Aamen kiitos Jeesukselle!
Ylistetään Jeesusta! Jeesus ON totuus!
10
359
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Joh 14:6- Anonyymi
Narsistinen portsari. Varatkaa kolikoita taskun pohjalle.
Itsari ei ole kiitoksen aihe. Mielestäni pelkästään raukkamainen ratkaisu. - Anonyymi
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnia Jumalalle!
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnia Jumalalle!
Saunatonttu kiittää.
- Anonyymi
Jeesus antaa synnit anteeksi, kun syntinen ihminen katuu ja tekee parannuksen, tunnustaa syntinsä.
Jeesus antoi ristillä toiselle rikolliselle anteeksi, kun rikollinen katui ja kääntyi Jeesuksen puoleen.
Daavid sai murhatekonsa anteeksi, vaikka oli murhauttanut sotapäällikkö Uurian ja kahmaissut tämän vaimon itselleen.
Apostoli Paavali sai anteeksi osallistumisensa uskovien vainoihin ja murhiin.
”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
1 Joh 1:9
- Anonyymi
"Japadapaduuu.." sanoi Retu Kivinen.
- Anonyymi
Hyvä aloitus!
- Anonyymi
Kiitos, kuului aavikon hiekasta.
- Anonyymi
Miten Aramealainen kulkuri voi olla totuus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821490- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151098
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886