Tinder ja ikä

Anonyymi

Jos olen vaikka 42v ja laitan naisen iäksi esim. 32-44, nin tuleeko minulle mätsättäviä naisista, jotka ovat esim. 34v mutta laittaneet miehen ikähaarukaksi 32-38v, eli johon minä en osu? Mietiin vaan että kannattaako super like tuhlata turhan nuoreen, jos se kuitenkaan olisi laittanut minun ikähaarukkaa. Tiedä sitten.

10

1633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä näet kaikki ne naiset, jotka sun ikä-asetuksiin osuu

      Samoin naiset näkee vain niitä miehiä, jotka sopivat heidän asettamaansa ikähaarukkaan.

      Eli vaikka antaisit super liken sille 34v naiselle, se ei sitä näe, koska on asettanut ettei halua yli 38v miehiä tinderissään nähdä.

      Toki voit poistaa ikäsi näkyvistä asetuksissa, jolloin näyt kaiken ikäisille naisille. Mutta se ei toki takaa, että he tykkäisivät susta takaisin. Moni kokee epäilyttävänä, jos joku on poistanut ikänsä näkyvistä.

      Onnea peliin!

    • Anonyymi

      Mietin vaan että kun jos laitan oikein nuoren iän, niin niitä on hirveän vähän, niin epäilen että se toimii noin miten sanoin.
      Onko merkitystä pidänkö sijainti omana vai siirränkö sen 5km lähemmäs keskustaan?

      • Anonyymi

        Se sijainti on siis susta vaikka 20km mihin tahansa ilmansuuntaan, eli kehänä ympärilläsi. Sitä ei voi rajoittaa koskemaan vain jotain tiettyä suuntaa.

        Ja tinderin algoritmi on mitä on. Heti ladattuasi sen sulle näkyy paljon kauniita naisia jotta jäät koukkuun pelaamiseen. Jos et itse saa paljon tykkäyksiä, niin sun "taso laskee" sovelluksen silmissä ja sulle näytetään enempi "saman tasoisia" naisia. Yleensä kanssasi suht samaa ikäluokkaa olevia siis.


    • Anonyymi

      Tinderistä saa ihan 25 naistakin vaikka mies on 40 v. Tinderistä ei vaimoa löydä mutta yhden yön seuraa kyllä.

      • Anonyymi

        Ei ihan jokainen perus-pertti 40v sieltä yhdeksikään yöksi saa nuorempaa naista.

        Ja edelleen se match vaatisi sitä, että sillä 25v naisella olisi miesten ikähaarukkaan merkattu ylärajaksi tuo 40v. Mitä aika harvoin tapahtuu. Keskimäärin suomalaiset pariutuvat ja parittelevat suht oman ikäistensä kanssa.

        Poikkeuksia toki joka sääntöön aina on, mutta niitä ei kannata mainostaa vakiona. Tulee vielä pelaajille vaan paha mieli, kun toista ei onnistakaan yhtä hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan jokainen perus-pertti 40v sieltä yhdeksikään yöksi saa nuorempaa naista.

        Ja edelleen se match vaatisi sitä, että sillä 25v naisella olisi miesten ikähaarukkaan merkattu ylärajaksi tuo 40v. Mitä aika harvoin tapahtuu. Keskimäärin suomalaiset pariutuvat ja parittelevat suht oman ikäistensä kanssa.

        Poikkeuksia toki joka sääntöön aina on, mutta niitä ei kannata mainostaa vakiona. Tulee vielä pelaajille vaan paha mieli, kun toista ei onnistakaan yhtä hyvin.

        Kyllä minäkin pidän itseäni ihan perus Perttinä ja silti nuorempaa naisseuraa saa Tinderin kautta helposti.

        Luulen jopa tietäväni mistä se johtuu, eli siinä missä en nuorena nörttinä kiinnostanut oikein ketään naista ja naisen saanti oli enempi vahinkojen summa, niin nyt kun olen aikuisiällä sinkkuuntunut, lapset on saatu maailmalle ja talous vähintäänkin hyvällä mallilla, niin markkina-arvo noiden samojen naisten silmissä - jotka ovat pääosin eronneita yh-äitejä - on aivan toista kuin silloin nuorena miehenä ollessani - mutta sama myös päinvastoin.

        Tinderistä saa helposti nuoria naisia (usein korkeakouluopiskelijoita) matkaseuraksi ulkomaille, jossa sitten antavat ymmärtää Instaan selfieitä ottaessaan, että ovat jollain extemporematkalla, mutta todellisuudessa kustantavat matkansa panopuuna. Tähän ei tarvitse mitään muuta kuin hieman ylimääräistä rahaa, jonka antaa sopivasti näkyä, eikä tuo ilo kustanna minulle käytännössä mitään.

        Yh-äidit taas hakevat lapsivapaille panoseuraa ja heistäkin poimin tietenkin vain ne parhaimmat, eli ikähaarukka pysyy pääsääntöisesti alle kolmenkymmenen, toisinaan joku vanhempikin menee. Kenellekään en lupaa mitään muuta kuin hetken huvia puolin ja toisin.

        Ja itse olen siis 48 vuotias, enkä todellakaan voisi kuvitella, että alkaisin enää parisuhteeseen itseni ikäisen naisen kanssa, sillä Tinder työntää uusia herkkuja jatkuvasti elämääni, koska esim. paikkaunta tai maa ei useinkaan ole se rajoittava tekijä tapaamisiin.

        Olen työn puolesta tekemissä ikäisteni sinkkunaisten kanssa, jotka pitävät minua ihannemiehenä, mutta eihän minulla ole mitään syytä sellaisten naisten kanssa mihinkään alkaa, vaikka nuoruudessani sama nainen olisi voinut olla lottovoitto, tilanne on nyt päinvastoin.

        Elämä on nauttimista varten, eikä tämä koronakaan ole onneksi tätä huvia kokonaan pois vienyt, vieläkin löytyy keinoja saada elämässä mitä haluaa. Älkää analysoiko, nauttikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin pidän itseäni ihan perus Perttinä ja silti nuorempaa naisseuraa saa Tinderin kautta helposti.

        Luulen jopa tietäväni mistä se johtuu, eli siinä missä en nuorena nörttinä kiinnostanut oikein ketään naista ja naisen saanti oli enempi vahinkojen summa, niin nyt kun olen aikuisiällä sinkkuuntunut, lapset on saatu maailmalle ja talous vähintäänkin hyvällä mallilla, niin markkina-arvo noiden samojen naisten silmissä - jotka ovat pääosin eronneita yh-äitejä - on aivan toista kuin silloin nuorena miehenä ollessani - mutta sama myös päinvastoin.

        Tinderistä saa helposti nuoria naisia (usein korkeakouluopiskelijoita) matkaseuraksi ulkomaille, jossa sitten antavat ymmärtää Instaan selfieitä ottaessaan, että ovat jollain extemporematkalla, mutta todellisuudessa kustantavat matkansa panopuuna. Tähän ei tarvitse mitään muuta kuin hieman ylimääräistä rahaa, jonka antaa sopivasti näkyä, eikä tuo ilo kustanna minulle käytännössä mitään.

        Yh-äidit taas hakevat lapsivapaille panoseuraa ja heistäkin poimin tietenkin vain ne parhaimmat, eli ikähaarukka pysyy pääsääntöisesti alle kolmenkymmenen, toisinaan joku vanhempikin menee. Kenellekään en lupaa mitään muuta kuin hetken huvia puolin ja toisin.

        Ja itse olen siis 48 vuotias, enkä todellakaan voisi kuvitella, että alkaisin enää parisuhteeseen itseni ikäisen naisen kanssa, sillä Tinder työntää uusia herkkuja jatkuvasti elämääni, koska esim. paikkaunta tai maa ei useinkaan ole se rajoittava tekijä tapaamisiin.

        Olen työn puolesta tekemissä ikäisteni sinkkunaisten kanssa, jotka pitävät minua ihannemiehenä, mutta eihän minulla ole mitään syytä sellaisten naisten kanssa mihinkään alkaa, vaikka nuoruudessani sama nainen olisi voinut olla lottovoitto, tilanne on nyt päinvastoin.

        Elämä on nauttimista varten, eikä tämä koronakaan ole onneksi tätä huvia kokonaan pois vienyt, vieläkin löytyy keinoja saada elämässä mitä haluaa. Älkää analysoiko, nauttikaa.

        Olet sitten sellainen poikkeus sääntöön. Ei tuollaista tuuria ihan joka normijätkälle osu kohdalle. Onnea vaan! Kateeksi käy, koska noin ei todellakaan ole asiat useimmilla meistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin pidän itseäni ihan perus Perttinä ja silti nuorempaa naisseuraa saa Tinderin kautta helposti.

        Luulen jopa tietäväni mistä se johtuu, eli siinä missä en nuorena nörttinä kiinnostanut oikein ketään naista ja naisen saanti oli enempi vahinkojen summa, niin nyt kun olen aikuisiällä sinkkuuntunut, lapset on saatu maailmalle ja talous vähintäänkin hyvällä mallilla, niin markkina-arvo noiden samojen naisten silmissä - jotka ovat pääosin eronneita yh-äitejä - on aivan toista kuin silloin nuorena miehenä ollessani - mutta sama myös päinvastoin.

        Tinderistä saa helposti nuoria naisia (usein korkeakouluopiskelijoita) matkaseuraksi ulkomaille, jossa sitten antavat ymmärtää Instaan selfieitä ottaessaan, että ovat jollain extemporematkalla, mutta todellisuudessa kustantavat matkansa panopuuna. Tähän ei tarvitse mitään muuta kuin hieman ylimääräistä rahaa, jonka antaa sopivasti näkyä, eikä tuo ilo kustanna minulle käytännössä mitään.

        Yh-äidit taas hakevat lapsivapaille panoseuraa ja heistäkin poimin tietenkin vain ne parhaimmat, eli ikähaarukka pysyy pääsääntöisesti alle kolmenkymmenen, toisinaan joku vanhempikin menee. Kenellekään en lupaa mitään muuta kuin hetken huvia puolin ja toisin.

        Ja itse olen siis 48 vuotias, enkä todellakaan voisi kuvitella, että alkaisin enää parisuhteeseen itseni ikäisen naisen kanssa, sillä Tinder työntää uusia herkkuja jatkuvasti elämääni, koska esim. paikkaunta tai maa ei useinkaan ole se rajoittava tekijä tapaamisiin.

        Olen työn puolesta tekemissä ikäisteni sinkkunaisten kanssa, jotka pitävät minua ihannemiehenä, mutta eihän minulla ole mitään syytä sellaisten naisten kanssa mihinkään alkaa, vaikka nuoruudessani sama nainen olisi voinut olla lottovoitto, tilanne on nyt päinvastoin.

        Elämä on nauttimista varten, eikä tämä koronakaan ole onneksi tätä huvia kokonaan pois vienyt, vieläkin löytyy keinoja saada elämässä mitä haluaa. Älkää analysoiko, nauttikaa.

        Rakkautta et sit vissiin oo ikinä kokenut, mutta hyvä että pidät pelin avoimena ja reiluna.Ilo irti vaan!


    • Anonyymi

      "Tinderistä saa helposti nuoria naisia (usein korkeakouluopiskelijoita) matkaseuraksi ulkomaille, jossa sitten antavat ymmärtää Instaan selfieitä ottaessaan, että ovat jollain extemporematkalla, mutta todellisuudessa kustantavat matkansa panopuuna."

      Onko oikeasti näin, että kustantavat matkansa panopuuna?

      Ihmetelly kun jotkut naiset ei käy töissä. Silti on varaa matkustella:D

      • Anonyymi

        Sitä on vain sattunut niin että aamulla onkin rahaa enemmän kuin illalla, syytä ei tiedä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe