos olet muuten mukava. Kenkien pitää olla myös siistit ja hiukset lyhyet, eikä takahiuksia.
      Nainen todennäköisesti kysyy sinulta, missä firmassa olet töissä ja ammattiasi, jos pidät pukua päällä. Pukumiehet ovat kaikkein tyylikkäimpiä miehiä, koska sen tietää, että he tekevät bisnestä päivisin. Samanhenkiseen naiseen tehoaa aivan varmasti.

Sen jälkeen kaikki voi vielä kaatua sotkuiseen kotiin, pahaan hajuun, tiskikasoihin tai vaihtamattomiin lakanoihin tai alusvaatteisiin. Naisen kanssa täytyy kiinnittää asioihin monipuolisesti huomiota.

• Minä

Minä suutun, jos naisella on kuluneet housut tai vaikkapa kengät, joista en pidä. Semmoinen olen minä. Homma voi myös kaatua siihen, että naisella on vääränmerkkinen auto tai ettei sitä ole huollettu asiantuntevasti. Olkaa tarkkoina, naiset, minua ette helpolla saa. Olen sellainen heppu. Myös sängyn sininen tai muuten vaan väärä päiväpeite ja litteä tyyny ovat minulle ehdottomia turn-offeja. Naisella pitää olla iso purjevene myös, muuten en minä (tai suurin osa muistakaan miehistä) ala millekään. Pliiz, olkaa tarkkoina.

• elena

Ei sillä niin väliä, mitä miehellä on päällä, kunhan vaatteet ovat siistit (plussaa, jos ovat vielä tyylikkäät) ja sopivat kantajalleen. Kyllä mulle merkkaa enemmän miehen persoonallisuus ja käytös, kuin onko liituraitapukua tai yleensä ollenkaan pukua. Ja riippuu tietysti, kannatko ne liituraitasi luontevasti ja millaista naista koetat iskeä. Rahan perässä juokseviin tai muuten bisnesmiestyyppiä hakeviin naisiin voi kuin voikin upota.

Joka tapauksessa mieluummin tosiaan liituraitapuku kuin tuulipuku, jos iskupuuhissa olet (tosin lenkkipolulta iskiessä viime mainittukin on ok). Sitten vain peilin eteen kotona tai kaupassa katsomaan, miltä se pukumies siellä kuvastimessa näyttää. Ja jos liituraitapuku sopii sun muuhunkin tyyliin (hiukset, kengät), niin siitä vaan kokeilemaan käytännössä.

• toimii

Omasta kokemuksesta yhteenvetona voisin sanoa, että suurin kysymys on, millaisia naisia haluat iskeä. Jos raflassa on puku niskassa, niin hyvin todennäköisensti eri tason pyrkyrit pyrkivät juttusille (tyyliin keskustelun ensimmäisen viiden minuutin aikana tulee kysymys: "paljon tienaat"). Jos on itsetunto kohdallaan, ja on hakemassa ainoastaan yhden illan suhdetta, niin siistillä, yksinkertaisella, jopa vaatimattomalla pukeutumisella homma toimii parhaiten (oma kokemus). Tämä todennäköisesti perustuu siihen, että useat naiset etsivät yhden yön suhteista jännitystä elämäänsä, ja jos miehen ulkoasu vastaa kyseistä mielikuvaa, niin ...

Toisaalta jos olisin hakemassa pitkäaikaista suhdetta, niin liikkuisin siisteissä, mutta vaatimattomissa kuteissa, koska en kestä ihmisiä, joilla puolison valintaperuste on tulotaso tai asema.

• ehdottomasti

Saa kyllä, mutta ei sillä pitkälle pötkitä ainakaan mun maailmassa.

Miehen pitää olla hyvin pukeutunut, ei liian lyhyet hiukset, viikset ja sänki. Miehen tulee olla ahoikka ja pitkä, ei kuitenkaan liian laiha. Asiallinen ja hyvännäköinen.

Inhoan farkuissa olevia lötöpöksyjä, pystytukkia tai kaljuja, kaljoissaan öykkääviä miehiä! Jos ravintolaan mennään puku ehdottomasti!

• Mies 18

Mä inhoan sun kaltaisia pinnallisia typeryksiä, joiden mielestä ulkonäkö on kovinkin ratkaisevaa. Ulkonäkö auttaa tutustumiseen, ja on varmaan ihan "kivaa", jos se oma kulta on "hyvän näköinen", mutta se ei ole pääasia. Kyllä luonne sittenkin usein merkkaa enemmän.

• Botafogo

Sä oot tosi nipo muija. Säälin sitä miestä joka elää sun kanssas, se on varmaan tossun alla ja sen elämä on vaikeeta tollasen nipottajan kanssa.

• hän on ollut siisti aina!
        Botafogo kirjoitti:

Sä oot tosi nipo muija. Säälin sitä miestä joka elää sun kanssas, se on varmaan tossun alla ja sen elämä on vaikeeta tollasen nipottajan kanssa.

Mun mies on juuri tuo jota kuvailin! Kun tapasimme rakastuin häneen juuri tuon ulko-olemuksensa takia! Eikä tyyli ole muuttunut siististä miehestä mihinkään!

• miäs

Miksi ihmeessä miehellä ei saa olla lyhyet hiukset tai miksei mies saa olla kalju? Sekin kiinnostaisi vielä miksi miehen pitää aina olla _pitkä_ ja mitä tällä pitkällä tarkoitetaan, onko 180cm vielä lyhyt?

• makuun oleva!
        miäs kirjoitti:

Miksi ihmeessä miehellä ei saa olla lyhyet hiukset tai miksei mies saa olla kalju? Sekin kiinnostaisi vielä miksi miehen pitää aina olla _pitkä_ ja mitä tällä pitkällä tarkoitetaan, onko 180cm vielä lyhyt?

Kaljut on minusta tosi ällöjä!! Ne ei ole miehen näköisiä yhtään. Kyllä miehellä hiukset pitää olla päässä! Ei kuitenkaan ponnaria saa olla, mutta sopivat!

Pitkä just sellain 180-185 cm on aivan ihana, täydellinen. Pitkillä miehillä vaan puku on hyvännäköinen päällä, ja muutenkin se on herrasmiehen näköinen.

• Serpico
        miäs kirjoitti:

Usein riittänee, että on naista pitempi. Jostain syystä näin pitää olla. Itsehän en tuosta säännöstä ole piitannut ja hyvin on mennyt. Se pituuden vaatimus kai perustuu samoihin periaatteisiin kuin isot tulot, eli siihen että mies on vahva ja turvallinen.

• Jussi

Enpä ole ikinä naisia puku päällä iskenyt :D millaisissa paikoissa sinä oikein liikut niissä isku puuhissa? Kartsun grillillä saattaa saada puku päällä nyrkkiä... eli kannattaa varmaan valita vaatteet paikan ja ajan mukaan. Hieno puku, auto, raha jne varmaan helpottaa iskemistä tiettyyn tasoon asti mutta sen jälkeen homma on varmaan kiinni siitä millainen olet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2449
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2274
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe